Hop til indhold

Skal pigerne være en 'hemmelighed'?

Featured Replies

Skrevet

Ludvig jeg mener at der går et skel mellem piger der ikke annoncerer åbent med deres ydelser, og som ikke offentligt formidler at hun sælger sex, og så dem der modsat gør det.

Førstnævnte kan eksempelvis i chat eller på mail betinge sig ikke at blive omtalt, når hun indgår enkeltstående aftaler med mænd på eget initiativ.

Men hvis man indgår i galleriet på en fast klinik, og har faste vagter samme sted, driver man sin sin forretning i så formelle rammer at man må affinde sig med at forbrugere af ens ydelser kan vælge at anmelde hendes service i forum her på sitet.

Hvis jeg havde et ærinde i provinsen, og en på nettet var så venlig at tilbyde mig en overnatning i et gæsteværelse, men som i øvrigt ikke reklamerede med det som en mulighed, kunne jeg ikke drømme om efterfølgende at anmelde opholdet i noget forum på nettet.

Men hvis personen modsat driver en Bed and Breakfast med eget website, via hvilken jeg bestiller et ophold, ja så kunne jeg ikke drømme om at afholde mig fra at skrive en anmeldelse, alene af den grund at ejeren ikke ønsker det.

Alt andet lige er det Venuslogen.dk fortjeneste over mere end 10 år, siden det nu kuldsejlede Hedomax.com, at vi forbrugere af købesex kan formidle og opsøge forbrugerinformation af egne og om andres oplevelser i branchen.

Jeg forstår at der før den tid fandtes et eldorado af plat og dårlig service skjult bag de uanselige små annoncer i travbladet.

Den generelle standard i branchen skulle siden være højnet betragteligt, og en top liste af klinikker og piger har fortjenstfuldt over år skilt sig ud som branchens toneangivende - ikke mindst godt hjulpet af deres mange glade gæsters gode anmeldelser på nettet af oplevelser med piger på deres klinikker.

Tager man så meget som 1000 kr for 30 minutter har man sagt A, heraf følger også at man B må affinde sig med at skulle stå på mål for forbrugernes oplevelse af egen service.

Vil man ikke det, ja så er det altså vores penge det drejer sig om, og det er vigtigere at vi mænd hjælper hinanden til at få de gode oplevelser, modsat undgå de dårlige såvidt muligt, end at tage hensyn til at en glædespige i galleriet og vagtplanen på en offentlig massageklinik, hun ikke ønsker omtale i forum, eksempelvis på Eroguide.dk

Selvfølgelig under stadig udvisning af almindelig anstændighed som anmelder, og kan en mandlig bruger ikke finde ud af det, har vi heldigvis administrationen og en rapporter knap til dem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Et eller andet sted er jeg af den overbevisning, at de enkelte pige derude klarer sig ganske pænt uden anmeldelser.

Hvis man lige kaster et vue ud over de etablerede massageklinikker, som er kendte (og som er de steder, jeg som oftest kommer), støder man på rigtig mange navne, som aldrig har set en anmeldelse, og som på trods af dette faktum alligevel har været i branchen og at finde på den samme vagtplan i flere år.

Dette turde vel egentlig være bevis nok for min påstand.

Det skal lige siges, at jeg har været i branchen som gæst i snart mange år, og at jeg har stof til rigtig mange anmeldelser - men at jeg alligevel som oftest holder mig tilbage skyldes en hvis blufærdighed over for pigen og den fortrolighed, jeg har opbygget med de samme piger gennem årene.

Dermed være ikke sagt, at jeg aldrig vil skrive en anmeldelse. Der kan da sagtens komme en enkelt eller to fra mig alligevel i nær fremtid - hvem ved? - men der skal i så tilfælde være tale om en førstegangsoplevelse med en pige, jeg ikke har besøgt før, idet jeg mener, at en anmeldelse netop skal være af et førstehåndsindtryk og ikke af én, som man kender rigtig godt og har besøgt flere gange. Og de fleste af de piger, jeg besøger og får besøg af er netop piger, som jeg har kendt i et stykke tid.

