Hop til indhold

Recommended Posts

DUK-duk, DUK-duk, DUK-duk    

Det lød som det rytmisk lange stempelslag fra motoren på en af min barndoms små fiskerbåde, når den satte net, og alle fjordens lyde blev kastet tilbage fra den modsatte bred hen over sommeraftenens blikstille vand.

DUK-duk, DUK-duk, DUK-duk

Det var Anastasias hjerte. Det slog så sundt og roligt, mens det transporterede blod rundt fra fødderne af de dorisk lange og smukke søjler, der udgjorde hendes ben, til hendes hoved, der, når hun vendte det mod mig, trak den åre, der løber i tindingen, så langt frem, at den som et ekko vibrerede let under hendes hud. 

Jeg lå fuldstændigt forløst og stadig let rystende med hovedet på Anastasias bryst.

”Can you hear it?”, spurgte hun stille efter nogen tid. 

Hun havde registreret min tavshed.

”Yes.” 

Det var det eneste, jeg formåede at svare. 

Så berusende ung, så overvældende stærk og så smuk var lyden af Anastasias hjerte.

Jeg var ankommet en halv time tidligere - lokket af gode forum-brødres forliebte fortællinger om Anastasia og af de mange forførende fotos af hende (elsker det, hvor hun sidder henslængt tilbagelænet i en armstol i lange højtaljede lyseblå jeans med de smukke fødder i nærmest retlinet forlængelse af det afslappet placerede, men naturligt elegante bentøj…)

Og alt viste sig som forudskikket, da jeg kom indenfor.

Anastasia har vitterlig haft Skaberens fulde opmærksomhed, dengang hun blev til.

Store sovekammer-øjne, som lover tusind nætters elskov - så bedårende som Juliette Binoches og så fatalt forførende som Greta Garbos.

Lidenskabeligt smukke læber, der giver anelser om andre af Anastasias sanselige åbninger. 

Og figuren?

Her var jeg usikker ud fra modelbillederne. Hun så slank ud på billederne. Meget slank endda, men bliver det for spinkelt og går lige op og ned, er det et turn off for mig.

For netop den erotisk og syndigt svungne linje, som tegnes af en G-nøgles længste bue, er for mig signaturen hos en smuk kvinde – den som frem for alt andet gør, at hun er overlegen i forhold til ethvert andet af skabningens undere.   

Men med Anastasia havde jeg slet ikke behøvet at bekymre mig.

Hun er rigtignok slank og hvalpet og med al den spændstighed i behold, som selv de mest veltrænede kvinder mister, når de bliver ældre.

Hun havde neglige på, da jeg kom ind, men da den faldt, kunne mine hænder hurtigt konstatere, at den graciøse linje fra G-nøglen var der til fulde: 

Fra armhulen ned over hendes let markerede ribben og indad til taljens timeglas-passage, før den udvidedes igen hen over hoften, hvor den omkransede hendes forårsduftende unge skød. 

Anastasia kyssede mig. På munden, i ansigtet, på brystet, på maven. Hendes kærtegn trak stadigt stærkere elektrostatisk sitrende spor over min hud. Hun kyssede mine lår, mine hofter.

Og så endelig. Endelig åbnede hun de honningsøde læber og tog den i munden. Alle lykkens og vellystens farver detonerede i mit indre: Fersken, pink, purpur, cinnober, karmin og skarlagen. 

Langsomt. Langsomt bevægede hun hovedet op og ned, mens hun kærtegnede mine kugler.

Fem minutter, ti minutter? Jeg ved det ikke. 

Til sidst var hver en fiber i min krop ved at eksplodere.

Men jeg blev reddet af en stemme fra den mikroskopiske del, der var tilbage af min bevidsthed:

”Ikke endnu, ikke endnu”, sagde den. 

Jeg skubbede hende væk som i trance. Hvis jeg skulle holde længere, havde jeg brug for at køle ned.

Stemmen i mig fortsatte og fortalte det, jeg allerede på forhånd havde besluttet mig for: ”De ben må jeg ligge imellem.”

Som havde Anastasia hørt min indre stemme, lagde hun sig om på ryggen. Og mine hænder bredte sig udad synkront med hendes ben, mens mit hoved bevægede sig mod hendes paradisport. 

Blidt, endnu blidere end hundrede hyrdetimer har lært mig, kærtegnede min tunge hendes kønslæber og åbnede hendes skød – fra bunden op mod hendes klitoris. Hun havde været glatbarberet for to eller tre dage siden, kunne jeg mærke. 

Anastasia fik ikke orgasme, men efter nogle minutter purrede hun mit hår, greb fat i det og spurgte smilende: ”Shall we make love?”

Selvfølgelig. Sådan må det være. 

Man knepper ikke en kvinde af Anastasias kaliber. 

Man elsker med hende. Og der var intet, jeg hellere ville i den hele vide verden. 

Hun satte sig på mig og lod langsomt min pik glide ind. 

