Hunting for beaver 4208 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 5 minutter siden: Jada vi er leverings dygtige i alt fra fornærmelser til spydige kommentarer kan du så ikke lige skænke mig en GIN TONIC næste bedste mulighed må være en ROM-TODDY ( sjælevarmer ) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 18. December, 2019 At starte en tråd under Hygge, kun for at svine en bruger til, vil jeg nok betegne som temmelig u-hyggeligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden: kan du så ikke lige skænke mig en GIN TONIC næste bedste mulighed må være en ROM-TODDY ( sjælevarmer ) Gør jeg med glæde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 12 minutter siden: Jada vi er leverings dygtige i alt fra fornærmelser til spydige kommentarer Også dum-smarte bemærkninger? Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 3 minutter siden: Gør jeg med glæde ja ok jeg venter da bare lidt mere så , og det selvom jeg er blevet godt tør i halsen ,,,host 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 (edited) Bananas skrev, for 9 minutter siden: At starte en tråd under Hygge, kun for at svine en bruger til, vil jeg nok betegne som temmelig u-hyggeligt. Gør ikke mig noget Som de fleste herinde nok efterhånden ved så er jeg en mand med kæmpe kontakt besvær og jeg keder mig ofte, så jeg finder faktisk alt den opmærksomhed ganske underholdende Desuden er jeg også ret rørt over at folk er villige til at spilde deres tid på at irettesætte mig Redigeret 18. December, 2019 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Gør ikke mig noget Som de fleste herinde nok efterhånden ved så er jeg en mand med kæmpe kontakt besvær og jeg keder mig ofte, så jeg finder faktisk alt den opmærksomhed ganske underholdende Nej jeg har forstået at det ikke gør dig noget og det er vel alle tiders. Men det gør mig noget når folk går i flok på den måden - og ovenikøbet kritiserer dig for at være del af en flok. Selvrefleksionen tager paradoksale veje nogle gange. Og det kan vel måske betragtes som lidt sjovt, nu når vi er i Hygge 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Nej jeg har forstået at det ikke gør dig noget og det er vel alle tiders. Men det gør mig noget når folk går i flok på den måden - og ovenikøbet kritiserer dig for at være del af en flok. Selvrefleksionen tager paradoksale veje nogle gange. Og det kan vel måske betragtes som lidt sjovt, nu når vi er i Hygge Ja det kan du jo have ret i, men det tror jeg ikke lige folk har tænkt over eller også er de nok bare lidt ligeglade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 18. December, 2019 Bananas skrev, for 9 minutter siden: Nej jeg har forstået at det ikke gør dig noget og det er vel alle tiders. Men det gør mig noget når folk går i flok på den måden - og ovenikøbet kritiserer dig for at være del af en flok. Selvrefleksionen tager paradoksale veje nogle gange. Og det kan vel måske betragtes som lidt sjovt, nu når vi er i Hygge ja men jeg må så også være en del af den "ulveflok" så og kan kun sige at ja vi har hygget os også lidt på hinandens bekostning, men ALTID i en sober tone,, måske lidt PER-VERS ja da selvfølgelig det er jo HYGGE snak forhelvede ,, ja nogen gange undres man 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Hunting for beaver skrev, Lige nu: ja men jeg må så også være en del af den "ulveflok" så og kan kun sige at ja vi har hygget os også lidt på hinandens bekostning, men ALTID i en sober tone,, måske lidt PER-VERS ja da selvfølgelig det er jo HYGGE snak forhelvede ,, ja nogen gange undres man Der vil altid være nogle som bliver lidt små sure, hvis man ikke opfører sig, eller tænker præcis som de ønsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Der vil altid være nogle som bliver lidt små sure, hvis man ikke opfører sig, eller tænker præcis som de ønsker ja både herinde som ude IRL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: ja både herinde som ude IRL Jep, men det gør nu ikke mig noget, jeg syntes at der skal være plads til alle. Dog kan det godt undre mig at folk overhovedet gider at læse de ting som irriterer dem. Det ville da være meget nemmere, blot at ignorere det. Jeg tror faktisk at de i al hemmelighed nyder at blive irriteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 18. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden: ja men jeg må så også være en del af den "ulveflok" så og kan kun sige at ja vi har hygget os også lidt på hinandens bekostning, men ALTID i en sober tone,, måske lidt PER-VERS ja da selvfølgelig det er jo HYGGE snak forhelvede ,, ja nogen gange undres man Den eneste flok jeg gerne sætter dig sammen med, er den af lalleglade og altid positive danske punters. Og det tror jeg du har det ok med? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, for 19 minutter siden: Jeg tror faktisk at de i al hemmelighed nyder at blive irriteret Jeg nyder det kun når jeg er træt og på vej at falde i søvn. Eller når jeg egentlig er irriteret på noget helt andet som jeg ikke lige præcis ved det tilfælde kan gøre noget ved. Så kan man altid gå ind på EG og blive irriteret på noget aldeles uvæsentligt og uinteressant. Men det er som med chips, det er en meget hurtigt overgående nydelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Bananas skrev, for 1 minut siden: Jeg nyder det kun når jeg er træt og på vej at falde i søvn. Eller når jeg egentlig er irriteret på noget helt andet som jeg ikke lige præcis ved det tilfælde kan gøre noget ved. Så kan man altid gå ind på EG og blive irriteret på noget aldeles uvæsentligt og uinteressant. Men det er som med chips, det er en meget hurtigt overgående nydelse. Haha det syntes jeg nu er en meget god grund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, for 2 timer siden: Tak for skænken toddy. Nu er jeg klar til at sove med lalt det ZERO sugar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden: Tak for skænken toddy. Nu er jeg klar til at sove med lalt det ZERO sugar Haha så er det kun koffeinen du skal slås med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 19. December, 2019 (edited) Det som fremstår lidt trist i denne sammenhæng er at du ikke forstår en venlig hentydning, jeg tilbyder dig mit lod i julekalenderen, blot for at hver gang man klikker ind på tråden kan blive fri for at se (Det du ved nok). Men det virker ligesom at hælde vand på en gås, ingenting trænger ind. Ja du kan komme på ignore men hvad nu hvis du en dag byder ind med noget virkelig interessant så går vi glip af dét.... Din konstante trodsige trang til opmærksom får dig bare til at minde om ham her fra Shrek filmene. Men når alt kommer til alt, tillykke med din helt egen tråd, det er de færreste brugere forundt. Redigeret 19. December, 2019 af Gil3tte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Gil3tte skrev, for 2 timer siden: Det som fremstår lidt trist i denne sammenhæng er at du ikke forstår en venlig hentydning, jeg tilbyder dig mit lod i julekalenderen, blot for at hver gang man klikker ind på tråden kan blive fri for at se (Det du ved nok). Men det virker ligesom at hælde vand på en gås, ingenting trænger ind. Ja du kan komme på ignore men hvad nu hvis du en dag byder ind med noget virkelig interessant så går vi glip af dét.... Din konstante trodsige trang til opmærksom får dig bare til at minde om ham her fra Shrek filmene. Men når alt kommer til alt, tillykke med din helt egen tråd, det er de færreste brugere forundt. Jeg har svaret dig i en pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 19. December, 2019 (edited) Gil3tte skrev, for 5 timer siden: Det som fremstår lidt trist i denne sammenhæng er at du ikke forstår en venlig hentydning, jeg tilbyder dig mit lod i julekalenderen, blot for at hver gang man klikker ind på tråden kan blive fri for at se (Det du ved nok). Men det virker ligesom at hælde vand på en gås, ingenting trænger ind. Ja du kan komme på ignore men hvad nu hvis du en dag byder ind med noget virkelig interessant så går vi glip af dét.... Din konstante trodsige trang til opmærksom får dig bare til at minde om ham her fra Shrek filmene. Men når alt kommer til alt, tillykke med din helt egen tråd, det er de færreste brugere forundt. Man kunne jo også stille spørgsmålet: Hvad ville Shrek filmene være uden æslet ? Uden at jeg skal gøre mig til dommer for, hvem der leverer de bedste hygge- og sjove indlæg, så er det da mit håb, at vi alle kan blive enige om, at hvis man rensende alle tråde for "Se mig indlæg" "Jeg er stor fan af en bestemt GP" "Jeg er med i en gruppe, det hygger sig med at drille hinanden, klappe hinanden på skuldrene" "Jeg har bare lyst til at komme med sure opstød" " jeg skrive noget for at provokere" "Det er lidt for tørt, så jeg smider lige en off-topic kommentar" "Jeg bager på alle GP-er" "Jeg har en stor pik/ jeg har store patter" "Jeg vil forsvare min yngling GP, uagtet at jeg måske egentligt ikke er enig i hendes holdninger" "Jeg har bare behov for at høre, at jeg er dejlig" Forsæt selv listen, så blev EG alt for kedeligt. Redigeret 19. December, 2019 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 (edited) TheVoice skrev, for 31 minutter siden: Man kunne jo også stille spørgsmålet: Hvad ville Shrek filmene være uden æslet ? Uden at jeg skal gøre mig til dommer for, hvem der leverede de bedste hygge- og sjove indlæg, så er det da mit håb, at vi alle kan blive enige om, at hvis man rensende alle tråde for "Se mig indlæg" "Jeg er stor fan af en bestemt GP" "Jeg er med i en gruppe, det hygger