Hop til indhold

Recommended Posts

Lynge9400 skrev, for 8 timer siden:

Jeg deltog i Veras GB i går og kan slet ikke genkende Buttfreaks beskrivelse. Jeg oplevede en fantastisk fræk og sød ung pige, der var på fra start til slut. Faktisk gik vi en del over tid. Min oplevelse er det direkte modsatte af det Buttfreaks. 
Veras kæreste var også til stede i går, men han deltog ikke, men hjalp til med at servere snacks og drikkevarer til både Vera og deltagerne.

Jeg ved ikke hvorfor Buttfreak oplevede Vera så forskelligt fra min oplevelse. Men jeg vil bare sige, at man skal huske at vise respekt overfor alle de mennesker man er sammen med, når man deltager i et GB, ikke mindst pigen. Jeg har det indtryk, at Buttfreak bare ser et bolledyr, der bare har at gøre lige hvad han har lyst til. Hvis man deltager med det udgangspunkt tror jeg der er ret store chancer for at de fleste piger vil sige fra. Og husk at Vera er en meget lille størrelse, så naturligvis er der nogle naturlige grænser for hvad hun kan. Men som sagt oplevede jeg ikke nogen begrænsninger igår, men det hænger jo nok sammen med at alle deltagere viste den nødvendige respekt.

uanset hvad så tyder det da umiddelbart på at Vera samt hendes fyr har læst lidt med i denne tråd, og har måske tilrettet adfærd således at alle fik en dejlig oplevelse. Godt at se konstruktiv kritik der bliver taget til efterretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...