Hop til indhold
Guest Cjan

Spild af tid

Recommended Posts

Boon Lott skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har selv taget nogle meget hurtige beslutninger, som jeg efterfølgende har begrundet og forklaret. Om ikke andet har det da givet mig en lidt bedre samvittighed. 

Jeg har det godt med beslutninger truffet hurtigt på mavefornemmelse  - og jeg er dygtig til at efterrationalisere det vise i beslutningen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Cjan
autobahn skrev, for 5 minutter siden:

En totalt naiv opsplitning af regionale økonomiske forhold som kun giver mening for dit argument!

Et, i vores økonomi forholdsvist lille beløb for et sexkøb der kan lægges til side for en dansk pige, kan være et endda alvorligt stort beløb for den udenlandske pige som sparer det op!

Din konstruktion bruges også ofte af modstandere af sexkøb i DK når de skal forklare at ikke EU-borgere som udbyder sex i DK næsten ikke kan være andet en ofre for trafficking, med den mulige indtjening der postuleres

Men de, eller du, har selvfølgelig heller ikke prøvet at få det til at løbe rundt med ryg-brækkende lange arbejdsdage i hjemlandet til en lille brøkdel (der er jo så hyggeligt i Thailand, alle smiler) - stillet over for hvad der kan tjenes i Danmark, og med langt bedre behandling end af lokale arbejdsgivere (vær ikke naiv, hvis du vidste hvilke modydelser der ofte forventes på fabrikkerne i Chonburi).

Jeg er bestemt ikke naiv,  heller ikke hvad angår verdensøkonomien eller modydelser på fabrikken i Thailand eller andet asiatisk land. Nu taler jeg om danske forhold og fortrydelser som du nægter at forholde dig til. 

Denn anden snak hører under politik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Generelt fortryder jeg ikke ting, da det bare skaber negative tanker om noget jeg ikke kan gøre om. Men der er altid ting jeg har planer om at gøre anderledes i fremtiden hvis jeg står i lignende situation.

vi lever kun 1 gang (formentlig) og jeg vil ikke bruge den på at ærgrer mig. Jeg lever i nuet og hviler i mig selv selvom jeg er en stor fyr. Men hvorfor bruge hele livet på fejlslagne slankekure?

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 6 minutter siden:

@autobahn jeg fornemmer at trådstarter har en agenda med tråden, som ikke var åbenlyst da den blev startet.

Dont feed the troll :P

Du er vist skarpere på dagen end jeg er :-) 

Enig, lader den hvile her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Cjan
autobahn skrev, for 1 minut siden:

Du er vist skarpere på dagen end jeg er :-) 

Enig, lader den hvile her. 

I drager konklusioner på et forkert grundlag. Det er sørgeligt. Men tak til rejseværk for et godt indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesperdjensen skrev, for 13 minutter siden:

vi lever kun 1 gang.

Viser lige hvor du skulle have sat dit punktum. :D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Cjan - troll er den anklage, der rammer, når en "debattør" rammer muren.

The usual suspects kaster tit det håndtegn efter mig, når de løber tør for argumenter med belæg og hjemmel. Eller når de ikke kan skelne et argument fra en påstand eller holdning. Det sker også tit, når de har besluttet sig til, hvad jeg har skrevet - helt uafhængig af hvad der står.

Don't worry  (hvilket jeg i forvejen har på fornemmelsen, at du ikke gør) .... The usual suspects ender altid med at bide deres egen hale :D

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Cjan
NoBS skrev, for 4 minutter siden:

@Cjan - troll er den anklage, der rammer, når en "debattør" rammer muren.

The usual suspects kaster tit det håndtegn efter mig, når de løber tør for argumenter med belæg og hjemmel. Eller når de ikke kan skelne et argument fra en påstand eller holdning. Det sker også tit, når de har besluttet sig til, hvad jeg har skrevet - helt uafhængig af hvad der står.

