Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvor lang er jeres diller egentlig

Recommended Posts

Guest Runner

Min er ikke så lang. Til gengæld er den hidsig og der hvor den ikke kan nå, der kan den spytte. 

Jeg tror faktisk min pik er helt gennemsnitlig, men har fået at vide at den er over gennemsnittet. Men nok bare helt almindelig når det kommer til stykket

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Altså hvis du skal have sjove anekdoter så har jeg engang haft en gæst der var piercet med små metalkugler inde under huden såkaldte dermals.. Der var nok 30 små bitte kugler indopereret i hans forhud:wacko:.. Jeg troede den var syg.. Heldigt for ham havde jeg datet en mand tidligere der havde både dem og var vegetar så det holde ikke længe:lol:.. Men pga tidligere erfaring vidste jeg jo godt hvad det var og han fik en så god som mulig oplevelse selvom de der små metal kugler føltes som tortur når de ramte skambenet.. En anden af pigerne fortalte at hun havde flat out nægtet at knalde ham og fortalt ham han kunne få massage og svensk:lol:.. 

Goes to show at ikke alle gode idéer er så gode endda:P.. 

Hvordan går sådan nogle i spænd med køleskabs magneter ? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 5 timer siden:

Min er ikke ret stor , til gengæld har jeg en ordentlig røv at skubbe den ind med :-) :-) :-)

Hmm.. @pdrhan nu ligger landet jo sådan at en lille hammer kan OGSÅ banke et stort søm i.. :P :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Tiden man holder er lidt "ligemeget" for sådan en som mig der mest tænder på mandens orgasme:P.. Jeg synes simpelthen ikke der er noget frækkere end de der rytmiske ryk man kan mærke når manden kommer og så lyden:wub:.. Hvis han er typen der er meget vokal under sex altså:P..

Og når man er pleaser så giver det også en følelse af at man egentlig ikke har udført det "forventede" også selvom det måske ikke var en forventning.. 

Det passer ikke helt.. Jeg husker du blev forskrækket da jeg brølede første gang vi var sammen.. :lol: :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 4 timer siden:

Nu er jeg ikke videre skarp så derfor må jeg nok hellere snart afprøve dette IRL og hvorfor ikke med J.R. hun har jo rigtig gode anbefalinger ikke mindst fra vores allesammens gode ven og broder varmemesteren him self. /// på dansk @Varmemester

Jeg bukker og takker.. Kan KUN sige den lille nuttede pige er et besøg værd.. ;) Og så er hun LIGE til at kaste rundt med, selv for mig.. :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

for sådan en som mig der mest tænder på mandens orgasme:P

Jeg skal lige høre dig ganske kort. Foretrækker du et bryllup om foråret, sommer, sensommer?....Hvad tænker du? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En gang blev jeg kaldt for midgårdsormen, men den er vel blevet lidt mindre med årene efterhånden, som den er blevet slidt ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 3 minutter siden:

En gang blev jeg kaldt for midgårdsormen, men den er vel blevet lidt mindre med årene efterhånden, som den er blevet slidt ned.

ja kan sagtens følge dig ven :D

svarer lige på dine 1-3  lidt off topic....

1. det er rigtig nok ;)

2. Nej ikke "min" alene , men måske 1 god times tid i ny og næ :rolleyes:

3. eller på ryggen af hende :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 9 timer siden:

Og @kenderen har ret - man bør svare. Undskyld til jer begge - jeg har en bestemt grund til ikke at svare ;)

Hmm - det er vel ikke sådan at du ikke har nogen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 7 timer siden:

Præcis det samme for mig, dog kan jeg heller ikke komme sammen med kvinder der ikke er GP'er.

Jeg gider ikke komme hvis jeg ikke er sammen med kvinder. I øvrigt er det med at komme blevet temmelig overvurderet med årene. Det er som at stå på skiene i bakken: det er jo ikke når man kommer ned som det er som sjovest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Jeg snor den gerne to gange om livet og stikker den ned i støvlen.

Er det DIG de kalder den bestøvlede kat :), helt fin titel på et plejehjem med en masse ensomme og forsømte kvinder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Jeg gider ikke komme hvis jeg ikke er sammen med kvinder. I øvrigt er det med at komme blevet temmelig overvurderet med årene. Det er som at stå på skiene i bakken: det er jo ikke når man kommer ned som det er som sjovest.

jeg har også stået meget på ski igennem årene og min konklusion må være følgende...

Da jeg var yngre ja så gjaldt det altid om at komme først ned af bjerget, det tog typisk 2-3 minutter. 

Med tiden blev jeg dog noget klogere,,, hvorfor haste ned ad den skibakke bare for at stå i kø i ca. 15-20 min.

Nu vil jeg hellere nyde den laange flotte tur med indlagte pauser og måske være 10 min. om at komme ned igen

parallelt til købe sex verden , vil jeg også nu hellere købe en time have god tid fx. små indlagte pauser , så nyder jeg tiden og oplevelsen meget mere...:):rolleyes::)

Redigeret af Hunting for beaver
nogen gange får jeg også en lille ski på ved afterskii

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 14 timer siden:

Hvis man står på ski, som jeg gør, så tro mig!!

Man er seriøst gladest når man kommer ned :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 1 time siden:

Hvis man står på ski, som jeg gør, så tro mig!!

Man er seriøst gladest når man kommer ned :blink:

Har du det omtrent sådan også med sex? "Puh.... færdig .... uden ulykker og brækkede ben. Giv mig nu en whisky"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mig der har stået model til osterejen, både form, størrelse, farve og smag ;)

Seriøst:

18cm lang, aner ikke hvor tyk. 

Pigerne plejer at være godt tilfreds med den, dog er analsex i altid så let med den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 13 minutter siden:

Det er mig der har stået model til osterejen, både form, størrelse, farve og smag ;)

Seriøst:

18cm lang, aner ikke hvor tyk. 

Pigerne plejer at være godt tilfreds med den, dog er analsex i altid så let med den. 

18 cm. imponerende  hvor måler du fra :D

som jeg skrev længere oppe  er min ca 10 cm. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden:

18 cm. imponerende  hvor måler du fra :D

Fra navlen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...