Hop til indhold
intim-massage-Sara

Når glædespigen finder en kæreste blandt sine gæster

Recommended Posts

Jeg har herinde kun læst et par gange, at en glædespige har fundet en kæreste blandt hendes gæster og jeg kunne godt blive nysgerrige på at vide hvordan det har udviklet sig, fra der opstår kemi til at få titlen kærester... ?

Der er de færreste mænd blandt ens gæster, der vil/tør være kærester. En ting er at der kan opstå følelser, andet er at tør man tage chancen.

Jeg har i den tid jeg har været glædespige aldrig fundet en kæreste blandt mine gæster. Min hypotese har været, at den eneste grund til en gæst tilbeder en er, fordi han så kan få gratis sex og massage, nemt og bekvemt. 

Men min holdning har med tiden ændret sig lidt, at det måske ville være meget nemmere at finde sig en kæreste blandt ens gæster (hvis jeg engang får lyst til det) for så er man ude over den med, at skal afsløre sig selv på en date, at man er glædespige og med stor sandsynlighed for at skræmme manden væk i en fart...

Jeg har aldrig været forelsket i en gæst, men har oplevet flere gange og især her på det sidste at et par stykker har sagt de gerne vil lære mig at kende og være kærester med mig, nogle har kun besøgt mig et par gange, andre har besøgt mig utallige af gange... 

De få af mine gæster jeg har mødtes med efter arbejdstid, for enten at snakke, gå på cafe eller swinger, har jeg aldrig givet gratis sex efterfølgende og aldrig overnattet hos mig, de har betalt swinger. Jeg ville føle at manden bare er ude på at udnytte mig. Der skal være gensidig forelskelsesfølelser, for at jeg kan ligge hjemme i min seng med manden.

Jeg har læst at andre glædespiger har mødtes med sine gæster når de ikke var på job, det er også noget jeg har gjort, for når der er god kemi, så hvorfor ikke. 

Der er ikke andre der skal lege dommer over hvem man skal omgås.

Det er for nogle ude i en gråzone, for man spørger jo nok heller ikke sin sportsmassør om hun vil med på date, men når man først har været intim sammen med et andet menneske, kan der for nogle opstå en stærkere kemi, har jeg erfaret. 

Kom gerne med jeres besyv på mit skriv.

Knus og kram og godt nytår alle sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sex mellem to individer er naturligvis intimt. Jeg tror også at de fleste der besøger glædespiger er fordi de mangler eller savner noget i hverdagen, være det selskab, intimitet eller seksuel tilfredsstillelse. Nogle er glade i et eksisterende forhold og vil bare gerne supplere sexlivet derhjemme med noget som konen måske ikke har lyst til, eller ikke kan tilbyde.

Jeg kan godt se din pointe med at det faktisk måske ville være lidt nemmere at finde en kæreste blandt sine gæster - men man skal også, som du selv er inde på, kære Sara, være skeptisk omkring intentionen med disse tilnærmelser. Det kan være helt oprigtigt, men også være ren og skær udnyttelse. 

Jeg tror på, at det er helt og aldeles muligt at man kan udvikle sunde forhold glædespige og gæst imellem. 

Redigeret af danny81
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
danny81 skrev, for 9 minutter siden:

Sex mellem to individer er naturligvis intimt. Jeg tror også at de fleste der besøger glædespiger er fordi de mangler eller savner noget i hverdagen, være det selskab, intimitet eller seksuel tilfredsstillelse. Nogle er glade i et eksisterende forhold og vil bare gerne supplere sexlivet derhjemme med noget som konen måske ikke har lyst til, eller ikke kan tilbyde.

Jeg kan godt se din pointe med at det faktisk måske ville være lidt nemmere at finde en kæreste blandt sine gæster - men man skal også, som du selv er inde på, kære Sara, være skeptisk omkring intentionen med disse tilnærmelser. Det kan være helt oprigtigt, men også være ren og skær udnyttelse. 

Jeg tror på, at det er helt og aldeles muligt at man kan udvikle sunde forhold glædespige og gæst imellem. 

Tak for din fornuftige iagttagelser, du har så ganske ret i det du skriver.

Som man siger skal man gå efter sin mavefornemmelse, men man kan jo aldrig være 100 % sikker, men er man i tvivl, så bør man ikke være i tvivl, for så er der jo ens fornemmelse der siger, at det ikke er godt nok. 

Jeg har en stamgæst som har besøgt mig i flere år og besøger mig ofte, jeg er ikke længere i tvivl om hans intentioner, han vil mig oprigtig gerne.

