Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Hvad er din største fortrydelse i år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 22. December, 2019 At jeg gik fra et job med 6 cifre startende med 2 til et med 5 fordi jeg troede på projektet. Lidt dyre lærepenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 22. December, 2019 Barn nummer 3... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 22. December, 2019 EksilKøbenhavner skrev, Lige nu: Barn nummer 3... Av av av - hårde ord. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 22. December, 2019 NoBS skrev, Lige nu: Av av av - hårde ord. Hvor mange har du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 22. December, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden: Hvor mange har du? 3 jeg kender til 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Jeg læste om et søskendepar som nægtede at se deres far grundet tidligere alkoholproblemer. Faren havde ikke drukket i 15 år men børnene synes stadig han moralsk og adfærdsmæssigt skulle straffes og derfor valgte de deres far fra. I deres fortælling dør faderen, han genoplives og dør igen. De kommer ikke hjem fra respektive ferier for potientel at tage afsked. Men da døden for alvor indetræffer mødes de med dårlig samvittighed og jeg tror de plages resten af deres tid. Mit spørgsmål er, er det spild af tid, kan fortrydelse være fortrydelsen spild af tid ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 22. December, 2019 NoBS skrev, for 1 minut siden: 3 jeg kender til Så ved du formentligt godt hvad jeg mener Der benyttes ikke aupair (et eller andet med ikke at få børn man ikke har tid til) så jeg havde gerne været foruden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 35 minutter siden: Hvad er din største fortrydelse i år? Den omgang yam talay jeg spiste i Bangkok. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 I overført betydning fortryder mange ex piger deres job. Er det spild af tid? Og fortryder ex kunden som har misbrugt en billig pige til 300 kr at han har skabt fortrydelser i mulig fremtid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 22. December, 2019 At jeg har tjent min egen løn fra jeg var 18 år, og havde kunnet begynde at spare op til min pension 10 år før jeg gjorde det, og før arbejdsmarkedspensionerne udgjorde den faktor de gør idag, men det ser ud til at jeg begyndte i tide, og at jeg når at kunne oppebære en tilstrækkelig pension. At jeg tog for mange halve tilløb, til at kunne håndtere et lejlighedsvist problematisk forhold til alkohol, som jeg nu har den kontrol over, som jeg burde have fået langt tidligere. Kun det, at jeg alle årene har formået at holde mig i selv forsørgende beskæftigelse, har gjort at jeg ikke endte i et hul, som jeg måske aldrig var kommet op af, var det sket? I den modsatte retning trækker det, at jeg har udsigt til, at kunne vælge at sælge en gældfri 2 v ejerlejlighed, og sætte 2 millioner kr i banken, hvis jeg gør det, forudsat at den ikke taber drastisk i værdi de næste 10 - 15 år? Kan ikke gøre det før jeg går på pension, for det forudsætter at jeg flytter fra København, da jeg efterfølgende ikke vil have råd til at bo, og derfor ikke vil kunne fortsætte med at arbejde i København. Alt i alt har jeg i for mange år levet et liv, der har haft omkostninger som kunne være undgået, personlige og økonomisk. Men fremtiden tegner lysere end nogensinde, fordi jeg idag har en helt anden personlig disciplin, og også en bedre økonomi end tidligere. Forhåbentlig bliver det til 15 - 20 gode, og bedre år som midaldrende, end det liv jeg levede som yngre Venlig hilsen Rejsenetværk 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 29 minutter siden: I overført betydning fortryder mange ex piger deres job. Er det spild af tid? Og fortryder ex kunden som har misbrugt en billig pige til 300 kr at han har skabt fortrydelser i mulig fremtid? Nej det er et spørgsmål om ikke at kunne stå ved egne beslutninger. Tror nu heller ikke det er mange der fortryder, det er dog dem der stiller sig op og beklager sig (indtager offer rollen) der får pressens opmærksomhed. Misbrugt? Voldsom retorik. Kan man kun misbruge dem til 300,- eller? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 11 minutter siden: At jeg har tjent min egen løn fra jeg var 18 år, og havde kunnet begynde at spare op til min pension 10 år før jeg gjorde det, og før arbejdsmarkedspensionerne udgjorde den faktor de gør idag, men det ser ud til at jeg begyndte i tide, og at jeg når at kunne oppebære en tilstrækkelig pension. At jeg tog for mange halve tilløb, til at kunne håndtere et lejlighedsvist problematisk forhold til alkohol, som jeg nu har den kontrol over, som jeg burde have fået langt tidligere. Kun det, at jeg alle årene har formået at holde mig i selv forsørgende beskæftigelse, har gjort at jeg ikke endte i et hul, som jeg måske aldrig var kommet op af, var det sket? I den modsatte retning trækker det, at jeg har udsigt til, at kunne