Hop til indhold
Zaq

Hvorfor er der ikke et chat room

Recommended Posts

Hvorfor er der ikke et chat room, hvor at pigerne og os modtager kan "finde ud om deres Kimi passer sammen inden man rider ud"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke alle der ser det sådanne, jeg kan ikke have sex med nogle, hvor der ikke er en gensidig form for nydelse, og lidt mere til, der er nogle piger her inde som faktisk yder en god ydelse, og giver lidt af dem selv. Hvilken gør at min nydelse bliver større. Det er hvad kemi kan gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 17 minutter siden:

Hvorfor er der ikke et chat room, hvor at pigerne og os modtager kan "finde ud om deres Kimi passer sammen inden man rider ud"

 

Det har der været. Interessen var begrænset og da chatten ikke var en del af det software man anvender på EG, har man droppet chatten.  Der er  en tråd omkring brug af en alternativ chat  https://www.eroguide.dk/forum/topic/114390-læs-hvornår-vi-mødes-i-chatten/

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både EG's chat som nu er nedlagt, og den alternative chat var/er mest til hygge.  Det sker at der kommer gp'er derind, men der har aldrig være et større udvalg.  

Det lyder egentlig som en udmærket idé med en mød-pigerne-chat, men hvis noget sådant skulle etableres, vil jeg mene at pigerne skal tage initiativet til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 7 timer siden:

Det er ikke alle der ser det sådanne, jeg kan ikke have sex med nogle, hvor der ikke er en gensidig form for nydelse, og lidt mere til, der er nogle piger her inde som faktisk yder en god ydelse, og giver lidt af dem selv. Hvilken gør at min nydelse bliver større. Det er hvad kemi kan gøre.

Man kan jo starte med at udvælge et par interessante piger, man gerne vil besøge, studere om der findes anmeldelser omkring dem - og så må man jo selv vove skindet - og er der en god kemi, så må man jo forsøge at holde kontakten og gentage besøgene.

Nogle brugere herinde besøger de samme piger igen og igen fordi de endelig har fundet nogen de har god kemi med og som giver dem den service de ønsker og som måske for hvert besøg opbygger en endnu bedre og mere intim kemi.


Tvivler på der er ret mange piger, der gider og sidde aften efter aften på chatten for måske at opnå kemi med en enkelt kunde - og som måske efter et enkelt besøg finder ud af - aahhhr, det var måske alligevel ikke den helt store åbenbaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt følge dig, men der går bare lang tid med sms'er frem og tilbage, der er chatten bare virksom. Hvad siger pigerne ?? Giver det kunder i bixen. Eller er der det spild af tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På det hedengangne Ofir var der også visse rum, hvor amatørgp'er tilbød sig diskret. Besøgte selv flere af dem med blandet fornøjelse. Men fik dog en af mine bedste oplevelser nogensinde med en rødhåret irsk charmetrold, der havde formøblet månedens SU på en druktur natten forinden. " oh, your dick is not very big, but quite beautyfull" :wub:

I dag er Ofir omdøbt til Superchat. Men der bliver slået hårdt ned på købesex nu. Jeg ved ikke om et chatforum kunne tiltrække amatørpigerne, men det er da ikke utænkeligt. Jeg synes også det kunne være hyggeligt bare at chatte med kvinder som Liv, uden at der nødvendigvis skulle gå lir i den. ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 41 minutter siden:

På det hedengangne Ofir var der også visse rum, hvor amatørgp'er tilbød sig diskret. Besøgte selv flere af dem med blandet fornøjelse. Men fik dog en af mine bedste oplevelser nogensinde med en rødhåret irsk charmetrold, der havde formøblet månedens SU på en druktur natten forinden. " oh, your dick is not very big, but quite beautyfull" :wub:

Husker Ofir. Undrer om det var densamme pige som charmede mig med: "Oh your dick is not very beautiful, but quite big"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar
Zaq skrev, den 20.12.2019 at 16:50:

Det er bare ikke det samme

Hvad er forskellen? :roll: 

beskederne kommer lige så hurtigt frem som de ville gøre i en messenger app? :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaStaar skrev, Lige nu:

Hvad er forskellen? :roll: 

beskederne kommer lige så hurtigt frem som de ville gøre i en messenger app? :biggrin:

Normalt svare folk hurtigere på en chat, end på en om, der skal du først ind og åbne Maiken, chatten er lige foran en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar
Zaq skrev, for 5 minutter siden:

Normalt svare folk hurtigere på en chat, end på en om, der skal du først ind og åbne Maiken, chatten er lige foran en.

Nu kan jeg selvfølgelig ikke tale for alle, men for mit vedkommende får jeg en mail når jeg modtager beskeder på EG. Den mail popper op på min skærm, præcis som en chatbesked, så jeg ser dem så hurtigt jeg “gider” :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaStaar skrev, for 4 minutter siden:

Nu kan jeg selvfølgelig ikke tale for alle, men for mit vedkommende får jeg en mail når jeg modtager beskeder på EG. Den mail popper op på min skærm, præcis som en chatbesked, så jeg ser dem så hurtigt jeg “gider” :P

Det får jeg også, det er ikke altid lige heldigt at modtage sådan en mail,  men jeg savner chaten, hvor man kan være platte sammen.

Nogle gange går der lidt selvhøjtidelighed i den, det kan en chat løsne op i.

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar
Zaq skrev, for 18 timer siden:

Det får jeg også, det er ikke altid lige heldigt at modtage sådan en mail,  men jeg savner chaten, hvor man kan være platte sammen.

Nogle gange går der lidt selvhøjtidelighed i den, det kan en chat løsne op i.

Det kan du ændre i dine indstillinger, så du ikke kan læse selve beskeden, så melder den bare at der er en meddelse i din mail indbakke ;-)  Pisse smart!! :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaStaar skrev, for 1 minut siden:

Det kan du ændre i dine indstillinger, så du ikke kan læse selve beskeden, så melder den bare at der er en meddelse i din mail indbakke ;-)  Pisse smart!! :smile:

Tak for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...