Hop til indhold
Krathan

Hvilken type pige er i til?

Recommended Posts

Jeg tænder mest på 35+ gerne slanke blondiner, men dog med kvindelige former, men det vigtigste er at de er frække og at de udstråler liderlighed og at de kan lide sex. Udseende er ikke så vigtigt, hvis en kvinde bliver liderlig. Det tænder mig. Gerne lidt hår på missen og frækt undertøj. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en simpel mand hvad det angår. I det begrænsede omfang jeg har kigget efter GP'er, har det fortrinsvis været den storbarmede af slagsen, naturlige eller hjulpet på vej, det er mindre relevant. Vil ikke kalde det for en deal breaker, men det er da en tiltrækningsfaktor vil jeg sige.

Redigeret af Førstegænger
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Kvinder med stort "K" og noget mellem ørene. Kvinder der hviler i sig selv. Og med hvad de laver. 

Idialet? Bunette, brune øjne, figur (talje) voksen, og lever op til ovenstående

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlige unge slanke petit piger med struttende bryster i størrelse max c-skål og faste numser. Så er jeg i den syvende himmel. Tilbyder de så også autentiske GFE oplevelser, så er jeg villig til at betale næsten hvad som helst.

Silikone og tatoveringer er helst nej tak. Men en pæn tatovering, kan godt gå an. Er hun blondine så spiller det bare. 

God tid, gerne to eller tre timer. Med max forkælelse, startende med at pakke modellen ud, et bad og masser af nusseri. Pauser med lidt snak undervejs. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok vi har alle vores særenheder, men tror at for de fleste mænd herinde, så elsker vi bare det modsatte køn og for mig er det vigtigste det indre, men kan da godt lide at det ydre følger med.

For mit vedkommende så betyder smil, glæde og glimt i øjet nok mere end den perfekte krop

Jeg kan godt lide kvinder med et stærkt sind, men elsker nu også at de putter sig ind til mig, for at føle sig trygge

Ved godt at det er lidt modsigende, men sådan er jeg nu engang

Del dette indlæg

Link til indlæg

20-30 årig, slank, maks 55kg og 160cm, sort hår, mørke øjne, asiat eller sydamerikansk. Gerne tattoveret - bare ikke på hoved, hals, hænder og fødder.

.... omend alkohol til tider har været medvirkende til fravigelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Min kvindetype er højere end mig. Nordisk. Med lyst - gerne lidt afbleget hår. Det skal være langt  Store bryster lange ben og brede hofter. Hun må faktisk gerne være lidt frodig. Faktisk må hun gerne være en bimbo. Og hun må også gerne se lidt vulgær ud.   Det er pudsigt at jeg tiltrækkes af  min diamentrale modsætning. For jeg er lille og mørk og slank. Og ingen bimbo og har stil. . Men jeg har en ide om at man måske tænder på sin modsætning som kvinde. Blev engang forført af en høj sexet blondine med restylane i læberne og silikonebryster der væltede ud af udskæringen, der sagde at " jeg var lige hendes type "  Så her var der igen tale om modsætninger. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg er  meget nøjagtig. Hun skal være enten ung eller gammel, eller noget sted imellem. I hvert fald skal hun have store bryster, eller små - eller noget sted derimellem. Hun skal absolut have en røv og en mis og den skal være behåret - eller glat. Og så skal hun gerne have lidt humor.

Glemte det vigtigste: Smilet og duften. Jeg kan vende i døren hvis duften ikke tiltaler mig. Er duftoman.

Eller fuck it: Bare hun er dejlig så er jeg tilfreds. Og dufter godt.

Jeg indser nu pludseligt til min forskrækkelse at jeg ikke har nogen speciel kvindetype. Måtte man have det?:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 timer siden:

Det  er  sku  da  deprimerende  at  der  endbu  ikke  er  mænd  som  tænder  på  typer  som  mig!!!!

Hvad  er  der  da  galt  med  jer  mænd????? :-) :-) :-)

Åh jo Nemtøs, tænder skam meget på typer som dig :P:P:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don T skrev, for 16 minutter siden:

Åh jo Nemtøs, tænder skam meget på typer som dig :P:P:P

Jeg  siger  mange  tak  Hr. for  din  tilkendegivelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Jeg  siger  mange  tak  Hr. for  din  tilkendegivelse 

Selv tak og tak for en fantastisk oplevelse i Esbjerg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don T skrev, for 2 minutter siden:

Selv tak og tak for en fantastisk oplevelse i Esbjerg :)

Selv  tak  for  dejlige  frække  timer  i  dit  selskab. 

Glemmer  ikke  dit  ansigtsudtryk da du fik  min  dårlige  humor at  mærke.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Mr_T skrev, den 30.11.2019 at 10:58:

Hmnn.. Har Trine en tungepiercing..? God damn.. Kan da godt give endnu flere fantasier om den skønne Trine.. 

