Hop til indhold
Bananas

Ny EG-tendense: Rækkefølge af anmeldelser af den samme pige

Recommended Posts

Jeg synes mig notere en ny tendens på EG: Den at alle som været hos en ny populær pige,  prompt skal oprette  en ny tråd hver gang. Og anmelderen af den ene anmeldelse skal også prompt skrive i næste anmeldelsetråd om den samme pige.  Lige nu når dette skrives er det Filippa/Anastasia som har tre st tråde igang bare på første siden af Sjælland. For nyligt var det Lucy Black, og det er det sikkert snart igen. Små selvbekræftende fanklubber holder på den måden trådene igang. 

Det hele resulterer i noget slags hausse af en eller to piger ad gangen. 
Jeg ved at jeg bare kan springe trådene over, men det her fænomen er ved at blive temmelig dominerende.

Kunne man ikke tænke sig at EG rekommanderer disse entusiastiske anmeldere at så langt muligt skrive i den samme tråd? Sådan er det f.eks. ofte med thaitrådene i Jylland. Selvfølgelig kan en tråd også blive alt for lang, men nye tråde hele tiden hvor de samme brugere gentager sig gang efter gang og bekræfter hinanden og pigen med nye superlativer, kan også blive kedeligt (i særdeleshed hvis man ikke er interesseret i den pågældende pige). Og som vi for nylig så med Lucy - også gå helt overstyr.

Ja, jeg ved jeg er en kedelig gammel svensker, men det er bare en sådan dag. For meget af det gode kan nogle gange blive lidt ... kvalmende.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Bananas men så må du jo opsøge de piger hvor du med det samme får følelsen “det her kan kun gå galt”, altså af dem der ikke er anmeldt, så besøger du hende, laver en anmeldelse (såfremt det var skidt) - ingen andre besøger hende derefter, og ingen gode anmeldelser bliver lavet :D  

og hvis det så var en god oplevelse, tier du stille, Eller nævner det i efterlysningerne, så du ikke starter en lavine ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan godt se, at der er tre anmeldelser af Filippa men det tror jeg godt man kan leve fint med. Jeg synes ikke de er generende. Jeg synes ikke de tre anmeldelser som det ser ud lige hvor jeg skriver dette indlæg er gået over gevind.

Jeg forstår godt at nogle brugere gerne vil oprette deres egen anmeldelse af deres egen oplevelse. Det skal de have lov til.

jeg er enig i, at det kan gå over gevind, og så lav en rapport så skal vi nok se om vi er enige og låse, selvom det også vil give kritik sikkert

vi har også lidt højt til loftet og folk skal vel også have lov til at udtrykke deres begejstring og glæde overfor nogle GPer

Selvfølgelig skal folk have lov til at udtrykke deres begejstring og glæde. Det behov har også rammet mig nogen gang :wub:

Og jeg mener heller ikke at dette er af den art at det kræver rapportering eller at tråde skal låses. Det var bare en tanke om at det måske kunne fungere lige så fint at udtrykke sin glæde og begejstring i den tråd som oprettedes kun en time før man fik det der udtryksbehov, istedet for at starte en ny.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 15 minutter siden:

Bananas men så må du jo opsøge de piger hvor du med det samme får følelsen “det her kan kun gå galt”, altså af dem der ikke er anmeldt, så besøger du hende, laver en anmeldelse (såfremt det var skidt) - ingen andre besøger hende derefter, og ingen gode anmeldelser bliver lavet :D  

og hvis det så var en god oplevelse, tier du stille, Eller nævner det i efterlysningerne, så du ikke starter en lavine ;) 

Det var sgu en avanceret idé. Men skal jeg lykkes med projektet må jeg jo besøge 5-6 piger hver dag, hvor det kun kan gå galt. Ellers tager jo fanklubberne over igen.

