Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mattvega

Jeg besøgte Anastasia tre dage i træk, da vi havde en supergod kemi. Det var virkeligt, som at kneppe med en pige, som man havde scoret i byen og var ligeså vild med en selv (kan jeg bilde mig ind).. Vi kneppede, grinede og kneppede, så det rystede i hele bygningen. Hun blev drøn våd, skreg virkeligt højt og nødt det meget tydeligt. Jeg fik, nok pga af kemi og fordi vi sås i flere dage i træk, en del mere end jeg betalte for. Men sådan noget er jo altid kemi. 

Anastasia er som flere har været inde på, super super model smuk - og- er jo ikke fra Litauen, som nogle nok opdagede ;). Helt sikkert den flotteste GP'er jeg har været sammen med og overgår derfor for mig både Jessy, Barbara og danske Anastasia i rent udseende - men måske ikke ift. sex.. Men sammenligninger er jo altid latterlige. Jessy, Barbara og danske Anastasia er ufatteligt dejlige. Anastasia /Filippa er jo helt unik. Og Barbara. Jesus. Gud hvor er hun skøn. 

Nå. Men Anastasia og jeg snakkede pga. kemi også godt sammen og kom omkring hendes studier, fritid, arbejde i hjemland mv. . Hun var ikke bare supersmuk, hun er også skide sød.

Hun nævnte, at hun formodenligt desværre nok ikke kommer igen pga en svær manager. Men vi må se. Jeg vil høre hende ad ihvertfald :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Svær “ manager”? Lad os da være ærlige over for os selv - de piger styres benhårdt af kriminelle alfonser, som ganske givet tager størstedelen af de penge vi kommer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mattvega wrote, 21 hours ago:

I visited Anastasia three days in a row

I don't like to get into anyone's economy, but three days in a row? You must be wealthy my friend! : D

Anyway I just feel jealous myself because I didn't have the chance to visit her :(

Redigeret af DeLarge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...