Hop til indhold
Amalfi

Blomster eller andet til gp

Recommended Posts

Hej alle

Læste med overraskelse et indlæg tidligere, hvor en bruger skrev, at han istedet for de sædvanlige blomster eller vin, havde taget en bog med til gp.

Er det almindeligt, jeg har aldrig haft noget med?

Har jeg snydt mig selv for den ultimative ekstra oplevelse ved ikke at have en lille gave med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig haft andet med end kontanter, jeg har dog givet lidt ekstra hvis det var en god oplevelse. Men det er vist brugt at man gør det.

Jeg har dog altid en flaske anstændig whisky med til min tandlæge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amalfi skrev, for 17 minutter siden:

Hej alle

Læste med overraskelse et indlæg tidligere, hvor en bruger skrev, at han istedet for de sædvanlige blomster eller vin, havde taget en bog med til gp.

Er det almindeligt, jeg har aldrig haft noget med?

Har jeg snydt mig selv for den ultimative ekstra oplevelse ved ikke at have en lille gave med?

Tror det ville bringe mere lykke at købe en lækker frisk sandwich med på vejen, ofte har de jo ikke muligheden for at forlade matrikkelen når de er på job, ellers er jeg temmelig sikker på de hellere vil ha kontanter, det er jo tros alt der for de er på job 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amalfi skrev, for 13 minutter siden:

Har jeg snydt mig selv for den ultimative ekstra oplevelse ved ikke at have en lille gave med?

Det kan jeg ikke forstille mig. Det fungere nok ikke således, at hvis man giver en GB en lille gave, så udløses der noget ekstra, i form at tid eller større indlevelse.  Jeg har selv giver små gaver, som ren påskønnelse.  Jeg har aldrig oplevet at det kunne mærkes på sexen eller givet andre benefits Til gengæld  er kvinden blevet glad for påskønnelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Har oplevet at få chokolade, og vi tabte totalt hjerterne i huset da Sofie en dag fik røde roser :rolleyes: det er en rigtig fin oplevelse, og vi bliver meget positive - men du får altså ikke mere sex ud af det :P men et stort smil og et ekstra kys på vej ud af døren skal det nok blive til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amalfi skrev, for 27 minutter siden:

Hej alle

Læste med overraskelse et indlæg tidligere, hvor en bruger skrev, at han istedet for de sædvanlige blomster eller vin, havde taget en bog med til gp.

Er det almindeligt, jeg har aldrig haft noget med?

Har jeg snydt mig selv for den ultimative ekstra oplevelse ved ikke at have en lille gave med?

Det var vist mig der skrev det. Men den bog fik hun, fordi hun er en læsehest. En ren påskønnelse, jeg ikke forventede mere af end hun allerede havde givet mig. Og det var meget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

Har oplevet at få chokolade, og vi tabte totalt hjerterne i huset da Sofie en dag fik røde roser :rolleyes: det er en rigtig fin oplevelse, og vi bliver meget positive - men du får altså ikke mere sex ud af det :P men et stort smil og et ekstra kys på vej ud af døren skal det nok blive til

Det skulle ikke forstås som at man fik ydelser u/b men måske at oplevelsen blev bedre, endnu mere intimitet (hvis det giver mening i denne sammenhæng)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Amalfi skrev, for 36 minutter siden:

Hej alle

Læste med overraskelse et indlæg tidligere, hvor en bruger skrev, at han istedet for de sædvanlige blomster eller vin, havde taget en bog med til gp.

Er det almindeligt, jeg har aldrig haft noget med?

Har jeg snydt mig selv for den ultimative ekstra oplevelse ved ikke at have en lille gave med?

Hvad hedder bogen? Og med hvilke formål skulle hun læse den? Der hersker jo ingen tvivl om der oprettes spændingsbøger herinde som kan udgives med en stor bevågenhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, Lige nu:

Hvad hedder bogen? Og med hvilke formål skulle hun læse den? Der hersker jo ingen tvivl om der oprettes spændingsbøger herinde som kan udgives med en stor bevågenhed. 

Doors of Perception (Erkendelsens døre) af Aldous Huxley. Kan varmt anbefales, hvis man interesserer sig for den fremstormende psykedeliske forskning, der sprudler lige nu i store dele af verden inkl Danmark. Han beskriver sine oplevelser med mescalin tilbage i 50erne.Bogen inspirerede en vis rockgruppe til deres navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Styrvolt skrev, Lige nu:

Doors of Perception (Erkendelsens døre) af Aldous Huxley. Kan varmt anbefales, hvis man interesserer sig for den fremstormende psykedeliske forskning, der sprudler lige nu i store dele af verden inkl Danmark. Han beskriver sine oplevelser med mescalin tilbage i 50erne.Bogen inspirerede en vis rockgruppe til deres navn.

Okay, tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, 1 time siden:

Doors of Perception (Erkendelsens døre) af Aldous Huxley. Kan varmt anbefales, hvis man interesserer sig for den fremstormende psykedeliske forskning, der sprudler lige nu i store dele af verden inkl Danmark. Han beskriver sine oplevelser med mescalin tilbage i 50erne.Bogen inspirerede en vis rockgruppe til deres navn.

Damn it Styrvolt, jeg har aldrig tænkt på at give en bog til en GP. 
Men ved faktisk præcis hvem (jeg havde besøg af hende første gang i december)  som ville påskønne William S. Burroughs' Naked Lunch, som er noget af det eneste jeg kan komme på der matcher Doors of Perception! 

Generelt, jeg giver nogle gange små gaver, chokolade, vin, alkoholfri mousserende "vin", champagne. Oftest ved genbesøg eller besøg som har taget tid at få i stand.
I udlandet nogle gange parfume fra duty free, hvis jeg kender pigens smag. 

