Hop til indhold

Recommended Posts

Tror ikke der har været nogen der, efter skat og politi har været på besøg, det er snart et stykke tid siden, hun var ikke den eneste der fik  besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
giganten skrev, den 22.1.2020 at 10:21:

Tror ikke der har været nogen der, efter skat og politi har været på besøg, det er snart et stykke tid siden, hun var ikke den eneste der fik  besøg. 

hvornår er det sket? - evt andre detaljer? 

hvad sker der hvis man er kunde, mens det foregår. Bliver man så indkaldt som vidne mon? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 7 minutter siden:

hvornår er det sket? - evt andre detaljer? 

hvad sker der hvis man er kunde, mens det foregår. Bliver man så indkaldt som vidne mon? 

Der sker ikke noget med dig. 

Du gør jo ikke noget ulovligt. 

Din kone får bare en besked i hendes e-boks om at de har truffet dig derinde. :-o:rolleyes:

Redigeret af weber

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
weber skrev, for 3 timer siden:

Der sker ikke noget med dig. 

Du gør jo ikke noget ulovligt. 

Din kone får bare en besked i hendes e-boks om at de har truffet dig derinde. :-o:rolleyes:

:) præcis..

men hvad skete der hos Ulai? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
giganten skrev, den 22.1.2020 at 10:21:

Tror ikke der har været nogen der, efter skat og politi har været på besøg, det er snart et stykke tid siden, hun var ikke den eneste der fik  besøg. 

Tror der er nu. 

https://annoncelight.dk/showad/287847

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der i dag. Jeg har bestilte 45.00 for 1000 kr. hos Tasha. Hun ser flot ud, men hun var uengageret. Du får  BJ uden regntøj. Jeg fik ikke message. Det var en anden som hun afrikansk afstemmer.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...