Hop til indhold
Guest fraodense

Musik der har betydet noget for dig.

Recommended Posts

autobahn skrev, for 7 minutter siden:

@Midtvestagurken, hvis jeg må sige noget blasfemisk - det bev lidt for korrekt efter de smed Mick Jones ud.
Uhhh, siger folk - Combat Rock er da for vildt! Nej det er ikke, det er forudsigeligt.

Bankrobber fortæller det hele, reggae i West London 1979, det kan man bare ikke. Men ingen skulle fortælle dem hvad man kan lave.  

Enig i at Combat Rock var et antiklimaks. Mit favoritalbum er Sandinista, og derefter London Calling, men de tidlige numre på The Clash harb også en stor charme. Mick Jones og Joe Strummer supplerede hinanden godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, 1 time siden:

 

Wow! Det ryger på playliste. Meget spændende. De kan bare noget de unge damer. Tak for den! Forøvrigt har jeg lige fået The Werewolf af Sandemose hjem. Det er en gave til en anden opvakt ung dame. Så det bliver mellem os to :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 9 minutter siden:

Wow! Det ryger på playliste. Meget spændende. De kan bare noget de unge damer. Tak for den! Forøvrigt har jeg lige fået The Werewolf af Sandemose hjem. Det er en gave til en anden opvakt ung dame. Så det bliver mellem os to :rolleyes:

Apropos "Dagens Skønhed", på CocoRosie's første album har de en sang "Lyla" om en prostitueret: Men langt fra en del af borgerskabets diskrete charme - tværtimod - en trafficked mindreårig pige fra Balkan. Sangen handler egentlig ikke om grusomheden, men om ynkeligheden af hendes pimps: "you wanted to buy me for 100 euros", "you took me to your little car", "made me eat McDonalds all day" osv. 
Et fantastisk lille nummer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, den 14.1.2020 at 02:34:

Og den spøjse White trash-duo Die Antwoord fra Sydafrika.

God sang - tak for dén ... 
Så er der lidt ved Rap ... ;)

Er en hund efter råseje tøser, har tidligere lagt Haim ud i den anden musiktråd .. 

Der er i det hele taget en del seriøse rock chicks ude lige for tiden ... blandt andet Soccer Mummy ... 
Er ret ekset med dén her ... eller sagt på godt dansk, nummeret er tæskelækkert ...
Synes osse lyric video'en er r-e-t godt lavet ..

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 5 minutter siden:

God sang - tak for dén ... 
Så er der lidt ved Rap ... ;)

Er en hund efter råseje tøser, har tidligere lagt Haim ud i den anden musiktråd .. 

Der er i det hele taget en del seriøse rock chicks ude lige for tiden ... blandt andet Soccer Mummy ... 
Er ret ekset med dén her ... synes osse lyric video'en er r-e-t fgodt lavet ..

 

Selv tak. Nu er jeg stadig ny inden for nyere musikgenrer, men mener Die Antwoord karakteriseres som hip hop. Det er jo i for sig ligegyldigt, så længe man kan lide musikken :)

Har også svært ved at placere Eilish's musik fx.

Og tak for dit indslag. Kender en Lucy der lige skal have den!

Jeg synes til gengæld den her seje tøs er en god rapper.

https://music.youtube.com/watch?v=i3Jv9fNPjgk&feature=share

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

"For  at  hylde  alle  de  små  mennesker  som  ikke  formår  at  se  udover egen  næsetip"

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

love this song. I grew up listening metal and Slipknot was always on the top 3 for me. 

The chap in the lyrics is dreaming about a girl but she is not real and she can only be with him in his dreams. 

Yep .... Slipknot has dark lyrics .... 

 

Redigeret af lucyblack

Del dette indlæg


Link til indlæg

og 
 

og jeg ved godt i andre nok ikke lige høre så noget. men jeg høre så noget hele tiden. da jeg er så træt af alt den pop musik de flyder os med. og alt det kærlidehede pis de kan synger om hele tiden. Det hænger mig langt ud af halsen. PS Jeg elsker at skille mig ud fra mængden. og være anderledes he he 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...