Hop til indhold

Recommended Posts

Sportbilen skrev, for 6 timer siden:

Ser fram emot ett skönt besök nästa vecka hos Ann, låter som hon är pengarna värd. Någon som prövat deras body2body med hj för 500?

Hun kan varmt rekommanderes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportbilen skrev, den 20.9.2021 at 08:33:

Ser fram emot ett skönt besök nästa vecka hos Ann, låter som hon är pengarna värd. Någon som prövat deras body2body med hj för 500?

Har ikke selv besøgt Ann, men vær opmærksom på, at deres: 

Special offer:
Mandag og fredag klokken 09.00 - 15.00.
½ time body to body med en pige kr. 500 inkl. handjob.

KUN GÆLDER MANDAG OG FREDAG! 

Fik åbenbart ikke selv nærlæst dette inden mit besøg en tirsdag - ups :oops:   ...så jeg måtte "nøjes med" special offer uden B2B udført af en yngre, sød og knap så erfaren kvinde med begrænsede engelskkundskaber, men jeg var egentlig ganske godt tilfreds med massagen, behandlingen og prisen :)  takket være den lille, søde, friske og imødekommende mutter fik jeg vel en slags "tirsdags special offer" ;) :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter alle de gode anmeldelser af Ann hos Thai Smile i Buddinge besluttede jeg at prøve lykken.

Ann er som nævnt ingen årsunge men heller ikke afdanket.

Nå, fremme på adressen blev jeg modtaget af Dada, som var lidt afvisende mht. at lukke mig ind men ind kom jeg. Her mødte jeg Ann og vi fortrak til naborummet. Ann startede med massage og noget pirring. Skønt, jeg var ikke kommet på grund af massage, men pirring er dejligt. Efter ca. 15 min. vend om. På spørgsmålet om vi skulle mere behøvede jeg ikke svare, det klarede min ven. Ann kom hurtigt ud af tøjet og jeg nussede bryster og slikkede fisse til damens store glæde. Hun betjente mig på knæ med et dejligt bj. Derefter rejste hun sig og tog fat i stængerne i loftet, de bruges til massage når pigen går på ryggen, og svingede et lår på hver skulder og der blev slikket igen. Vi havde derefter samleje i alle standard positionerne og til sidst fik jeg lov til at aflevere ladningen udover de små bryster.

Alt i alt en vild oplevelse med gentagelsesfare. Næste gang skal jeg hænge i stængerne mens hun slikker pik og nødder på mig.

Godt nytår 

Charlie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sportydick skrev, for 15 minutter siden:

Næste gang skal jeg hænge i stængerne mens hun slikker pik og nødder på mig.

Der skal man nok være lidt af en @sportydick for at kunne svinge i stængerne på samme tid :-)
Tak for en god anmeldelse og godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg
sportydick skrev, for 3 timer siden:

Yep, det skal man;)

Hej Sportydick.

Kan du hjælpe mig med hvem der er Ann på billederne? På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...