Gæst Skrevet 23. December, 2019 Er der Party like Gatsby nytårsaften?!! Det lyder fedt - det gad jeg godt! Men jeg har en anden aftale med to swingerveninder - det skal også nok blive godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Bonobo skrev, Lige nu: Er der Party like Gatsby nytårsaften?!! Det lyder fedt - det gad jeg godt! Men jeg har en anden aftale med to swingerveninder - det skal også nok blive godt Jep.. På Vega.. Har du været til det før??? Det lyder da også hyggeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2019 Nej jeg har aldrig været der... der er altid kommet noget i vejen - men jeg ville gerne - det skulle være nogle fede fester har jeg hørt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Bonobo skrev, for 6 minutter siden: Nej jeg har aldrig været der... der er altid kommet noget i vejen - men jeg ville gerne - det skulle være nogle fede fester har jeg hørt. Det kan jeg fortælle dig den 2 eller 3 januar.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 23. December, 2019 Nytåret bliver lidt mindre stille og roligt, end vanligt. Vi har inviteret en rigtig god ven, som vi glæder os til at møde under festlige former med: Hummer Bisque Rødvinsmarineret & grillet dyreryg samt en endnu hemmeligholdt dessert Hertil vine ad libitum, drinks og bobler... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Sundance Kid skrev, Lige nu: Nytåret bliver lidt mindre stille og roligt, end vanligt. Vi har inviteret en rigtig god ven, som vi glæder os til at møde under festlige former med: Hummer Bisque Rødvinsmarineret & grillet dyreryg samt en endnu hemmeligholdt dessert Hertil vine ad libitum, drinks og bobler... WAAAUW.. Heldig gæst.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: WAAAUW.. Heldig gæst.. Eller heldig hustru Who knows Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Sundance Kid skrev, for 1 minut siden: Eller heldig hustru Who knows Rigtigt.. Vil mene BEGGE DELE sq.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 23. December, 2019 I klimaets navn har jeg overtalt en af mine venner som ejer et Concorde Fly til at vi flyver til New Zealand og fejrer nytår der. Så flyver vi videre til Brasilien og drikker en Caprinha - og slutter af i San Francisco 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 NoBS skrev, for 4 minutter siden: I klimaets navn har jeg overtalt en af mine venner som ejer et Concorde Fly til at vi flyver til New Zealand og fejrer nytår der. Så flyver vi videre til Brasilien og drikker en Caprinha - og slutter af i San Francisco Godt Greta Thunberg ikke læser med her.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, for 2 minutter siden: Godt Greta Thunberg ikke læser med her.. Du ved jo rent faktisk ikke om dette er hendes lille hemmelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Du ved jo rent faktisk ikke om dette er hendes lille hemmelighed Ååååhhh nej.. Du har jo ganske ret.. Meeeen mon dog.. En pige på 16 er herinde???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: En pige på 16 er herinde???? Hvorfor ikke? Der er da en del drenge på 16, og mindre, herinde - eller det lyder da sådan af og til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Hvorfor ikke? Der er da en del drenge på 16, og mindre, herinde - eller det lyder da sådan af og til Hahaha.. Ja der er ind i mellem nogle "forsmået børn" herinde.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 Nytår fejres i selskab med familien - med god mad, grin og masser af råhygge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Nytår fejres i selskab med familien - med god mad, grin og masser af råhygge. Lyder hyggeligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1093 Skrevet 23. December, 2019 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Jeg skal jobbe frem til kl 20 . Dernæst er vi nogle damer der mødes hos mig på landet hvor vi skal hygge med gode bøffer og vin og en flok vovser som er ligeglade med krudtet. Kan jeg ikke få lov at komme med der , tager min vovse med også.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 23. December, 2019 AalborgLook skrev, for 5 timer siden: Stille og roligt, da vi har 2 hunde som skal køres træt inden de begynder at skyde af. Ellers bare noget rigitg godt mad her hjemme. Husk....som du sikkert ved at, at næsearb er den bedste "trætter", lade dem finde godbidder i haven, hvis du har sådan en, eller inde i huset osv..finde deres mad ellers er der på youtupe god musik for hunde til at vænne dem til fyrværkerriet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden: Husk....som du sikkert ved at, at næsearb er den bedste "trætter", lade dem finde godbidder i haven, hvis du har sådan en, eller inde i huset osv..finde deres mad ellers er der på youtupe god musik for hunde til at vænne dem til fyrværkerriet. Det er en mulighed.. Jeg har gjort det med mine hunde. Vi gik en tur hver dag dagene op til lige i skumringen for at det stadig var lidt lyst imens. Og det samme selve nytårsaften.. Og som sagt var den ene blevet vant til det ved den 4. nytårsaften. Kan huske hun på et tidspunkt sad foran vinduet og kiggede ud på al lyset som om hun nød og betragtede det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 23. December, 2019 Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden: Hvor ligger vrnnrpsr ? Er det nabobyen til Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, (den er en autentisk, en by i Wales) Jeg har rent faktisk været der, men har aldrig været stiv nok til at kunne udtale bynavnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 23. December, 2019 Jeg er inviteret til at holde nytåret sammen med et par rigtig gode venner. Den eneste betingelse er at jeg opfører mig ordentligt og tager en vognfuld drikkevarer med omme fra Tyskland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. December, 2019 Butch skrev, Lige nu: eg opfører mig ordentligt Hvor tager du så hen i stedet for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 @Butch hvorfor skal man nu opføre sig ordentligt???? Så er det jo ikke sjovt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 23. December, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Hvor tager du så hen i stedet for? De har et skur som jeg bliver smidt ud i hvis jeg ikke kan styre min brandert. .....det bliver nok en kold nat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Butch skrev, Lige nu: De har et skur som jeg bliver smidt ud i hvis jeg ikke kan styre min brandert. .....det bliver nok en kold nat Hmm.. Straks kom jeg til at tænke på Emil fra Lønneberg.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg