Hop til indhold
Anna - fræk og sexet

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP?

Recommended Posts

Hej Anna,

For mit vedkommende en time til halvanden i bil. Da jeg bor i Storkøbenhavn, tæt på motorvej, vil det svare til en tur på fx Blue Elephant i Helsingør (30-40 minutter i bil) og Eventyrpigerne og Vordingborgpigerne i syd. Lidt længere, fx Odense området, hvis det skulle være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

hmmmm...hvis konceptet, og setup er tiltalende er der kun et spørgsmål om at kordinere tiden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 4 timer siden:

Jeg har gået og overvejet, om jeg måske på et tidspunkt skal tage en tur til Jylland på gæstevisit. Spørgsmålet er for mig,  hvor i Jylland det så i givet fald skal være. Det fik mig til at tænke over følgende:

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP? 
 

Her tænker jeg IKKE på mig personligt, men generelt:D

Aktuelt vil jeg sige 100-150 km. Tidligere da jeg var ny i dette game, rejste jeg gerne til udlandet bare for at mødes med et par bestemte piger, men selv jeg er da blevet klogere.

Jeg tror at  @Jernsvinet har en god pointe når han taler for at placere sig hvor flere transportveje krydser hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen

Jeg holder mig helst inden for 1 time hvis jeg kan, men der er jo nogle af de lækre der bare bor lidt længere væk og så man jo ofre sig - det er s'gu hårdt at være kræsen...:D

 

Det med morgentider...jeg kravler ud af sengen og er slet ikke klar til noget frækt. Aften er sjovt nok en heeelt anden snak, altså omkring kl. 20-22.

Redigeret af Jan Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 time siden:

Tak for en meget brugbar feedback. Særligt det med tidligt åbent. Der er måske Efterspørgsel efter dette i Jylland? 

Ja, vi er jo tidligt oppe og lave sort arbejde her i Jylland, det ved alle da :D

Spøg til side, har kørt fra Aalborg til Esbjerg, endda uden at have er forr. møde. Men den pågældende GP er også ret unik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 40 minutter siden:

Jeg tror at  @Jernsvinet har en god pointe når han taler for at placere sig hvor flere transportveje krydser hinanden.

Glemte at nævne at hvis man vælger et sted inde i en by, skal det være med gode parkeringsforhold og helst ikke med tidsbegrænsning  ;-)

Ja, ude på landet kan det også være et problem - har besøgt nogle steder, hvor man skulle bakke ud af en lang indkørsel, vende i en have med fare for at ramme et enestående træ, vade hen over en beskidt P-plads med store vandpytter mm.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg bor i Århus og vil ikke gå over åen efter vand.

Så ikke mere end 5 Km.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

En ting er at vi er en del der er villige til at køre en langt efter den (for os) rigtige pige/kvinde, noget andet er et kunde grundlag for man skal nok ikke forvente at de rejsende er villige til at foretage de lange rejser på ugentlig basis.

Så ville det nok være bedre for den stabile indkomst hvis du placerede dig i nærheden af de før nævnte trafik knudepunkter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 33 minutter siden:

Cirka 9000 km.

Det er omtrent afstanden mellem Billund og Pattaya.

Men så kører du forhåbentlig heller ikke hele vejen fra Pattaya :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Anna - fræk og sexet skrev, for 6 timer siden:

Jeg har gået og overvejet, om jeg måske på et tidspunkt skal tage en tur til Jylland på gæstevisit. Spørgsmålet er for mig,  hvor i Jylland det så i givet fald skal være. Det fik mig til at tænke over følgende:

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP? 
 

Her tænker jeg IKKE på mig personligt, men generelt:D

Jeg er  da  sikher  på  at  de  mænd  som  gerne  vil  nyde  dit  selskab  nok  skal  finde  vej  til  dig, ligemeget  om  du  befinder  dig  på  Sjælland  eller  tager  på  gæstevisit  i  Jylland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 36 minutter siden:

Men så kører du forhåbentlig heller ikke hele vejen fra Pattaya :)

 

Jeg cykler halvvejen. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har præsteret at køre 300 km hver vej, krydsende Storebælt, fordi jeg vidste at det ville blive godt.

Afstande er kun tid for mit vedkommende, og den kan sagtens fordrives når jeg sidder bag rattet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøger typisk inden for ca en times kørsel.

Men i enkelte tilfælde kører jeg gerne dobbelt så langt.  Det er også sket hvis en pige man er rigtig glad for at besøge pludselig kun kan træffes længere væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For rigtig pige vil køre til verdens ende, har haft en dejlig pige i Dortmund, nogle gange kørt i bilen nogle gange i flyet, så alt er relativt, men jeg er overbevist at for dig @Anna - fræk og sexet, mange vil køre laaaang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er frygtelig priviligeret som københavner. Hvis der er mere end 2km til nærmeste pige, så vil jeg hellere undvære :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeg er  da  sikher  på  at  de  mænd  som  gerne  vil  nyde  dit  selskab  nok  skal  finde  vej  til  dig, ligemeget  om  du  befinder  dig  på  Sjælland  eller  tager  på  gæstevisit  i  Jylland. 

Tak @Nemtøs - det samme gælder for dig. 
Men det vil sikkert være sjovt at komme lidt ud af huset. Så det er for min egen skyld, at jeg overvejer det. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag bor en bra bit upp i Sverige, det blir inte många pigebesök på hemmaplan för mig - det är ju olovligt i Sverige.

Jag har en gång kört Frederikshavn-Ikast t.o.r för att träffa en pige.  Hon var resan värd.

Annars är det flyget till Köpenhamn och tillbaka och ett par hotellnätter till det.  Det finns piger som är värda det, men de blir allt färre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, 1 time siden:

For rigtig pige vil køre til verdens ende, har haft en dejlig pige i Dortmund, nogle gange kørt i bilen nogle gange i flyet, så alt er relativt, men jeg er overbevist at for dig @Anna - fræk og sexet, mange vil køre laaaang ;)

Det er sødt sagt. Tak for det. Men jeg spørger af oprigtig interesse for svarene, I alle byder ind med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...