Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
newpussyhunter2 skrev, for 1 minut siden:

Tak for det !! Kan du også sætte navn på nogen af kvinderne ?

Dada, Linda og Rosie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
newpussyhunter2 skrev, for 56 minutter siden:

Tak Agurk - du en springflod af viden ! Hvad siger dine erfaringer dig om Ann ? og de øvrige kvinder ?

Jeg synes denne tråd/beskrivelse rammer Ann meget godt. Der er også i trådstarter link til Rosie.

Linda, (ejeren) mener jeg ikke længere tilbyder FP, efter hun blev gift for nogle år siden og Dada har jeg ikke selv personligt erfaring med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
newpussyhunter2 skrev, for 2 timer siden:

Med mindre jeg er småt begavet - er det ikke den tråd vi er i ?

:) Jo ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coppola

Linda er en superdejlig dame, hvor massagen de sidste par gange er gledet over i FP.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke, at priserne står mejslet i sten, hverken for stedet eller for pigen. Et besøg med en times FP med Rosie kostede mig 1200kr, mens Ann ville have 1500kr for en tilsvarende time. Om priserne ligger på samme niveau her et lille år senere, ved jeg ikke.

Måske er det naivt (og det deler typisk vandene herinde), men at forhandle med pigen om prisen er i min optik dræbende for lysten, og det må det da også være for pigen. Også selvom det er mere almindeligt i thai-kulturen.

Sportbilen skrev, den 9.11.2020 at 11:58:

Hur är Ann:s bröst? Taxöron? :)

Anns bryster er af beskeden størrelse og uden silikone. Jeg ved ikke, hvad taxöron betyder, men brysterne afspejler vist meget godt, at Ann ikke er helt ung længere, men stadig holder sig slank.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den_glade_amatør skrev, for 24 minutter siden:

Anns bryster er af beskeden størrelse og uden silikone. Jeg ved ikke, hvad taxöron betyder, men brysterne afspejler vist meget godt, at Ann ikke er helt ung længere, men stadig holder sig slank.

Svensk slangord: taxöron = hængepatter

Mht. priser er det også min erfaring på det sted, at priserne for FP ligger mellem 1200-1500 for 60 min.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
newpussyhunter2 skrev, for 21 minutter siden:

Som allerede sagt - agurken er et springvand af viden !! så selv om der er noget ganske skønt ved kvinderne på billedet, så ligner der en høj pris sammenlignet med f.eks. Apex Siam

 

Du fik en “sørgelig” emoji fra mig, som symbol på alle dine indlæg (her mener spørgsmål og kommentarer) her på sitet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 3 timer siden:

så ligner der en høj pris sammenlignet med f.eks. Apex Siam

Umiddelbart har du ret, men prisen hos Thai Smile er da vist rimelig standard, det er snarere Apex Siam, som prismæssigt ligger lavere end de fleste andre thaisteder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coppola
newpussyhunter2 skrev, for 10 timer siden:

Tak til Coppola - det er jo helt som det skal være ! Men hvor meget hvisker hun dig i øret, at FP skal koste dig i kolde kontanter ?

Det aftalte vi aldrig, vi hyggede os bare rigtig godt og det skete bare ligesom naturligt uden vi aftalte noget.:D

Jeg betalte bare standard-takst da jeg gik, men fik aldrig en pris fra hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en dejlig anmeldelse :rolleyes:

Jeg ved godt at det her er et lidt underligt spørgsmål, men hvordan var luften/lugten ? Tidligere var der en meget parfumeret lugt, der kunne hænge i tøjet bag efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coppola skrev, den 10.11.2020 at 10:10:

Linda er en superdejlig dame, hvor massagen de sidste par gange er gledet over i FP.<3

Hej Guest. jeg ved at tråden ikke er helt ny, men de gange jeg har været forbi har hun (Linda) ikke været der, er du sikker på at du ikke forveksler hende med Ann eller Dada eller er det bare meget lang tid siden du var forbi. Nogle skriver at hun ikke er aktiv mere, så bliver lidt forvirret over de modsat rettede meldinger? Hvad måtte du ryste op med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 13 minutter siden:

Hende her "Ann". Findes hun stadigvæk? - og er navnet Ann eller nyt?
 

Hon fanns kvar för någon vecka sen. Hon är rätt vild, men det är också lite av teaterföreställning. Gillar man äldre thaidamer så är detta en av de man borde ha på sin bucketlist :D Jag hade i alla fall en trevlig stund och kommer nog besöka henne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...