vælge at sælge en gældfri 2 v ejerlejlighed, og sætte 2 millioner kr i banken, hvis jeg gør det, forudsat at den ikke taber drastisk i værdi de næste 10 - 15 år? Kan ikke gøre det før jeg går på pension, for det forudsætter at jeg flytter fra København, da jeg efterfølgende ikke vil have råd til at bo, og derfor ikke vil kunne fortsætte med at arbejde i København. Alt i alt har jeg i for mange år levet et liv, der har haft omkostninger som kunne være undgået, personlige og økonomisk. Men fremtiden tegner lysere end nogensinde, fordi jeg idag har en helt anden personlig disciplin, og også en bedre økonomi end tidligere. Forhåbentlig bliver det til 15 - 20 gode, og bedre år som midaldrende, end det liv jeg levede som yngre Venlig hilsen Rejsenetværk Tak for din åben og ærlighed, jeg håber andre kan mærke din sårbarhed som ender med overblik og styrke. Din kontrol er beundringsværdi og jeg håber dit indlæg styrker troen på at fortrydelse kan vendes til positiv handling og kraft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden: At jeg har tjent min egen løn fra jeg var 18 år, og havde kunnet begynde at spare op til min pension 10 år før jeg gjorde det, og før arbejdsmarkedspensionerne udgjorde den faktor de gør idag, men det ser ud til at jeg begyndte i tide, og at jeg når at kunne oppebære en tilstrækkelig pension. At jeg tog for mange halve tilløb, til at kunne håndtere et lejlighedsvist problematisk forhold til alkohol, som jeg nu har den kontrol over, som jeg burde have fået langt tidligere. Kun det, at jeg alle årene har formået at holde mig i selv forsørgende beskæftigelse, har gjort at jeg ikke endte i et hul, som jeg måske aldrig var kommet op af, var det sket? I den modsatte retning trækker det, at jeg har udsigt til, at kunne vælge at sælge en gældfri 2 v ejerlejlighed, og sætte 2 millioner kr i banken, hvis jeg gør det, forudsat at den ikke taber drastisk i værdi de næste 10 - 15 år? Kan ikke gøre det før jeg går på pension, for det forudsætter at jeg flytter fra København, da jeg efterfølgende ikke vil have råd til at bo, og derfor ikke vil kunne fortsætte med at arbejde i København. Alt i alt har jeg i for mange år levet et liv, der har haft omkostninger som kunne være undgået, personlige og økonomisk. Men fremtiden tegner lysere end nogensinde, fordi jeg idag har en helt anden personlig disciplin, og også en bedre økonomi end tidligere. Forhåbentlig bliver det til 15 - 20 gode, og bedre år som midaldrende, end det liv jeg levede som yngre Venlig hilsen Rejsenetværk Flot du er kommet på ret køl, godt gået! Jeg forstår i allerhøjeste grad at det ikke bare er at stoppe og hvor hårdt og svært det er. Så virkelig flot. Vi fortjener alle det bedste for os. Men det kræver noget gjort. Så godt for dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 22. December, 2019 NoBS skrev, for 59 minutter siden: At jeg gik fra et job med 6 cifre startende med 2 til et med 5 fordi jeg troede på projektet. De 2xx.xxx kr., var det så om måneden eller om året ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden: Nej det er et spørgsmål om ikke at kunne stå ved egne beslutninger. Tror nu heller ikke det er mange der fortryder, det er dog dem der stiller sig op og beklager sig (indtager offer rollen) der får pressens opmærksomhed. Misbrugt? Voldsom retorik. Kan man kun misbruge dem til 300,- eller? Jeg er dybt uenig. Misbrugt, synes du virkelig min retorik er voldsom? Det er forholdene for piger som sælger sig selv for så lavt et beløb! Og mændene bag og dem der køber så billigt er medmisbrugere. Du og alle andre ved godt hvilket forhold der står bag en smuk udenlandsk kvinde til super fransk og sex uden gummi fordi du lyster uden fortrydelse og eftertænksomhed for pigens fremtid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 22. December, 2019 @Cjan Lad være med at tro du ved hvad jeg lyster. Du tager frygteligt fejl. Resten er lidt noget sludder, eller som minimum baseret på antagelser og spekulationer - plus du lige smider lidt flere (ikke uvæsentlige parameter på) jeg undlader yderlige kommentering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. December, 2019 Min største fortrydelse i år er igen et par fravalg som jeg har taget udelukkende pga af min stædighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden: @Cjan Lad være med at tro du ved hvad jeg lyster. Du tager frygteligt fejl. Resten er lidt noget sludder, eller som minimum baseret på antagelser og spekulationer - plus du lige smider lidt flere (ikke uvæsentlige parameter på) jeg undlader yderlige kommentering Op til dig. Den anden dag læste jeg om stomi i forbindelse med analsex. På mystisk vis faldt jeg over en video på nettet med en fuldvoksen mand der misbrugte en meget ung pige og hun skreg af smerte og råbte efter hendes mor mens danske mænd i deres kommentar skrev pigen fik anal orgasme. Det mangel på situstionsfornemmelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Boon Lott Skrevet 22. December, 2019 Nemtøs skrev, for 50 minutter siden: Min største fortrydelse i år er igen et par fravalg som jeg har taget udelukkende pga af min stædighed. Kan dine fravalg ikke omgøres? Har du mulighed for fornyet kontakt, vil de måske blive glad for en hilsen, her hvor året går på hæld og hvor man ligesom kan gøre status over gode og dårlige beslutninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 35 minutter siden: Op til dig. Den anden dag læste jeg om stomi i forbindelse med analsex. På mystisk vis faldt jeg over en video på nettet med en fuldvoksen mand der misbrugte en meget ung pige og hun skreg af smerte og råbte efter hendes mor mens danske mænd i deres kommentar skrev pigen fik anal orgasme. Det mangel på situstionsfornemmelse. Få lige tingene i perspektiv. Hvad du beskriver, at du har set på en video (hvilket iøvrigt er kriminelt, og gør dig moralsk meddelagtig i seksuelt misbrug): Det er ikke blot dybt kriminelt, men ethvert menneske på kloden, i enhver kultur, med en normal kemisk balance i hjernen ved at det er dybt forkert og foragteligt! Det har intet at gøre med manglende situationsfornemmelse. At forbinde det til et iøvrigt lovligt sexkøb for et lille beløb er fuldstændigt vanvittigt! Og hvad er 300,- ? I Ungarn er standardprisen for 60 minutter sex ca. 320 kr. I Thailand er standardprisen for long-term (hele døgnet) med bargirl 200-400. En standard dagsløn med 9-10 timers arbejde er ca. 60,- Igen, få lige tingene i rette perspektiv. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. December, 2019 Boon Lott skrev, for 3 minutter siden: Kan dine fravalg ikke omgøres? Har du mulighed for fornyet kontakt, vil de måske blive glad for en hilsen, her hvor året går på hæld og hvor man ligesom kan gøre status over gode og dårlige beslutninger Desværre ikke alle mine fravalg. Og jeg vil heller ikke tigge om "nåde", kunne jeg have handlet anderledes i øjeblikket havde jeg gjort det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Boon Lott Skrevet 22. December, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Desværre ikke alle mine fravalg. Og jeg vil heller ikke tigge om "nåde", kunne jeg have handlet anderledes i øjeblikket havde jeg gjort det. Jeg har selv taget nogle meget hurtige beslutninger, som jeg efterfølgende har begrundet og forklaret. Om ikke andet har det da givet mig en lidt bedre samvittighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 (edited) autobahn skrev, for 17 minutter siden: Få lige tingene i perspektiv. Hvad du beskriver, at du har set på en video (hvilket iøvrigt er kriminelt, og gør dig moralsk meddelagtig i seksuelt misbrug): Det er ikke blot dybt kriminelt, men ethvert menneske på kloden, i enhver kultur, med en normal kemisk balance i hjernen ved at det er dybt forkert og foragteligt! Det har intet at gøre med manglende situationsfornemmelse. At forbinde det til et iøvrigt lovligt sexkøb for et lille beløb er fuldstændigt vanvittigt! Og hvad er 300,- ? I Ungarn er standardprisen for 60 minutter sex ca. 320 kr. I Thailand er standardprisen for long-term (hele døgnet) med bargirl 200-400. En standard dagsløn med 9-10 timers arbejde er ca. 60,- Igen, få lige tingene i rette perspektiv. Du kender ikke omstændighederne eller tilfældighedernes spil omkring den film. Jeg er ikke skyldig i nogle kriminelle handlinger og deler ikke indholdet som er kriminelt. Min sidste tilføjelse til omtalte video er ukemisk reaktion fra danske mænd over en voldsom handling. Jeg kan og vil ikke bruge din målestok for 9 - 10 timers standard løn i Thailand. Vi taler om økonomiske forhold i Danmark. Dit forsøg på at lovliggøre mænds udnyttelse for 300 kr taler for samvittighedens mindste løn og udnyttelse. Redigeret 22. December, 2019 af Cjan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 14 minutter siden: Jeg kan og vil ikke bruge din målestok for 9 - 10 timers standard løn i Thailand. Vi taler om økonomiske forhold i Danmark. Dit forsøg på at lovliggøre mænds udnyttelse for 300 kr taler for samvittighedens mindste løn og udnyttelse. En totalt naiv opsplitning af regionale økonomiske forhold som kun giver mening for dit argument! Et, i vores økonomi forholdsvist lille beløb for et sexkøb der kan lægges til side for en dansk pige, kan være et endda alvorligt stort beløb for den udenlandske pige som sparer det op! Din konstruktion bruges også ofte af modstandere af sexkøb i DK når de skal forklare at ikke EU-borgere som udbyder sex i DK næsten ikke kan være andet en ofre for trafficking, med den mulige indtjening der postuleres Men de, eller du, har selvfølgelig heller ikke prøvet at få det til at løbe rundt med ryg-brækkende lange arbejdsdage i hjemlandet til en lille brøkdel (der er jo så hyggeligt i Thailand, alle smiler) - stillet over for hvad der kan tjenes i Danmark, og med langt bedre behandling end af lokale arbejdsgivere (vær ikke naiv, hvis du vidste hvilke modydelser der ofte forventes på fabrikkerne i Chonburi). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg