Hop til indhold
underdog40

Helt ærligt!

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Du må da gerne skifte "lufthavnen" ud med "kunde". Ikke fordi jeg regner med at du vil svare alligevel....

Jeg ville aldrig spørge en kunde om at køre mig hen til en anden kunde. Det bryder en af de vigtigste regler: diskretion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
underdog40 skrev, for 15 minutter siden:

Du må da gerne skifte "lufthavnen" ud med "kunde". Ikke fordi jeg regner med at du vil svare alligevel....

Jeg  vil  gerne  svare  dig, hvis  tilbuddet  kommer  fra  mig  selv  ville  det  være  ok... Jeg  skulle  have  fandens  langt  tll  lufthavnen  hvis  jeg  synes  at  det  ville  være  ok  at  en  fremmed  mand  ville  lave  en  byttehandel (blowjob for  kørsel  til  lufthavm). Jeg  ville  føle  han  forsøgte  at  udnytte  mig ved  at  forlange. 

Hvis  det  var  en  jeg  kendte  ville  det  kunne  være  et  frækt  tilbud/leg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ville aldrig spørge en kunde om at køre mig hen til en anden kunde. Det bryder en af de vigtigste regler: diskretion. 

Jeg giver simpelthen op. For jeg vil åbenbart ikke kunne komme begrebet "hjælp" nærmere, uden at dens tentakler blandes direkte ind i den tråd alle helst vil glemme.  

The State rest, Your Honor!

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg giver simpelthen op. For jeg vil åbenbart ikke kunne komme begrebet "hjælp" nærmere, uden at dens tentakler blandes direkte ind i den tråd alle helst vil glemme.  

The State rest, Your Honor!

Måske du kan oprette en tråd om emnet under generel debat, uden at henvise til den slettede tråd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Måske du kan oprette en tråd om emnet under generel debat, uden at henvise til den slettede tråd :) 

Jeg er færdig med den varme kartøffel. Så store nosser har jeg heller ikke :) 

Jeg tror bare jeg går tilbage til at være spydig, sarkastisk, ironisk og flabet. Der befinder jeg mig også bedst :) Så er der en anden der må lege Sherlock Holmes :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, Lige nu:

Jeg er færdig med den varme kartøffel. Så store nosser har jeg heller ikke :) 

Jeg tror bare jeg går tilbage til at være spydig, sarkastisk, ironisk og flabet. Der befinder jeg mig også bedst :) Så er der en anden der må lege Sherlock Holmes :) 

Ah, jeg troede i min naivitet, at du gerne ville vide noget om emnet Hjælp til pigerne. Det ville jeg gerne ha hjulpet dig med at opklare. Men ikke med at bore i den lukkede tråd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej!!! Hvad er jeg nu gået glip af? :o

Man tager pause i nogle få dage og så sker åbenbart årets mest spændende tumult.

Lufthavnen?

Jeg var jo i lufthavnen i går, og jeg så da ikke nogle blowjobs? :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om den unævnelige:

Der findes i dette - som i andre - fora, brugere som lever en betydelig del af deres liv på forum, og ser sig selv som vigtige personligheder.

Når en flig løftes og giver et kig bag det selviscenesatte glansbillede af egne egenskaber og formåen, er det både god undeholdning og en god reminder...

 

Om hjælp generelt:

Jeg har ved flere lejligheder kørt en pige i lufthavnen. Jeg afslog betaling (kontanter) og fik i stedet knus og kindkys. Jeg havde slet ikke overvejet, at man kunne bede om et blow-job for den tjeneste!

 

;)Pinkman

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...