Hop til indhold

Hvilken type pige er i til?

Featured Replies

Skrevet

Ung og lækker. Langt glat hår, glat fisse, gerne mørkthåret. Slank uden at være for  Skinny. Ikke silicone. Gerne lidt trænet røv

• Svar 59
  • Visninger 5.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ca 37* varm, helst med åndedræt, helst hunkøn selvom man i min alder ikke kan tillade sig at være kræsen og gerne humanoid 

• Ja, jeg er  meget nøjagtig. Hun skal være enten ung eller gammel, eller noget sted imellem. I hvert fald skal hun have store bryster, eller små - eller noget sted derimellem. Hun skal absolut have en

• Ligesom med bryster, de tilgængelige.  

Postede billeder

Skrevet

Jeg er ligeglad med alder - men jeg falder for den solbrune, mørkhårede og let buttede kvinde med store, fyldige bryster - hun skal elske sex lige så højt som jeg og finde sig i at blive forkælet længe og grundigt :P mmmmmm

Skrevet
MizzAnne skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er ligeglad med alder - men jeg falder for den solbrune, mørkhårede og let buttede kvinde med store, fyldige bryster - hun skal elske sex lige så højt som jeg og finde sig i at blive forkælet længe og grundigt :P mmmmmm

Er du biseksuel?

Vh

NF

Skrevet

En moden kvinde der er sin seksualitet bevist, som nyde, at klæde sig læder og lange støvler ;)

Mange gode :)

Skrevet
MizzAnne skrev, 1 time siden:

Hey! Det lyder lige præcis som mig! 

Hos dig eller mig? 

Skrevet

De samme egenskaber som jeg ellers finder tiltrækkende i almindelighed.
Intelligens, humor, empati, erfaring, selvtillid. Og skal gerne byde på noget jeg kan lære af.
Skal vi over I det overfladiske, under 1m70, brunette, smukke øjne, under 65kg, naturlig smuk og gerne pagehår….

Skrevet

Dansk, 25-40 år, mellemlangt hår, gerne længere, 160-175, normalvægtig, naturlig barm, ikke ryger, ingen tatoo's eller piercinger.

Altid bedre med en velholdt kvinde på 40, end en "ramponeret" på 25.

Det afgørende er dog "kemien".

Min all-time favorit, hun er stoppet, var dog tatoveret og havde fået fixet barmen.

Så intet ligger helt fast :D

Skrevet
NordFyr skrev, den 8.12.2019 at 10:49:

Er du biseksuel?

Vh

NF

Jeg elsker sex i mange forskellige afskygninger :D og ja - jeg er lige så meget til kvinder som jeg er til mænd (selvom jeg altså bare ikke kan undvære mænd i særlig lang tid :P )

Skrevet

Du er da dejlig fræk. Tak for dig<3

Skrevet

Jeg går nok allermest op i bryster :)

Jeg elsker simpelthen store flotte runde faste bryster. Elsker at smøre dem ind i olie til en god omgang spansk :) 

Og så må di være hvilken alder de har lyst :)

Det er ovenikøbet vigtigere for mig at brysterne er flotte end de giver god gfe :)

Jeg var engang sammen med disse to, som bestemt ikke gik op i gfe, men til gengæld var den den flotteste oplevelse :)

cumontits.thumb.jpg.a821100fbb5886d6f780dca503b792de.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.