Hop til indhold

Recommended Posts

lucyblack skrev, for 4 minutter siden:

No one has anything to do with my job. 

My job is mine and only mine. I work alone ect. 

So chill everything is cool. 

Plus its illegal to have a "booking agent" 

Jeg kan bekræfte Lucys ord.  Og Hunter for Beautys ord, hvad angår hendes mindset. Vi har ikke mødtes endnu, men en berigende chat på Whatsapp har overbevist mig om, at hun har et unikt sind og helt sætter sin egen dagsorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan bekræfte Lucys ord.  Og Hunter for Beautys ord, hvad angår hendes mindset. Vi har ikke mødtes endnu, men en berigende chat på Whatsapp har overbevist mig om, at hun har et unikt sind og helt sætter sin egen dagsorden.

Og det er LIGE PRÆCIS DET hun gør og er.. Hun er SÅ MEGET selvstændig som man kan blive.. Og jeg ved det fordi jeg jo har haft kontakt med hende siden hun lavede et indlæg herinde om at hun ville starte op her i DK.. Den gang ville jeg hjælpe ALT det jeg kunne. Men fik svaret at hun ville og kunne godt klare det selv. :) Så tommel op for det lækre @lucyblack...

Og til alle jer der sidder derude og tror hun har en pimp eller noget.. Så er svaret kort og godt.. No fucking way.. Hun klare det hele selv.. Fra teledame, annoncer, booke tider og så ja selvfølgelig.. Det er hende på lagnet.. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok ingen "alle der jer der ude som tror hun har en pimp". Det er ikke sådan jeg læser Fynbomanden. Han har et andet budskab. Og jeg prøvede at sige det på en anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hunting for beaver Tak for din begejstrede anmeldelse af @lucyblack. Om man selv vil have en ligeså fantastisk oplevelse kan man jo kun finde ud af på én måde nemlig selv at tage turen. Det vil jeg helt klart gøre når det passer ind i knaldekalenderen mmmmmmmmmmmm 

At visse andre kan få mavesure opstød over en så positiv og engageret beskrivelse synes jeg virker lidt ynkeligt og unødvendigt. Eller også er det bare @fynbomanden 's løg der er ved at blive lidt for fyldte med lummesovs hahaha 

Jantelov på eroguide: NEJ TAK ;-) 

 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tal til Hunting for beaver ;) 

Efter at have læst din positive anmelder besluttede jeg mig at besøge Lucy og jeg kan kun tilslutte mig.  

Her i korte træk hvad jeg oplevede. 


Lucy mødte mig i døren og jeg må sige at hum mere end levede op til mine forventninger hun er mere smuk i virkeligheden end på billederne hun er nem og tale med og får dig til at føle dig komfortabel fra det øjeblik du træder ind af døren. En kort samtale og før jeg viste af det stod vi og kyssede, det hele kom så naturligt
Derefter forsatte vi på sengen hvor hun gav et supert blow job det varede ikke længe før jeg kunne mærke at enden var nær og vi startede med sex i flere positioner efterfølende lå vi og hyggesnakkede lidt på sengen.  Hvad der foregik er ikke hvad der gjorde oplevesen unik, hvad gjorde forskellen var Lucys indleven, passion og personlighed. 

I korte træk dette er ikke mit sidste møde med Lucy, hun er  en sand ener. :wub:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, for 15 minutter siden:

@Hunting for beaver Tak for din begejstrede anmeldelse af @lucyblack. Om man selv vil have en ligeså fantastisk oplevelse kan man jo kun finde ud af på én måde nemlig selv at tage turen. Det vil jeg helt klart gøre når det passer ind i knaldekalenderen mmmmmmmmmmmm 

At visse andre kan få mavesure opstød over en så positiv og engageret beskrivelse synes jeg virker lidt ynkeligt og unødvendigt. Eller også er det bare @fynbomanden 's løg der er ved at blive lidt for fyldte med lummesovs hahaha 

Jantelov på eroguide: NEJ TAK ;-) 

 

Der er ingen som er mavesur over en engageret beskrivelse. Og der er ingen som betvivler at pigen er en stjerne. Gør det ikke til et drama. Igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Der er nok ingen "alle der jer der ude som tror hun har en pimp". Det er ikke sådan jeg læser Fynbomanden. Han har et andet budskab. Og jeg prøvede at sige det på en anden måde.

Jeg tror bare du må lære at leve med at befinde dig i et forum for en hel del lalleglade danskere (fynboer undtaget). Vi har jo trods alt ry for at være Nordens latinere. Så det må være en sej omgang, hvis man besidder en Ernst Hugosk eller Bergmannsk tankegang i Jönson-Ligans fædreland :D

Bemeldte herrer hører i øvrigt til mine absolutte favoritter på deres felt. Verdensklasse. Æret være deres minde.