sig med at drille hinanden, klappe hinanden på skuldrene" "Jeg har bare lyst til at komme med sure opstød" " jeg skrive noget for at provokere" "Det er lidt for tørt, så jeg smider lige en off-topic kommentar" "Jeg bager på alle GP-er" "Jeg har en stor pik/ jeg har store patter" "Jeg vil forsvare min yngling GP, uagtet at jeg måske egentligt ikke er enig i hendes holdninger" "Jeg har bare behov for at høre, at jeg er dejlig" Forsæt selv listen, så blev EG alt for kedeligt. Men dog mener jeg ikke at man bør tage det hele alt for seriøst, hvilket jeg mener at der er nogle der gør. Når folk ikke er enige eller føler sig direkte generet af skriv eller kommentarer eller igen måske bliver direkte svinet til eller latterliggjort, så er det jo bare ord. Ord i sig selv kan være utroligt magtfulde, men på en site som denne, der tillægger jeg dem nu mindre betydning. Jeg bruger min tid herinde, fordi at jeg finder det underholdende, ikke for at genere andre eller svine nogle til, men det betyder jo ikke at alle behøver at kunne lide hvad jeg skriver eller gør Mine små bemærkninger i Tanjas tråd er i den grad faldet i unåde og det er helt ok. Det er ikke første gang og sikkert ikke sidste gang, men ærligt talen Er de virkelig så generende at det fordrer en tråd, som denne PS.: Jeg elsker æslet Redigeret 19. December, 2019 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. December, 2019 Halløj derude Er det ikke bare skønt at give lidt slip og bare læne sig tilbage og nyde det hele. nogle tror ofte, at livet er en kamp eller et marathonløb, men for mig er livet en spændende lærings fabrik. Og jeg, har da lært meget herinde på EG. Både plat, sladder, usandheder. Men har også mødt en masse spændende mennesker herindefra. Nogle hænger ved. Andre ryger i svinget. Nogle herinde, vil gerne være konfrontatoriske, nogle vil gerne være den der svarer på alt, nogle elsker ligefrem, at afspore en tråd. Men herregud. Det, er en side for liderlige handyr Og kvinder der vil gafle de liderlige handyr ind i folden. Kan da kun sige. Tag ikke livet alt for alvorligt du vil aldrig komme ud af det i live. Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt. (Piet Hein) Og ikke mindst. En ideolog kan forsvare en sag så stærkt, at enhver kan forstå den er svag. I den søde juletid. Så bær dog over med dem i er uenige med. Åhh det er og bliver nok bare en dårlig kliche. @Toddy Hyg dig med din helt egen tråd. Sjov og smil, er bedre end være krakilsk Hygge og god torsdag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 19. December, 2019 Nemtøs skrev, for 22 timer siden: Jeg selv holdte en Black friday konkurrence med frække gode indlæg ...der kunne jeg godt have håbet på 1 eller 2 mænd faktisk havde henvendt sig til mig for at udleve deres fantasi i mit selskab. Kære @nemtøs Spændende konkurrence som har haft den konsekvens, at jeg har bundet en rød julesløjfe omkring pjerroten til påmindelse om at huske at kontakte dig i det nye år med henblik på ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 kanonkongen skrev, for 29 minutter siden: Halløj derude Er det ikke bare skønt at give lidt slip og bare læne sig tilbage og nyde det hele. nogle tror ofte, at livet er en kamp eller et marathonløb, men for mig er livet en spændende lærings fabrik. Og jeg, har da lært meget herinde på EG. Både plat, sladder, usandheder. Men har også mødt en masse spændende mennesker herindefra. Nogle hænger ved. Andre ryger i svinget. Nogle herinde, vil gerne være konfrontatoriske, nogle vil gerne være den der svarer på alt, nogle elsker ligefrem, at afspore en tråd. Men herregud. Det, er en side for liderlige handyr Og kvinder der vil gafle de liderlige handyr ind i folden. Kan da kun sige. Tag ikke livet alt for alvorligt du vil aldrig komme ud af det i live. Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt. (Piet Hein) Og ikke mindst. En ideolog kan forsvare en sag så stærkt, at enhver kan forstå den er svag. I den søde juletid. Så bær dog over med dem i er uenige med. Åhh det er og bliver nok bare en dårlig kliche. @Toddy Hyg dig med din helt egen tråd. Sjov og smil, er bedre end være krakilsk Hygge og god torsdag. KK Hvor er du dog bare en mand, der i den grad har ordet så meget bedre i sin magt end jeg nogensinde får Ønske dig den bedste jul Toddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. December, 2019 MornFed skrev, for 1 time siden: Kære @nemtøs Spændende konkurrence som har haft den konsekvens, at jeg har bundet en rød julesløjfe omkring pjerroten til påmindelse om at huske at kontakte dig i det nye år med henblik på ..... Det lyder dejligt - venter i spænding og håber du ikke har strammet båndet for stramt, når du skal ........I mit selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg