Hop til indhold
Svendsenaalborg

Toddys corner

Recommended Posts

For ikke at spamme Tanjas tråd smider jeg lige en kommentar til Toddy her, som opfølgning på hans seneste indlæg i Tanjas pakkekalender:

Du tager da dig selv, og ikke mindst din betydning, ret seriøst:razz:

Og nu har du din helt egen tråd her, hvor vi kan diskutere dig og din betydning uden at genere andre.

God fornøjelse:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, Lige nu:

For ikke at spamme Tanjas tråd smider jeg lige en kommentar til Toddy her, som opfølgning på hans seneste indlæg i Tanjas pakkekalender:

Du tager da dig selv, og ikke mindst din betydning, ret seriøst:razz:

Og nu har du din helt egen tråd her, hvor vi kan diskutere dig og din betydning uden at genere andre.

God fornøjelse:)

Sikke da en god ide.

Jeg føler mig i den grad feteret :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan man begynde at læse Tanjas tråd igen. 

Hvis det var mig der havde fået en tråd på samme baggrund, ville jeg være flov og overveje min opførsel i andre tråde - men sådan er vi så forskellige. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep men uden alle os til at spamme den er der jo ikke noget at læse

Jer der skælder og mig der hygger :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 1 minut siden:

Jep men uden alle os til at spamme den er der jo ikke noget at læse

Jer der skælder og mig der hygger :D

Nu er du (et ord jeg ikke må skrive) at høre på. 

DET ER IKKE DIN TRÅD, MEN TANJAS. 

Dit indlæg bekræftet udmærket min mening om dig og dine indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes bare det er ret trist at hun laver alt det arbejde og det eneste hun får tilbage er måske et tak fra vinderen :(

Hendes tråd er lagt i hyggesnak og her er det åbenbart tilladt at være nedladende overfor pigerne, svine andre til, men ifølge jer, så er det forbudt at kommentere og hygge sig over en tråd

Sjovt nok, så har hun ikke bedt mig om at holde kæft :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Nu er du (et ord jeg ikke må skrive) at høre på. 

DET ER IKKE DIN TRÅD, MEN TANJAS. 

Dit indlæg bekræftet udmærket min mening om dig og dine indlæg. 

Nu er det her jo en tråd om "mig" og du er velkommen til at kalde mig lige hvad du har lyst til. Det vil aldrig genere mig og hvis det får dig til at have det bedre, så værsgo B)

Du skriver at det ikke er min tråd og det er helt korrekt, men det er heller ikke jeres og hvis i virkelig blot ønskede at få mig til at undlade mine kommentarer, hvorfor så ikke blot sende en pb

På den måde havde det her jo slet ikke fyldt noget og jeg havde ikke følt det nødvendigt at svare igen i Tanjas tråd, men nej jeg skulle sættes på plads af de voksne i fuld offentlighed, så alle andre rigtigt kunne se hvor gode og fornuftige i er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 5 minutter siden:

Nu er det her jo en tråd om "mig" og du er velkommen til at kalde mig lige hvad du har lyst til. Det vil aldrig genere mig og hvis det får dig til at have det bedre, så værsgo B)

Du skriver at det ikke er min tråd og det er helt korrekt, men det er heller ikke jeres og hvis i virkelig blot ønskede at få mig til at undlade mine kommentarer, hvorfor så ikke blot sende en pb

På den måde havde det her jo slet ikke fyldt noget og jeg havde ikke følt det nødvendigt at svare igen i Tanjas tråd, men nej jeg skulle sættes på plads af de voksne i fuld offentlighed, så alle andre rigtigt kunne se hvor gode og fornuftige i er

Kære  Toddy 

Nu  ved  jeg  godt  at  Tanja  og  jeg  ikke  tænker  ens og  jeg  ved  ikke  om du  tidligere  har  besøgt  Tanja.   Den  måde  jeg  læser/opfatter  dine  kommentar i  hendes  tråd  er  at  du  nærmest  er  besat  af  at  vinde  15 minutters  tid.. hvis  du  er  så  besat  så  bestil  da  en  tid  hos  hende.  Jeg  synes  det  er  fint  og  dejligt  med  respons  éngang  imellem, men  sku  ikke  dagligt...Det  bliver  lidt  for  ensformed med  dine  kommentar  og  jeg  tror  desværre  det  fraholder  andre fra positiv  respons.  Sidste  år  mindes  jeg  en  anden  bruger  der  stor set  dagligt  kommenterede  den  flotte  neglelak  og  den  sexede  stemme.  Det  var  sku  også  en  smule  trættende  at  læse  om. 

Jeg  selv  holdte  en  Black friday  konkurrence med  frække  gode  indlæg, tror  faktisk  selv  du  deltog. 

Den  tråd  døede  efter  lodtrækningen  - der  kunne  jeg  godt  have  håbet  på  1 eller  2 mænd  faktisk  havde  henvendt  sig  til  mig  for  at  udleve  deres  fantasi  i  mit  selskab. 

Du  er  vist  også  med  i 4 kløveret  hvor en  lille  gruppe  mænd  klapper  hinanden  på  skulderen  for  at  fortælle  hvor  fantastiske  I er.  

Personligt  synes  jeg  det  er  en  kedelig  udvikling  EG har  fået, da  jeg  klart  foretrækker dialoger  hvor  hovedparten af  brugere  kan  deltage.  

Der  er  sindssyg  mange  forskellige  typer  herinde  og  der  skal  være  plads  til at  være  forskellige  og  samtidig  tage  lidt  hensyn  til  andre. 

Og  nej  jeg  forsøger  ikke  at  opdrage  eller  lege  politi  - har  blot  udtrykt  min  mening 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Nemtøs skrev, for 25 minutter siden:

Kære  Toddy 

Nu  ved  jeg  godt  at  Tanja  og  jeg  ikke  tænker  ens og  jeg  ved  ikke  om du  tidligere  har  besøgt  Tanja.   Den  måde  jeg  læser/opfatter  dine  kommentar i  hendes  tråd  er  at  du  nærmest  er  besat  af  at  vinde  15 minutters  tid.. hvis  du  er  så  besat  så  bestil  da  en  tid  hos  hende.  Jeg  synes  det  er  fint  og  dejligt  med  respons  éngang  imellem, men  sku  ikke  dagligt...Det  bliver  lidt  for  ensformed med  dine  kommentar  og  jeg  tror  desværre  det  fraholder  andre fra positiv  respons.  Sidste  år  mindes  jeg  en  anden  bruger  der  stor set  dagligt  kommenterede  den  flotte  neglelak  og  den  sexede  stemme.  Det  var  sku  også  en  smule  trættende  at  læse  om. 

Jeg  selv  holdte  en  Black friday  konkurrence med  frække  gode  indlæg, tror  faktisk  selv  du  deltog. 

Den  tråd  døede  efter  lodtrækningen  - der  kunne  jeg  godt  have  håbet  på  1 eller  2 mænd  faktisk  havde  henvendt  sig  til  mig  for  at  udleve  deres  fantasi  i  mit  selskab. 

Du  er  vist  også  med  i 4 kløveret  hvor en  lille  gruppe  mænd  klapper  hinanden  på  skulderen  for  at  fortælle  hvor  fantastiske  I er.  

Personligt  synes  jeg  det  er  en  kedelig  udvikling  EG har  fået, da  jeg  klart  foretrækker dialoger  hvor  hovedparten af  brugere  kan  deltage.  

Der  er  sindssyg  mange  forskellige  typer  herinde  og  der  skal  være  plads  til at  være  forskellige  og  samtidig  tage  lidt  hensyn  til  andre. 

Og  nej  jeg  forsøger  ikke  at  opdrage  eller  lege  politi  - har  blot  udtrykt  min  mening 

Godt skrevet Nemtøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 47 minutter siden:

@Toddy

I omtalte tråd har du 38 skriv.

Hvis jeg har talt rigtigt.

Det er den kvote jeg bruger her på lille EG på et helt år. 

(Næsten)

God jul.

:rolleyes:

Ikke flere???

Hvor mange af dem er så små bemærkninger og hvor mange er som svar på tiltale??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 19 minutter siden:

Ikke flere???

Hvor mange af dem er så små bemærkninger og hvor mange er som svar på tiltale??

Nu kan du jo så selv bruge tiden på selv at tælle efter.

Jeg venter spændt på dit svar!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er faktisk lidt overrasket over hvor lidt der skal til, for at underholde folk.

Skidt med det, så længe vi hygger :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er faktisk lidt overrasket over hvor lidt der skal til, for at underholde folk.

Skidt med det, så længe vi hygger :D

Det er da godt du hygger - men man får sgu lidt medlidenhed når din eneste glæde er at genere andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 15 minutter siden:

Nu kan du jo så selv bruge tiden på selv at tælle efter.

Jeg venter spændt på dit svar!!!!

24 kommentarer, de fleste på en eller max to linier

Den første skrevet d. 06/11 og den sidste som blev skrevet før end i begyndte at skælde ud blev skrevet d. 13/12

I må meget undskylde, men hvis det er det der skal til at bringe jeres pis i kog, så leder i jo med vilje efter en årsag, hvilket også er helt ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
rip skrev, for 4 minutter siden:

Det er da godt du hygger - men man får sgu lidt medlidenhed når din eneste glæde er at genere andre.

Alene det at folk gider at bruge tid på at irettesætte mig istedet for at blot ignorere, viser da mig at jeg ikke er den eneste der er underholdt her B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Kære  Toddy 

Jeg ved intet om meget af det der står, men må os sige det er virkelig flot formuleret og i en dejlig tone :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ved intet om meget af det der står, men må os sige det er virkelig flot formuleret og i en dejlig tone :wub:

Hej Tanja :D

Velkommen til Toddy's Corner :P

Må jeg byde dig på noget :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Hej Tanja :D

Velkommen til Toddy's Corner :P

Må jeg byde dig på noget :rolleyes:

En kold cola zero ville være lækkert :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, Lige nu:

En kold cola zero ville være lækkert :lol:

Coming right Up :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

hej kan man få andet end cola zero her på @Toddy `s corner ;)

Jada vi er leverings dygtige i alt fra fornærmelser til spydige kommentarer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...