Hop til indhold
Guest Maleren86

Ulai til nybegynder

Recommended Posts

Micmic skrev, for 2 timer siden:

Skal man bare selv nævne at man gerne vil have “fræk massage” eller hvordan? Har lige fået alletiders proff massage, og det har hun virkelig styr på som andre osse skriver

Kunne jeg osse godt tænke mig at vide

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 34 minutter siden:

Kunne jeg osse godt tænke mig at vide

Når man spørger ind til det, så er svaret book en tid så ser vi på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micmic skrev, for 36 minutter siden:

Når man spørger ind til det, så er svaret book en tid så ser vi på det

Skriver du hvis du booker en tid og får erotisk massage og hvordan og hvad, evt en privat besked

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange thaimassører der ikke vil aftale ekstra ydelser i telefonen/sms men  først når i står der.

Så bestil tid, mød op og spørg face to face hvilke ekstra ydelser der kan fås på stedet.

Personligt tager jeg massagen og venter på udspillet fra hende, liren op til er altid spændende, så masserer hun indersiden af låret så gør plads så hun kan komme til, Spred benene og løft røven lidt, det virker. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Nice skrev, for 21 timer siden:

Der er mange thaimassører der ikke vil aftale ekstra ydelser i telefonen/sms men  først når i står der.

Så bestil tid, mød op og spørg face to face hvilke ekstra ydelser der kan fås på stedet.

Personligt tager jeg massagen og venter på udspillet fra hende, liren op til er altid spændende, så masserer hun indersiden af låret så gør plads så hun kan komme til, Spred benene og løft røven lidt, det virker. :D

Har du været ved ulai og få erotisk massage? Hvis ja lå du så helt nøgen og var hun nøgen? Fik du ekstra :):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...