Hop til indhold
Gerrard

Frustration efter de ultimative oplevelser.

Recommended Posts

Når man forhåbentlig af og til har femstjernede oplevelser med en vidunderlig kvinde, så opstår det naturlige behov for at delagtiggøre  omgivelserne, herundernærmeste venner og familie i begivenheden. Men jeg tror, jeg har det som de fleste mænd herinde; også singlerne som undertegnede, at det stadig er så tabubelagt et område at vi som regel bider trangen i os. Det er absolut bedre end ingenting at kompensere med en rosende anmeldelse herinde, men helt det samme er det jo ikke. Min omgangskreds er ellers mestendels tolerant og frisindet, så det hænder da, jeg ikke kan holde min store kæft. Hvordan har I andre det på det punkt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fortæller det ikke til nogen. Visse ting hører privatlivets fred til, og jeg spørger heller ikke familie og venner ud om deres sexliv, for det vedkommer ikke mig. Nogle ting vil jeg bare have for mig selv, da jeg er et meget privat menneske.

Andre ser måske anderledes på det, og det er deres valg. Det må den enkelte afgøre med sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 35 minutter siden:

det hænder da, jeg ikke kan holde min store kæft. Hvordan har I andre det på det punkt?

Man må jo vælge, hvem, hvad og hvormeget man vil dele - at jeg besøger mere end en kvinde i Thailand forsøger jeg at nedtone, så nogle ved kun jeg besøger en, nogle 3 - og enkelte at jeg har været sammen med flere - men det er vist kun her på Eroguide det rigtige tal, som jeg heller ikke selv har helt styr på kommer frem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 24 minutter siden:

Jeg fortæller det ikke til nogen. Visse ting hører privatlivets fred til, og jeg spørger heller ikke familie og venner ud om deres sexliv, for det vedkommer ikke mig. Nogle ting vil jeg bare have for mig selv, da jeg er et meget privat menneske.

Andre ser måske anderledes på det, og det er deres valg. Det må den enkelte afgøre med sig selv.

For mig er det på linje med at dele begejstringen over en bog, film eller koncert osv. Det samme behov. At det så her er en seksuel oplevelse, er på sin vis underordnet. Men jo mere tabubelagt end femstjernede kunstoplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En rigtig mand er som en container hvorfra ingenting siver ud.

Man kan alligevel ikke dele oplevelser med andre end dem man delede dem med når man oplevede.

At lytte til folk som skal snakke om verdens bedste musik, film, bog etc er møgkedeligt og man gør det kun fordi man er et venligt menneske.

"I came in this world alone .... me myself I".

Hvem sang det i øvrigt? Verdens bedste sangerinde faktiskt;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

En rigtig mand er som en container hvorfra ingenting siver ud.

Man kan alligevel ikke dele oplevelser med andre end dem man delede dem med når man oplevede.

At lytte til folk som skal snakke om verdens bedste musik, film, bog etc er møgkedeligt og man gør det kun fordi man er et venligt menneske.

"I came in this world alone .... me myself I".

Hvem sang det i øvrigt? Verdens bedste sangerinde faktiskt;)

Verdens bedste sangerinde ligefrem? Så har du vist aldrig hørt Billie Holiday... Men da du åbenbart ikke kunne drømme om at blive inspireret af andres begejstring, er det vel spildte guds ord på Balle-Lars :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 2 minutter siden:

Verdens bedste sangerinde ligefrem? Så har du vist aldrig hørt Billie Holiday... Men da du åbenbart ikke kunne drømme om at blive inspireret af andres begejstring, er det vel spildte guds ord på Balle-Lars :shock:

Desværre - og lige det var min pointe ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fint kunnet holde på min hemmelighed overfor min kone, øvrige familie, venner osv. Der er ingen der har undret sig over noget eller sagt jeg har virket forandret, og det på trods af at 4 ud af de 10 besøg jeg har været på i år har klart oversteget enhver forventning jeg havde, ikke kun til købesex, men til sex generelt.

Jeg synes muligheden for at skrive anmeldelser giver mig det perfekte afløb til at dele oplevelserne med andre, og jeg svælger da bestemt også i hvad de andre brugere skriver her på siten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 40 minutter siden:

Man må jo vælge, hvem, hvad og hvormeget man vil dele - at jeg besøger mere end en kvinde i Thailand forsøger jeg at nedtone, så nogle ved kun jeg besøger en, nogle 3 - og enkelte at jeg har været sammen med flere - men det er vist kun her på Eroguide det rigtige tal, som jeg heller ikke selv har helt styr på kommer frem ;-)

At tro at thai kvinder har nogen som helst anden grund til, at ønske at du kun besøger dem, end at så er det kun dem der får dine penge, er nok en anelse naivt.

Jeg har læst om thai kvinder der holder 8 eller flere bejlere beskæftiget på mail, som deres eneste ene, mens hver og en af de naive mænd gladeligt sender penge og opmærksomheder.

I den tro at de er den eneste ene - ak ja verden vil bedrages :)

Men Jernsvinet kan selvfølgelig også have en interesse i, at pigerne tror at de er den eneste ene, så kan det jo være at de gør sig ekstra umage for ar forblive det :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Desværre - og lige det var min pointe ;)

Jeg havde en musikproducerende fætter, der delte din holdning. Da jeg spurgte ham, hvilke musikere han lod sig inspirere, svarede han "ingen" . Jeg tilgav ham, da han var meget ung, men syntes det var en underlig stupid og Indbildsk holdning at have. Det er vel overflødigt at nævne, at hans musik aldrig slog an selvom han var et både begavet og kreativt menneske. Nu er det jo sådan i menneskehedens historie, at alle fremskridt, siden ildens undergørende egenskaber blev opdaget står på ryggen af fortidens opdagelser, såvel på det kunstneriske som det videnskabelige område. Mennesket er ikke en ø... Vi er mig bekendt sociale væsener, der lever i gensidig afhængighed. 

Tillad mig at spørge, hvordan søger du så dine bedste oplevelser, når du ikke orker at høre på venners anbefalinger og anmeldelser af alt fra restauranter, kunst og letlevende kvinder? Det må jo være som at lede efter en nål i en høstak?!

Kan ikke nære mig for at anbefale Holidays navnsøster Billie Eilish. For mig årets oplevelse indenfor popmusik, måske ikke verdens bedste stemme, men en usædvanlig kreativ begavelse, blot et år ældre end Greta, men hende gider du måske helller ikke høre på. ;) Jeg lever med det, men glæder mig selv ufatteligt over at to purunge teenagerpiger kan give en begmand til os reaktionære gamle mænd og anvise nye veje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 1 time siden:

.... Hvordan har I andre det på det punkt?

Klatgæld og fremmed fisse skal holdes mindst ti km fra hjemmet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 41 minutter siden:

... Hvem sang det i øvrigt? Verdens bedste sangerinde faktiskt;)

Joan Armatrading???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Joan Armatrading???

Ja men var hun den første??

Jeg syntes at huske at der er flere versioner :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Joan Armatrading???

Ja, Joan Armatrading. <3

Må jeg spørge om du vidste eller om du faktiskt er bekendt med hende?

@Toddy Selvfølgelig den første. Joan har aldrig synget andet end hendes egne sanger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Ja, Joan Armatrading. <3

Må jeg spørge om du vidste eller om du faktiskt er bekendt med hende?

@Toddy Selvfølgelig den første. Joan har aldrig synget andet end hendes egne sanger.

Det var jeg så ikke klar over, men jeg kender godt sangen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 11 minutter siden:

Jeg havde en musikproducerende fætter, der delte din holdning. Da jeg spurgte ham, hvilke musikere han lod sig inspirere, svarede han "ingen" . Jeg tilgav ham, da han var meget ung, men syntes det var en underlig stupid og Indbildsk holdning at have. Det er vel overflødigt at nævne, at hans musik aldrig slog an selvom han var et både begavet og kreativt menneske. Nu er det jo sådan i menneskehedens historie, at alle fremskridt, siden ildens undergørende egenskaber blev opdaget står på ryggen af fortidens opdagelser, såvel på det kunstneriske som det videnskabelige område. Mennesket er ikke en ø... Vi er mig bekendt sociale væsener, der lever i gensidig afhængighed. 

Tillad mig at spørge, hvordan søger du så dine bedste oplevelser, når du ikke orker at høre på venners anbefalinger og anmeldelser af alt fra restauranter, kunst og letlevende kvinder? Det må jo være som at lede efter en nål i en høstak?!

Kan ikke nære mig for at anbefale Holidays navnsøster Billie Eilish. For mig årets oplevelse indenfor popmusik, måske ikke verdens bedste stemme, men en usædvanlig kreativ begavelse, blot et år ældre end Greta, men hende gider du måske helller ikke høre på. ;) Jeg lever med det, men glæder mig selv ufatteligt over at to purunge teenagerpiger kan give en begmand til os reaktionære gamle mænd og anvise nye veje.

Du skal ikke tage mig så alvorligt, selvfølgelig lader jeg mig inspireres, men det meste finder jeg faktiskt selv. Og selvfølgelig kan det nogen gang ske at venner finder guld og jeg får det at vide. Jeg er ikke helt umulig.

Men kender du ikke den med at du føler uhyre meget for noget - eksempelvis musik - men det går ligesom ikke at dele. Folk nikker artigt og siger noget venligt, men man mærker at det ligesom ikke tager fat på den samme måde.

Sådan har jeg det f.eks. med Joan Armatrading. 

Men jeg deler jo heller ikke billeder af mine oplevelser i skoven på Facebook eller andet jeg oplever. Har lært mig at jeg kan opleve ting meget starkt, uden at være nødt at dele for at de skal være virkelige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og er jeg nødt at tilføje @Gerrard: Jeg har lært mig gennem årene her på EG at der findes mange (for at bruge dit udtryk) lalleglade mænd som er fuldstændigt begejstrede i kvinder som jeg ikke føler det mindste interesse for.