Trine har ikke tungepiercing 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Har to typer :P 

1: min 170 høj, slank, 35-40+, gerne lidt tus, min. C skål, langt hår, brune øjne

1. Petit højde (gerne lavere end mig eller kun lidt højere), lyse blå øjne, lys hud, normal eller lidt til kropsvægt, Gerne sådan ca min alder

helst ryger, både fordi jeg selv er ryger og fordi jeg bare er SÅ vild med en stemme der har lidt hæshed over sig 

desværre er jeg ekstrem genert anlagt når det gælder kvinder så har ikke så meget held med det :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme, jeg har en svaghed for 'studine-piger' ... 
Jeg tror det er et 'hang-over' fra min ungdom, hvor jeg aldrig fik den dér stormende, romantiske affære med een af de søde piger på holdet ... 
Jeg har besøgt et par af de piger, omkring de 25 - begge danske ... 
Den ene var den englesøde, blide og kærlige type  'drømmepigen' tror jeg for de fleste unge mænd ...
Den anden - som jeg besøgte i sommers - var 'eventyrer-typen' - både erotisk, og på alle andre områder - en pige af den type man kan se for sig på backpacker-rejse i Himalaya ... 'verdensvandrer-gemyttet', de piger er jeg ret vild med ...
Milde piger og vilde piger ... ;) 
Men ellers - det kommer an på personen, jeg har dét dilemma at der r mange typer af piger jeg tænder lidt på, og samtidig ka' jeg osse godt li' dem ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er til rigtig mange slags kvinder. Det er absolut det indre og kemien der er vigtigst for mig, og jeg tænder da bestemt ikke på arrogance og påtaget spillen kostbar. Jeg har det fint med at en pige tager initiativer overfor mig, og har ikke et eller andet behov for at erobre hende den utilnærmelige.

Noget jeg tænder meget på er kompetencer. Det kan både være kvinder der er klogere end mig, dygtigere end mig til hvadsomhelst, kan noget som de er stolte af. Nogen stykker jeg har haft crushes på har været Ph-D studerende eller forskere, og jeg kigger da efter håndværker-chicks på offentlige steder. Kan godt finde på at gå på biblioteket bare for at kigge efter bibliotekarassistenter. Mine børn bliver passet af nogen ret lækre pædagoger (som er kompetente til at passe dem). Jeg har mange dygtige kvindelige kolleger, og min læge er også ret lækker. Et møde jeg havde for nylig var med en pige der var langt fysisk stærkere end mig selv, og som havde et indgående kendskab til mandens anatomi. Er også vild med musikalske og kunstneriske piger. Så har jeg en lille fetish for generthed - især hvis en pige har let til at rødme.

Jeg er ikke så meget til kunstige bryster, fyld i læber, optegnede/tatoverede øjenbryn, solarie/spraytan, men en fantastisk personlighed kan dog sagtens skinne igennem den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, den 1.12.2019 at 18:13:

Har to typer :P 

1: min 170 høj, slank, 35-40+, gerne lidt tus, min. C skål, langt hår, brune øjne

1. Petit højde (gerne lavere end mig eller kun lidt højere), lyse blå øjne, lys hud, normal eller lidt til kropsvægt, Gerne sådan ca min alder

helst ryger, både fordi jeg selv er ryger og fordi jeg bare er SÅ vild med en stemme der har lidt hæshed over sig 

desværre er jeg ekstrem genert anlagt når det gælder kvinder så har ikke så meget held med det :( 

Du kan jo forsøge dig med til en forandring at være kunde. Gerne med en anmeldelse bagefter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 8 timer siden:

Du kan jo forsøge dig med til en forandring at være kunde. Gerne med en anmeldelse bagefter ;)

Se lige det scenarie gad jeg sq godt se.. Hvis der er nogle GP'er herinde som gjorde det.. Så gad jeg godt se deres anmeldelser bagefter.. 

Så sæt igang @Lady C og @Emmalie;).. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Piger, som i manges øjne, er lidt “store”; @Nemtøs er faktisk ret tæt på idealet:wink:

Men også gerne endnu større. Især med en god fyldig røv! 
Alderen er lidt ligemeget; jeg er kun 43, så jeg er ikke gammel nok til at føle mig som en gammel gris, selv om hun kun er 18... Generelt har 35 og opefter dog givet mig de bedste oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha det er svært,

De skal være yngre end jeg, men det er ikke noget problem , det er de alle.

Så skal de have mindst en D-Skål helst økobabser, men alligevel er en del af de piger jeg er glade for udstyret med ikke økobabser

Slanke til lidt buttede , dvs piger med former

Servicen må gerne byde på Økoblow og tanken om at hun giver Græsk, pirrer mig også selvom det sjældent er noget jeg benytter mig af.

Er ikke så vild med Tatoos, men igen er en af de dejligste piger jeg har mødt tatoveret fra top til tå

Men det vigtigste ( næsten ) er at pigen er sød at tale med og modtager ,denne ældre Bamse , som den teddybamse hun altid har savnet

Og til sidst , må hun gerne vise sig at have humor og også en del kloge hjerneceller 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 30.11.2019 at 11:44:

Det  er  sku  da  deprimerende  at  der  endbu  ikke  er  mænd  som  tænder  på  typer  som  mig!!!!

Hvad  er  der  da  galt  med  jer  mænd????? :-) :-) :-)

Hej Nemtøs

Det eneste der er galt med dig nemtøs er at du kun forkæler  dem på den forkerte side af vandet..

Det har jeg før skrevet til dig, Jeg ville da med stor glæde have en hyggetime med dig og dine store...…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milfen Stella skrev, den 30.11.2019 at 11:53:

:D sad lige og tænkte det samme omkring mig selv :D 

det ser sgu sort ud ind til vider for en storbarmet, blød krop med stor rund bagdel og tattoes :D  

Absolut en beskrivelse af min favoritkvinde. En storbarmet blød kvinde ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Større eller små bryster, høj eller lille, blondine eller brunette, petit eller moden, topmodel eller almindelig, det er jeg ligeglad, hun skal har still og intelligent, og selvfølgelig elsker det som hun laver og hvide i sig selv 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...