Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Nytårsaften, hvad og hvor????? Ja hvad skal du/i lave nytårsaften?? Jeg har lige købt billet til Party like Gatsby i Vega.. Flere der skal derind? Fortæl hvad du/i skal lave nytårsaften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 23. December, 2019 Stille og roligt, da vi har 2 hunde som skal køres træt inden de begynder at skyde af. Ellers bare noget rigitg godt mad her hjemme. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 23. December, 2019 Har ikke nogle nöjaktige planer, men tänker mig selvfölgeligt at blive brugt af så mange som muligt og så intensivt som aldrig tidligere, hele natten 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 23. December, 2019 Jeg har lovet at tage mig kærligt af min 22 årige naboindes lækre mis. Så den skal rigtig forkæles, nusses, aes og kærtegnes hele aftenen. Og så hiver du lige dit hoved op af rendestenen.... Det er en kat .... Din perverse stoddder! 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. December, 2019 Jeg regner stærkt med at tage til julebal i nisseland,,, På årets sidste dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 23. December, 2019 Tjaa jeg laver frivilligt arbejde for ensomme muhammedanere og kaffere, eller pakker det sidste ned for jeg flytter sammen med kæresten i det nye år...godjul og godt nytår til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 23. December, 2019 (edited) Jeg skal ud til et vennepar så vores unger kan lege sammen hele nytåret Så det bliver et stille nytår i børnenes ånd og til de voksne lækkert mad og godt selskab Redigeret 23. December, 2019 af Frække Tanja 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 23. December, 2019 Hvor ligger vrnnrpsr ? Er det nabobyen til Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, (den er en autentisk, en by i Wales) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 @AalborgLook ja de kære hunde synes ikke det er sjovt sådan en aften.. Har selv haft et par hunde som IKKE synes det var sjovt. @Tekla hvorfor er jeg ikke blevet inviteret????? @Visti-Vistisen Hahaha.. Havde da heller ikke andet i tankerne.. @Hunting for beaver bare det er nogle søde nissepiger så.. @Alkoholikeren lyder som en god tjeneste du gør der. Tager jeg sq hatten af for. Og tillykke med at du skal flytte sammen med kæresten. @Frække Tanja der er heller ikke noget bedre end at holde det på børnenes præmisser. Så får de nemlig også det bedste ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 23. December, 2019 Jeg skal i sommerhus og holde nytår med 10 venner.. Tænker det blir super hyggeligt.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 @kvinde 1966 det lyder ihvertfald hyggeligt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Men hvis der er andre der skal/vil med.. Så er der lige et link her.. https://events.partylikegatsby.eu/copenhagen-cabaret-noir/ Det ku sq være sjovt og hyggeligt at møde nogle af jer der.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, for 13 minutter siden: @AalborgLook ja de kære hunde synes ikke det er sjovt sådan en aften.. Har selv haft et par hunde som IKKE synes det var sjovt. @Tekla hvorfor er jeg ikke blevet inviteret????? @Visti-Vistisen Hahaha.. Havde da heller ikke andet i tankerne.. @Hunting for beaver bare det er nogle søde nissepiger så.. @Alkoholikeren lyder som en god tjeneste du gør der. Tager jeg sq hatten af for. Og tillykke med at du skal flytte sammen med kæresten. @Frække Tanja der er heller ikke noget bedre end at holde det på børnenes præmisser. Så får de nemlig også det bedste ud af det. Ja nemlig. Det bliver SÅ hyggeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Frække Tanja skrev, Lige nu: Ja nemlig. Det bliver SÅ hyggeligt Og specielt hvis du så går ud og laver nytårs løjer sammen med dem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 23. December, 2019 Giver man ikke hunde noget beroligende i foderet nytårsaften? Selv arbejder jeg både jule og nytårsnat. Det har jeg selv tilbudt, og det foretrækker jeg, da det for mig bare er nogle dage der skal overstås Sådan at det kan