Hop til indhold
2cool

GangBang Århus

Recommended Posts

Har fået adressen nu, 4,3 km fra hovedbanegården er lidt optimistisk på 10 min:)

Men enig i, det er gå afstand.

Jeg glæder og skal nok skrive en anmeldelse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MR89 skrev, for 5 timer siden:

Har fået adressen nu, 4,3 km fra hovedbanegården er lidt optimistisk på 10 min:)

Men enig i, det er gå afstand.

Jeg glæder og skal nok skrive en anmeldelse:)

Det var nu 10 min i bil og 50 til fods MR89 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MR89 skrev, den 31.1.2020 at 08:31:

Har fået adressen nu, 4,3 km fra hovedbanegården er lidt optimistisk på 10 min:)

Men enig i, det er gå afstand.

Jeg glæder og skal nok skrive en anmeldelse:)

Lad os høre lidt om hvordan det var

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå gutter. Nu fik jeg enlig berettede mig til at lave en mindre anmeldelse af begivenheden. 
 

Jeg er ingen gangbanger, og har prøvet det en gang eller to. Da Vera reklamerede sådan en omgang, så var man jo fristet til at besøge sådan en lille petit tøs! Så jeg meldte mig til, som nok mange andre gjorde. 
 

i frygt for ikke at blive genkendt, lurede jeg lige hvem der gik ind i opgangen. Det jo altid lidt træls at møde naboen :)

Jeg kom ind og blev henvist til køkkenet, og derfra forgik alt det praktiske med armbånd osv osv osv. Der kom en del fremmødte, måske en tand for meget på en gang, men det er jo svært at planlægge sig ud af når folk skriver de kommer til sådan begivenheder og alligevel ikke dukker op. Men dog blev man slet ikke skuffet af synet man mødte! Man skal lede længe efter sådan en lille petit sag, der forstår sig at tirre en mand. Super lækker, dejlig stram og frisk på det hele. Utrolig venlig og rar, og hun var da selv en smule genert, men det forstår man jo godt, når der masser af sulte fyrer der vil i hoppe i fadet. Jeg tror ikke eneste gik derfra, uden at få det de ville ha. Personlig betalte jeg for to timer, og jeg gik lidt over min tid. Det generet ingen, jeg fik lov til at gøre mig færdig, så der var plads til det hele. Jeg vil ikke gå i detaljer, i farer for hinandens privat liv og lignende men hun gjorde det fantastisk. Man kan se at hun virkelig nød det, desuden følte man heller ikke at det noget hun har prøvet på rutine basis en million gang før så det blev ikke så firkantet. Desuden lidt mere frækt, for mit vedkommende. Det var kort sagt hele turen værd. :smile:

Efter kæresten lige satte lidt musik på, så slappede folk også af lige lidt på en anden måde. Det eneste minus var at pladsen var en anelse trængt. Men man kommer jo heller ikke for at sidde ned til sådan noget, så det kan teoritisk set være lidt ligegyldigt. Men et mindre hus et mindre øde sted ville have været perfekt. Men det kræver så folk har transport. 
 

Jeg afventer spændt til næste gang! 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...