Hop til indhold
Amalfi

Blomster eller andet til gp

Recommended Posts

Guest Cjan skrev, for 16 timer siden:

Hvad hedder bogen? Og med hvilke formål skulle hun læse den? Der hersker jo ingen tvivl om der oprettes spændingsbøger herinde som kan udgives med en stor bevågenhed. 

Bogen er måske ...... nå, for pokker, nu har du jo slettet dig selv som bruger. Jeg håber, at du tager spørgsmålet med til overvejelse din næste profil herinde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen

Jeg giver gerne en lille ting til de piger jeg har mødt oftere. Ikke det vilde og ikke noget jeg forventer noget retur på, men det trækker næppe ned i hverken hendes elller min egen helhedsoplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 48 minutter siden:

Hvis pigen har fødselsdag, har jeg prøvet at sende blomster med interflora, fordi jeg selv var forhindret i at møde op.

Det kræver jo adgang til en del af pigens private oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Jeg må krybe til korset og tilstå at jeg har dukket op med gaver, men det har været i forbindelse med at jeg vidste at hun havde fødselsdag eller noget vi havde talt om. 

Men aldrig ud fra forudsætning om at få mere ud af besøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 1 time siden:

Jeg må krybe til korset og tilstå at jeg har dukket op med gaver, men det har været i forbindelse med at jeg vidste at hun havde fødselsdag ....

Her nøjes jeg dog med at sende en elektronisk hilsen til de særligt faste. De fleste af dem :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amalfi skrev, den 6.1.2020 at 23:24:

Blomster eller andet til gp

Det afhænger meget af relationen jo.. jeg har vistnok kun een gang haft noget med til en GP, ved første besøg. Men det er jeg holdt op med, da jeg synes det er akavet at give den slags gaver, til een jeg ikke har mødt før. Medmindre der er en særlig grund til det da.

Men den anden vej, der er en pige jeg er vant til at komme hos, og kommer godt ud af det med, og her har jeg oftest vino med, som deles efter seancen. Har også engang slæbt skønheden med i Zirkus Nemo, og på restaurant efterfølgende.. men da ville hun betale på restauranten, og så er det jo ikke længere så meget en gave, som almindelig venskabeligt samvær.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Det kræver jo adgang til en del af pigens private oplysninger.

Hvis hun arbejder på klinik kræver det jo bare at man stadig kan huske hendes "kunstnernavn" og har googlet hendes vagt plan    :)  Jeg har gjort det.  Det skabte vist lidt glæde. Jeg ville f.... godt havde set hvordan buddet fra interflora håndterede afleveringen.  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da fået blomster, vin og chokolade af både nye og fast gæster. Det varmer og er en sød tanke men som en anden skriver giver det ikke mere eller længer tid i mit selskab.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har da fået blomster, vin og chokolade af både nye og fast gæster. Det varmer og er en sød tanke men som en anden skriver giver det ikke mere eller længer tid i mit selskab.

 

Det lader til at naturalieøkonomien ikke går en stor fremtid i møde i branchen her :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg får jævnligt blomster og vin og chokolade :)

En gigastor krukke nutella, en bakke danske jordbær  og håndlavede smukke piske er nogle af de ting jeg har fået i den tid jeg har været Domina.

Ekstra " tips" får jeg også indimellem.  

Her til jul fik jeg sørme en chanel nr 5 parfume - hvilket er min yndlingsparfume. <3

Tror på ingen måde der er en forventning fra giverne om ekstra service. Jeg vil vove den påstand at de får al den ekstra service der kan gives i forvejen.   Jeg tror bare giverne gør det ( giver ) fordi  de gerne vil og er glade for mig :wub:

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en bog af en date - og endog en bog, der ikke kan fås i papirform længere - med forfatterens autograf indeni...  jeg skal da ærligt indrømme, at jeg vist nok blev en lille smule forelsket da jeg modtog den <3 Og der er ingen tvivl om, at næste gang jeg ser ham, så ryger der altså lige en halv time oveni den bestilte tid - fordi han er skøn og lækker og så betænksom :) <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed tråd denne ^_^ har flere gange selv hentet cafe Latte og brød med til pigerne - nok fordi jeg elsker morgentimerne ! En, som jeg blev lidt små lun :x på havde jeg parfume og chokolade med til ! Har flere gange slået mig i hovedet og tænkt `store klaphat`,:-) ! Men hun blev så glad - så hende besøger jeg ikke mere :D
En lille gave ved gentagne besøg viser vel også bare, at vi har stor respekt for jer piger som gider være vores elskerinde for en tid <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 8.1.2020 at 07:37:

...men som en anden skriver giver det ikke mere eller længer tid i mit selskab...

Går du ud fra at det er formålet, med gaven?

KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 4 timer siden:

 ...Jeg tror bare giverne gør det ( giver ) fordi  de gerne vil og er glade for mig :wub:

Bingo.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik en bog af en date - og endog en bog, der ikke kan fås i papirform længere - med forfatterens autograf indeni...  jeg skal da ærligt indrømme, at jeg vist nok blev en lille smule forelsket da jeg modtog den <3 Og der er ingen tvivl om, at næste gang jeg ser ham, så ryger der altså lige en halv time oveni den bestilte tid - fordi han er skøn og lækker og så betænksom :) <3

En date... 

