Hop til indhold

Recommended Posts

Ved godt, at den titel kunne misforstås - he, he - men havde den udsøgte fornøjelse at besøge Ten igen i går og som sædvanlig, blev der gået til sagen med dynamik og indlevelse helt ud over det forventede, så en super positiv oplevelse som alle andre gange før i går og glæder mig over hvordan hun er som person - livlig, glad og humoristisk. Tror faktisk det eneste vi ikke nåede, var hende ovenpå :-)

Snakken gik livligt og hun fortalte at hun nok skifter navn til næste år, fordi nogle i branchen misbruger hendes navn, hendes klinik navn og i det hele taget opfører sig ondskabsfuldt. Jeg tænkte, at dette måtte jeg lige undersøge nærmere og det viser sig faktisk, at hun har ret (hvilket jeg bestemt ikke betvivlede), hvilket bl.a. kan ses af dette link https://thaioasis.net/index.php/thaimassage-sydjylland/322-fredericia-saen-dee-thai-massage hvor ejeren åbenbart har behov for at tale dårligt om Ten! Jeg synes, dog uden at kende vedkommende klinik, eller ejer, at hun måske skulle koncentrere sig og hendes egen biks, som jeg ikke har set positive anmeldelser af. 

Andre arbejder med en 3-4 profiler og henviser politiet til hendes adresse i forbindelse med kontroller, selvom hun intet har med disse steder at gøre - og kender heller ikke pigerne på de andre steder. Hvad det skal gøre godt for, ved jeg ikke, men det lyder som om nogen har et horn i siden på hende, fordi hun er populær, uden behov for store annoncer med falske billeder og deslige. 

Er vild med Ten, som i sikkert har opdaget og bliver derfor irriteret over at nogen sviner hende til. Hvis nogen ikke bliver behandlet ordentligt, var det måske en ide at kigge sig selv i spejlet, og overveje hvordan man behandler hende, eller andre piger for den sags skyld. Hvis man som tidligere arbejdsgiver ikke har behandlet sine ansatte godt, er det fuldt fortjent, at arbejdskraften forsvinder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes, dog uden at kende vedkommende klinik, eller ejer, at hun måske skulle koncentrere sig og hendes egen biks, som jeg ikke har set positive anmeldelser af. 

Det er ikke klinikken der skiver på Thai Oaser. Det er en gammel kending herfra EG - Stump - som sidder et eller andet sted i Asien og klasker click bait sammen på sine dubiøse sider. Han aner ikke en hujende fis om de klinikker han skriver om. Al hans viden stammer fra læsning i gratis aviser, EG og så nogle fordækte forbindelser til Massageplus, som jo altid render med en halvvind, tilsat paranoide fantasier.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 20 minutter siden:

 

Er vild med Ten, som i sikkert har opdaget og bliver derfor irriteret over at nogen sviner hende til. Hvis nogen ikke bliver behandlet ordentligt, var det måske en ide at kigge sig selv i spejlet, og overveje hvordan man behandler hende, eller andre piger for den sags skyld. Hvis man som tidligere arbejdsgiver ikke har behandlet sine ansatte godt, er det fuldt fortjent, at arbejdskraften forsvinder. 

 

Jeg forstår dig udemærket, men især i Vejle og trekantsområdet er der mafia lignede tilstande, som du har jeg også min “Thaipige” som desværre er hjemme pt, men jeg ved meget om hvad hun også er blevet udsat for og det er desværre ikke småting.

Desværre er der nogen som ikke kan tåle selvstændige piger med ben i næsen og gør hvad man kan for at jage dem væk, men heldigvis for os er de ikke lige til at få ned med nakken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 2 timer siden:

Ved godt, at den titel kunne misforstås - he, he - men havde den udsøgte fornøjelse at besøge Ten igen i går og som sædvanlig, blev der gået til sagen med dynamik og indlevelse helt ud over det forventede, så en super positiv oplevelse som alle andre gange før i går og glæder mig over hvordan hun er som person - livlig, glad og humoristisk. Tror faktisk det eneste vi ikke nåede, var hende ovenpå :-)

Snakken gik livligt og hun fortalte at hun nok skifter navn til næste år, fordi nogle i branchen misbruger hendes navn, hendes klinik navn og i det hele taget opfører sig ondskabsfuldt. Jeg tænkte, at dette måtte jeg lige undersøge nærmere og det viser sig faktisk, at hun har ret (hvilket jeg bestemt ikke betvivlede), hvilket bl.a. kan ses af dette link https://thaioasis.net/index.php/thaimassage-sydjylland/322-fredericia-saen-dee-thai-massage hvor ejeren åbenbart har behov for at tale dårligt om Ten! Jeg synes, dog uden at kende vedkommende klinik, eller ejer, at hun måske skulle koncentrere sig og hendes egen biks, som jeg ikke har set positive anmeldelser af. 

