Svendsenaalborg 911 Skrevet 18. December, 2019 For ikke at spamme Tanjas tråd smider jeg lige en kommentar til Toddy her, som opfølgning på hans seneste indlæg i Tanjas pakkekalender: Du tager da dig selv, og ikke mindst din betydning, ret seriøst Og nu har du din helt egen tråd her, hvor vi kan diskutere dig og din betydning uden at genere andre. God fornøjelse 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Svendsenaalborg skrev, Lige nu: For ikke at spamme Tanjas tråd smider jeg lige en kommentar til Toddy her, som opfølgning på hans seneste indlæg i Tanjas pakkekalender: Du tager da dig selv, og ikke mindst din betydning, ret seriøst Og nu har du din helt egen tråd her, hvor vi kan diskutere dig og din betydning uden at genere andre. God fornøjelse Sikke da en god ide. Jeg føler mig i den grad feteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 18. December, 2019 (edited) Så kan man begynde at læse Tanjas tråd igen. Hvis det var mig der havde fået en tråd på samme baggrund, ville jeg være flov og overveje min opførsel i andre tråde - men sådan er vi så forskellige. Redigeret 18. December, 2019 af AalborgLook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Jep men uden alle os til at spamme den er der jo ikke noget at læse Jer der skælder og mig der hygger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, Lige nu: Jep men uden alle os til at spamme den er der jo ikke noget at læse Jer der skælder og mig der hygger Tanjas egne indlæg eventuelt?... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Jep men uden alle os til at spamme den er der jo ikke noget at læse Jer der skælder og mig der hygger Nu er du (et ord jeg ikke må skrive) at høre på. DET ER IKKE DIN TRÅD, MEN TANJAS. Dit indlæg bekræftet udmærket min mening om dig og dine indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Syntes bare det er ret trist at hun laver alt det arbejde og det eneste hun får tilbage er måske et tak fra vinderen Hendes tråd er lagt i hyggesnak og her er det åbenbart tilladt at være nedladende overfor pigerne, svine andre til, men ifølge jer, så er det forbudt at kommentere og hygge sig over en tråd Sjovt nok, så har hun ikke bedt mig om at holde kæft 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 AalborgLook skrev, for 2 minutter siden: Nu er du (et ord jeg ikke må skrive) at høre på. DET ER IKKE DIN TRÅD, MEN TANJAS. Dit indlæg bekræftet udmærket min mening om dig og dine indlæg. Nu er det her jo en tråd om "mig" og du er velkommen til at kalde mig lige hvad du har lyst til. Det vil aldrig genere mig og hvis det får dig til at have det bedre, så værsgo Du skriver at det ikke er min tråd og det er helt korrekt, men det er heller ikke jeres og hvis i virkelig blot ønskede at få mig til at undlade mine kommentarer, hvorfor så ikke blot sende en pb På den måde havde det her jo slet ikke fyldt noget og jeg havde ikke følt det nødvendigt at svare igen i Tanjas tråd, men nej jeg skulle sættes på plads af de voksne i fuld offentlighed, så alle andre rigtigt kunne se hvor gode og fornuftige i er 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 5 minutter siden: Nu er det her jo en tråd om "mig" og du er velkommen til at kalde mig lige hvad du har lyst til. Det vil aldrig genere mig og hvis det får dig til at have det bedre, så værsgo Du skriver at det ikke er min tråd og det er helt korrekt, men det er heller ikke jeres og hvis i virkelig blot ønskede at få mig til at undlade mine kommentarer, hvorfor så ikke blot sende en pb På den måde havde det her jo slet ikke fyldt noget og jeg havde ikke følt det nødvendigt at svare igen i Tanjas tråd, men nej jeg skulle sættes på plads af de voksne i fuld offentlighed, så alle andre rigtigt kunne se hvor gode og fornuftige i er Kære Toddy Nu ved jeg godt at Tanja og jeg ikke tænker ens og jeg ved ikke om du tidligere har besøgt Tanja. Den måde jeg læser/opfatter dine kommentar i hendes tråd er at du nærmest er besat af at vinde 15 minutters tid.. hvis du er så besat så bestil da en tid hos hende. Jeg synes det er fint og dejligt med respons éngang imellem, men sku ikke dagligt...Det bliver lidt for ensformed med dine kommentar og jeg tror desværre det fraholder andre fra positiv respons. Sidste år mindes jeg en anden bruger der stor set dagligt kommenterede den flotte neglelak og den sexede stemme. Det var sku også en smule trættende at læse om. Jeg selv holdte en Black friday konkurrence med frække gode indlæg, tror faktisk selv du deltog. Den tråd døede efter lodtrækningen - der kunne jeg godt have håbet på 1 eller 2 mænd faktisk havde henvendt sig til mig for at udleve deres fantasi i mit selskab. Du er vist også med i 4 kløveret hvor en lille gruppe mænd klapper hinanden på skulderen for at fortælle hvor fantastiske I er. Personligt synes jeg det er en kedelig udvikling EG har fået, da jeg klart foretrækker dialoger hvor hovedparten af brugere kan deltage. Der er sindssyg mange forskellige typer herinde og der skal være plads til at være forskellige og samtidig tage lidt hensyn til andre. Og nej jeg forsøger ikke at opdrage eller lege politi - har blot udtrykt min mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betty91 1 Skrevet 18. December, 2019 (edited) meget sjovt Redigeret 18. December, 2019 af Betty91 fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. December, 2019 Nemtøs skrev, for 25 minutter siden: Kære Toddy Nu ved jeg godt at Tanja og jeg ikke tænker ens og jeg ved ikke om du tidligere har besøgt Tanja. Den måde jeg læser/opfatter dine kommentar i hendes tråd er at du nærmest er besat af at vinde 15 minutters tid.. hvis du er så besat så bestil da en tid hos hende. Jeg synes det er fint og dejligt med respons éngang imellem, men sku ikke dagligt...Det