Hop til indhold
2cool

GangBang Århus

Recommended Posts

Guest fynbomanden
KøbenhavnerSnuden skrev, for 33 minutter siden:

Er der nogen der kan bekræfte det er den berygtede Verapigen, eller blot en pige som har valgt et yderst uheldigt navn?;)

Hvis Verapigen er hende, der for år tilbage snød og bedragede (mener hun hed Veripigen) -- så kan jeg ikke se den store sammenhæng med hende her. Hende her er blondine og yngre. MEN jeg er helt sikker på, at det er et uheldigt valg af "kunstnernavn", når nu det kan forveksles med en sådan svindler. MEN hvis jeg var til sådanne koncepter som dét her, så ville jeg melde mig til, inden jeg skrev denne besked :)

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Det er min begivenhed, men jeg tror ikke, jeg er den 'berygtede' Verapigen :(

Og jeg har bestemt ikke snød eller bedraget nogen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Ja, det her viser bare igen og igen, hvordan en posting her på Eroguide rent faktisk kan komme til at om ikke ødelægge, så da i det mindste gøre det vanskeligt at få det til at fungere som udbyder af hjælp til os sexhungrende mænd. Hvordan kan man undgå dét? Ja, det kan man nok ikke, men det er sgu da lidt uhyggeligt, at det kan ske, ikk?

Jeg tror dermed denne tråd er blevet berigtiget, og at @veraGBPige er en anden end dén trådstarter troede det var. OG som sagt, så er det jo synd for pigerne, hvis Fake News risikerer at komme til at ødelægge deres muligheder for at få nogle skønne oplevelser med os :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
2cool skrev, for 1 minut siden:

hvem siger det har ødelagt noget, det kunne ske at det gav de seriøse fyre mulighed for at knalde hende

Det har du kære @2cool.

Du startede med at mistænkeliggøre navnet på kvinden. Du har stadig ikke skrevet hvorfor du synes dét var nødvendigt. MEN som sagt, så behøver jeg ikke høre svaret, men jeg synes du med formuleringen i din trådstart rent faktisk er med til at potentielt kunne ødelægge alt. MEN jeg vil lade dig sidde tilbage og tænke over dét, og så vil jeg love dig, at der ikke kommer flere kommentarer i denne tråd fra mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Jeg er sikker på, at intet er ødelagt, og den 31. bliver en sjov dag for alle involverede ;)


Jeg er bare glad for, at vi har fået nogen misforståelser ryddet :)

Vera xxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

vil gerne deltage men af hensyn til planlægning med bus og tog vil jeg gerne have adressen i god tid da jeg kommer langvejs fra :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

vil gerne deltage men af hensyn til planlægning med bus og tog vil jeg gerne have adressen i god tid da jeg kommer langvejs fra :-)

Kan se på annoncen den sendes en time før. Det giver jeg dig ret i måske er lige sent nok. Men måske du skal skrive dette og mon ikke de er villige til at sende tidligere af hensyn til din rejseplan?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
KøbenhavnerSnuden skrev, for 4 minutter siden:

Kan se på annoncen den sendes en time før. Det giver jeg dig ret i måske er lige sent nok. Men måske du skal skrive dette og mon ikke de er villige til at sende tidligere af hensyn til din rejseplan?

 

 Adressen bliver sendt via mail ca kl 9 på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Hej fyre;)

Bare for at sige, at lokalet til Aarhus GB er temmelig centralt.

Ifølge Google er det kun 20 minutters gang eller 10 minutter med bus fra hovedbanegården i byen.

Så der vil ikke være nogen grimme overraskelser, når du får teksten kl. 9 :)

Vera xxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Hej Pjevs :)


Jeg er sandsynligvis snart tilbage i Nordjylland. Jeg vil poste her, når jeg er ;)


Men lige nu fokuserer jeg på Aarhus-begivenheden på fredag, så jeg vil først begynde at planlægge mit næste eventyr efter det :razz:

Vera <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Hi again guys :)

Just to say that I've had to change the venue for Friday's event. It is now a little further away from the city center - Google says 50 minutes walk or 20 minutes by public transport from the central station - but we get more space and a nicer apartment for fun ;)

I hope it's still OK for anyone who has already booked. I didn't want anyone to read my previous post here and then be annoyed that it was further away than I said :(

Vera xxx

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 52 minutter siden:

Hi again guys :)

Just to say that I've had to change the venue for Friday's event. It is now a little further away from the city center - Google says 50 minutes walk or 20 minutes by public transport from the central station - but we get more space and a nicer apartment for fun ;)

I hope it's still OK for anyone who has already booked. I didn't want anyone to read my previous post here and then be annoyed that it was further away than I said :(

Vera xxx

God stil Verapigen, glæder mig til at træffe dig på fredag:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 9 timer siden:

Hi again guys :)

Just to say that I've had to change the venue for Friday's event. It is now a little further away from the city center - Google says 50 minutes walk or 20 minutes by public transport from the central station - but we get more space and a nicer apartment for fun ;)

I hope it's still OK for anyone who has already booked. I didn't want anyone to read my previous post here and then be annoyed that it was further away than I said :(

Vera xxx

Kom til Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Tak fyre;)

Jeg ved ikke, hvorfor min tidligere besked endte på engelsk :( Jeg prøvede at skrive på dansk, men jeg tror, at chrome auto-oversatte min tekst til engelsk, før jeg ramte send!

Og jeg planlægger at komme til Sjælland snart, men arbejder stadig på organisationen. Forhåbentlig kommer jeg snart der for at møde nogle af jer, der ikke kan komme til Jylland :)

Vera xxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 5 timer siden:

Tak fyre;)

Jeg ved ikke, hvorfor min tidligere besked endte på engelsk :( Jeg prøvede at skrive på dansk, men jeg tror, at chrome auto-oversatte min tekst til engelsk, før jeg ramte send!

Og jeg planlægger at komme til Sjælland snart, men arbejder stadig på organisationen. Forhåbentlig kommer jeg snart der for at møde nogle af jer, der ikke kan komme til Jylland :)

Vera xxx

Eller lav et stop halvvejs til os fynboer:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...