Hop til indhold
underdog40

Helt ærligt!

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Vi deltager på et forum hvor vi er underlagt admims regler, og det må vi respektere eller finde et andet bageri. Jeg kan godt lide lugten herinde, så jeg bliver. Du må have et godt nytår. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Vi deltager på et forum hvor vi er underlagt admims regler, og det må vi respektere eller finde et andet bageri. Jeg kan godt lide lugten herinde, så jeg bliver. Du må have et godt nytår. :)

Nu forholder jeg mig til @Onslows tråd. En tråd der var uskyldig som nyfalden sne. Han stillede et spørgsmål, som var legitimt nok og vel inde for de regler du snakker om. Formoder jeg!

BANG! Og så var der hængelås på den. Jeg synes måske pistolerne sidder lidt løst i bælterne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis der går person fnidder i den, så forstår jeg godt de sletter tråden. At starte en ny tråd om en der er slettet... Så beder man selv om at den også bliver slettet eller låst. Og mon ikke denne også gør det. Det er de nødt til, ellers bliver det jo ved i det uendelige. Så selvom jeg gerne ville have haft stillet min nysgerrighed om hvad der dog er sket mellem de personer, så må vi acceptere at emnet er lukket. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Hvis der går person fnidder i den, så forstår jeg godt de sletter tråden. At starte en ny tråd om en der er slettet... Så beder man selv om at den også bliver slettet eller låst. Og mon ikke denne også gør det. Det er de nødt til, ellers bliver det jo ved i det uendelige. Så selvom jeg gerne ville have haft stillet min nysgerrighed om hvad der dog er sket mellem de personer, så må vi acceptere at emnet er lukket. :)

Man kunne måske have nøjedes med at låse den oprindelige tråd, ikke?

Det var faktisk også det, @Stabilizer lagde op til, da han låste den i første omgang.

Jeg har hidtil haft stor respekt for både HFB og VM, men én af dem er jo helt åbenlyst på herrens mark, og det ville det have været fint selv at kunne drage konklusionen om, hvem er. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Man kunne måske have nøjedes med at låse den oprindelige tråd, ikke?

Det var faktisk også det, @Stabilizer lagde op til, da han låste den i første omgang.

Jeg har hidtil haft stor respekt for både HFB og VM, men én af dem er jo helt åbenlyst på herrens mark, og det ville det have været fint selv at kunne drage konklusionen om, hvem er. :) 

Jeg ville også gerne have hørt den anden side af hvad der skete, men vi må leve i ulykkelig uvished. Godt der er måder at komme af med frustrationen på. Lad os alle onanere så vi bliver glade igen. :lol: Godt nytår. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 31 minutter siden:

Lad os alle onanere så vi bliver glade igen. :lol: 

Det er nok det dårligste reklamefremstød en GP nogensinde er kommet med :lol:

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en af dem der opfordrede til at tråden skulle slettes, da den var kørt helt af sporet, med beskyldninger og påstande som var umuligt at holde styr på. 

Jeg går ind for ytringsfrihed og åbenhed, men den tråd gjorde ikke noget godt for hverken de impliceret eller EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
underdog40 skrev, for 15 minutter siden:

Det er nok dårligste reklamefremstød en GP nogensinde er kommet med :lol:

Når jeg deltager herinde, tænker jeg ikke på at jeg skal have kunder ud af det. Jeg hygger mig bare. :)

Men hvis jeg skal prøve at redde den... Jeg skrev jo ikke om vi skulle gøre det alene eller kigge på hinanden imens. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

 

Men hvis jeg skal prøve at redde den... Jeg skrev jo ikke om vi skulle gøre det alene eller kigge på hinanden imens. ;)

Er det dig, Schmeichel? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 51 minutter siden:

forenelig med det Eroguide vi kender

Med al respekt, syntes nu den var meget i eroguide's ånd ;)

At moderatorene utrætteligt bliver ved med at Ryde op og ud, det kan jeg kan tage hatten af for :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 15 timer siden:

Hvis der går person fnidder i den, så forstår jeg godt de sletter tråden. At starte en ny tråd om en der er slettet... Så beder man selv om at den også bliver slettet eller låst. Og mon ikke denne også gør det. Det er de nødt til, ellers bliver det jo ved i det uendelige. Så selvom jeg gerne ville have haft stillet min nysgerrighed om hvad der dog er sket mellem de personer, så må vi acceptere at emnet er lukket. :)

Den tråd, inkl. de sidste svar, skabte på ingen måde klarhed om noget som helst, men rejste blot 1000 nye spørgsmål, og udstillede alle 3 parter. Det bragte intet konstruktivt med sig. Jeg er af den holdning at det var fint nok at den blev slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 18 timer siden:

Jeg var en af dem der opfordrede til at tråden skulle slettes, da den var kørt helt af sporet, med beskyldninger og påstande som var umuligt at holde styr på. 

Jeg går ind for ytringsfrihed og åbenhed, men den tråd gjorde ikke noget godt for hverken de impliceret eller EG. 

Samme her, og Stabilizer havde endda tid til at besvare pm til mig lige efter den blev slettet. Lad os komme videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du søde milde. Hvis alle besværlige emner da bare kunne skylles ned med en kop "Lad os komme videre" :huh:

Jeg syntes emnet var mere alvorligt end det. Men nu bliver det kun endnu sværere at tage at tage fat om nældens rod og diskutere emnet "hjælp" i fx generel debat, da man altid vil referere til den netop afsluttede af slagsen. Og det resulterer i hykleri, når man på den ene side råber op om mere åbenhed og på den anden side klapper i når det er de besværlige og prikære emner der dukker op. 

Men jeg er enig i at vi godt kunne have været personhysteriet foruden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
underdog40 skrev, for 16 minutter siden:

Du søde milde. Hvis alle besværlige emner da bare kunne skylles ned med en kop "Lad os komme videre" :huh:

Jeg syntes emnet var mere alvorligt end det. Men nu bliver det kun endnu sværere at tage at tage fat om nældens rod og diskutere emnet "hjælp" i fx generel debat, da man altid vil referere til den netop afsluttede af slagsen. Og det resulterer i hykleri, når man på den ene side råber op om mere åbenhed og på den anden side klapper i når det er de besværlige og prikære emner der dukker op. 

Men jeg er enig i at vi godt kunne have været personhysteriet foruden. 

Vi kan sagens diskutere "hjælp" uden at tage fat i de 2 involverede. Jeg fik også tilbudt "hjælp" da jeg startede, af en meget insisterende herre (det var ikke herinde). De ting jeg skulle gøre til gengæld... Lad mig nøjes med at skrive at jeg takkede nej. :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 19 minutter siden:

Vi kan sagens diskutere "hjælp" uden at tage fat i de 2 involverede. Jeg fik også tilbudt "hjælp" da jeg startede, af en meget insisterende herre (det var ikke herinde). De ting jeg skulle gøre til gengæld... Lad mig nøjes med at skrive at jeg takkede nej. :blink:

Du rammer hovedet på sømmet. For det var netop det spørgsmål der lå og blafrede lidt i vinden. Hvem spurgte hvem om hjælp? Og det synes jeg er altafgørende. Hvad nu hvis vi, for diskussionens skyld, antog at pigen havde spurgt manden om hjælp? Ændrer præmissen sig så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

At en kvinde spørger en mand om hjælp i branchen, betyder ikke at det er ok hvis han udnytter det. Han skal opføre sig ordentligt. 

I mit tilfælde blev jeg kontaktet af flere "hjælpsomme" mænd via min annonce, fordi jeg havde skrevet nystartet. De troede jeg var naiv, og mente jeg skulle finde mig i hvad som helst. De blev selvfølgelig blokeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

At en kvinde spørger en mand om hjælp i branchen, betyder ikke at det er ok hvis han udnytter det. Han skal opføre sig ordentligt. 

I mit tilfælde blev jeg kontaktet af flere "hjælpsomme" mænd via min annonce, fordi jeg havde skrevet nystartet. De troede jeg var naiv, og mente jeg skulle finde mig i hvad som helst. De blev selvfølgelig blokeret. 

Godt gået, pige, alle skal behandles med behørig respekt, nybegynder eller ej. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 42 minutter siden:

At en kvinde spørger en mand om hjælp i branchen, betyder ikke at det er ok hvis han udnytter det. Han skal opføre sig ordentligt. 

OKI. Så hvis du beder en kunde om hjælp til at køre dig i lufthavnen og du fortæller ham at han får et bj for det, så er det OK? Men hvis du spørger ham om han gider og køre dig i lufthavnen og han så siger at han skal have et bj for det, er det ulovligt/ikke OK? 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

@underdog40

Jeg synes at du normalt er fornøjelig læsning, men jeg synes ikke at det er god stil at oprette nye tråde, for at ville diskutere afgørelser, som ledelsen har truffet, og som de en gang har forklaret hvorfor de har truffet.

Her i ligger, at nu er der sat et punktum, hvor det ikke er meningen at vi skal starte nye diskussioner om et emne, som der er truffet afgørelse om.

Lev med det, og tag blot afgørelsen til efterretning uden yderligere kommentarer.

Giv nu ledelsen mulighed for at komme videre med deres arbejde, uden at skulle spilde uendelig meget tid på at brugere trækker afsluttede affærer i langdrag, ved at oprette nye tråde, så snart andre tråde om samme allerede er blevet lukket.

Det er manglende respekt for deres tid, og for deres rolle som moderatorer af EG.

Punktum, prut, slut finale :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
underdog40 skrev, 1 time siden:

OKI. Så hvis du beder en kunde om hjælp til at køre dig i lufthavnen og du fortæller ham at han får et bj for det, så er det OK? Men hvis du spørger ham om han gider og køre dig i lufthavnen og han så siger at han skal have et bj for det, er det ulovligt/ikke OK? 

Hvad har et lift til lufthavnen med branchen at gøre? :huh:

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 23 timer siden:

 

det er i øvrigt umuligt at gøre jer brugere tilfredse. 

 

Ja, det er ikke nemt at være lusen mellem to negle, og jeg misunder bestemt ikke jer grønne, men det er nu jeres kald..  Tør dine øjne og rigtig godt nytår ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 53 minutter siden:

Hvad har et lift til lufthavnen med branchen at gøre? :huh:

Du må da gerne skifte "lufthavnen" ud med "kunde". Ikke fordi jeg regner med at du vil svare alligevel....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...