Har engang fragtet to flasker champagne af specielt mærke, lavet på ren Pinot Noir (så den er laksefarvet), med fra Kbh til Chiang Mai, fordi jeg mente det ville klæde en pige jeg kun kendte fra social media. Vi endte med på førstedagen på hotellet i et panoramavindue at drikke / bade hende i den ene! Den anden tog hun med til sine veninder, de sendte mig billeder af den fest de havde da de drak den!   

Chokoladetrøfler som skal proppes mens man knalder, det er rimelig kinky (men jo ikke en gave). 

Da jeg besøgte Sonja i Aalborg i efteråret (min anmeldelse af Sonja) stod der en buket knaldrøde langstilkede roser på hendes natbord. Jeg følte et stort stik i hjertet, fordi det ikke var mig der havde haft dem med.

 

 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 8 minutter siden:

Damn it Styrvolt, jeg har aldrig tænkt på at give en bog til en pige. 
Men ved faktisk præcis hvilken pige som ville påskønne William S. Burroughs' Naked Lunch, som er noget af det eneste jeg kan komme på der matcher Doors of Perception! 

Generelt, jeg giver nogle gange små gaver, chokolade, vin, alkoholfri mousserende "vin", champagne. Oftest ved genbesøg eller besøg som har taget tid at få i stand.
I udlandet nogle gange parfume fra duty free, hvis jeg kender pigens smag. 

Har engang fragtet to flasker champagne af specielt mærke, lavet på ren Pinot Noir (så den er laksefarvet), med fra Kbh til Chiang Mai, fordi jeg mente det ville klæde en pige jeg kun kendte fra social media. Vi endte med på førstedagen på hotellet i et panoramavindue at drikke / bade hende i den ene! Den anden tog hun med til sine veninder, de sendte mig billeder af den fest de havde da de drak den!   

Chokoladetrøfler som skal proppes mens man knalder, det er rimelig kinky (men jo ikke en gave). 

Da jeg besøgte Sonja i Aalborg i efteråret (min anmeldelse af Sonja) stod der en buket knaldrøde langstilkede roser på hendes natbord. Jeg følte et stort stik i hjertet, fordi det ikke var mig der havde haft dem med.

 

 

Vil du røbe forbogstavet til pågældende pige. Den slag kvinder har jeg en svaghed for :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, Lige nu:

Vil du røbe forbogstavet til pågældende pige. Den slag kvinder har jeg en svaghed for :wub:

:-) Desværre, i UK.
Skal have besøg af hende igen i denne måned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, Lige nu:

:-) Desværre, i UK.
Skal have besøg af hende igen i denne måned. 

Nok meget godt. Har alligevel ikke råd til besøg lige foreløbig :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang troppet op med en pose rundstykke, basser, smør og ost til to piger (Sabina / Janni), der åbnede ekstra tidligt for min skyld - tror det faldt i god jord:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrX skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har engang troppet op med en pose rundstykke, basser, smør og ost til to piger (Sabina / Janni), der åbnede ekstra tidligt for min skyld - tror det faldt i god jord:)

Det er fandme go' stil, både af dem og af dig! Nogle gange skal det ikke være avanceret, bare hjertet er med :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid et eller andet med. I reglen noget chokolade eller noget drikkeligt. Det har også hændt at jeg har lånt pigen en bog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har altid et eller andet med. I reglen noget chokolade eller noget drikkeligt. Det har også hændt at jeg har lånt pigen en bog.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 20 minutter siden:

Jeg kunne ikke drømme om at låne mine Jumbobøger ud!

Det var nu "Den store danske Encyklopædi" bd. 1-20 samt de 2 supplementsbind :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 minutter siden:

Ud over kolde kontanter har jeg altid MIG SELV med ved besøg hos GP'er.

Det vækker altid glæde og begejstring hos pigen.

:rolleyes:   :D

Det ene sikkert mere end det andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde for laaang tid siden en 40 årig GP jeg kom en del ved, hun er der så ikke længere, men 1 dag jeg havde booket tid hos hende, da jeg kom indenfor sad hun med tåre i øjnene og jeg spurgte efter hvad der var i vejen og hun fortalte;

Hun havde mødt en fyr som ikke havde nogen kone, ingen venner, kun sit arbejde som gjorde han var til søs i meget lang tid og de dage han var på land, der trængte han til at få kvindeligt selskab og det var så hende jeg kendte der stod for skud.

Han havde foræret hende gavekort til lingeri, han havde fået sendt store dyre blomster til hendes adresse, hun havde fået dyre frotehåndklæder, hun havde fået vinglas og en dyr vin udover det så havde hun fået 10.000 kr i kontanter, så de ikke skulle stå og rode med penge de gange han var der. Da han gav hende de ting, gik hun med til at han måtte komme lige så ofte han ville og tage den tid der skulle til.

Jeg tabte kæben og tænkte fuck en mand hun har mødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg aldrig noget med, men jeg har bestilt et 3 timers møde her på mandag, og der skal jeg selvfølgelig have noget lækkert Peter Bayer chokolade med, men det skal være en del af vores fælles lej, jeg håber at hun kan lide det. Da jeg ikke er udstyret med den største p... Så har jeg fået lov til at medbringe noget ny indkøbt legetøj som kan hjælpe med at det bliver en god oplevelse.

For mig er der kun en ting der tæller, vores fælles indlevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Hvis pigen har fødselsdag, har jeg prøvet at sende blomster med interflora, fordi jeg selv var forhindret i at møde op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...