Hop til indhold
Honky-Dory

Engtoften Viby vagtplan / kalender

Recommended Posts

Martin1234 skrev, for 3 minutter siden:

Håber virkelig ikke Elena får gjort det samme, tror jeg vil fælde en lille tåre hvis det sker :) 

Ja enig, og ærgerligt med Kristina/Anna.. Synes dog stadig Kristina's var okay lavet (modsat Rosa's, som jeg tidligere har anmeldt), så kan leve med det (og tatoveringerne) når resten er så top klasse.. Ville dog i den grad foretrække au natural!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, for 27 minutter siden:

Har nogle af jer problemer med at skrive til dem? Min bliver ved med ikke at vil sende beskeden og har aldrig haft problemer med det før :shock:

Har en SMS der sidder og venter på svar derfra, men ser ud til den er sendt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honky-Dory skrev, for 4 timer siden:

Ja enig, og ærgerligt med Kristina/Anna.. Synes dog stadig Kristina's var okay lavet (modsat Rosa's, som jeg tidligere har anmeldt), så kan leve med det (og tatoveringerne) når resten er så top klasse.. Ville dog i den grad foretrække au natural!

Jeg er helt enig i at det er forbandet ærgerligt at disse 2 Anna og Kristina har ødelagt deres bryster. :( 

Jeg beundrede Annas smukke bryster og de var himmelske faste og lækre at kramme. Sidst jeg var der havde hun så desværre ændret dem til to nakkepuder fra en gammel WV. 

Og ja Rosas er endnu værre - (en berøring gav mig flash back til mine driblinger i mine unge år som håndboldspiller ) 

LAD os bede til at skønne Elena bevarer sine - jeg spurgte hende her sidst jeg besøgte hende og hun sagde “never” 

håber du holder fast i det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at der står af Elena kommer igen den 19. januar 2020. Glæder mig allerede. :razz:

Jeg er godt nok også fristet af en trekant med Anna og Kristina. Har besøgt dem begge to - og de er begge skide søde. Synes også at prisen på duosex er fair. Tror dog ikke de laver lesbisk. Men hvordan med en trekant - man er vel nødt til at skifte kondom en del gange undervejs?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honky-Dory skrev, for 12 timer siden:

Har en SMS der sidder og venter på svar derfra, men ser ud til den er sendt

Fandt ud for det var mit iMessage der ikke gad :-) men de er her i 2 uger Kristina og Anna ;):rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 2 timer siden:

Kan se at der står af Elena kommer igen den 19. januar 2020. Glæder mig allerede. :razz:

Jeg er godt nok også fristet af en trekant med Anna og Kristina. Har besøgt dem begge to - og de er begge skide søde. Synes også at prisen på duosex er fair. Tror dog ikke de laver lesbisk. Men hvordan med en trekant - man er vel nødt til at skifte kondom en del gange undervejs?

Der står på begge deres annoncer på Annoncelight at de tilbyder lesbian show, så det satser jeg på at prøve..

Og ja, går ud fra der skal skiftes kondom hver gang man skifter pige

Taget det ovenstående i betragtning har jeg også valgt at forlænge min duo i dag til 90 min... Der skal jo være tid til at skifte kondom :P Er sikkert flad efter en halv time, men skal jo nødig have stress på med disse skønheder :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honky-Dory skrev, for 7 minutter siden:

Der står på begge deres annoncer på Annoncelight at de tilbyder lesbian show, så det satser jeg på at prøve..

Og ja, går ud fra der skal skiftes kondom hver gang man skifter pige

Taget det ovenstående i betragtning har jeg også valgt at forlænge min duo i dag til 90 min... Der skal jo være tid til at skifte kondom :P Er sikkert flad efter en halv time, men skal jo nødig have stress på med disse skønheder :rolleyes:

Hvad må du slippe for 90 min? Kan se op til 60 nemlig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, Lige nu:

Hvad må du slippe for 90 min? Kan se op til 60 nemlig :-)

3300 er basis prisen for 90 min, så den sidste halve time er ikke et røverkøb.. men prisen er nu ikke så afgørende for mig, vil gerne have rigeligt med tid uden stress og jag.. og det bliver skam også en del mere end 3300 i alt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus
Lange skrev, for 3 timer siden:

 

 

Redigeret af Antoninus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de som er interesserede i at høre om mit besøg i mandags, har jeg netop publiceret min anmeldelse. Udkommer muligvis også som roman inden længe, flere forlag har vist deres interesse - tror i hvert fald det er i skarp konkurrence blandt Eroguides længste indlæg :) 

Den korte konklusion: Go for it! 

Tilfredse hilsener,

Honky-Dory

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...