Redigeret af Gerrard

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tror bare du må lære at leve med at befinde dig i et forum for en hel del lalleglade danskere (fynboer undtaget). Vi har jo trods alt ry for at være Nordens latinere. Så det må være en sej omgang, hvis man besidder en Ernst Hugosk eller Bergmannsk tankegang i Jönson-Ligans fædreland :D

Bemeldte herrer hører i øvrigt til mine absolutte favoritter på deres felt. Verdensklasse. Æret være deres minde.

Tak Gerrard. Jeg lever med det. Og de gange det bliver lidt hårdt, tænker jeg kun på Ernst-Hugo i Riget, og så er alt ok igen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten

Hun er ganske udemærket, hun har en lidt sjov personlighed. Men sutte og kneppe det kan hun sku. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hvor jeg har besøgt Lucy, kan jeg kun sige, at man skal lægge bånd på sig selv for ikke at hyle hæmningsløst mod fuldmånen. Jeg kan bestemt forstå Hunter for hans begejstring., jeg vil være ham evigt taknemmelig for årtiets bedste staldtip. Og ja hendes personlighed er ikke en dusinvare! Vi er nogle, der ligeså meget vægter personlighed som ydre skønhed og evnerne på et lagen. At Lucy har hele pakken er så kun en bonus. Hun leverede i øvrigt en tankevækkende analyse om skandinaviske mænds frygt for kontroltab, så næste gang tror jeg, jeg skal prøve hendes evner til at binde knuder og udnytte min spæde mandekrop på det sjofleste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten
Gerrard skrev, for 17 minutter siden:

Nu hvor jeg har besøgt Lucy, kan jeg kun sige, at man skal lægge bånd på sig selv for ikke at hyle hæmningsløst mod fuldmånen. Jeg kan bestemt forstå Hunter for hans begejstring., jeg vil være ham evigt taknemmelig for årtiets bedste staldtip. Og ja hendes personlighed er ikke en dusinvare! Vi er nogle, der ligeså meget vægter personlighed som ydre skønhed og evnerne på et lagen. At Lucy har hele pakken er så kun en bonus. Hun leverede i øvrigt en tankevækkende analyse om skandinaviske mænds frygt for kontroltab, så næste gang tror jeg, jeg skal prøve hendes evner til at binde knuder og udnytte min spæde mandekrop på det sjofleste.

Jeg er meget enig i denne analyse, jeg havde også Ca 10 min tilbage og vi havde en meget interessant samtale som jeg gerne ville forsætte langt ud pa natten, hvis det ikke lige kostede en tyver per minut at snakke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi skønheden igen, og denne gang INGEN sex what so ever, men hygge og en kop kaffe Ish,, 

Mere et  "KEMI MØDE",, ;):)

Hvad er der egentlig mere at sige end,,, 

A NEW STAR IS BORN,, <3

 

Tak Lucy,,, du gør mig glad i låget :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

Var lige forbi skønheden igen, og denne gang INGEN sex what so ever, men hygge og en kop kaffe Ish,, 

Mere et  "KEMI MØDE",, ;):)

Øhhhh... først sex og så kemimøde!

Hold da op, det er en SUPERGOD ide.

At nappe sexen først, og så mødes ugen efter til et kemi-møde.

Det vil jeg foreslå næste gang, jeg møder en sød pige i Rema, Magasin eller S-toget.

Sådan, @Hunting for beaver, du definerer nye omgangsformer på tærsklen til 2020 :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, 1 time siden:

Hvis folk ikke bookede hende igen og igen, kunne det være vi andre også kunne komme til ;-)

Man skal huske at smede, mens guldet (og selvfølgelig jernet ;-)) er varmt... :-) 

Venligst

French 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 time siden:

Man skal huske at smede, mens guldet (og selvfølgelig jernet ;-)) er varmt... :-) 

Venligst

French 

Lige præcis.. Derfor er der booket to aftaler med hende ude i fremtiden.. :P Plus de løse vi ind i mellem har.. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 12 minutter siden:

Lige præcis.. Derfor er der booket to aftaler med hende ude i fremtiden.. :P Plus de løse vi ind i mellem har.. B)

Bare et gæt: Lucy er dyrere i drift for dig, end en kone ville være ;-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sååå heldig at have en aftale i morgen - håber virkelig kun kan leve op til forventningerne efter alle de rosende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Lige præcis.. Derfor er der booket to aftaler med hende ude i fremtiden.. :P Plus de løse vi ind i mellem har.. B)

Og derfor kan jeg ik få en aftale i hus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 23 timer siden:

Was just past the beauty again, and this time NO sex what so ever, but coziness and a cup of coffee Ish ,, 

More a "CHEMISTRY MEET" ,, ;):)

What more is there to say than ,,, 

A NEW STAR IS BORN ,, <3

 

Thanks Lucy ,,, you make me happy in the lid :)

 

The meeting was about chatting. It supposed to be a "friendly" meeting. It wasn't a "date" as such, neither an appointment. 

It was nice time. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...