Er ikke helt sikker på at jeg er så meget Don Quijote - selv om en lille rest af den gamle kæmpen nok lever i mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bananas jeg kan godt følge dig, men hvis jeg har besøgt en pige der har givet mig en på opleveren, så vil jeg gerne stå frem og skrive en anmeldelse. Sådan er det jo, skriver man om en ny piger så kan man starte en hype, men hvis man ikke kan holde det ud så lad være med at læse det.

Der er bare nogle her inde der virkelig er gode til at skrive, det er jeg desværre ikke selv.

De kan det der med at få ens fantasi i sving også får man lyst til at besøge denne pige, også vupti, så skriver man selv og sådan kører det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Lad nu mangfoldigheden blomstre. Det er da farverigdommen på sitet, der gør det et spændende sted at kigge, når man ikke har andet at lave :)

Jeg er dog enig med den kære @Bananas om, at man skal huske, at de kære kvinder altså er mennesker, og vi må som betænksomme brunstige liderlige kærlige handyr passe på med, at vi ikke kommer til at lave for meget fnidder-fnadder, og får det hele til at løbe over, så der skabes unødigt postyr. MEN vi er vel alle blevet klogere i 2020, ikk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, Lige nu:

@Bananas jeg kan godt følge dig, men hvis jeg har besøgt en pige der har givet mig en på opleveren, så vil jeg gerne stå frem og skrive en anmeldelse. Sådan er det jo, skriver man om en ny piger så kan man starte en hype, men hvis man ikke kan holde det ud så lad være med at læse det.

Der er bare nogle her inde der virkelig er gode til at skrive, det er jeg desværre ikke selv.

De kan det der med at få ens fantasi i sving også får man lyst til at besøge denne pige, også vupti, så skriver man selv og sådan kører det.

 

Jeg følger allerede dit råd og lader mestendels være med at læse dem, i hvert fald når det er ved at blive for meget.  Men det du siger om at her er nogle som bare er gode til at skrive og skriver meget ... fører jo også nemt til at andre lader være.

Du er altså god nok til at skrive, og det er ikke altid de lange og superlativtykke anmeldelserne siger så meget mere end en kort og kontant.

Men spørgsmålet er stadig: Hvorfor duer det ikke at stå frem og skrive om sin oplevelse i en allerede oprettet tråd? Det sker jo ellers tit blandt thaianmeldelserne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 4 minutter siden:

MEN vi er vel alle blevet klogere i 2020, ikk.

Jeg blev klog allerede i 2018.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 29 minutter siden:

Bananas men så må du jo opsøge de piger hvor du med det samme får følelsen “det her kan kun gå galt”, altså af dem der ikke er anmeldt, så besøger du hende, laver en anmeldelse (såfremt det var skidt) - ingen andre besøger hende derefter, og ingen gode anmeldelser bliver lavet :D  

og hvis det så var en god oplevelse, tier du stille, Eller nævner det i efterlysningerne, så du ikke starter en lavine ;) 

Emmalie, du har altså et vid og en humor lige efter mit hoved. Det er altid en fornøjelse at læse dine indslag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Jeg blev klog allerede i 2018.

Du er så bare foran for din tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Men spørgsmålet er stadig: Hvorfor duer det ikke at stå frem og skrive om sin oplevelse i en allerede oprettet tråd? Det sker jo ellers tit blandt thaianmeldelserne.

Du har vel hørt om me me me generationen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, Lige nu:

Du har vel hørt om me me me generationen :rolleyes:

Aahh .... selvfølgelig. I min generation glemmer man nemt at der findes andre generationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det, for de søde ord, jeg kan ellers ikke sætte to ord sammen uden det lyder dumt.