Hendes brystvorter var blevet ømme de sidste dage, havde hun på forhånd advaret mig om (må I skamme jer:-), så mine hænder kærtegnede i stedet den udsøgte perimeter omkring de spæde A-skåle, mens hun lukkede øjnene og bagoverbøjet strammede til om mit køn.

De få øjeblikke tidligere, hvor jeg fik mig selv kølet ned med mit hoved mellem hendes ben, kom mig nu til gode. Jeg formåede at holde mig til trods for hendes unge skedemuskulaturs rytmisk stramme massage, mens hun red mig.

Jeg tog efter nogle minutter fat om Anastasias skuldre og lagde hende forsigtigt ned på siden med hendes ansigt vendt helt tæt mod mit, mens jeg fortsat var inde i hende – den mest intime af alle stillinger, jeg kender, og en som normalt kræver stor fortrolighed. 

Anastasia blev roligt liggende, kyssede og kiggede på mig med de smukke øjne og den frie hånd flettet med min.

Min bevidsthed begyndte at udvide sig igen. 

For her mærkede jeg i et kort øjebliks uagtsomhed en smuk ung kvindes fortrolige blik. Vi var ikke længere kunde og GP’er, men to synkrone sjæle på samme skrøbelige tømmerflåde i verdensaltet. Jeg skyldte ingenting, jeg skulle ingenting, mit jeg ophørte med at eksistere. 

Vi skiftede til Doggy.

Men der var kun Anastasias skønhed, som det, der var tilbage af mig, blev en del af – et kosmisk kvindeligt Nirvana af længsler og drømme, imod hvilket mit ego og min selvbevidsthed for længst var imploderet.

Kun min indre stemme reddede mig atter: jeg havde på forhånd lovet mig selv, at jeg ikke ville komme bagfra med Anastasia. 

For jeg måtte se. Se ind i de øjne. Jeg måtte smage de sanselige læber, og jeg måtte mærke varmen fra dette skød, mens jeg kom. 

Så jeg vendte hende om og lagde hende ned med mine hænder beskyttende bag det kastanjebrune lange hår. 

Og trængte atter op i hende. Rytmisk og roligt, mens alt i hele universet på ny blev varmt og vådt. 

Kyssende og ekstatisk opslugt af Anastasias unge ansigt kørte jeg langsomt, langsomt ud og ind af hendes skød - to minutter, fem minutter? 

Tiden var der reelt ikke, mens trykbølgen centimeter for centimeter steg fra min lænd gennem min rygsøjle for til sidst at eksplodere i min hjerne.

Jeg faldt udmattet og rystende sammen. Blodet hamrede rundt i min krop, det dunkede ukontrolleret i mine tindinger og billederne for mine øjne flimrede vildt.

Mit hoved var faldet ned og hvilede nu på Anastasias unge bryst. 

Jeg hev efter vejret, men fik ro på efter et par minutter, og den dunkende lyd fra mit indre aftog.

Og så pludselig kunne jeg høre det:

DUK-duk. DUK-duk, DUK-duk

Som det lange stempelslag fra motoren i en af min barndoms små fiskerbåde, når den satte net ude på fjorden.

Det var Anastasias hjerte. Det slog så sundt og roligt…

Cobham
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fuldstændigt åndsvagt så godt den mand han skriver. Jeg ser selv fiskerbåden. Jeg hører Anastasias hjerte banke. Det er da helt vildt :) 

Jeg kender selv følelsen af at befinde mig i efterskælvet af den helt særlige udløsning og bare tænke: "hvad skete der lige der? hvad dag er det? hvad hedder jeg?" 

Tak @cobham

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cobham for pokker. 

Hvordan skal jeg eller andre kunne skrive en anmeldelse oven på dette? 

En fuldstændig overdådig sammensætning af poesi, følelser, eventyr og kærlighed krydret med en smule sex, som vi andre slet ikke er i stand til at gengive på bare i nærheden af samme måde. 

Men tak for lektionen i lyrik, poesi og prosa, som jeg (desværre) ikke kan undgå at få voldsomme komplekser af:)

Miller’s

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det en smuk fortælling. Det kan jo blive helt magisk når kemien virkelig spiller. Jeg er også selv vild med "væltet cowgirl" stillingen når jeg er hos en pige jeg kan føle noget for. Det kan virkelig blive tæt og nærværende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, den 10.1.2020 at 17:05:

Egodød ligefrem. Det er ellers en oplevelse man mest hører om i forbindelse med psykedeliske eksperimenter :rolleyes:

Stram ungpigefisse kan i den grad være euforiserende..? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 10.1.2020 at 22:54:

@cobham for pokker. 

Hvordan skal jeg eller andre kunne skrive en anmeldelse oven på dette? 

En fuldstændig overdådig sammensætning af poesi, følelser, eventyr og kærlighed krydret med en smule sex, som vi andre slet ikke er i stand til at gengive på bare i nærheden af samme måde. 

Men tak for lektionen i lyrik, poesi og prosa, som jeg (desværre) ikke kan undgå at få voldsomme komplekser af:)

Miller’s

Tak, Miller's, for de pæne ord.

De er utvivlsomt ufortjente, men varmer nu alligevel, når de kommer fra Forums formentlig mest læste og anerkendte anmelder.

Keep up the good work, bro!

Din

Cobham

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Tak for en super anmeldelse!

Til alle jer der har besøgt hende, hvordan er hendes blow? Er det sloppy? Kan hun blæse i +20 min? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måte også lige forbi Anastasia efter alt den gode omtale hun har fået.

Jeg havde bukke en hal time GF her til morgen. Bukke hinde i lørdags, har sjælden set så meget frem til mandag morgen :)

som ander også har sagt er hun virkelig sød og imøde komne.

Var næsten kun lige komme ind ad døren inden vi kysses og klædte hinanden af, hun starte med et øko BJ det var ok ikke noget vild bar ok og dejligt efter 5 til 8 min rejste jeg hinde op og smed hind på sengen og sagde min tur, efter jeg havde slikke hinde et par min. hvor hun kørte skuespil støn kunde jeg se og mærke på hinde at hun begyndte at virkelig nyde det, det tænkte mig virkligt så jeg slikke det beste jeg kunde og efter par min. kom hun helt vild fuck hvor var det frækt og dejligt plz 1 min. sagde hun så vil jeg havde din pik. Det dejlig pige tog min pik i munden og jeg fik enu et BJ efter et til to min. sagde hun plz fuck me. På med kondomet hun var driv våd mellem bene og stram, forsatsen! en dejlig fisse. Vi kom en del stille rundt inden vi havnet i missioner hvor hun igen begyndte at ryste og stønne helt vildt Fuck det så så frækt ud at jeg skulle kæmpe alt hvad jeg kunde for ikke at komme, da hun endelig kom igen sagde jeg nu komme jeg også. yes yes plz kom sagde hun. Jeg kom så hårdt at jeg tror sq de kunde hører det både ude på vejen og oppe på 3 sal.

efter et par min. bar lige på sengen og lige finde ned til jorden igen. Efter et bad og finde alt mit tøj rundt om sengen og pænt fordel. Stod jeg ude på gaden havde endeligt mest lyst til at gå ind til hinde igen og tage en ringe mere.... 

jeg komme 100% sikke igen. Håber hun komme til bage en dag.
 

ps. Yep jeg er ordblind men vi gerne dele min oplevelse med jer.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot @JonDo at du skriver om din oplevelse selv om du er ordblind. Vi kan jo ikke alle samme skrive så fantastisk som @cobham. Ja der er stavefejl, men man kan uden problemer forstå, hvilken fantastisk oplevelse du har haft. Mange tak :)

Jeg får stor lyst til at besøge Anastasia efter at have læst om dit og cobhams besøg. Jeg håber jeg når det inden hun rejser hjem.

 

Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre mennesker :)

Jeg er så glad og lykkelig :)

Redigeret af den lykkelige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mature Touch

Dejligt skriv..

Hun ser bestemt også ud som hun er alle pengene værd

:-)


 

Redigeret af Mature Touch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mature Touch

Dejligt skriv .  :-)

Hun ser bestemt også ud som hun er alle pengene værd
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, den 13.1.2020 at 14:05:

ps. Yep jeg er ordblind men vi gerne dele min oplevelse med jer. 

Din glæde skinnede langt tydeligere igennem end et par stavefejl hist og her. Budskabet gik i hvert fald klart og tydeligt ind her. Tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Sjældent oplever man på alle måder en så sublim kvinde som Anastasia. Tak for anmeldelserne som gjorde at jeg nåede forbi til en times luksus inden hun rejste. Jeg fik aldrig spurgt hvornår hun planlagde at returnere, men det kan være at en anden broder som gjorde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, den 13.1.2020 at 14:05:

 

ps. Yep jeg er ordblind men vi gerne dele min oplevelse med jer.  

 

Bare tag det helt roligt, det er jeg også.

Du må godt nok have lagt krafter i.

Jeg er selv uduelig til at sætte ord sammen.

Men jeg prøver, jeg prøver at lave min egen stil. Men fuck det er svært.

Så længe at du synes det er sjovt, så skriv løs. Jeg kender godt til alt det modvind du har mødt. Just keep IT Up.

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 10 timer siden:

Bare tag det helt roligt, det er jeg også.

Du må godt nok have lagt krafter i.

Jeg er selv uduelig til at sætte ord sammen.

Men jeg prøver, jeg prøver at lave min egen stil. Men fuck det er svært.

Så længe at du synes det er sjovt, så skriv løs. Jeg kender godt til alt det modvind du har mødt. Just keep IT Up.

Zaq

Mange tak Zaq

jeg har bar skulle hører for det en del gange her inde :( så vis jeg skriver at jeg er ordblind hører jeg kun god fest back.

og jeg vil da super gerne dele min gode og dårlig oplevelser med jeg. 
 

Inu en gang tak for Zaq 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...