En anden gæst som har besøgt mig en del gange og vi har snakket i flere timer til langt ud på natten og vi har i længere tid været gode til at snakke i tlf sammen af og til og der er ikke tegn på at manden bare vil tage en spiller i tlf for vi snakker aldrig sex, der er bare gode snakke og god kemi.

En anden gæst som har sagt han gerne vil lære mig og kende og vi har også talt længe i sengen efter sex, men han skriver aldrig frække beskeder, så føler han er reel, han sagde forleden dag " hvorfor skulle du give mig eller andre gode gæster gratis sex, selvom der er god kemi og god sex, der er sikkert flere som er gode i sengen, du kan jo ikke give gratis sex heller ikke til mig "

De gæster som giver udtryk for at de gerne vil lære mig at kende og ikke har problemer med at jeg er glædespiger, finder jeg i første omgang tiltrækkende, men når de efterfølgende bombarderer mig med daglige frække og søde ord, skræmmer de mig langt væk, det stinker af udnyttelse, for ingen af de to omtalte mænd spørger ind til noget i privatlivet, det er det lille hoved der styrer showet, tænker jeg.... !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste ting, jeg kan komme i tanke om, som taler imod, at jeg vil sige nej til at være kæreste med en GP, er hvis hun tilbyder ubeskyttet sex. Jeg har ikke lyst til dagligt at være nervøs for, om jeg nu er blevet smittet af et eller andet, men herudover betragter jeg det som ethvert andet erhverv, så længe hun elsker sit arbejde, er det super fedt! Der er nok mennesker i verden, der hader deres job.

Min erfaring med kærligheden er, at en dag der rammer amors pil, og så må man enten forsøge at ignorere følelsen eller lade sig rive med. Det er dog nok svært, som GP, at vide sig helt sikker på en gæst, om han kun er ude efter gratis sex eller om han rent faktisk er int. i dig som person, som du også er inde på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et godt emne, også en vanskelig situation at stå i... Har selv haft forhold til 2 gp'er i tidens løb, dejlige piger, men absolut også en udfordring griner...

Begge gange oplevede jeg de begyndte at skrive og ringe, havde lange og gode private snakke. Selve sexdelen dog altid betalt hvad de ville ha. Som gæst tænker man jo også om hun holder kontakten og snakken for forretningens skyld eller er der mere i det... 

Man har selvfølgelig paraderne lidt højere oppe da begge er klar over at sex er købe men følelserne kan være svære at styre... Man ved aldrig hvor man møder kærligheden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så vidt jeg er orienteret kun sket ganske få gange at en glædespige har forelsket sig i en kunde, og det senere har udviklet sig til et reelt forhold. Men det er sket, ingen tvivl om det. Jeg kunne forestille mig at det oftere gik den anden vej. At kunden i større omfang bliver forelsket i en GP. Jeg har efterhånden været sammen med en del udenlandske og danske glædespiger, og jeg syntes altid at jeg har haft en god kontakt og en god oplevelse generelt. Især med de danske piger. Og nogle gange opstår der en rigtig god kemi, og man får snakket godt igennem om lidt af hvert. Men jeg har nu aldrig udvekslet private adresser, samt navne osv med en glædespige. Det er på en måde ret befriende at have en professionel tilgang overfor hinanden. Og det skal helst forblive anonymt og uforpligtende syntes jeg. Men man ved selvfølgelig aldrig hvad der sker, og hvornår man møder kærligheden. Måske møder man den aldrig. Ingen kan vide hvad dagen i morgen bringer, og heldigvis for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @intim-massage-Sara

Spændende emne. Du skriver selv her.

intim-massage-Sara skrev, 1 time siden:

Der er de færreste mænd blandt ens gæster, der vil/tør være kærester. En ting er at der kan opstå følelser, andet er at tør man tage chancen.

Ved ikke om ordet "tør" er det rigtige. Har selv oplevet en GP fik følelser for mig. Jeg havde ikke de samme følelser for hende. Ikke andet end venskabeligt. Det tog hun knap så pænt. Og vi ses ikke mere. Kender en der, har kommet sammen med en GP. Og der var også ret mange knuder der. Ikke fra hans side. Han var åben om, hun arb, havde gæster osv. Men, det der virkelig, var et stort issue, var hendes dobbeltliv. Hun, havde svært ved at lægge det væk. Og, var hunderæd for at blive opdaget. Det er ikke nemt at leve i. For skulle han, bare gå med på det overfor, hans familie og venner. Nej selvfølgelig ikke. Og som sagt det skabte udfordringer for dem. 

