Hop til indhold

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

Efter mere end 500 besøg er det ikke lykkedes mig at skrabe mig noget til :mrgreen:

Giv ikke tabt endnu. Det kan stadig lykkes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Efter mere end 500 besøg er det ikke lykkedes mig at skrabe mig noget til :mrgreen:

Det er jo over en halv million kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hang on guys!!! Synes nok lige tråden er blevet afsporet fra at være anmeldelse af Ten, til alt muligt andet.

Jeg har KUN positivt at sige om Ten - hun er fantastisk dejlig på alle måder og at nogen prøver at skyde ondt i skoen på hende, synes jeg ærlig talt man skal lade være med, hvis ikke man har noget at have det i. Planlægger et besøg igen i morgen for 2 uger er lang tid siden sidst :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 12/12/2019 at 01:38:

Efter mere end 500 besøg er det ikke lykkedes mig at skrabe mig noget til :mrgreen:

Mere end 500 besøg :o  

Det må have kostet det hvide ud af pungen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 3 timer siden:

Mere end 500 besøg :o  

Det må have kostet det hvide ud af pungen 

Joh, med det er over 15 år, og nogle få har været gratis fornøjelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Joh, med det er over 15 år, og nogle få har været gratis fornøjelse.

 

 

Det koster det hvide ud af pungen, hver gang man besøger en pige. Ha  Ha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver træt når nogen har behov for at svine uskyldige til....... jeg har besøgt Ten adskillige gange, og hun er ganske enkelt fantastisk, hun forstår om nogen at få én til at føle sig godt tilpas, hendes indlevelsesevne er intet mindre end unik. 

Jeg vil besøge hende igen og igen. 

TEN, keep up the good work. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dino51 skrev, for 32 minutter siden:

Bliver træt når nogen har behov for at svine uskyldige til....... jeg har besøgt Ten adskillige gange, og hun er ganske enkelt fantastisk, hun forstår om nogen at få én til at føle sig godt tilpas, hendes indlevelsesevne er intet mindre end unik. 

Jeg vil besøge hende igen og igen. 

TEN, keep up the good work. 

100 % enig. Tak for støtten i denne sag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, den 17.12.2019 at 09:09:

100 % enig. Tak for støtten i denne sag :-)

Beklager hvis nogen er blevet stødt. Jeg har ikke til hensigt at svine nogen til eller hænge nogen ud.

Jeg var ikke bekendt med at ubeskyttet sex er normalt i thai verdenen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rap skrev, for 13 timer siden:

Beklager hvis nogen er blevet stødt. Jeg har ikke til hensigt at svine nogen til eller hænge nogen ud.

Jeg var ikke bekendt med at ubeskyttet sex er normalt i thai verdenen. 

Hvoraf konkluderer du det? Mon ikke det netop er DET der er ondsindet sladder?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 13 minutter siden:

Hvoraf konkluderer du det? Mon ikke det netop er DET der er ondsindet sladder?? 

Aner det ikke, men det ville da være dejligt hvis det var. Det bekymre mig da, hvis man skal være hysterisk med at passe på sig selv, hvis pigerne dyrker usikker sex. 

Jeg har såmænd kun forholdt mig til, hvad andre skriver i forummet samt denne tråd om deres oplevelser hos thai klinikker - og det var da bekymrende. 

Men hvis folk har til hensigt at sprede usande rygter om, at thai pigerne knalder uden gummi, så har du ret. Jeg melder hus forbi, hvis folk skriver usandheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...