En som primært besøger dig pga din profession? Eller hvad er relationen?

Hilsen KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 7 timer siden:

En date... 

En som primært besøger dig pga din profession? Eller hvad er relationen?

Det er hvad jeg kalder jer skønne mænd - men nu skal man altså huske, at jeg kun er fritidshygge-gp - altså PD :) Jeg kan ikke få mig selv til at kalde en mand en kunde - det ringer bare for upersonligt for mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har næsten altid en lille gave med og det er både til GP som jeg møder første gang (også thai massage steder).

En luksus chokolade som regel, pakket pænt ind.

Til de faste jeg har haft har det også været tøj og en enkelt gang var vi sammen på tøj bytte tur, ret sjovt.

Jeg har for et par år siden lige været et smut med jule chokolade til et par thai massage steder, bare lige inde og sige god kul uden massage, det blev de både overrasket over og glæde for.

Synes at alle bliver glade for en gave og den er givet med glæde og respekt og nogen får gaven før og andre efter.

På en sex tur til Prag havde jeg god dansk chokolade med som gave, det gav da lidt ekstra smil og et godt farvel kram.

Ja det er blevet til en del chokolade :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har givet GP’er gaver mange, mange gange ! Oftest har det været personlige gaver som jeg vidste at lige præcis DEN pige ville blive glad for. Det kan være mange ting lige fra en bog til mere “romantiske” ting som parfume mm.

Nogle gange også lingeri og mere i den dur.

Mit udgangspunkt har altid været at glæde pigen - og ja, nogle gange er der så også faldet lidt ekstra af til mig :-)

Ser det som en ren win-win situation.

Når pigen bliver oprigtigt glad så er jeg det jo også - stemningen bliver altid løftet lige endnu et hak - whats not to like...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Amalfi skrev, den 7.1.2020 at 00:00:

Det skulle ikke forstås som at man fik ydelser u/b men måske at oplevelsen blev bedre, endnu mere intimitet (hvis det giver mening i denne sammenhæng)

Hm.. jo.. du får jo en slags “credit” af pigen, fordi du har tænkt på hende og købt hende en fin gave. Men jeg tror det er bedst hvis du venter til slutningen af mødet.

du kunne jo købe noget på vejen, der kan være i tasken. Og hvis oplevelsen har været god, så giv hende det inden du går. Hvis ikke, så gem det til konen eller hvem du ellers lige har :P så pigen ikke føler et pres, fordi du har “belønnet” hende på forhånd. Men så husker hun til næste gang hvor sød du var, også er hun nok også lidt sødere ved dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
Emmalie skrev, for 17 minutter siden:

Men jeg tror det er bedst hvis du venter til slutningen af mødet.

 

God pointe. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 1 time siden:

Hm.. jo.. du får jo en slags “credit” af pigen, fordi du har tænkt på hende og købt hende en fin gave. Men jeg tror det er bedst hvis du venter til slutningen af mødet.

du kunne jo købe noget på vejen, der kan være i tasken. Og hvis oplevelsen har været god, så giv hende det inden du går. Hvis ikke, så gem det til konen eller hvem du ellers lige har :P så pigen ikke føler et pres, fordi du har “belønnet” hende på forhånd. Men så husker hun til næste gang hvor sød du var, også er hun nok også lidt sødere ved dig ;)

Det er jeg ikke helt enig i. Skal jeg f.eks til middag et sted og har en gave med, vil det se underligt ud, at jeg først afleverer den, når jeg skal hjem. Det vil betyde noget i retning af, at "det var ok alligevel". Den samme betragtning kan anlægges ved et glædespigebesøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amalfi skrev, den 6.1.2020 at 23:24:

Hej alle

Læste med overraskelse et indlæg tidligere, hvor en bruger skrev, at han istedet for de sædvanlige blomster eller vin, havde taget en bog med til gp.

Er det almindeligt, jeg har aldrig haft noget med?

Har jeg snydt mig selv for den ultimative ekstra oplevelse ved ikke at have en lille gave med?

Jeg har fået flotte blomsterbuketter flere gange, lækkert chokolade og andre mere personlige gaver. Og jeg er bestemt taknemmelig og glad for det hele. :rolleyes:

Men det påvirker ikke den oplevelse, jeg yder. Jeg gør mit bedste hver gang. 
Derfor kan jeg ikke forestille mig, at du på nogen måde er gået glip af noget. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også givet lidt gaver, og ikke med en skummel bagtanke. Senest til jul, kunne ikke lade være og kan ikke få en bestemt GP væk fra mine tanker, selvom der er så mange søde piger for tiden, som aldrig før - er der nogen der ved hvor de kommer fra..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Det er jeg ikke helt enig i. Skal jeg f.eks til middag et sted og har en gave med, vil det se underligt ud, at jeg først afleverer den, når jeg skal hjem. Det vil betyde noget i retning af, at "det var ok alligevel". Den samme betragtning kan anlægges ved et glædespigebesøg.

Det er jo en smagssag hvordan man synes :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...