Hop til indhold
Honky-Dory

Engtoften Viby vagtplan / kalender

Recommended Posts

Da jeg er lidt utålmodig efter at prøve en god duo med et par af Engtoftens skønheder, ville jeg høre om der er nogen af jer der kender til vagtplan den kommende tid? Kan se at Elena kommer på lørdag, men ellers ikke noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Følger lige lidt med :) 

Er der i øvrigt nogen der har været ved Elena af denne omgang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Elena i søndags - mit 5. besøg hos hende. Hun er min absolutte favorit for tiden. Hun er ganske enkelt fantastisk at være sammen med. <3 Smuk fra top til tå. Super sød og nem at snakke med. Dejlig medlevende med god øjenkontakt og masser af tungekys. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, for 3 timer siden:

Følger lige lidt med :)

Er der i øvrigt nogen der har været ved Elena af denne omgang? 

Håber jeg lykkes med at aflægge smukke Elena besøg i morgen ...... :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kristina kommer her i december ved jeg, venter på hende ^_^ og mener også at Anna kommer her i december. Frygter lidt at de er her samme tid.. har sværget mig selv til at hvis det en dag ender med Kristina og Anna på samme tid så skal jeg prøve en omgang med dem :wub::biggrin:

kan desuden se at @marcellino og jeg har lidt samme smag for de samme kvinder ;)

Redigeret af Crossfirevol2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, for 31 minutter siden:

Kristina kommer her i december ved jeg, venter på hende ^_^ og mener også at Anna kommer her i december. Frygter lidt at de er her samme tid.. har sværget mig selv til at hvis det en dag ender med Kristina og Anna på samme tid så skal jeg prøve en omgang med dem :wub::biggrin:

kan desuden se at @marcellino og jeg har lidt samme smag for de samme kvinder ;)

Glad for at se der kom lidt gang i tråden her :)

 

Krydser også selv fingre for en Kristina & Anna kombi (har været med Kristina, fantastisk.. Og kan ikke stå for Anna's uskyldige udseende på billederne) 

Skal dog ikke udelukke at jeg giver Elena et visit selvom hun ser ud til at være alene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Er lige kommet hjem fra Elena og det virkede til hun var alene - Udover mutter :D

Elena er præcis som beskrevet i hendes annonce og anmeldelser.

Pønser lidt på at se hende igen inden hun smutter!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, for 23 minutter siden:

Er lige kommet hjem fra Elena og det virkede til hun var alene - Udover mutter :D

Elena er præcis som beskrevet i hendes annonce og anmeldelser.

Pønser lidt på at se hende igen inden hun smutter!

 

Haha.. Jeg aftalte for lidt siden (før du skrev) en tid med Elena senere i aften (er så småt på vej).. Håber ikke det er dig der har har udmattet hende, hun valgte megafransk da jeg bad hende vælge om jeg skulle have anal eller megafransk som tilvalg :) 

Nej spøj til side, ser frem til mødet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop hjemvendt fra besøget hos Elena.. Holy smokes hun er smuk.. Blow ganske formidabelt og ridning er hun skarp til, så varm anbefaling herfra også!

Info til interesserede: hvis man vil have økoblow med afslutning i munden er det både superfransk og megafransk. Overraskede mig lidt, men kunne nu ikke ødelægge stemningen for mig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus
Honky-Dory skrev, for 10 minutter siden:

Har en time med de to skønheder i morgen - God help me! :biggrin:

Med lesbian show?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus
Honky-Dory skrev, Lige nu:

Ikke bestilt endnu, men skal absolut ikke udelukkes :)

Har du bestilt det førhen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honky-Dory skrev, 1 time siden:

Nej, er første gang jeg skal være sammen med to piger :)

Glæder mig så neget til at høre om dit besøg.. jeg skal have Kristina alene i 1 time regner jeg med, har noget unfinished business med hende ;) og så må jeg tage dem begge efterfølgende en anden dag for første gang i mit liv.. nøj det bliver en konge fødselsdagsgave til mig selv :wub::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, for 9 minutter siden:

Glæder mig så neget til at høre om dit besøg.. jeg skal have Kristina alene i 1 time regner jeg med, har noget unfinished business med hende ;) og så må jeg tage dem begge efterfølgende en anden dag for første gang i mit liv.. nøj det bliver en konge fødselsdagsgave til mig selv :wub::D

Skal nok lige give en update når adrenalinen har lagt sig ;) Og en tur med Kristina alene er (som du kan se af en tidligere anmeldelse fra min side) bestemt også turen til Viby værd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Glæder mig til at høre din oplevelse, Honky-dory  :) Ved i hvor længe de bliver denne gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej nej nej...jeg har først nu set Kristians nye billeder. Hun har lavet samme nummer som Anna, hun har fået lavet bryster. Anna havde de artigste bløde små ungpigebryster, før hun lavede dem større. Nu har hun hårde plastikbolde, og fandme ikke om kristina også har fået større bryster. Hold nu kæft, hvor jeg synes, det er ærgerligt. Hun havde, i min verden, perfekte bløde dejlige bryster, og nu er de pumpet op. Jeg forstår det ikke...men det ærger mig gul og blå, for det er et absolut turn OFF for mig, og dermed ikke mere sex med Kristina (som jeg ellers havde glædet mig til at sexe med igen)

 

slowhead

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Slowhead skrev, for 41 minutter siden:

Nej nej nej...jeg har først nu set Kristians nye billeder. Hun har lavet samme nummer som Anna, hun har fået lavet bryster. Anna havde de artigste bløde små ungpigebryster, før hun lavede dem større. Nu har hun hårde plastikbolde, og fandme ikke om kristina også har fået større bryster. Hold nu kæft, hvor jeg synes, det er ærgerligt. Hun havde, i min verden, perfekte bløde dejlige bryster, og nu er de pumpet op. Jeg forstår det ikke...men det ærger mig gul og blå, for det er et absolut turn OFF for mig, og dermed ikke mere sex med Kristina (som jeg ellers havde glædet mig til at sexe med igen)

 

slowhead

Håber virkelig ikke Elena får gjort det samme, tror jeg vil fælde en lille tåre hvis det sker :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...