Hop til indhold
Bananas

Ny EG-tendense: Rækkefølge af anmeldelser af den samme pige

Recommended Posts

Bananas skrev, for 2 timer siden:

... det du siger, om at her er nogle, som bare er gode til at skrive og skriver meget ... fører jo også nemt til at andre lader være.

Ergo: lad bare være med at skrive, for så er der nogle andre, der gør det!

Det skal sgu nok føre til rigtig mange indlæg :-) :-) :-) 

Venligst 

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

Ergo: lad bare være med at skrive, for så er der nogle andre, der gør det!

Det skal sgu nok føre til rigtig mange indlæg :-) :-) :-) 

Venligst 

French

Nu var jo hensigten med sætningen ikke at folk skulle lade være med at skrive, og den var heller ikke rettet mod dig. Så måske du skulle spare dine Ergo'ser til bedre tilfælden.
Den var et svar til  @Zaq som mente han skrev så dårligt og ubegribeligt at det ikke var til at forstå, men at der heldigvis er mange andre rigtigt gode skribenter istedet for. Jeg var ikke enig med ham hverken om det ene eller det andet. Og syntes at det ville være trist hvis man ikke skrev pga det findes andre der måske skriver bedre og mere.

Og du må meget gerne afspore mine emner så meget du lyster, det bekommer mig ikke et spor. Bare du ikke overfortolker mig, den slags er det allerede for meget af på EG.

Men jeg er stadig lidt nysgerrig om hvad dit svar på mit oprindelige indlæg kunne være: Hvorfor oprette en helt ny tråd for sin anmeldelse, istedet for at skrive i den tråd der allerede kører?

Jeg spørger bare fordi jeg ikke forstår det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

... jeg er stadig lidt nysgerrig om hvad dit svar på mit oprindelige indlæg kunne være: Hvorfor oprette en helt ny tråd for sin anmeldelse, istedet for at skrive i den tråd der allerede kører?

Jeg forstod ikke st det var et spørgsmål henvendt til mig.

Men her er mit svar,:

Jeg havde ikke søgt på hverken Anastasia eller Filippa, da jeg skrev.

Jeg oprettede bare en tråd, da jeg kisteglad sad i bilen i minutterne efter jeg havde forladt smuksakken. Jeg havde lyst til at sprede budskabet om den velsmagende og -duftende frugt, jeg lige havde smagt.

Såre simpelt.

Og det vil jeg gøre igen en anden gang. Hvis ikke jeg beslutter mig for fremover at holde mine tips i en snæver kreds, fordi der er for mange sure selvbestaltede politimænd herinde, der kritiserer medlemmerne for det de skriver :-( 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg forstod ikke st det var et spørgsmål henvendt til mig.

Men her er mit svar,:

Jeg havde ikke søgt på hverken Anastasia eller Filippa, da jeg skrev.

Jeg oprettede bare en tråd, da jeg kisteglad sad i bilen i minutterne efter jeg havde forladt smuksakken. Jeg havde lyst til at sprede budskabet om den velsmagende og -duftende frugt, jeg lige havde smagt.

Såre simpelt.

Og det vil jeg gøre igen en anden gang. Hvis ikke jeg beslutter mig for fremover at holde mine tips i en snæver kreds, fordi der er for mange sure selvbestaltede politimænd herinde, der kritiserer medlemmerne for det de skriver :-( 

Venligst

French

Ikke overfortolke. Det er altså ikke kritik af hverken dig eller nogen anden. Kun en undring. Og at prøve at forstå er ikke detsamme som at være hverken sur eller selvbestaltet politimand. Måske skulle du også prøve at forstå at andre kan se tingene - eller fortolke dem - anderledes end dig. Istedet for at surt true med at trække dig. Vi er mange forskellige skæbner herinde, med forskellige baggrunder. Det er altså ikke farligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg ikke, der er nogen som helst, der opfatter som en trussel. Bare en konsekvens som JEG personligt overvejer, og havde stor glæde sf på Venuslogen i sin tid :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 7 minutter siden:

Det tror jeg ikke, der er nogen som helst, der opfatter som en trussel. Bare en konsekvens som JEG personligt overvejer, og havde stor glæde sf på Venuslogen i sin tid :-) 

Venligst

French

Oki. Hver på sin egen facon. Selv havde jeg stor glæde af at meddele mig med en bred kreds på Venuslogen. Til den dag jeg ikke havde det mere. Og då var VL alligevel ved at dø.

Til lykke med din facon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Oki. Hver på sin egen facon. Selv havde jeg stor glæde af at meddele mig med en bred kreds på Venuslogen. Til den dag jeg ikke havde det mere. Og då var VL alligevel ved at dø.

Til lykke med din facon.

Vi var vist flere, som havde vores velmagtsdage på VL :D

Mvh

:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 3 minutter siden:

Vi var vist flere, som havde vores velmagtsdage på VL :D

Mvh

:-o

Ja, vi er nok nogle stykker. VL var en helt ny verden for mig, og jeg var temmelig entusiastisk den gang. Når EG startede var det lidt mere af - been there, done that. Men hvis der ikke fandtes noget andet så.....wtf.

Nu skal det også siges at EG er langt strammere, på en fornuftig måde, og nok ikke dør den dumme død som VL gjorde.

Men uanset hvad så kan man ikke nogensinde tage pionerindsatsen fra VL, den gang nogen skriver købesexforumhistorien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag är gammal i gården.  Jag var med redan på massagepiger.dk, som senare blev VL.

Jag nöjer mig med att konstatera att det finns tusen och ett sätt för en pige att stå fram på nätet.   Ett sätt är så mycket publicitet som möjligt.  I min optik är det inte enbart positivt för en pige att ha fått tre (f eks) unika recensiontrådar på en halv dag - det inbjuder till tolkning och tvivel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 19 timer siden:

Jeg forstod ikke st det var et spørgsmål henvendt til mig.

Men her er mit svar,:

Jeg havde ikke søgt på hverken Anastasia eller Filippa, da jeg skrev.

Jeg oprettede bare en tråd, da jeg kisteglad sad i bilen i minutterne efter jeg havde forladt smuksakken. Jeg havde lyst til at sprede budskabet om den velsmagende og -duftende frugt, jeg lige havde smagt.

Såre simpelt.

Og det vil jeg gøre igen en anden gang. Hvis ikke jeg beslutter mig for fremover at holde mine tips i en snæver kreds, fordi der er for mange sure selvbestaltede politimænd herinde, der kritiserer medlemmerne for det de skriver :-( 

Venligst

French

Og jeg har endnu ikke ikke læst din anmeldelse @frenchlover1. Kun denne metasnak om anmeldelser. Jeg vil se frem til at læse den om lidt. Ved du arbejder hårdt på at støve dejligheder op. Hvilket du er god til!

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bananas for at svare på dit første spørgsmål her..

1: Med hensyn til hvor mange anmeldelser det kommer af samme på samme dag kan jo også hænge sammen med at det var en af de eneste dage Filippa mulig at besøge. For mit vedkommende havde jeg prøvet hele mandagen før at få en aftale i hus med hende. Men hun var ikke til at træffe. Så derfor blev det torsdag. Og så ved at det er et site hvor vi er anonyme på, så er det jo MØG SVÆRT at vide hvem herinde fra der har været før en selv og hvem der er der efter. Og for mit vedkommende (hvis du læser min anmeldelse af hende) så vil du se at jeg faktisk var omkring 4 timer om at skrive min da hun gjorde mig total rundforvirret. 

2: At lægge en ny anmeldelse op i en andens anmeldelse, er det ikke at afspore tråden fra den oprindelige anmeldelse?? Som man jo også får på nakken af herinde når det sker.. 

Så ærligt kan jeg ikke se det på andre måder end at så må du jo bare springe de tråde over som kommer af samme pige samme dag.. For som @Stabilizer har skrevet kan de jo ikke "straffe" en bruger for at komme med hans oplevelse.. Det vil jo være det samme som at kigge på Trustpilot. Der kan også ligge mange anmeldelser om samme forretning pga de lige havde et eller andet positivt eller negativt den pågældende dag..

Jeres Varme.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 9 timer siden:

@Bananas for at svare på dit første spørgsmål her..

1: Med hensyn til hvor mange anmeldelser det kommer af samme på samme dag kan jo også hænge sammen med at det var en af de eneste dage Filippa mulig at besøge. For mit vedkommende havde jeg prøvet hele mandagen før at få en aftale i hus med hende. Men hun var ikke til at træffe. Så derfor blev det torsdag. Og så ved at det er et site hvor vi er anonyme på, så er det jo MØG SVÆRT at vide hvem herinde fra der har været før en selv og hvem der er der efter. Og for mit vedkommende (hvis du læser min anmeldelse af hende) så vil du se at jeg faktisk var omkring 4 timer om at skrive min da hun gjorde mig total rundforvirret. 

2: At lægge en ny anmeldelse op i en andens anmeldelse, er det ikke at afspore tråden fra den oprindelige anmeldelse?? Som man jo også får på nakken af herinde når det sker.. 

Så ærligt kan jeg ikke se det på andre måder end at så må du jo bare springe de tråde over som kommer af samme pige samme dag.. For som @Stabilizer har skrevet kan de jo ikke "straffe" en bruger for at komme med hans oplevelse.. Det vil jo være det samme som at kigge på Trustpilot. Der kan også ligge mange anmeldelser om samme forretning pga de lige havde et eller andet positivt eller negativt den pågældende dag..

Jeres Varme.. 

Som jeg har sagt flere gange i den her tråd: Fair enough.

Jeg skulle bare have det ud fra systemet.. Har det bedre nu, tak. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Som jeg har sagt flere gange i den her tråd: Fair enough.

Jeg skulle bare have det ud fra systemet.. Har det bedre nu, tak. :)

Også helt fair.. Jeg ku jo bare se jeg var en af dem på din anklagebænk..:P :P

Så no bad feelings herfra du.. Lad os komme videre i det korte liv vi har og lad os få knaldet nogle tøser.. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 36 minutter siden:

...lad os få knaldet nogle tøser.. :lol: :lol:

... aah, der var det. Jeg vidste vel der var noget jeg havde glemt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

... aah, der var det. Jeg vidste vel der var noget jeg havde glemt:)

Ja kom du a sted og ta det gode humør med.. Så går du fra tøsen med et endnu bredere smil.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...