Don't worry  (hvilket jeg i forvejen har på fornemmelsen, at du ikke gør) .... The usual suspects ender altid med at bide deres egen hale :D

Jeg løb mit første Marathon for år tilbage, der mødte jeg muren, jeg kender til følelsen. Jeg mødte faktisk en overskudsperson på vej op ad Bakken med    deres hale i hånden:

Du minder mig om samme styrke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min største fortrydelse er at jeg ikke gad se returkampen i Champions League mellem Liverpool og Barcelona. Jeg regnede med det var afgjort på forhånd efter at Barca havde banket mine drenge med 3-0 i første kamp :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fortrydelse næææ, det er spild af tid.

En dårlig oplevelse/ærgrelse parkeres i kassen med “røverhistorier”, som deles i kammeratligt lag over en kop øl.

Er for iøvrigt Liverpool-fan, det bliver et stort år :-P lugter endeligt af mesterskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Troede ikke der var noget, sådan rigtigt værd at nævne, men jeg kommer hele tiden i tanke om den her vagt jeg havde en dag, det var vidst en mandag aften eller onsdag aften, ihvertfald 6 måneder siden, og der var godt booket op, så jeg satte et kryds af i tidsplanen fordi jeg ville have lidt aftensmad. Bestilte en pizza, og ca samtidig med at maden kom så kom der en kunde ind og spurgte efter mig 

min telefon dame havde ikke lige fået fat i at jeg ville spise som i NU(!!!) så hun havde sagt at jeg havde tid. Også mig total hangry-vil-ikke-forstyrres-grrrw beder hende sige til ham at jeg ikke har tid og han skal gå igen, jeg er så sulten at jeg ikke engang gider gå ind og sige det til ham personligt 

så kan jeg høre ude fra gangen at han tror det er HAM præcis jeg ikke vil møde, og jeg kan genkende stemmen og han var da super rar, selvfølgelig vil jeg gerne se ham jeg er bare SULTEN :( øv 

det fortryder jeg altså 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

så kan jeg høre ude fra gangen at han tror det er HAM præcis jeg ikke vil møde, og jeg kan genkende stemmen og han var da super rar, selvfølgelig vil jeg gerne se ham jeg er bare SULTEN :( øv 

det fortryder jeg altså 

Du har vel forhåbentlig fået snakket med ham siden det skete? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Kindhesten80 skrev, for 9 minutter siden:

Du har vel forhåbentlig fået snakket med ham siden det skete? :)

Hvis min si af en hukommelse virker nogenlunde så er jeg ret sikker på at han ikke har været forbi hos mig siden da :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 13 minutter siden:

Troede ikke der var noget, sådan rigtigt værd at nævne, men jeg kommer hele tiden i tanke om den her vagt jeg havde en dag, det var vidst en mandag aften eller onsdag aften, ihvertfald 6 måneder siden, og der var godt booket op, så jeg satte et kryds af i tidsplanen fordi jeg ville have lidt aftensmad. Bestilte en pizza, og ca samtidig med at maden kom så kom der en kunde ind og spurgte efter mig 

min telefon dame havde ikke lige fået fat i at jeg ville spise som i NU(!!!) så hun havde sagt at jeg havde tid. Også mig total hangry-vil-ikke-forstyrres-grrrw beder hende sige til ham at jeg ikke har tid og han skal gå igen, jeg er så sulten at jeg ikke engang gider gå ind og sige det til ham personligt 

det fortryder jeg altså 

Det sker da ofte at jeg hellere vil have noget at spise, frem for et knald af en ung smuk pige, så jeg kan klart godt forstå dig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 2 minutter siden:

Hvis min si af en hukommelse virker nogenlunde så er jeg ret sikker på at han ikke har været forbi hos mig siden da :(

Jeg kender godt den følelse at man siger noget der kan misforståes, som der er nogen der overhører. Den slags situationer er det bedst bare at glemme, hvis der er udsigt til at man ikke kommer til at ses igen. Man kan jo ikke rigtig gøre så meget ved det. 

Og hvis du støder ind i ham igen, ved jeg ikke engang om det er bedst at sige noget, eller lade som ingenting. Specielt hvis der er gået lang tid. Den er sgu lidt svær. :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...