Jeg selv, efter en masse efter rationaler. Kunne, jeg ikke være kæreste med en aktiv GPer. Man vågner spiser morgenmad og siger så god arbejdslyst. Jeg ville sidde på mit job og tænke. Hvordan er den mand der besøger hende nu, er hun ok, er hun glad osv. Det kunne jeg ikke.

Mødte jeg så en kvinde. Derefter et stykke tid fortalte, hun havde, været GP. Så ville jeg ikke sige nej. Det er hendes fortid. Der er mange mænd herinde. Der fluks ville sige ja til en GP, hvis hun spurgte. Men jeg tror en meget lille procent del af de mænd. Kunne når hverdagen melder sig. For illusionen ville briste for de fleste. En GPer er jo ikke sådan som, hun er på job. Hvor hun arb med at være serviceminded over for gæsterne. Hun, kan jo ikke spille sur mokke der, skælde ud, prutte, og jage rundt (med mindre gæsten tænder på det) :D Og hun, er måske ikke den sexqueen, hun er på jobbet. Og ja illusionen rammer manden. Og vigtigt, at sige det gælder ikke alle mænd men nogle mænd.

intim-massage-Sara skrev, 1 time siden:

Jeg har læst at andre glædespiger har mødtes med sine gæster når de ikke var på job, det er også noget jeg har gjort, for når der er god kemi, så hvorfor ikke. 

Har også mødtes med en del GPer. på cafeer, restauranter, fester. Bare for at hygge. Og ikke snakke om branchen. Og, har da kun hørt de siger. Hvor er det dejligt bare at være almindelig kvinde. Uden, at skulle spille kælen og sexet.Så jo. Synes da det er fedt at man kan mødes på den måde. Og gode snakke. Ødelægger jo ingenting. Og der er ikke penge mellem parterne. 

Og, har man det godt om det er med kunden, eller manden med GPer. Hvorfor så ikke bare, have et godt venskab. Og det, kan være man, finder ud af. Man ikke skal have sex. Andet end et godt venskab. Og tror faktisk nogle GPer, kunne bruge en god ven i ny og næ. Helt uden bagtanker. 

Godt nytår til dig Sara. Og alle jer andre på EG. Må i få e rigtig god aften. Med dem i holder af.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant oplæg. Emnet har været oppe før, ja, men det er stadig interessant.

Jeg forstår så udmærket trådstarters forbehold. Bliver du kæreste med en gæst, hvad er hans reelle hensigt så? Er det i virkeligheden bare en genvej til gratis sex? I de fleste tilfælde så ja, det tror jeg. Fordi langt størstedelen af mænd er drevet af deres pik, og vil love hvad som helst for et gratis knald. Og det er der såmænd intet galt i, jeg forstår bare ikke selv tankegangen, da jeg er drevet af noget andet.

Jeg tilhører, og færdes i, S/M-universet, med en meget sjælden afstikker til swingermiljøet, når det har sorte toner. Jeg er cuckold af hjerte og sind. Ikke fordi jeg ikke snildt kan håndtere mine kvinder selv, men fordi jeg tænder TOTALT på at dele eller se min kvinde med andre mænd. Jeg har altid haft det sådan, og er ikke drevet af at hot-/slutwife/cuckold-gamet er blevet et modefænomen.

Jeg har haft real life-relationer med kvinder, hvor vi har involveret andre mænd. For mig er det altid endt dårligt ud, fordi de her kvinder så lige også skulle i biffen, på kaffedates og weekendture med de her mænd, som ellers bare var en del af den sex, som hun og jeg havde. Det, der tænder mig er, at selv med andre mænd involveret, er det hele tiden hende og mig der har sex, også selvom andre knepper hende. Netop derfor har jeg af og til tænkt over, at jeg måske er en af dem, der måske ville kunne finde kærligheden i dette miljø. Fordi sex med andre mænd ville være begrænset til at være professionelle forhold, som hun og jeg kunne drage fornøjelse af i vores private relation.

Jeg er 52, og har besøgt kvinder der passer til mit eget alderssegment, som jeg har haft en frygtelig lyst til at se udover den professionelle relation, men jeg har afholdt mig fra at give udtryk for det. Alene af den grund, at jeg med sikkerhed ville blive sat i den kategori af mænd, der bare prøver at fedte sig til noget gratis fisse. Det ville jeg hade. Så derfor, meget interessant at se et indlæg fra en pro, hvor spørgsmålet om muligheden for at finde en ægte kærlighedsrelation i miljøet, rejses.

Jeg er ikke sikker på at det vil ske for mig selv, men jeg er helt sikker på at det er muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så i øvrigt lige en stor hånd til kanonkongen for hans indlæg.

Rigtigt gode betragtninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FeetLover
danny81 skrev, for 2 timer siden:

intim-massage-Sara skrev, for 2 timer siden:

Jeg har herinde kun læst et par gange, at en glædespige har fundet en kæreste blandt hendes gæster og jeg kunne godt blive nysgerrige på at vide hvordan det har udviklet sig, fra der opstår kemi til at få titlen kærester... ?

Jeg har i den tid jeg har været glædespige aldrig fundet en kæreste blandt mine gæster. Min hypotese har været, at den eneste grund til en gæst tilbeder en er, fordi han så kan få gratis sex og massage, nemt og bekvemt. 

Men min holdning har med tiden ændret sig lidt, at det måske ville være meget nemmere at finde sig en kæreste blandt ens gæster (hvis jeg engang får lyst til det) for så er man ude over den med, at skal afsløre sig selv på en date, at man er glædespige og med stor sandsynlighed for at skræmme manden væk i en fart...

Jeg har aldrig været forelsket i en gæst, men har oplevet flere gange og især her på det sidste at et par stykker har sagt de gerne vil lære mig at kende og være kærester med mig, nogle har kun besøgt mig et par gange, andre har besøgt mig utallige af gange... 

De få af mine gæster jeg har mødtes med efter arbejdstid, for enten at snakke, gå på cafe eller swinger, har jeg aldrig givet gratis sex efterfølgende og aldrig overnattet hos mig, de har betalt swinger. Jeg ville føle at manden bare er ude på at udnytte mig. Der skal være gensidig forelskelsesfølelser, for at jeg kan ligge hjemme i min seng med manden.

Det er for nogle ude i en gråzone, for man spørger jo nok heller ikke sin sportsmassør om hun vil med på date, men når man først har været intim sammen med et andet menneske, kan der for nogle opstå en stærkere kemi, har jeg erfaret. 

Godt nytår til dig også Sara :)

Jeg personligt tror jeg ville have det svært med at være kæreste med en glædespige, jeg tror simpelthen jeg ville blive jaloux, hvis jeg elskede hende højt, selvom hun kunne adskille tingene, ville nok være for stolt til at dele hende med andre .

Del dette indlæg

Link til indlæg

@intim-massage-Sara det er et svært emne,

Personligt, lærte jeg en pige at kende på et bordel, hun ringede til mig når der ikke var kunder i biksen, jeg tog hen på hendes arbejde, og vi hyggede os. Der kom selvfølgelig følelser i mellem os, det gik rigtigt godt i starten, jeg blev tændt  af de oplevelser hun havde haft på jobbet, men en dag blev det for meget, og så blev jeg Jaloux.

Bare tanken om at flere mænd havde været sammen, med min pige, Kunne jeg ikke bære

Det er ellers aldrig noget jeg har oplevet før eller siden.

Vi snakkede meget om det, det endte selvfølgelig med at vi stoppede som kærester, og der gik 2 mdr. Efter bruddet stoppet hun som gp'er

Det jeg vil med denne historie er alt er godt i starten, end til at det vender.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg har været i forhold med mænd som jeg har mødt udenfor branchen og som jeg med det samme fortalte at var betalingsDomina .

Det har ikke været noget problem for dem. Måske snarere tværtimod.  Men det har også været kortere forhold. Jeg tror det ville give problemer på den lange bane hvis man fortsætter som betalingspige ( også selvom der ikke er traditionel sex involveret i erhvervet ) i et forhold.

De allerfleste mænd vil have det svært med at deres kvinde har noget seksuelt med en anden mand. Der sladres faktisk lige så meget blandt mænd som blandt kvinder - især når det handler om kvinders sexliv. Det er et stortsladder tema for mange mænd.  De deler rask væk links til hinanden " har du set hende her - det er hende jeg har gået i skole med engang - hun er nu GP " Og " prøv at se hende her hun er godt nok lækker - ligner hun ikke hende Mona du knaldede engang til et halbal i 10. klasse ? "  " har du set den anmeldelse der står om hende inde på eroguide, der står hun er megagod til blowjob - du er da  godt nok en heldig rad " ha ha ha   Eller " hold nu kæft altså har du set der står på eroguide at hun har taget en i røven med en strap on - gør hun også det ved dig ha ha ha " 

Og det er selvfølgelig sjov og ballade men når det så pludselig er ens " egen " kvinde der sladres om - ja så er det knap så fedt . Og det tror jeg enhver mand ( eller så godt som enhver mand ) frygter.  Skal hun være mor til mine børn ? Skal hun være papmor til mine børn ? Kan jeg præsentere hende for min egen mor ?  Har min far evt. set hendes annonce et sted og kan se at hun er GP ? 

Når forelskelsen og betagelsen har lagt sig - og det gør den jo som den gør i ethvert andet forhold - så vil hverdagen og realtiterne ramme en og så vil alle ovenstående ting ramme en uden det romantiske lys der omsluttede forholdet i starten.

Derfor tror jeg at et forhold mellem en mand ( gæst ) og en GP har svære odds på den lange bane. Ikke den korte. Men den lange bane.

Men jeg tror også på kærlighedens kraft. Og jeg tror ikke det er umuligt hvis kærligheden er stærk nok og hvis - især manden - er af en særlig støbning der har rummelighed og tolerance og kærlighed  nok i sit hjerte. Og kvinden opgiver sit bierhverv på sigt. 

Det er min mening - og man behøver ikke at dele den.  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 26 minutter siden:

Men jeg tror også på kærlighedens kraft. Og jeg tror ikke det er umuligt hvis kærligheden er stærk nok og hvis - især manden - er af en særlig støbning der har rummelighed og tolerance og kærlighed  nok i sit hjerte. Og kvinden opgiver sit bierhverv på sigt. 

Igen en stor hånd til et indlæg - dit, Lady C.

Og så tror jeg at du rammer helt præcist særligt med det jeg har citeret dig for her, både hvad angår mandens egenskaber, og at kvindens bierhverv opgives på sigt ... men mon det ikke også sker helt naturligt, i langt de fleste pro’ers tilfælde?

I hvert fald tæller kærlighedens kraft. Jeg har gjort mange ting, både gode og dårlige, i kærlighedens navn. Kunsten er ikke at fortryde, men at lære.

Del dette indlæg

Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 4 timer siden:

Jeg ville føle at manden bare er ude på at udnytte mig.

Som én, der (to gange) har været i forhold med en gp, vil jeg blot indskyde, at udnyttelsen så sandelig kan gå begge veje. Man siger, at kærlighed gør blind, og jeg var moden til en førehund i mit første forhold til en gp. Det tog mig meget lang tid at indse, at jeg blot var en alternativ indtægtskilde, der betalte for alt, når vi var sammen, og som også blev benyttet som hæveautomat/pbs når der lige var en regning, der skulle betales. Dette skal så holdes op mod, at et sexliv, der startede som lyn og torden hurtigt blev en sjældenhed, da hun var "træt af sex" på grund af sit arbejde, hvilket i sig selv er forståeligt. (I bagklogskabens lys er det dog tydeligt for mig, at jo mere sikker hun var på, at jeg var der økonomisk for hende, jo mindre oplagt til sex var hun.)

En ven, der kendte til mit forhold, men ikke kendte til pigens erhverv, tog mig på et tidspunkt til side og spurgte ind til mit velbefindende. Han undrede sig over, at jeg - efter hans opfattelse - havde ændret adfærd. Det fik mig til at åbne øjnene og se, hvad forholdet havde fået mig ud i. Alt var tilrettelagt efter hendes ønsker, jeg indordnede mig under hendes skema, og hvis jeg brokkede mig, blev jeg hver gang mødt med en svada om, at jeg ikke skulle prøve at kontrollere hende og at jeg vidste præcis hvad jeg gik ind til da forholdet startede. Jeg satte mig en sen aftentime og regnede på, hvad jeg egentlig havde betalt for i løbet af de 6 måneder vi havde været sammen og det var ikke noget kønt syn.

At min antagelse om, at hun kun var i forholdet for at kunne udnytte mig blev bekræftet, da jeg endelig konfronterede hende. Hun var kold som en brøndgravers bagdel og sagde ligeud, at hun ikke kunne se problemet i, at jeg skulle agere pengetræ for hende, "da jeg jo alligevel ellers skulle betale for sex..."

Mit andet forhold til en gp var derfor præget af min tilbageholdenhed, såvel hvad angår følelser som økonomisk bistand. Det forhold holdt kun nogle måneder, men i sidste ende var det hendes begyndende misbrug, der førte til bruddet og ikke spørgsmål om udnyttelse. (Om det ville være blevet et problem med tiden ved jeg ikke; men der var som sagt andre problemer, der umuliggjorde forholdets beståen)

Jeg siger ikke, at det er umuligt for en gp og en kunde at få et forhold, der kan holde; men blot at det ikke kun er gp'en, der skal frygte udnyttelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De kvinder indenfor branchen jeg på forskellig måde har været eller er tæt på,  er ikke kun GP for pengenes skyld.  Det handler ej heller udelukkende om sex.  Det at dyrke dette dobbelt liv, giver dem nogle kick, og det stimulere en del ret komplekse og individuelle  behov.   Derfor vil det i udgangspunktet være lidt naivt, at tro at man kan forvente, at GPén som det første dropper dobbeltlivet.  Det behøver jo ej heller at være et problem, hvis man som mand kan håndtere det følelsesmæssigt.  Det er nok de færreste der kan håndtere de følelsesmæssige udfordringer der følge med.  

Nogle mænd tænker sikkert "kæft det er bare frækt, og når hun så kommer hjem, skal vi rigtig knepper".  Det gælder måske ikke for alle GP´er men for mange gælder, at den seksuelle energi er væk efter en god og dejlig vagt.  Selvfølgelig vil der stadig indgå sex i et sådant forhold, men...….  hvis man regner med at det vil være omdrejningspunktet, så vil man blive overrasket, selvom man rent logisk nok burde kunne tænke sig til "Deres ønsker handler mere om alt det andet i et forhold,  reelt ikke anderledes end ved almindelige forhold.   Det svarer jo lidt til, at hvis man forelsker sig i en komikker, og tror at  omdrejningspunktet blive humor, og man vil ligge flad af grin det meste af tiden man er sammen med sin komiker-kæreste

Der er også en bagside ved dette dobbeltliv.  Selvfølgelig er det meget forskelligt hvordan det tackles af de aktive kvinder, men som @kanonkongen  var inde på er der nogen der faktisk trives bedst i det frække univers, med fast rammer, regler m.v.  men bliver meget usikre, mistroiske osv ude i den almindelige verden, hvor man ikke har samme kontrol..  De fleste mennesker har ingen erfaring med dobbelt liv, med dækhistorier, løgne af forskellige art, hvorfor man kan blive vildt overrasket over, at ens nye kæreste (Gp) måske ikke altid føler sig godt tilpas i selskab med ens venner, eller bare steder hvor der er mange mennesker.   Det fleste mennesker antager det også som en selvfølgelighed, at et kæresteforhold involvere begges familier og venner.  Desværre kan man risikere, at GP´´ en reelt har lagt stor afstand til familie og venner pga frygten for afsløring.   Sådant behøver det ikke at være, blot nævnt for at give lidt indsigt i hvad man skal være opmærksom på.

Det næste kan godt virke som en meget grov og fordømmende generalisering, men det er nu mit indtryk at de mest velfungerende GP, er den gruppe kvinder der har en fin balance imellem privatliv, reelt arbejde/studie sociale aktiviteter, venner, familie eventuelle børn og så det frække betalingsunivers.

Set fra den anden side (Gp´ernes)  Så har mange i starten af deres karriere oplevet at få sparket fødder væk, af den "perfekte" mand, for så lidt senere at opdage, at manden er en helt i virkeligheden  Har man oplevet det nogle gange, kan jeg godt forstå, at det skaber mistro og lignende.  Fordi man er GP er det ej heller ensbetydende med, at manden bare kan kneppe videre i branchen.  Surprice jeg tror faktisk ikke jeg kender en GP, som ikke forventer at den måske kommende manden skal være tro. Det kan næppe gælde for alle Kvinder i branchen, men det er nok mere udbredt end man skulle tro, at der forventes troskab

Nu vil jeg ikke skrive en hel roman, og dræbe et hvert håb, for selvfølgelig kan det lade sig gøre, at udvikle et skønt, dejligt og ligeværdigt forhold, specielt hvis begge parter rent faktisk har lidt indsigt i, hvad der kræves af begge parter -  Begge parter skal være psykiske stærke personer, hvile i sig selv, være tolerante, have empati og ikke lide af jalousi og alt for meget mistrohed.   Det er dødsdømt hvis man tror, at Gp´ens følelser for en, handler om økonomisk tryghed eller hvis kvinden føler at manden blot ønsker at please hende i en periode for at få gratis sex. 

Min personlige erfaring er, at det er "lettere" at foresætte med at betale for sexen, og så bygge en venskabsdel på.  Hvorfor ?  Måske fordi begge parter er vant til regler og rammer for de forskellige universer,  og derved at vide hvilket univers man er i.  Det kan være svært bare at droppe disse rammer (rode det hele sammen) .  For mange vil det nok kræve noget tid, før man kan droppe rammer og regler.  Det er nok også en af grundene til, at mange prøver og når forelskelsen eller den seksuelle betagelse er stillet af, så er forholdet slut før det rigtigt blev dybt

Nå, men godt nytår 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Cjan
intim-massage-Sara skrev, for 18 timer siden:

Jeg tænker man kan møde sin kæreste alle vegne. Fordomme er fordomme, men hvorfor egentlig tænke i hvad andre tænker hvis man er glad og lykkelig?

Der findes ikke nogle opskrift på opstandelsen af det lykkelige forhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, den ‎30‎-‎12‎-‎2019 at 19:43:

Jeg har været i forhold med mænd som jeg har mødt udenfor branchen og som jeg med det samme fortalte at var betalingsDomina .

Det har ikke været noget problem for dem. Måske snarere tværtimod.  Men det har også været kortere forhold. Jeg tror det ville give problemer på den lange bane hvis man fortsætter som betalingspige ( også selvom der ikke er traditionel sex involveret i erhvervet ) i et forhold.

De allerfleste mænd vil have det svært med at deres kvinde har noget seksuelt med en anden mand. Der sladres faktisk lige så meget blandt mænd som blandt kvinder - især når det handler om kvinders sexliv. Det er et stortsladder tema for mange mænd.  De deler rask væk links til hinanden " har du set hende her - det er hende jeg har gået i skole med engang - hun er nu GP " Og " prøv at se hende her hun er godt nok lækker - ligner hun ikke hende Mona du knaldede engang til et halbal i 10. klasse ? "  " har du set den anmeldelse der står om hende inde på eroguide, der står hun er megagod til blowjob - du er da  godt nok en heldig rad " ha ha ha   Eller " hold nu kæft altså har du set der står på eroguide at hun har taget en i røven med en strap on - gør hun også det ved dig ha ha ha " 

Og det er selvfølgelig sjov og ballade men når det så pludselig er ens " egen " kvinde der sladres om - ja så er det knap så fedt . Og det tror jeg enhver mand ( eller så godt som enhver mand ) frygter.  Skal hun være mor til mine børn ? Skal hun være papmor til mine børn ? Kan jeg præsentere hende for min egen mor ?  Har min far evt. set hendes annonce et sted og kan se at hun er GP ? 

Når forelskelsen og betagelsen har lagt sig - og det gør den jo som den gør i ethvert andet forhold - så vil hverdagen og realtiterne ramme en og så vil alle ovenstående ting ramme en uden det romantiske lys der omsluttede forholdet i starten.

Derfor tror jeg at et forhold mellem en mand ( gæst ) og en GP har svære odds på den lange bane. Ikke den korte. Men den lange bane.

Det er min mening - og man behøver ikke at dele den.  

Jeg havde, engang for mange år siden et forhold til en GP som jeg var kunde hos, det var gensidig tiltrækning, mange fællen interesser og god kemi, det holt et halvt års tid, det var ikke mig der havde problemer med hendes job, jeg er total blotte for jalousi, (hvilket faktisk har givet mig problemer mange gange, "du kan da ikke elske mig" når du er ligeglad o.s.v. og nej, jeg var ikke ligeglad, men man ejer ikke hinanden og der går ikke noget af mig hvis min kvinde har sex med en anden), det var hende der var/blev vildt jaloux, hvad lavede jeg når hun var på job?, og hun vidste jo at jeg brugte GPèr ? Øhh ja, det var sådan vi mødtes e.c.t e.c.t. så jeg brød forholdet til sidst.

Så kære @Lady C jeg er, næsten, helt enig med dig det kræver stærk kærlighed og rummelighed og tolerance, ikke kun fra manden, men sandelig også fra kvinden, hvis de faktor er tilstede, så tror jeg sagtens det kan fungerer, også uden at kvinden opgiver sit job.

Jeg ved at der er flere af pigerne herinde der er i forhold, det kunne være interessant at høre hvordan de for det til at virke i hverdagen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 30.12.2019 at 16:09:

Hvis det er sådan, du føler, tror jeg, du har ret. At finde en kæreste blandt dine kunder er ikke vejen frem - og det er nok også derfor, du dybest set er i tvivl. Du "udnytter" jo selv mænd? (skrevet som provokation).

Mænd er ligeså forskellige som kvinder - og det er min erfaring at "gratis sex" ikke findes. Mænd ender altid med at betale - og når vi lige ser bort fra de der genderfeminister med et abnormt højt abstraktionsniveau og selvforsørgende job - så kommer vi fra savannen sådan rent mentalt - og der gælder det "gode gamle bytteforhold" stadig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende opslag.

Vil tro de fleste glædespiger er bange for hvad en kæreste vil sige til jeres job.

Det samme gælder jo også for manden, hvad vil en kæreste sige til at hun finder ud af man har besøgt glædespiger?

Jeg ville gerne mødes med en kvinde som er glædespige til at tage i swingerklub og vil også kunne leve med hun var glædespige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok på @Misjo1s hold. Sex er sex og kærlighed er kærlighed. Når de mødes er det naturligvis helt fantastisk og god anledning til at Tivoligarden sendes på gaden. Men de kan altså også godt arbejde på hver deres banehalvdel. 

Sex er en vigtig del af mit fysiske velbefindende. Kærligheden er en ligeså vigtig del....men den nærer min mentale og følelsesmæssige tilstand. 

Jeg tror ikke jeg nogensinde har mødt en GP i det virkelige liv (so to speak). Det har jeg jo nok. Jeg har bare ikke vidst det. Men jeg har aldrig mødt en pige som fortalte at det var det hun arbejdede med. Jeg har heller ikke siddet tilbage og gnedet mig på hagen og tænkt: "Hmmm, gad vide om hun.....". Never! Jeg har dog set en GP udenfor selve arbejdstiden. Men først efter jeg vidste hvad hun lavede og hun vidste hvad jeg var for en for jeg havde været hendes kunde. Det handlede hverken om kærlighed eller sex. Det var kun fordi vi grinte af de samme åndssvage ting. Hvis planeterne havde stået lidt anderledes....ja....det ved jeg ikke. Vi taler bare godt sammen. Og så røg jeg vidst ud af tangenten :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cjan skrev, den 31.12.2019 at 10:42:

Der findes ikke nogle opskrift på opstandelsen af det lykkelige forhold. 

Det klogeste i den her tråd. Så simpelt er det.

Selvfølgelig kan man elske en GP, virkelig elske altså. Det har jeg gjort. Og selvfølgelig kan man blive elsket af en GP, virkelig elsket altså. Det er jeg blevet.

Og de problemer som viste sine grimme ansigter havde slet ikke noget som helst med GP'erierne at gøre.

Jeg har oplevet problemer i forhold med kvinder som ikke var GP'er også. Det er altså helt sandt. Det har jeg altså.

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 minut siden:

Jaja. Du øver dig stadig, ser jeg :huh:

Giver aldrig tabt. Elsker jo at være enig, selv om det sjældent sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kærlighed opstår nogen gange når 2 mennesker der passer sammen mødes. Om det er kolleger, mennesker der introduceres til hinanden af andre, mennesker der mødes til fest, til møder, i Netto eller noget andet....... hvorfor skulle det være anderledes når en glædespiger møder en gæst? Nogen gange - og uden nødvendigvis viljen - opstår kærlighed. At det så gøres til noget andet - og noget specielt - når vi taler GP og gæster, ligger jo nok i at GP'ens lidt specielle job. Men i princippet er det jo ikke forskelligt, hvis der virkelig er tale om kærlighed. Og det er der jo ikke, når der tales om "gratis sex", som i nogle af indlæggene ovenfor - der ser det ikke ud til at være kærlighed; mere begær. Og begær er noget andet end kærlighed.

Nogen mænd vil nok blive jaloux, andre ikke. Jeg selv ejer ikke et jalousi-gen, så der ville det vigtige ikke være om GP'en havde sex med andre, men om det var mig hun kom hjem til om aftenen, mig hun puttede med og lå i ske med i sengen, mig hun sagde at hun ville blive med og mig hun levede sit liv med; men der er vi alle forskellige. Andre har det jo også dårligt med ekstremt udadvendte mennesker, der gerne taler (og gerne længe) med andre mennesker. Jeg selv har været meget udsat for det, kærester der mener jeg giver for meget opmærksomhed til andre. Men det er jo bare udtryk for forskellige mennsketyper. Vi er ikke alle ens.....  Dobbeltlivet, ville nok være det sværeste, men det er jo samtidig en "fin lille hemmelighed", kæresterne har sammen, som de står sammen om mod resten af verdens fordomme, så hvor svær den end er, er det jo også noget der binder dem sammen. 

Forfold opstår og stopper. Det er vel ikke anderledes for GP'er end andre, forestiller jeg mig. Så jeg kan ikke se hvorfor kærlighed mellem gæst og GP ikke kan opstå. Om forholdet så holder, er ligesom i alle andre forhold, blandt andet et spørgsmål om vilje og om der virkelig er tale om kærlighed. 

Når alt det så er sagt, forestiller jeg mig at mange besøger glædespiger netop for at slippe for komplikationerne i et forhold, og glædespigerne - ikke mindst - kan jo komme ud i voldsomt komplicerede situationer, hvis de som udgangpunkt ikke er strengt imod et forhold til en gæst. Forestiller jeg mig.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...