Men ellers er jeg nærmest i bund og grund "not the type to kiss'n tell"-typen, hvis I forstår, hvad jeg mener. Jeg ville føle mig lidt follet, hvis jeg straks satte mig ned for at berette, at så gjorde jeg det, og så gjorde jeg det, og så gjorde hun det og...

Ikke mindst fordi mange af de ting, jeg foretager mig sammen med pigerne, er af så speciel karakter, at den enkelte pige med største lethed ville kunne genkende mine anmeldelser, ville jeg synes, at jeg forråder hende lidt ved at skrive om det, hvilket jeg faktisk også blev gjort opmærksom på f en pge for et stykke tid siden.

Men et andet forhold gør sig også lidt gældende med hensyn til mine tilbøjeligheder til ikke at skrive anmeldelser.

Jeg har aldrig besøgt og vil heller aldrig komme til at besøge en pige udelukkende fordi, hun har fået en god anmeldelse - og ligeledes har jeg aldrig undgået at besøge og vil heller aldrig i fremtiden komme til at undgå at besøge en bestemt pige udelukkende fordi, hun har fået en dårlig anmeldelse.

Det er min absolutteste opfattelse, at man selv skal ud at møde pigen for at kunne få indtryk af hende - og derfor har jeg principielt ikke noget at bruge anmeldelser til undtagen som underholdende læsning. Det er sket så mange gange, at jeg har læst dårlige anmeldelser af mine absolutte yndlingspiger, og det er sket så mange gange, at jeg har læst positive anmeldelser af piger, som mildest talt ikke har været min kop te, når jeg har besøgt dem, at jeg nødvendigvis må tage dette standpunkt: man kan ikke leve på andres erfaringer - man må ud at kigge selv!

Og da jeg jo ikke er anderledes end andre, kunne jeg snildt forestille mig, at de, som konsekvent bruger anmeldelser til at undgå piger, som er blevet dårligt anmeldt, fra tid til anden nødvendigvis må gå glip af noget - så hvad kan de bruge mine anmeldelser til?

Skyder man pigen i foden ved ikke at omtale hende og dermed ikke bidrage til at øge hendes indtjening? Tier man om hende for at kunne beholde hende for sig selv? Dette er nogle af de spørgsmål, som stilles oven for.

At tie om hende for at kunne beholde hende for sig selv må netop være at skyde sig selv i foden og er således ikke grunden til, at jeg tier. Hvis man virkelig kunne holde hende "hemmelig" på den konto, ville det hurtigt gå ud over hendes indtjening, og hun ville være nødt til at stoppe i branchen - én eneste gæst er jo ikke i stand til at holde hendes indtjening oppe på et fornuftigt niveau.

Har pigen brug for positiv omtale på diverse massagesites for at kunne holde indtjeningen oppe?

Jeg kan ikke rigtig forestille mig, at kundegrundlaget for pigerne derude udelukkende består af os herinde eller på andre massagesites. Så mange forskellige aktive handles er der heller ikke herinde, at vi kan udgøre hele grundlaget - der er jo rigtig mange piger derude, som tilsyneladende klarer sig fint i branchen. Der må være mange flere, som besøger piger, end os, der sidder og læser anmeldelser, og som det også anføres herovenfor, drejer det sig for den enkelte pige om at få folk til at komme igen i højere grad end om at få dem til at skrive anmeldelser. I øvrigt har jeg talt med en del piger om emnet - og rigtig mange af dem, jeg har talt med det om, har udtalt, at de nærmest "hader" massagesites og anmeldelser. Men der er sikkert fordi, jeg bevæger mig mest blandt de yngre piger i branchen - de mere erfarne og garvede blandt pigerne har sikkert en anden opfattelse af det.

For hånden på hjertet: er det mon det, en nystartet ung pige i branchen drømmer om - at hendes udfoldelser på lagnet skal udpensles i alle detaljer på diverse massagesites, så alle kan læse om det? Måske en god ting, hvis hun vil have en hurtig omsætning, men vel næppe et drømmescenarie for en ung pige...

I øvrigt blev disse massagesites vel heller næppe skabt for at hjælpe pigerne til en højere indtægt med gode anmeldelser - men for, at brugerne kunne advare hinanden mod dårlige oplevelser hos piger med lavt serviceniveau og således ikke komme til at spendere tusindvis af kroner uden at føle, man rigtig fik noget for pengene. Problemet er bare, at jeg ikke rigtig har den dér "solidaritetsfølelse" over for andre købesexkøbere, at jeg føler, jeg skylder nogen sådanne advarsler. Jeg besøger jo pigerne for min egen skyld og ikke for at kunne fare hjem til computeren for straks og lige med det samme at skrive en anmeldelse indeholdende advarsel mod eller anbefaling af den pågældende pige. Men igen - det ville jeg sikkert gøre, hvis jeg selv brugte andres anmeldelser på samme måde til at finde piger til min "to do"-liste.

Over, roger and out - Spider.

Skrevet

Helt enig Spider.

Der hvor jeg synes anmeldelser har mest for sig, er når kunden har fået en decideret ubehagelig behandling, og hvor anmelderen er troværdig, og hvor andre troværdige kunder kan bekræfte hans udsagn.

Ligeledes er anmeldelser guld værd, når kunden mener, at pigen feks er handlet eller presset/tvunget til det, som green gør under Jylland.

risle

Skrevet

.

Jamen burde de så ikke kaldes noget andet, enten tager man penge for en ydelse eller også gør man ikke. Det handler vel ikke om hvordan man annoncere, men udelukkende om det er gratis eller ej.

Hvis førstenævnte modtager penge for sine ydelser, er hun vel i samme båd, som annoncerende piger. Hun får jo bare sine henvendelser via andre kanaler.

Ja, det har du ret i, men jeg mener stadig det er OK, at efterleve et direkte ønske fra pigens side, om ikke at blive omtalt offentlig.

Der er vist osse, en væsentlig forskel på, at få omtalt sine omgivelser og evnen til at ramme plet når det gælder blødkogte æg. Også kunne læse om sine egne evner på et lagen. Jeg ved godt at pigen har højere timeløn end værten på BAB stedet, men jeg syntes stadig der er en forskel.

Den risiko kender de fleste, men findes der mon et lignende forum, hvor man kan anmelde sin Advokat, for han matcher da fint pigernes timepris...Mon de kunne affinde sig med sådan en mulighed for klienter ?

Man kan vist godt kombinere alles ønsker, uden nogen lider nød.. :)

VH Ludvig.

Skrevet

Du skriver næsten det hele, Spider. Og jeg er i stort set enig.

Jeg vil kun tilføje min meget enkle holdning til emnet: Jeg skriver når jeg har lyst at skrive. Ikke af solidaritet, ikke for at pigen skal fortjene mer eller mindre, men for at jeg pludseligt har lyst. Og det har også sket nogle gange, mest på en anden site, at jeg har skrevet anmeldelser uden at nævne pigen eller stedet ved navn. Mærkeligt og dumt? Ja, det har det været mange som har synts. Men jeg havde lyst, og syntes at jeg havde sjove ting at fortælle. Så det gjorde jeg. I nogen måde kan det nok også handle om at selv reflektere lidt over hvad det var som skete, og så skriver jeg det ned for at betragte det udifra.

Men solidariet med andre sexkøbere?? Nej, den er det mange som framfører krav på herinde, men den føler jeg simpelthen ikke. I hvert fald ikke når det gælder at anmelde noget så irrationelt menneskeligt som ... mennesker.

I øvrigt er jeg enig med Rejse i forhåbningen om at Ekstrabladets monopol endelig kunne brydes. Uha hvilke penge pigere betaler. Ofte mer per månad end hvad lokalen de arbejder i koster.

Er det ikke rufferi?

B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.