Det er bare sejt at følge med i hvor mange der har læst ens anmeldelse, det kan man jo ikke se, hvis du sætter det ind i en andens tråd.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 3 minutter siden:

vi vil ikke gribe ind overfor, at der er oprettet en anmeldelse af en pige af to brugere indenfor meget kort tid, det er ikke særlig tit det sker, og vi skal da være glade for at de vil lave anmeldelser i det hele taget, og glæde os over, at de har haft gode oplevelser de gerne vil fortælle om, det synes jeg ikke er klamt heller at læse om

du er meget velkommen til at lave en opfordring til brugerne under generel debat med hvordan du mener de skal skrive deres anmeldelser  i eksisterende tråde

men vi kommer ikke i ledelsen til at gribe ind overfor at brugere opretter en anmeldelse og tråd af deres eget besøg fremfor at bruge en tråd om en andens oplevelse 

 

 

Fair enough. Og jeg mener heller ikke i skal gribe ind. Tænkte mere i termer af nogen slags rekommandation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 5 minutter siden:

 

Det er bare sejt at følge med i hvor mange der har læst ens anmeldelse, det kan man jo ikke se, hvis du sætter det ind i en andens tråd.

 

Aahh igen:) Det er selvfølgelig en faktor, omend en jeg personligt ikke kan forstå helt. Der plejer at være mindst en herinde som læser det jeg har skrevet, og det er jeg tilfreds med. Er jo generelt en beskeden mand der ikke vil tage nogen plads unødvendigt.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt er jeg ligeglad med om der er folk der gider at læse hvad jeg skriver, men jeg kunne godt tænke mig, at vi var bedre til at rose dem, der har brugt tid og kræfter på at skrive en anmeldelse, i stedet for at riste dem.

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 2 minutter siden:

Personligt er jeg ligeglad med om der er folk der gider at læse hvad jeg skriver, men jeg kunne godt tænke mig, at vi var bedre til at rose dem, der har brugt tid og kræfter på at skrive en anmeldelse, i stedet for at riste dem.

Det har du ret i. Det skal jeg prøve at blive bedre til i 2020. Men det er ikke altid så nemt når man er blevet gammel, klog og småirriteret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 9 minutter siden:

Også fair enough. 

du har ret til din mening og holdning og komme med dine opfordringer, jeg synes bare du skal rette dem til brugerne i stedet for os ledelsen da du kommer ikke videre med os i ledelsen :) 

for vi i ledelsen vil vi heller ikke gå ud over rekommandationer omkring at de skal bruge eksisterende anmeldelser når de vil fortælle om deres besøg, de har lov til at oprette en ny anmeldelse, hvis de har lyst til det eller bruge en eksisterende anmeldelse af et andet besøg af en anden bruger  hvis de har lyst til det

den opfordring deles af ledelsen
 

 

Fair enough, final version;)

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg


@Stabilizer, tusind tak, fordi du rekommanderer og ikke laver nye regler om, hvordan anmeldelser skal placeres her på EG.

For mange regler fjerner simpelthen lysten til at skrive anmeldelser. Og det er i mine øjne dem, anmeldelserne, der berettiger og gør EG interessant.

Havde du @Stabilizer ikke reageret så hurtigt og klart, ville jeg have holdt en pause, og overvejet kun at sende mine anmeldelser til en udvalgt skare. 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 1 time siden:

Det er bare sejt at følge med i hvor mange der har læst ens anmeldelse, det kan man jo ikke se, hvis du sætter det ind i en andens tråd.

Enig det tror jeg på

Zaq skrev, 1 time siden:

Personligt er jeg ligeglad med om der er folk der gider at læse hvad jeg skriver

Det tror jeg så ikke på :D

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 2 timer siden:

Bananas men så må du jo opsøge de piger hvor du med det samme får følelsen “det her kan kun gå galt”, altså af dem der ikke er anmeldt, så besøger du hende, laver en anmeldelse (såfremt det var skidt) - ingen andre besøger hende derefter, og ingen gode anmeldelser bliver lavet :D  

og hvis det så var en god oplevelse, tier du stille, Eller nævner det i efterlysningerne, så du ikke starter en lavine ;) 

Hold k... du har god humor @Emmalie :-).

Jeg læser dine ord igen og igen. Og de er lige underholdende hver gang.

Dejlig krøllet tankegang du har  :-) :-)

Venligst

French

(undskyld jeg afsporer dit emne @Bananas)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...