bliver lidt for ensformed med dine kommentar og jeg tror desværre det fraholder andre fra positiv respons. Sidste år mindes jeg en anden bruger der stor set dagligt kommenterede den flotte neglelak og den sexede stemme. Det var sku også en smule trættende at læse om. Jeg selv holdte en Black friday konkurrence med frække gode indlæg, tror faktisk selv du deltog. Den tråd døede efter lodtrækningen - der kunne jeg godt have håbet på 1 eller 2 mænd faktisk havde henvendt sig til mig for at udleve deres fantasi i mit selskab. Du er vist også med i 4 kløveret hvor en lille gruppe mænd klapper hinanden på skulderen for at fortælle hvor fantastiske I er. Personligt synes jeg det er en kedelig udvikling EG har fået, da jeg klart foretrækker dialoger hvor hovedparten af brugere kan deltage. Der er sindssyg mange forskellige typer herinde og der skal være plads til at være forskellige og samtidig tage lidt hensyn til andre. Og nej jeg forsøger ikke at opdrage eller lege politi - har blot udtrykt min mening Godt skrevet Nemtøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 18. December, 2019 @Toddy I omtalte tråd har du 38 skriv. Hvis jeg har talt rigtigt. Det er den kvote jeg bruger her på lille EG på et helt år. (Næsten) God jul. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Krølle Bølle Jr. skrev, for 47 minutter siden: @Toddy I omtalte tråd har du 38 skriv. Hvis jeg har talt rigtigt. Det er den kvote jeg bruger her på lille EG på et helt år. (Næsten) God jul. Ikke flere??? Hvor mange af dem er så små bemærkninger og hvor mange er som svar på tiltale?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 19 minutter siden: Ikke flere??? Hvor mange af dem er så små bemærkninger og hvor mange er som svar på tiltale?? Nu kan du jo så selv bruge tiden på selv at tælle efter. Jeg venter spændt på dit svar!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Jeg er faktisk lidt overrasket over hvor lidt der skal til, for at underholde folk. Skidt med det, så længe vi hygger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rip 40 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 3 minutter siden: Jeg er faktisk lidt overrasket over hvor lidt der skal til, for at underholde folk. Skidt med det, så længe vi hygger Det er da godt du hygger - men man får sgu lidt medlidenhed når din eneste glæde er at genere andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Krølle Bølle Jr. skrev, for 15 minutter siden: Nu kan du jo så selv bruge tiden på selv at tælle efter. Jeg venter spændt på dit svar!!!! 24 kommentarer, de fleste på en eller max to linier Den første skrevet d. 06/11 og den sidste som blev skrevet før end i begyndte at skælde ud blev skrevet d. 13/12 I må meget undskylde, men hvis det er det der skal til at bringe jeres pis i kog, så leder i jo med vilje efter en årsag, hvilket også er helt ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 rip skrev, for 4 minutter siden: Det er da godt du hygger - men man får sgu lidt medlidenhed når din eneste glæde er at genere andre. Alene det at folk gider at bruge tid på at irettesætte mig istedet for at blot ignorere, viser da mig at jeg ikke er den eneste der er underholdt her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 18. December, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Kære Toddy Nu ved jeg godt at Tanja og jeg ikke tænker ens og jeg ved ikke om du tidligere har besøgt Tanja. Den måde jeg læser/opfatter dine kommentar i hendes tråd er at du nærmest er besat af at vinde 15 minutters tid.. hvis du er så besat så bestil da en tid hos hende. Jeg synes det er fint og dejligt med respons éngang imellem, men sku ikke dagligt...Det bliver lidt for ensformed med dine kommentar og jeg tror desværre det fraholder andre fra positiv respons. Sidste år mindes jeg en anden bruger der stor set dagligt kommenterede den flotte neglelak og den sexede stemme. Det var sku også en smule trættende at læse om. Jeg selv holdte en Black friday konkurrence med frække gode indlæg, tror faktisk selv du deltog. Den tråd døede efter lodtrækningen - der kunne jeg godt have håbet på 1 eller 2 mænd faktisk havde henvendt sig til mig for at udleve deres fantasi i mit selskab. Du er vist også med i 4 kløveret hvor en lille gruppe mænd klapper hinanden på skulderen for at fortælle hvor fantastiske I er. Personligt synes jeg det er en kedelig udvikling EG har fået, da jeg klart foretrækker dialoger hvor hovedparten af brugere kan deltage. Der er sindssyg mange forskellige typer herinde og der skal være plads til at være forskellige og samtidig tage lidt hensyn til andre. Og nej jeg forsøger ikke at opdrage eller lege politi - har blot udtrykt min mening Jeg ved intet om meget af det der står, men må os sige det er virkelig flot formuleret og i en dejlig tone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 12 minutter siden: Jeg ved intet om meget af det der står, men må os sige det er virkelig flot formuleret og i en dejlig tone Hej Tanja Velkommen til Toddy's Corner Må jeg byde dig på noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 18. December, 2019 Toddy skrev, for 3 minutter siden: Hej Tanja Velkommen til Toddy's Corner Må jeg byde dig på noget En kold cola zero ville være lækkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Frække Tanja skrev, Lige nu: En kold cola zero ville være lækkert Coming right Up 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 18. December, 2019 hej kan man få andet end cola zero her på @Toddy `s corner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: hej kan man få andet end cola zero her på @Toddy `s corner Jada vi er leverings dygtige i alt fra fornærmelser til spydige kommentarer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg