Hop til indhold

Recommended Posts

nu sidder andre nok og tænker.

Du har lavet 2 indlæg og pigen er oprettet den 31/12/2019, du er sikkert hendes fyr som  bliver beskrevet i annoncen, men hvad fanden der skal jo reklame til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Bare for at sige, Peter er ikke 'min fyr'. Han er nogen, jeg mødte, før jeg gjorde en lignende begivenhed i Aalborg sidste måned.

Jeg har ikke bedt ham om at annoncere for mit arrangement i morgen, men jeg er meget glad for at høre, at han kommer, og at han ser frem til det lige så meget som mig;)

Vera xx

Del dette indlæg


Link til indlæg

@veraGBPige Er det kun i Jylland du holder arrangementer, eller kunne det tænkes, at du kommer til Sjælland på et tidspunkt? Det lyde til at være et frækt arrangement med en yderst flot og lækker pige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Tak @Enigma. Jeg elsker virkelig gangbangs og jeg rejser til hvor som helst der er en dejlig gruppe af fyre og et behageligt sted :)
Så alle, der gerne vil se mig på Sjælland, sender bare besked til mig her, og jeg kan se, om der er nok interesse til at komme der ;)

Vera <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 1 time siden:

Tak @Enigma. Jeg elsker virkelig gangbangs og jeg rejser til hvor som helst der er en dejlig gruppe af fyre og et behageligt sted :)
Så alle, der gerne vil se mig på Sjælland, sender bare besked til mig her, og jeg kan se, om der er nok interesse til at komme der ;)

Vera <3

Mon man kan møde dig alene osse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Beklager DKC men jeg leder kun efter gangbang eller anden gruppesex, ikke møder kun en mand :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 3 timer siden:

Beklager DKC men jeg leder kun efter gangbang eller anden gruppesex, ikke møder kun en mand :(

Det er super :) der er altid brug for en pige der elsker et godt gb :) 

kan du ikke smide et link til et sted man lige kan se dig :) og måske lidt om hvad dine fantasier går ud på ? og måske også prisniveauet - så man kan se om der er chance for at man kan stable eb grubbe sammen til dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 33 minutter siden:


Tak Anders :) Måske send mig en besked her, så kan vi tale mere ;)

Helt sikkert :) er på vej 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Eroguide brødre

 

Jeg har tidligere haft meget glæde af div indlæg herinde, både positive anmeldelser af piger og negative "hold jer væk", så jeg vil tillade mig at komme med min helt ærlige menig til dette indlæg... 

Jeg har deltaget i en hel del GB både på Sjælland og i Jylland... Og har tidligere deltaget i et med "Vera"... 

Hun er en virkelig smuk pige, med faste ungpige bryster, en lækker røv og en dejlig stram fisse... Det var alt det positive :shock::shock::shock: Men ret skal være ret...

Nu til selve sexen med hende... Man må ikke rigtig slikke hende, efter 1 min eller 2 får man beskeden, "I am to sensitive"... Man må ikke knalde i bund, og jeg er kun 14-15cm, så det plejer ikke være et problem, der kommer beskeden "not so deep I am very small" Man må heller ikke knalde hurtigt så kommer beskeden "not so hard, I am very small"... Det eneste positive ved sexen er at hun er dygtig til at sluge... 

Så i bund og grund, mega kedeligt sex og slet ikke en pige der burde lave GB... Hun giver sig overhovedet ikke hen i det... Det føles tydeligt for mig, at hun ikke tænder på at lave GBs... Men det gør hendes "ven" eller nærmere kæreste helt tydeligt... Han er meget nærgående og presser sig på for at deltage, uden af vise hensyn til de betalende "gæster" og når en fyr er kommet oppe i hende, skynder han sig hen og skal have hende til at presse det ud, for at smøre hendes fisse ind i det... Vil tro at kæresten er 18-19cm og rimelig tyk, men han har ingen problem med at knalde i bund eller give den fuld gas... Så det er tydeligt at den unge pige holder MEGET igen og ikke giver gæsterne valuta for pengene... Nåeh ja, jeg var forresten for "stor" til at tage hende analt :wacko:;)

Konklusion: Hun er en lækker ung pige, der giver dårlig sex, hun er slet ikke til GBs og oven i købet får man en anmasende deltagende kæreste uden pli og situationsfornemmelse... Det er spild af penge drenge, hold jer væk... 

 

Med venlig hilsen

Buttfreak 

Redigeret af Bryan Mills
Sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 9 timer siden:

Hej Eroguide brødre

 

Jeg har tidligere haft meget glæde af div indlæg herinde, både positive anmeldelser af piger og negative "hold jer væk", så jeg vil tillade mig at komme med min helt ærlige menig til dette indlæg... 

Jeg har deltaget i en hel del GB både på Sjælland og i Jylland... Og har tidligere deltaget i et med "Vera"... 

Hun er en virkelig smuk pige, med faste ungpige bryster, en lækker røv og en dejlig stram fisse... Det var alt det positive :shock::shock::shock: Men ret skal være ret...

Nu til selve sexen med hende... Man må ikke rigtig slikke hende, efter 1 min eller 2 får man beskeden, "I am to sensitive"... Man må ikke knalde i bund, og jeg er kun 14-15cm, så det plejer ikke være et problem, der kommer beskeden "not so deep I am very small" Man må heller ikke knalde hurtigt så kommer beskeden "not so hard, I am very small"... Det eneste positive ved sexen er at hun er dygtig til at sluge... 

Så i bund og grund, mega kedeligt sex og slet ikke en pige der burde lave GB... Hun giver sig overhovedet ikke hen i det... Det føles tydeligt for mig, at hun ikke tænder på at lave GBs... Men det gør hendes "ven" eller nærmere kæreste helt tydeligt... Han er meget nærgående og presser sig på for at deltage, uden af vise hensyn til de betalende "gæster" og når en fyr er kommet oppe i hende, skynder han sig hen og skal have hende til at presse det ud, for at smøre hendes fisse ind i det... Vil tro at kæresten er 18-19cm og rimelig tyk, men han har ingen problem med at knalde i bund eller give den fuld gas... Så det er tydeligt at den unge pige holder MEGET igen og ikke giver gæsterne valuta for pengene... Nåeh ja, jeg var forresten for "stor" til at tage hende analt :wacko:;)

Konklusion: Hun er en lækker ung pige, der giver dårlig sex, hun er slet ikke til GBs og oven i købet får man en anmasende deltagende kæreste uden pli og situationsfornemmelse... Det er spild af penge drenge, hold jer væk... 

 

Med venlig hilsen

Buttfreak 

Det var da en knap så opløftende beretning :(

Det lyder til, at man lige skal tænke sig om en ekstra gang inden man melder sig til. Der må være nogle der kan be- eller afkræfte din oplevelse, efter hendes GB i morgen og onsdag.

Redigeret af Bryan Mills
Sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

kære brødre, hvis man sige det. 
 

Det var noget af en kommentar som Buttfreak kom med her. 
Jeg har deltaget i et gb med Vera i Aalborg i december og kan ikke helt genkende det skrevne her. Vi var ikke så mange, og nu ved jeg ikke hvor hårdt Vera blev angrebet til det GB som Buttfreak deltog i, men jeg synes vi gik til makronerne i Ålborg og fik, hvad vi kunne forvente. Jeg gik i hvert fald glad og tilfreds derfra. Kneppede dog ikke analt, selvom hendes numse var meget indbydende. En rigtig smuk pige, og ja hun var bestemt god til at sutte pik og tog også gladeligt min lille ladning og slugte den. 

forventningsafstemning er altid en sjov ting. Man kan gå og forestille sig en hel masse ting, og så bliver det vare helt anderledes end det man forventede. Tror vi ser meget forskelligt på den slags ting. 
Jeg synes Vera er en skøn ung kvinde. Hun er forholdsvis ny indenfor dette område med gb og hun bliver vel mere rutineret med tiden. Jeg er i hvert fald træt af, at jeg ikke kan være med denne gang på grund af arbejde på den anden side af vandet. 

Det er rigtigt at Vera ikke er vild med at tale dansk og helst snakker engelsk men mit indtryk er, at hun forstår en del og kan læse det meste, men bruger translate når hun skal svare folk eller hendes ven gør det, der er englænder. 

En ting vil jeg give Buttfreak ret i. Hendes ven eller kæreste fylder meget i seancen. Han nyder det i hvert fald ligeså meget som hun gør eller mere måske. Tænker selvfølgelig også at dem, der betaler for varen ( ikke negativt ment )  må have en slags forrang, men jeg oplevede det ikke som et kæmpeproblem i Aalborg, men mere som noget der tændte dem begge to at være sammen om. 

Blot min mening, og jeg synes vi skal glæde os over at så smuk en blomst har så meget lyst til at udforske den frække verden på alle mulige måder. Endelig så husk altid at de ting vi skriver er af subjektiv karakter,  og da vi er forskellige på mange måder, er det som sådan disse skriverier skal opfattes. Jeg synes både Vera og hendes ven er supersøde og dejlige mennesker, men det må man jo selv opleve og konstatere. 
 

Hilsen 

klarpåsjov 

Redigeret af Bryan Mills
Sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Hej fyre;)

Jeg føler, at jeg er nødt til at sige noget som svar på @ Buttfreak's kommentarer. Trodde det dejlige indlæg fra @ Klarpåsjov siger meget af det, jeg ville sige;)

For det første ER det mig at skrive, selvom jeg bruger Google translate, da jeg ikke taler dansk godt.

Jeg nyder defintely gangbangs, og jeg er 100% sikker på, at flertallet af de fyre, der har mødt mig, har haft oplevelsen. Ellers sendte de mig ikke e-mail bagefter for at sige, hvor meget de nød det og ikke ville prøve at komme og se mig igen ved en anden begivenhed.

Jeg er stadig en teenager og meget ny i denne verden, så jeg vil ikke påstå at være den bedste til at gøre gangbangs. Men jeg er virkelig ked af, at Buttfreak ikke troede, at jeg nød det. Jeg har virkelig nydt hvert minut af de fire gangbangs, jeg har gjort indtil videre, og jeg er virkelig trist at vide, at jeg ikke gjorde det tydeligt for ham :(

Jeg kæmper lidt for at finde ud af, hvem Buttfreak er. Jeg er sikker på, at jeg aldrig har nægtet nogen anal som et resultat af deres størrelse på en Gangbang. Jeg kan kun antage, at han er nogen, der forlod tidligt, da jeg tidligt i mødet måske ikke var blevet varmet op nok til at gøre anal. Men senere skulle det have været fint, og alligevel vil jeg altid tilbyde en tilbagebetaling af eventuelle ekstra gebyrer for anal, hvis du ikke har været i stand til at gøre det med mig.

Jeg har en meget følsom klitoris, så hvis du slikker mig for hårdt, er det ikke behageligt for mig og ødelægger mit humør. Men jeg elsker at blive slikket, og hvis du lytter og reagerer på næserne, kan jeg det ofte være meget behageligt for os begge;)

Med hensyn til min kæreste er jeg igen meget ked af, at @Buttfreak følte, at han var for involveret i begivenheden. Det er meget nyttig feedback og noget vi vil prøve at være bedre til. Dette er også nyt for ham, og vi lærer begge;)

Jeg håber, at jeg ikke lyder for defensiv i dette indlæg. Og jeg vil heldigvis lytte til al konstruktiv kritik, så jeg kan gøre enhver fremtidig begivenhed endnu bedre :)

Jeg ser frem til at se nogle af jer i løbet af de næste par dage, og jeg håber, at vi har nogle mindeværdige oplevelser sammen :)

Vera xxx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vera

Fedt at det er dig, man kan det meste med google translate... 

Jeg har efterfølgende snakket/skrevet med andre af de fyre der deltog i samme GB som mig og de har samme fornemmelse/holdning som jeg har... Nemlig at du ikke nyder GBs, du giver dig ikke hen i det, det føles lidt som om at du er presset ud i det af din kæreste... Det er ham der nyder at se dig blive knaldet af andre mænd og gerne så mange som muligt... 

Jeg håber jeg tager fejl, men det er den følelse jeg fik... 

Hvis du virkelig nyder GBs og gerne vil give alle de deltagende mænd en god oplevelse, så burde din kæreste slet ikke deltage, men stå fuld påklædt på sidelinjen... Så kan du koncentrere dig om at leve dig ind i det, nyde det og tilfredsstille de betalende gæster, fremfor at koncentrerer dig om at opfylde din kærestes fantasier... Han er meget anmasende og har absolut ingen pli og situationsfornemmelse overfor de betalende gæster... 

Jeg slikkede dig meget blidt og ikke kun på din klitoris, jeg slikkede hele din fisse... Da jeg opdagede at du var følsom slikkede jeg dig ikke direkte på klitoris, men lidt under... Da du begyndte at nyde det blev jeg afvist med "I am very sensitive"... 

Men alt det her ændrer ikke ved at vi ikke måtte kneppe dig i bund (selvom jeg ikke er ret stor) eller kneppe dig hårdt og hurtigt (selvom vi ikke kneppede i bund) Gangbangs er lige på og hård sex fra start til slut, der bliver kneppet i bund og hårdt og hurtigt uafbrudt af mange mænd på stribe... Du er ikke til Gbs, du er til pusse nusse kæreste sex, med 1-2 fyre, hvor vi kun lige stikker spidsen ind og kører den frem og tilbage ligeså stille... 

Ikke flere kommentarer fra mig... Dan jeres egen mening... Ta chancen og prøv hende og kom med jeres mening her bagefter... Eller spar jeres penge :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 10 timer siden:

Tak @Enigma. Jeg elsker virkelig gangbangs og jeg rejser til hvor som helst der er en dejlig gruppe af fyre og et behageligt sted :)
Så alle, der gerne vil se mig på Sjælland, sender bare besked til mig her, og jeg kan se, om der er nok interesse til at komme der ;)

Vera <3

Tag mit 'like' som et tegn på interesse! :)
 

Pøj-pøj med festen imorgen og onsdag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Ok Buttfreak, du har selvfølgelig ret til din mening.

Men jeg er temmelig sikker på, at flertallet af mænd, der har mødt mig, vil være uenige, når du siger:
'Du er ikke til Gbs, du er til pusse nusse kæreste sex, med 1-2 fyre, hvor vi kun lige stikker spidsen ind og kører den fremtidige og tilbage liggende stille ...'

Det er virkelig uretfærdigt, og hvis du virkelig kom til en af mine begivenheder, skal du vide, at dette er usande.

Jeg tror også, at jeg gjorde anal med tre fyre ved det arrangement, du siger, at du deltog i. Så jeg forstår ikke, hvorfor du siger, at fyrene ikke kunne kneppe mig der ... Hvis du ikke gjorde anal selv, var det ikke min skyld. Og du kunne have bedt om en tilbagebetaling af det ekstra gebyr, hvis du havde betalt for anal men ikke fik gjort det. Men ingen den dag bad om refusion.

Så for nu skal vi blive enige om at være uenige. Og vi bliver bare nødt til at vente og se, hvilken feedback jeg får fra de fyre, der deltager i de næste to dage ...

Vera xx

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Hej - synes den her tråd er en af de rigtigt svære at forholde sig til her på Eroguide.

Der er en kunde, der har haft en oplevelse - og den står i skærende kontrast til en anden kunde - og desuden er der så selve kvinde, der udbyder, der ikke overhovedet kan genkalde sig dén situation, der er beskrevet. Hvad der er hoved og hale i sådan en sammenhæng, dét er jo umuligt at vide for mig som kigger. MEN jeg synes det er noget af dét, der udstiller problemet med de her anmeldelser og kommentarer på Eroguide.

En kvindes mulighed for at få en oplevelse og noget indtjening kan jo blive påvirket af sådan noget her. OG hvis der er noget om snakken, så helt fint - men hvis det er en oplevelse af en oplevelse, hvor man i situationen IKKE fik sagt fra selv, og så ellers skriver det her på sitet, så ingen af deltagerne kan genkende, at det var problemet, så er det problematisk. 

Så derfor kan jeg da som ivrig læser på sitet anbefale, at man som kunde sørger for at give feedback og feedforward direkte til kvinden og eventuelle andre INDEN man skriver det her på sitet. Dét synes jeg ville udvise RESPEKT og dét synes jeg vi som købere af den her type ydelser faktisk skal passe rigtigt meget på med at have overfor kvinden. Jeg synes f.eks. det er udtryk for en ekstrem grad af manglende respekt at skrive, at et Gangbang er et spørgsmål om at en kvinde spreder benene, og så ellers bare lade sig kneppe hårdt og længe af hver eneste af deltagerne. At det skulle være selve formålet med et Gangbang, at der skal kneppes på dén måde i samfulde 2,5 timer --- ja, der er nok noget jeg har totalt misforstået, hvis dét skulle være det normale i den her del af branchen.

Appellen til, at man siger sin mening direkte til kvinden og eventuelle andre deltagere - at man udviser den fornødne respekt og ellers behandler hinanden ordentligt og redeligt, dét bliver min udgangsbøn. Var det overhovedet nødvendigt at skrive alt det her - nejjjjj, måske ikke, men nu har jeg gjort det, fordi jeg har besluttet mig for at være et bedre menneske i 2020 :)

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender jeg ikke pigen der holder dette GB, men selvom det er i mit område det holdes, bliver jeg væk.
Jeg har prøvet et par GB hvor manden er med og er meget aktive, og det er noget af det værste. Hvis manden/kærsten/arrangøren mener han skal have første prioritet og kommendere rundt med de øvrige deltager under GB'et, er det opskriften på en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 1 time siden:

Hej - synes den her tråd er en af de rigtigt svære at forholde sig til her på Eroguide.

Der er en kunde, der har haft en oplevelse - og den står i skærende kontrast til en anden kunde - og desuden er der så selve kvinde, der udbyder, der ikke overhovedet kan genkalde sig dén situation, der er beskrevet. Hvad der er hoved og hale i sådan en sammenhæng, dét er jo umuligt at vide for mig som kigger. MEN jeg synes det er noget af dét, der udstiller problemet med de her anmeldelser og kommentarer på Eroguide.

En kvindes mulighed for at få en oplevelse og noget indtjening kan jo blive påvirket af sådan noget her. OG hvis der er noget om snakken, så helt fint - men hvis det er en oplevelse af en oplevelse, hvor man i situationen IKKE fik sagt fra selv, og så ellers skriver det her på sitet, så ingen af deltagerne kan genkende, at det var problemet, så er det problematisk. 

Så derfor kan jeg da som ivrig læser på sitet anbefale, at man som kunde sørger for at give feedback og feedforward direkte til kvinden og eventuelle andre INDEN man skriver det her på sitet. Dét synes jeg ville udvise RESPEKT og dét synes jeg vi som købere af den her type ydelser faktisk skal passe rigtigt meget på med at have overfor kvinden. Jeg synes f.eks. det er udtryk for en ekstrem grad af manglende respekt at skrive, at et Gangbang er et spørgsmål om at en kvinde spreder benene, og så ellers bare lade sig kneppe hårdt og længe af hver eneste af deltagerne. At det skulle være selve formålet med et Gangbang, at der skal kneppes på dén måde i samfulde 2,5 timer --- ja, der er nok noget jeg har totalt misforstået, hvis dét skulle være det normale i den her del af branchen.

Appellen til, at man siger sin mening direkte til kvinden og eventuelle andre deltagere - at man udviser den fornødne respekt og ellers behandler hinanden ordentligt og redeligt, dét bliver min udgangsbøn. Var det overhovedet nødvendigt at skrive alt det her - nejjjjj, måske ikke, men nu har jeg gjort det, fordi jeg har besluttet mig for at være et bedre menneske i 2020 :)

 

Hej Fynbomand 

et rigtig godt skriv og jeg er helt på linje med det du skriver. Hvis man virkelig har været så utilfreds så er det underligt man først slår til lyd nu lang tid efter. Det lugter mere af noget personligt i mod kvinden eller hendes fyr end alt muligt andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Nu kender jeg ikke pigen der holder dette GB, men selvom det er i mit område det holdes, bliver jeg væk.
Jeg har prøvet et par GB hvor manden er med og er meget aktive, og det er noget af det værste. Hvis manden/kærsten/arrangøren mener han skal have første prioritet og kommendere rundt med de øvrige deltager under GB'et, er det opskriften på en dårlig oplevelse.

Hej Aalborg look 

er enig i at et gb hvor en kæreste/ven eller andet ligesom mener at de har førsteret og skal hundse rundt med andre er no go, med mindre man har beskrevet overfor deltagerne er det vil være sådan inden man møder op. 
 

i forhold til Vera og hendes kæreste var det slet ikke det jeg oplevede, men jo kæresten var tilstede og deltog og det skulle jeg lige forholde mig til, men jeg synes ikke han overdrev det. Personligt synes jeg det var frækt at se et par som tændte på at de begge var med i legen og vi andre også. Men sådan er vi jo så forskellige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tubz
Anders2 skrev, for 18 timer siden:

Det er super :) der er altid brug for en pige der elsker et godt gb :) 

kan du ikke smide et link til et sted man lige kan se dig :) og måske lidt om hvad dine fantasier går ud på ? og måske også prisniveauet - så man kan se om der er chance for at man kan stable eb grubbe sammen til dig :) 

 

Anders2 skrev, for 17 timer siden:

Helt sikkert :) er på vej 

Hvis du stable noget på benene er jeg mere end frisk på at deltage.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltog i Veras GB i går og kan slet ikke genkende Buttfreaks beskrivelse. Jeg oplevede en fantastisk fræk og sød ung pige, der var på fra start til slut. Faktisk gik vi en del over tid. Min oplevelse er det direkte modsatte af det Buttfreaks. 
Veras kæreste var også til stede i går, men han deltog ikke, men hjalp til med at servere snacks og drikkevarer til både Vera og deltagerne.

Jeg ved ikke hvorfor Buttfreak oplevede Vera så forskelligt fra min oplevelse. Men jeg vil bare sige, at man skal huske at vise respekt overfor alle de mennesker man er sammen med, når man deltager i et GB, ikke mindst pigen. Jeg har det indtryk, at Buttfreak bare ser et bolledyr, der bare har at gøre lige hvad han har lyst til. Hvis man deltager med det udgangspunkt tror jeg der er ret store chancer for at de fleste piger vil sige fra. Og husk at Vera er en meget lille størrelse, så naturligvis er der nogle naturlige grænser for hvad hun kan. Men som sagt oplevede jeg ikke nogen begrænsninger igår, men det hænger jo nok sammen med at alle deltagere viste den nødvendige respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, den 6.1.2020 at 14:07:

Tak @Enigma. Jeg elsker virkelig gangbangs og jeg rejser til hvor som helst der er en dejlig gruppe af fyre og et behageligt sted :)
Så alle, der gerne vil se mig på Sjælland, sender bare besked til mig her, og jeg kan se, om der er nok interesse til at komme der ;)

Vera <3

Jeg vil da håbe du kommer til Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil da håbe du kommer til Sjælland

Har I dag deltaget i GB med Vera. Her et review, som afspejler min mening. Det var en super skøn oplevelse med super lækker og sød pige og jeg syntes Vera var god til at give alle deltagere en god sexoplevelse. Hun var helt klart tændt på dette GB. Og endelig syntes jeg alle deltagende mænd udviste respekt for at vi alle kunne nyde sexen med Vera.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...