Hop til indhold
Anna - fræk og sexet

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP?

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Glemte at nævne at hvis man vælger et sted inde i en by, skal det være med gode parkeringsforhold og helst ikke med tidsbegrænsning  ;-)

Ja, ude på landet kan det også være et problem - har besøgt nogle steder, hvor man skulle bakke ud af en lang indkørsel, vende i en have med fare for at ramme et enestående træ, vade hen over en beskidt P-plads med store vandpytter mm.

Det er helt sikkert optimalt med central beliggenhed og gratis/lang fri parkering. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rørlægger007 skrev, for 9 timer siden:

Hej Anna

Til dig, vil jeg køre jorden rundt,

Men bliv dog her på sjælland, de har rigeligt med dejlige kvinder i jylland

Du er SÅ sød @Rørlægger007 

Jo men de dejlige jyske kvinder kan nok dele deres mænd for en enkelt dag eller to:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 5 timer siden:

En ting er at vi er en del der er villige til at køre en langt efter den (for os) rigtige pige/kvinde, noget andet er et kunde grundlag for man skal nok ikke forvente at de rejsende er villige til at foretage de lange rejser på ugentlig basis.

Så ville det nok være bedre for den stabile indkomst hvis du placerede dig i nærheden af de før nævnte trafik knudepunkter :) 

God pointe. Men nu regner jeg ikke med at kommer der ugentligt, påtænker et besøg af to dages varighed. F. eks. tirsdag og onsdag eller noget i den stil:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Anna

Da jeg bor i Køge så bliver jeg nød til at tænke rationelt pga køen på Køge bugt motorvejen, ellers kan jeg sidde i kø ca 1 time HVER vej.

Det længste jeg har rejst var til Italien for at besøge en ungdoms kæreste over 2 år.

Så et lille smut til fx. Midt- Øst eller Nord Jylland skræmmer mig ikke så meget ;)

i det daglige så kører jeg vel ca 45 min. - 1 time hver vej for et godt besøg, mest på Sjælland

Knus Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er en bestemt GP som er et must for mig at møde, så tager det den tid det nu engang tager, for det meste med offentlig transport og nogle gange har jeg lejet et værelse for at kunne mødes med den lækre GP.

Nu er det mest thai massage inkl. jeg nyder, men bruger gerne en til to timer i transport.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har flere gange kørt over 150 km for et møde og desværre også blevet skuffet et par gange- enten over pigen ikke er den standard som annoncen beskriver eller i 2 tilfælde hvor GP-pigen aflyser aftalen selvom man har kørt så langt--WTF -----det er ikke bare kunder der blæser på aftalerne -også GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en enkelt gang kørt fra Aarhus til grænsen for at besøge en pige,der kunne være en mulighed. Der var ikke gentagelsespotentiale. Der røg det meste af en dag.

En anden pige besøgte jeg første gang i Aarhus, men endte med at besøge hende flere gange til Vejle/Esbjerg, da det var det der passede bedste med kalender og stederne havde de bedste venteforhold. På daværende tidspunkt var der ikke muligt at bestille tid i Aarhus, så man måtte vente i kø på gaden...

En tredie pige besøgte jeg jævnligt i Herning efter hun holdt op i Aarhus. Og var i Kolding til hendes afskedsknald.

Har enkelte gange kørt til Randers. Der bedste resultater har været med nogen jeg har kendt i forvejen.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 14.1.2020 at 11:14:

Jeg har gået og overvejet, om jeg måske på et tidspunkt skal tage en tur til Jylland på gæstevisit. Spørgsmålet er for mig,  hvor i Jylland det så i givet fald skal være. Det fik mig til at tænke over følgende:

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP? 
 

Her tænker jeg IKKE på mig personligt, men generelt:D

Mit længste rejse, det var da jeg var udstationeret i Bosnien, og skulle på leve i Pécs i Hungary, der besøgte vi noget vi kaldte stolpe barer, man kom ind i et stort rum med, en masse stripper stænger,der var fyldt med piger i Bikinis de havde været et nummer siddende på sig, derefter gik man op i baren, og sagde hvilken nr. Man vil have og hvor langt tid man ville være sammen med pigen. Også hjem på hotellet med hende. Betale lidt for at få pigen ind på hotellet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor på Midtsjællland og har to gange været lige på nippet til at tage til Århus med toget for at besøge en pige.

Det drejer sig om to forskellige piger, som jeg begge kendte i forvejen.

Ingen af gangene blev det dog til noget. Den ene gang opdagede jeg i sidste øjeblik, at pigen alligevel ikke var på vagt den dag - og den anden gang indløb der en sms fra pigen, medens jeg var ved at gøre mig i stand, hvorefter vi aftalte noget andet på Sjælland, så jeg sparede rejsen.

Men altså - jeg var helt parat til at tage turen og ville være det igen, hvis det er den rigtige pige og én,  jeg kender i forvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 11 timer siden:

Plejer ikke køre længere end 25-40 km. Men drømmen  @Angelina Angel er 80 væk fra min bopæl i Jylland. Så det må være min grænse. Vil virkelig gerne møde den smuksak

Så glæder jeg mig til at du svinger forbi mig en dag! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 5 timer siden:

Så glæder jeg mig til at du svinger forbi mig en dag! ;) 

Det skal jeg nok når det lige passer ind. Ligger lige efter ben opration så der går lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 14.1.2020 at 11:14:

Jeg har gået og overvejet, om jeg måske på et tidspunkt skal tage en tur til Jylland på gæstevisit. Spørgsmålet er for mig,  hvor i Jylland det så i givet fald skal være. Det fik mig til at tænke over følgende:

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP? 
 

Her tænker jeg IKKE på mig personligt, men generelt:D

Faktisk sjovt spørgsmål. Os fyre brokker sig lidt over afstand. Og i dejlige kvinder køre land og rige rundt for at tilfredsstille os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

15-30 min højest, det er oftest impulsivt og mister lidt lysten hvis jeg skal køre alt for langt i bil. Desuden foretrækker jeg også at komme frisk fra badet derhjemme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...