Andre arbejder med en 3-4 profiler og henviser politiet til hendes adresse i forbindelse med kontroller, selvom hun intet har med disse steder at gøre - og kender heller ikke pigerne på de andre steder. Hvad det skal gøre godt for, ved jeg ikke, men det lyder som om nogen har et horn i siden på hende, fordi hun er populær, uden behov for store annoncer med falske billeder og deslige. 

Er vild med Ten, som i sikkert har opdaget og bliver derfor irriteret over at nogen sviner hende til. Hvis nogen ikke bliver behandlet ordentligt, var det måske en ide at kigge sig selv i spejlet, og overveje hvordan man behandler hende, eller andre piger for den sags skyld. Hvis man som tidligere arbejdsgiver ikke har behandlet sine ansatte godt, er det fuldt fortjent, at arbejdskraften forsvinder. 

 

Om hun skifter navn til elleve tolv eller tretten hjælper ikke. Dejligt at hun er på toppen.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bette mand skrev, for 17 timer siden:

Jeg forstår dig udemærket, men især i Vejle og trekantsområdet er der mafia lignede tilstande, som du har jeg også min “Thaipige” som desværre er hjemme pt, men jeg ved meget om hvad hun også er blevet udsat for og det er desværre ikke småting.

Desværre er der nogen som ikke kan tåle selvstændige piger med ben i næsen og gør hvad man kan for at jage dem væk, men heldigvis for os er de ikke lige til at få ned med nakken. 

Ja, det lyder ihvertfald til, at nogle bliver groft udnyttet og ikke ligefrem har fremragende arbejdsforhold. De steder burde man jo så boykotte - hvilket ikke er et problem for mig, da jeg kun besøger Ten :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læst i et par tråde at hun knalder uden gummi og at hun kan finde på at glide ned over een, hvis man ikke er opmærksom på det:unsure:

Er der nogle der vil dele oplevelser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rap skrev, for 12 minutter siden:

Har læst i et par tråde at hun knalder uden gummi og at hun kan finde på at glide ned over een, hvis man ikke er opmærksom på det:unsure:

Er der nogle der vil dele oplevelser? 

Aldrig oplevet dette i min 20+ besøg hos Ten.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet det flere gange tilbage i starten mens jeg kom hos hende , men der ligger en del år tilbage (jeg begyndte at komme hos hende tilbage på Langelandsgade i Aarhus). Jeg har ikke oplevet det hos hende i den tid hun har været i vejle. Om det så skyldes at jeg ikke kommer så meget mere eller om hun bare er blevet mere opmærksom på at beskytte sig selv skal jeg ikke kunne sige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 4 timer siden:

på Langelandsgade i Aarhus).

Åh er det dén Ten - fra Orchid på Langelandsgade. Det er dæleme mange år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langelømmel skrev, for 5 timer siden:

Her nu flere gange oplevet uden gummi ved Ten, men hun er nu ikke den eneste i Vejle der gør det. 

Har ikke været der de sidste 10 måneder, så måske passer hun bedre på nu

OK, så holder jeg mig også fra oralsex til hende i tilfælde af, at hun bærer diverse kønssygdomme, som alle jo ved også smitter ved oralsex. 

Håber at hun er blevet klogere siden og mere ansvarlig. Jeg har aldrig fattet at man laver noget uden gummi med en prostitueret - ren russisk roulette, men lad nu det ligge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rap skrev, for 16 timer siden:

Har læst i et par tråde at hun knalder uden gummi og at hun kan finde på at glide ned over een, hvis man ikke er opmærksom på det:unsure:

Er der nogle der vil dele oplevelser? 

hej, jeg har også været ved hende i hvert fald 20 gange, har heller aldrig været ude for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langelømmel skrev, den 6.12.2019 at 07:35:

Her nu flere gange oplevet uden gummi ved Ten, men hun er nu ikke den eneste i Vejle der gør det. 

Har ikke været der de sidste 10 måneder, så måske passer hun bedre på nu

Ten er stadig ikke altid god til at huske kondomet; men hun er nu flink nok til at få det på, når man minder hende om det.

Og du har ret i, at hun bestemt ikke er den eneste i Vejle, der kan "glemme" beskyttelse. Hos nogle, som f.eks. Ten lader det til rent faktisk at være en forglemmelse i kampens hede; mens andre har det som en regulær ekstra ydelse, der tilbydes, når man er blevet "opgraderet" til stamkunde.

Er personligt ikke til den slags, så er virkeligt ikke meget for de steder/piger, hvor det er en tilkøbsydelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.
Kukkellukk skrev, 1 time siden:

Ten er stadig ikke altid god til at huske kondomet; men hun er nu flink nok til at få det på, når man minder hende om det.

Og du har ret i, at hun bestemt ikke er den eneste i Vejle, der kan "glemme" beskyttelse. Hos nogle, som f.eks. Ten lader det til rent faktisk at være en forglemmelse i kampens hede; mens andre har det som en regulær ekstra ydelse, der tilbydes, når man er blevet "opgraderet" til stamkunde.

Er personligt ikke til den slags, så er virkeligt ikke meget for de steder/piger, hvor det er en tilkøbsydelse. 

Nej, det er ærgerligt. For mit vedkommende gør det at jeg ikke tør løbe risikoen med oralsex til pigerne, hvilket tager en stor del af oplevelsen fra mig. Det gør det heller ikke nemmere at få dem op og køre og det virker lidt steril. 

Er der nogle der har oplevet at blive smittet med ubehageligheder ved oralsex til pigerne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. skrev, for 1 minut siden:

Er der nogle der har oplevet at blive smittet med ubehageligheder ved oralsex til pigerne

Efter mere end 500 besøg er det ikke lykkedes mig at skrabe mig noget til :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kukkellukk skrev, for 3 timer siden:

Ten er stadig ikke altid god til at huske kondomet; men hun er nu flink nok til at få det på, når man minder hende om det.

Og du har ret i, at hun bestemt ikke er den eneste i Vejle, der kan "glemme" beskyttelse. Hos nogle, som f.eks. Ten lader det til rent faktisk at være en forglemmelse i kampens hede; mens andre har det som en regulær ekstra ydelse, der tilbydes, når man er blevet "opgraderet" til stamkunde.

Er personligt ikke til den slags, så er virkeligt ikke meget for de steder/piger, hvor det er en tilkøbsydelse. 

Gisp, vil du dele hvem der bevidst tilbyder sig uden kondom, dem vil jeg gerne undgå? Gerne i en pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Rap skrev, for 17 minutter siden:

Gisp, vil du dele hvem der bevidst tilbyder sig uden kondom, dem vil jeg gerne undgå? Gerne i en pb

I så fald tror jeg bare du ska skifte hobby og blive hos konen din? Ja og læse imellem linjerne, tror der er flere end du vil vide om, 

Sorry, blot mit bud, dog ej urealistisk :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen regel uden undtagelse - Men nok svært at finde undtagelsen.  Det er vel dybest set ens eget ansvar at kondomet kommer på  - og ikke pigen?  Der er vist også noget der hedder en slikkelap til dem der er forsigtige/fornuftige eller skal hjem til konen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rap skrev, for 55 minutter siden:

Gisp, vil du dele hvem der bevidst tilbyder sig uden kondom, dem vil jeg gerne undgå? Gerne i en pb

Giver det mening og sikkerhed at dele navne? Hvad med dem du ikke får navnet på - kan du der føle dig sikker? I mit hoved er der kun en der har ansvaret for ens egen sikkerhed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 9 timer siden:

Giver det mening og sikkerhed at dele navne? Hvad med dem du ikke får navnet på - kan du der føle dig sikker? I mit hoved er der kun en der har ansvaret for ens egen sikkerhed.

 

Nej, men som jeg forstår det, er risikoen for smitte ved oralsex lille og hvis pigerne beskytter sig er risikoen endnu mindre. Men, jeg er enig med dig, det er een selv der i sidste ende er ansvarlig.

Når det så er sagt, så er der ikkenoget bedre end at gå på opdagelse i en kvindes underliv og der er et eller andet helt specielt ved thai pigernes:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rap skrev, for 13 timer siden:

Gisp, vil du dele hvem der bevidst tilbyder sig uden kondom, dem vil jeg gerne undgå?

Slag på tasken - men går du ud fra 20/80 reglen er du nok ikke helt forkert på den .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. skrev, for 19 timer siden:

Er der nogle der har oplevet at blive smittet med ubehageligheder ved oralsex til pigerne? 

Ja, der er nogle der har oplevet det. En af de sygdomme som pt øger mest i forbindelse med oralsex, er cancer (HPV) i svælget - hos mænd. Åbenbart er risikoen 4 ggr større for mænd end kvinder at rammes i svælget.

Men risikoen er stadig meget lille. 12.000 hvert år i USA - 80 % af dem mænd.

https://www.jhsph.edu/news/news-releases/2017/risk-for-developing-hpv-related-throat-cancer-low.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...