Musik er et ting, men kvinder langt mere kompliceret;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Du skal ikke tage mig så alvorligt, selvfølgelig lader jeg mig inspireres, men det meste finder jeg faktiskt selv. Og selvfølgelig kan det nogen gang ske at venner finder guld og jeg får det at vide. Jeg er ikke helt umulig.

Men kender du ikke den med at du føler uhyre meget for noget - eksempelvis musik - men det går ligesom ikke at dele. Folk nikker artigt og siger noget venligt, men man mærker at det ligesom ikke tager fat på den samme måde.

Sådan har jeg det f.eks. med Joan Armatrading. 

Men jeg deler jo heller ikke billeder af mine oplevelser i skoven på Facebook eller andet jeg oplever. Har lært mig at jeg kan opleve ting meget starkt, uden at være nødt at dele for at de skal være virkelige.

Jo forstår dig faktisk godt. Gad fx heller ikke læse Tolkien, trods alle mine venner dengang ikke ku få armene ned. Og ja med musik har jeg sandelig oplevet at tale for døve øren. Jeg havde indtil for et år siden ikke fornyet mit musikalske repertoire siden jeg var 22. Men så så jeg den fantastiske Babylon Berlin (anbefalet af venner) og søgte ind på Youtube  for at høre Severijas titelnummer. Og fra da af overgav jeg mig til tubens algoritmer med det resultat, at jeg nu ikke kun hører klassisk, men alt fra rap til tangomusik. Men om mine venner gider at høre på mine begejstrede anbefalinger? Ikke ud af stedet :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 2 minutter siden:

Jo forstår dig faktisk godt. Gad fx heller ikke læse Tolkien, trods alle mine venner dengang ikke ku få armene ned. Og ja med musik har jeg sandelig oplevet at tale for døve øren. Jeg havde indtil for et år siden ikke fornyet mit musikalske repertoire siden jeg var 22. Men så så jeg den fantastiske Babylon Berlin (anbefalet af venner) og søgte ind på Youtube  for at høre Severijas titelnummer. Og fra da af overgav jeg mig til tubens algoritmer med det resultat, at jeg nu ikke kun hører klassisk, men alt fra rap til tangomusik. Men om mine venner gider at høre på mine begejstrede anbefalinger? Ikke ud af stedet :(

Ikke heller jeg gad Tolkien. Gad faktiskt heller ikke filmerne, hvilket mine venner overhoved ikke kunne forstå.

Har dog fornyet mit musikalske repertoire kontinuerligt. Eller snarere udøget det, for det gamle har jeg stadig tilbage.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Ikke heller jeg gad Tolkien. Gad faktiskt heller ikke filmerne, hvilket mine venner overhoved ikke kunne forstå.

Det kan jeg så sagtens forstå, selvom jeg selv finder både bøger og film fantastiske.

Det eventyrlige univers er ikke for alle :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men nu var mit ærinde ikke, at få andre til at følge mine lalleglade anbefalinger. Mere at give udtryk for den (naturlige?) glæde overfor andre. Ligesom man kan have behov for at betro sig om triste oplevelser. For mig er det et helt grundlæggende behov. Men forstår naturligvis godt mænd, der lever i forhold helst undertrykker dette behov.

Redigeret af Gerrard

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 1 minut siden:

Men nu var mit ærinde ikke, at få andre til at følge mine lalleglade anbefalinger. Mere at give udtryk for den (naturlige?) glæde overfor andre. Ligesom man kan have behov for at betro sig om triste opdagelser. For mig er det et helt grundlæggende behov. Men forstår naturligvis godt mænd, der lever i forhold helst undertrykker dette behov.

Jeg tænker at behovet nok er naturligt, men måske ikke lige så stærkt hos alle. At leve i forhold er desuden at lære sig at alt ikke går at dele, og heller ikke skal deles. Hverken den ene eller den anden vej.

Måske er jeg bare gammel, men jeg er helt tilfreds med at dele mine kvindeerfaringer med en eller anden hjort i skoven. Hunde er også¨meget gode til at lytte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 6 minutter siden:

Det kan jeg så sagtens forstå, selvom jeg selv finder både bøger og film fantastiske.

Det eventyrlige univers er ikke for alle :D

Eventyr er jeg glad for, fantasy er noget andet. Det er ikke lige mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og tak for modspil #bananas. Er altid en fornøjelse at læse dine lødige og velskrevne omend ofte lidt mavesure Ernst Hugoske kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Eventyr er jeg glad for, fantasy er noget andet. Det er ikke lige mig.

Forstår jeg dig ret i at H.C.Andersen og lignende er ok, men Ringenes herre, Harry Potter og den slags ikke falder i din smag??;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...