Hop til indhold
Guest Maleren86

Ulai til nybegynder

Recommended Posts

Guest Maleren86

Mit første indlæg her efter at have læst med anonymt en længere periode.

Ulai, Odense har jeg besøgt 2 gange i efteråret 2019, hvor jeg har prøvet både 1 times helt fantastisk massage og en halv times lige så fantastisk b2b.

Hun er prismæssigt ganske fair synes jeg. Med 400 kr for massagen og 800 kr for b2b - så tak for anbefalingen.

Stort tak til alle dem der bidrager herinde

Maleren..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 3 timer siden:

Mit første indlæg her efter at have læst med anonymt en længere periode.

Ulai, Odense har jeg besøgt 2 gange i efteråret 2019, hvor jeg har prøvet både 1 times helt fantastisk massage og en halv times lige så fantastisk b2b.

Hun er prismæssigt ganske fair synes jeg. Med 400 kr for massagen og 800 kr for b2b - så tak for anbefalingen.

Stort tak til alle dem der bidrager herinde

Maleren..

 

det massage var det kun massage og ikke noget andet. kunne godt bruge det sommetider,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 5 timer siden:

Med 400 kr for massagen og 800 kr for b2b - så tak for anbefalingen.

Gav du 400 for 1 times massage? Hendes pris er da ellers 500 for 1 time. Hvordan var B2B? Har været hos hende en enkelt gang med en MEGET dårlig ryg som hun på bedste vis fik gjort noget ved. Men lige den dag var mine tanker ikke på andet end at få min ryg til at fungere igen, men en anden dag kunne jeg da godt fristes til mere end alm. massage. Hun tilbød handjob efter end massage, men det var jeg ikke lige helt i humør til men vil absolut ikke udelukke jeg kunne finde på det en anden dag. Hun er en sød og venlig kvinde der faktisk ser noget bedre ud i virkeligheden end på billederne. I hvert fald efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
martin55 skrev, for 2 timer siden:

det massage var det kun massage og ikke noget andet. kunne godt bruge det sommetider,

Kun massage og damn... det kan hun altså bare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
22 cm and thick skrev, for 34 minutter siden:

Gav du 400 for 1 times massage? Hendes pris er da ellers 500 for 1 time. Hvordan var B2B? Har været hos hende en enkelt gang med en MEGET dårlig ryg som hun på bedste vis fik gjort noget ved. Men lige den dag var mine tanker ikke på andet end at få min ryg til at fungere igen, men en anden dag kunne jeg da godt fristes til mere end alm. massage. Hun tilbød handjob efter end massage, men det var jeg ikke lige helt i humør til men vil absolut ikke udelukke jeg kunne finde på det en anden dag. Hun er en sød og venlig kvinde der faktisk ser noget bedre ud i virkeligheden end på billederne. I hvert fald efter min mening.

det kan godt være det kun var 50 minutter, jeg tjekkede ikke lige tiden - men det var en ualmindeligt god massage.

mht til hvordan b2b var.. tjaa nu har jeg endnu ikke den store erfaring i det - men lidt ligesom hvis man nu tager den frækkeste kæreste jeg har haft - lidt som at være i seng med hende, bare uden penetration :)

.. og jow. Hun er MEGET pænere end billederne viser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Nogen der ved, hvad hun tager for hj som afslutning på massagen? 

Umiddelbart er hun jo ikke ligefrem i den billige ende og 800 for en halv times btb lyder da helt vildt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 6 timer siden:

Mit første indlæg her efter at have læst med anonymt en længere periode.

Ulai, Odense har jeg besøgt 2 gange i efteråret 2019, hvor jeg har prøvet både 1 times helt fantastisk massage og en halv times lige så fantastisk b2b.

Hun er prismæssigt ganske fair synes jeg. Med 400 kr for massagen og 800 kr for b2b - så tak for anbefalingen.

Stort tak til alle dem der bidrager herinde

Maleren..

 

Var det ovenpå eller i kælderen ? Normalt når man ønsker mere end massage bliver man sendt i kælderen til pigerne der, men måske er der undtagelser ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
sand16 skrev, Lige nu:

Var det ovenpå eller i kælderen ? Normalt når man ønsker mere end massage bliver man sendt i kælderen til pigerne der, men måske er der undtagelser ?

massagen var oven på og ganske rigtigt så var b2b i kælderen. 

stedet virker meget professionelt, men bryder mig ikke så meget om at stå og vente ved døren. 

kunne være rart hvis der var et hegn man stod bag, eller endnu bedre, hvis man kunne komme ind på anden måde end fra forsiden af bygningen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Maleren86 skrev, for 58 minutter siden:

hvad ville være en rimelig pris for en halv times b2b? 

Altså jeg har en del gange fået btb i København og omegn af forskellige unge, smukke thai og der var prisen 1.000 kr for en time 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ind foran?? Jeg plejer at gå ind omme fra siden.

Hvorfor skulle hun gå i kælderen for B2B når massagen er foregået oppe ved hende selv ? Der er da en stor madras ved siden af massagebriksen. Så det tyder da på det er en af pigerne i kælderen der har taget over ?

Andet end massage ?

Læg mærke til når hun annoncer med Pretty Woman -Der handler det om meget mere end massage. Der ser hun rigtig dejlig og lækker ud. Især det med den røde kjole i sofaen - hvid sofa, hvis hvis jeg husker rigtigt. :) De er ca. 3 år gamle.

Pænere i virkeligheden ???  :) 

Hun kan ændre udseende fra at ligne en gammel træt kone, som hun måske lidt gør på den seriøse profil, til at ligne en million med en kæmpe udstråling.

Når hun er i det humør er der ikke mange der  kan matche hende. Charmerende og pisse fræk. Skal hun helt op og ringe skal man nok regne med 2 af de lange. Men så smiler selv den mest kræsne, når seancen er ovre. Når det så er sagt, skal det retfærdigvis nævnes, at mine erfaringer ligger tilbage til sensommeren. Så hvad der tænder hende i dag ved jeg ikke. Hun har før truet med, at hun vil hellige sig jobbet med at være den dygtige behandler hun er . - og så lade pigerne i kælderen om den frække del.

Dejligt sted at komme - hvis man værdsætter, at det er pænt og rent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Månestjerne skrev, for 8 timer siden:

Ind foran?? Jeg plejer at gå ind omme fra siden.

Hvorfor skulle hun gå i kælderen for B2B når massagen er foregået oppe ved hende selv ? Der er da en stor madras ved siden af massagebriksen...

ja der korrekt døren er i siden. Tror det jeg mente var at: man står ret udsat mens man venter på at døren bliver åbnet. Det kunne have været rart hvis man kunne komme til huset på andre måder end ude fra hovedgaden. 

 

Du må høre hende af næste gang - hvorfor hun sådan bevæger sig rundt i huset. Jeg ved det ikke :) 

 

Hvor finder du de annoncer med Pretty Woman? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Så fik jeg også besøgt Ulai - Thaikropsterapi. Det primære mål var massage, og der er slet ingen tvivl om, at hun kan finde ud af det. Absolut professionelt arbejde, men savnede samtidig en følelse af velvære. Jeg synes personligt ikke, at hun er noget særligt - heller ikke af udseende, og ikke noget jeg igen vil betale ekstra for, da man kan få 1 time god massage for 350 kr andre steder. Men nu mangler hun jo heller ikke ligefrem kunder :)

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 44 minutter siden:

Så fik jeg også besøgt Ulai - Thaikropsterapi. Det primære mål var massage, og der er slet ingen tvivl om, at hun kan finde ud af det. Absolut professionelt arbejde, men savnede samtidig en følelse af velvære. Jeg synes personligt ikke, at hun er noget særligt - heller ikke af udseende, og ikke noget jeg igen vil betale ekstra for, da man kan få 1 time god massage for 350 kr andre steder. Men nu mangler hun jo heller ikke ligefrem kunder :)

Fik du bare alm massage uden ekstra? Hvad gav du for 1 time? Havde du boksershorts på eller uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror man skal gøre op med sig selv hvilke massageform man ønsker. I mit univers er der en verden til forskel på de forskellige former.

Har jeg problemer med ryg og skulder er det "behandlingsmassage" jeg søger - og tit har jeg valgt Ulai fordi jeg ved hvad hun kan - og at  hun ved hvad hun laver! Det er ikke uvæsentligt, at en der går så grundigt til værks, ved hvad hun laver - for ikke at gøre mere skade på min diskusprolapsbefængte krop.:)

Det gør satme nas når hun går i gang - jeg er hverken afslappet eller erotisk opstemt. Det har bare vist sig, at når kroppen efter nogle behandlinger begynder at tage imod og kroppen slapper af, virker behandlingen.. :)

Vil jeg ha en behagelig hyggemassage hvor musklerne arbejdes igennem - er det jo bare det jeg bestiller - og det jeg får.

Vil jeg ha en sensuel og erotisk pirrende massage er det det jeg bestiller. Det handler bare om at åbne munden.

Men er det der ønsket ligger, er det ikke Ulai man mere skal gå til. Så henvises til kælderen :)

Jasmin/Pretty Woman er lukket ned. De fleste kan sikkert godt regne ud hvorfor :) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror man skal gøre op med sig selv hvilke massageform man ønsker. I mit univers er der en verden til forskel på de forskellige former.

Har jeg problemer med ryg og skulder er det "behandlingsmassage" jeg søger - og tit har jeg valgt Ulai fordi jeg ved hvad hun kan - og at  hun ved hvad hun laver! Det er ikke uvæsentligt, at en der går så grundigt til værks, ved hvad hun laver - for ikke at gøre mere skade på min diskusprolapsbefængte krop.:)

Det gør satme nas når hun går i gang - jeg er hverken afslappet eller erotisk opstemt. Det har bare vist sig, at når kroppen efter nogle behandlinger begynder at tage imod og kroppen slapper af, virker behandlingen.. :)

Vil jeg ha en behagelig hyggemassage hvor musklerne arbejdes igennem - er det jo bare det jeg bestiller - og det jeg får.

Vil jeg ha en sensuel og erotisk pirrende massage er det det jeg bestiller. Det handler bare om at åbne munden.

Men er det der ønsket ligger, er det ikke Ulai man mere skal gå til. Så henvises til kælderen :)

Jasmin/Pretty Woman er lukket ned. De fleste kan sikkert godt regne ud hvorfor :) :wub:

Har selv besøgt ulai til behandling af nakke, hvor jeg ikk kunne dreje hovedet, det har hun fixet og det er hun rigtig god til,

men som der bliver sagt det gør herre nas når ulai først går i gang med at bearbejde muskler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 1 time siden:

Jasmin/Pretty Woman er lukket ned. De fleste kan sikkert godt regne ud hvorfor :) :wub:

Ved ikke om de fleste kan regne det ud, men mon ikke det er fordi hun er fast sammen med sin nye PR-mand? ;) Ahhhh det kan man jo bare ikke vide noget om. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) :) Kunne jo godt fristes til at tro du mente, at jeg var den heldige, men det forholder sig ikke sådan. :) Som jeg tidligere skrev, er det ca. 3/4 år siden jeg besøgte hende - og fejlagtigt troede ydelserne i dag er de samme som dengang.

Nu har jeg lige haft en akut omgang dårlig ryg hvorfor jeg besøgte Ulai forleden til behandling - og selvfølgelig kommer vi til at snakke om "rigets" tilstand og jeg blev bekendt med tingenes tilstand, som de er i dag.

Jeg har ingen interesse i at lave reklame for nogen - men omvendt vil jeg gerne slå et slag for de steder/piger jeg får en god oplevelse af. Og jeg har fået en del gode og seriøse behandlinger af Ulai. Har ingen personlige relationer til hende, men det da ingen hemmelighed, at jeg godt kan lige hendes personlighed og humor.

At hun så blander pærer og æbler sammen har jeg aldrig forstået. Hun ville kunne få en endnu mere blændende forretning - og meget mere anerkendt, hvis hun alene beskæftigede sig med det hun er uddannet til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har ingen interesse i at lave reklame for nogen

Fair nok, men dit forrige indlæg kunne meget vel tolkes på den måde. 

 

Månestjerne skrev, for 37 minutter siden:

men omvendt vil jeg gerne slå et slag for de steder/piger jeg får en god oplevelse af

Og det er jo lige akkurat det vi skal bruge hinanden til her. 

Men summa summarum er så at jeg nok kun må "nøjes" med at få noget rigtigt godt massage af hende og evt. slutte af med et håndjob. Men der er da heldigvis også rigtigt mange andre rigtigt lækre kvinder der tilbyder meget mere end det. :P
Og når det så er sagt vil jeg tage mig et bad og gøre mig så lækker som det nu lader sig gøre.... Og af sted det går til Odense til en jeg længe har haft i kikkerten. Måske mere om det senere på aftenen.

God weekend. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man bare selv nævne at man gerne vil have “fræk massage” eller hvordan? Har lige fået alletiders proff massage, og det har hun virkelig styr på som andre osse skriver

Redigeret af Micmic

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...