blive hverdag igen. Jeg glæder mig mere til at købe nyt tøj til udsalg, og forhåbentlig 1 gang, nok første og eneste, at spise sammen med en kammerat for 4000 kr + på Kong Hans. Og det i et ny indkøbt jakkesæt. Ja, og så alle de nye gode oplevelser sammen med Trine Tease, som det forhåbentlig også bliver til i det nye år. Dejligt med en brunch, kage og så meget andet veninde her fra EG. Jo ældre jeg bliver som hardcore single, des mere føler jeg at jul og nytår er de andres fest, og ikke rigtig noget jeg kan finde mig selv i. Men glædelig jul og godt nytår til alle Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5295 Skrevet 23. December, 2019 Jeg skal jobbe frem til kl 20 . Dernæst er vi nogle damer der mødes hos mig på landet hvor vi skal hygge med gode bøffer og vin og en flok vovser som er ligeglade med krudtet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5295 Skrevet 23. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 12 minutter siden: Giver man ikke hunde noget beroligende i foderet nytårsaften? Det vil jeg ikke foreslå. Så er det bedre at sende dem hjemmefra hvor der er ro og fred. Og bedst af alt at træne den fra hvalp af i at accepter knald og brag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 @Rejsenetværk jo man kan godt gi dem noget beroligende.. Jeg har aldrig gjort det.. Den hund jeg havde længst tid, hun var blevet vant til det efter den 4. nytårsaften. Dejligt der er nogle der holder hjulene igang i de dage.. Jeg har selv tilkalde vagt her i helligdagene. Ja det bliver fedt at se/følge din forvandling.. @Frodige Ida.. Hvor??? Hvornår skal jeg komme???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 23. December, 2019 Frodige Ida skrev, for 13 minutter siden: Jeg skal jobbe frem til kl 20 . Dernæst er vi nogle damer der mødes hos mig på landet hvor vi skal hygge med gode bøffer og vin og en flok vovser som er ligeglade med krudtet. Dejligt at der stadig findes hundejere, som ikke er snerpede overfor lidt krudt Og bon appetit med de gode bøffer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, for 39 minutter siden: Og specielt hvis du så går ud og laver nytårs løjer sammen med dem.. Selvfølgelig skal der nytårs løjer til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Frække Tanja skrev, Lige nu: Selvfølgelig skal der nytårs løjer til Præcis.. Jeg kan huske sidste år da den store var 4. Da rendte han og jeg rundt til de nærmeste naboer og lavede løjer.. Knægten kunne jo så ikke holde kæft nogle dage efter når vi mødte div naboer.. Men HOLD OP hvor tog de alle sammen de med et smil og synes det var sjovt og hyggeligt.. Savner sq lidt ikke at sku holde hverken jul eller nytår med dem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, for 5 minutter siden: Præcis.. Jeg kan huske sidste år da den store var 4. Da rendte han og jeg rundt til de nærmeste naboer og lavede løjer.. Knægten kunne jo så ikke holde kæft nogle dage efter når vi mødte div naboer.. Men HOLD OP hvor tog de alle sammen de med et smil og synes det var sjovt og hyggeligt.. Savner sq lidt ikke at sku holde hverken jul eller nytår med dem.. Ja det lyder da os trist du ikke skal det Men godt du fik sat prikken over i'et med maner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 8 minutter siden: Ja det lyder da os trist du ikke skal det Men godt du fik sat prikken over i'et med maner Håber sq det bliver festligt inde i Vega.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 23. December, 2019 Jeg skal til Fyn nytårsaften, jeg er inviteret til at holde nytår hos hende hvor jeg er fast gæst, det bliver tyvende gang jeg besøger hende så det bliver også en slags jubilæum. Jeg tager en god flaske champagne med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Flax skrev, Lige nu: Jeg skal til Fyn nytårsaften, jeg er inviteret til at holde nytår hos hende hvor jeg er fast gæst, det bliver tyvende gang jeg besøger hende så det bliver også en slags jubilæum. Jeg tager en god flaske champagne med. Det lyder fanme hyggeligt.. Og kan da KUN blive en succes.. Tommel op for det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg