Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvor lang er jeres diller egentlig

Recommended Posts

Som i overskriften :  Hvor lang ER jeres diller     kom så      ud med det,, nu vil jeg sgu vide det,,,,:)

Er det en shower eller grower smiley ;)

Hvad kalder i den 

Har i nogen sinde fået ris eller ros for jeres "værktøj" :rolleyes:

Det skal ikke hedde sig,,,, så derfor går jeg gerne forrest og siger at min er ca 10 cm. lang, til gengæld er jeg omstillings villig, og altid parat i en fart,,,:rolleyes::D

Fandeneddeme godt at man er ydstyret med en villig tunge og et par gode og nænsomme hænder 

hold jer endelig ikke tilbage , men kom friske   hva faen det er jo snart Jul 

I <3 lyserøde <3 har sikkert også lige et par sjove inputs, dejligt og tak for dem også 

P.S.  I vælger selv lige om i svarer ærligt eller sådan mere for sjovt, det er jo trods alt i forum hyggesnak :):):)

Knus Hunter Senior

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha ha - hvor mange ærlige svar venter du ;)

Og du må nok definere målemetoden - jeg kender 3, som også giver 3 forskellige resultater.

1. Mål fra roden på oversiden af penis. (Korteste resultat)

2. Stil dig til bordkanten - læg kalorius på bordet og mål fra kant til der hvor penis "nåede" til - ikke snyde med at presse de fede lår hårdt mod bordkanten (mellem resultat)

3. Mål fra pungen og undersiden af penis (længeste resultat)

Så vidt jeg ved er nr. 1 det mest ærlige - for det udgør "nytteværdien" for kvinden. Hvilket dog nogle gang udfordres - fordi nogle kvinder siger de får lidt mere længde ved at ride manden - især hvis drt er i reverse cowboy :rolleyes: 

Nå ja - og så er der tykkelsen. Ved ikke helt hvordan den måles og hvad den betyder for kvinden 

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rassimus

Stor nok :-) Og i øvrigt får jeg tit at vide, at størrelsen ikke er så vigtig, men den rette krumning, så man stimulere gpunktet med den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rassimus skrev, for 20 minutter siden:

Stor nok :-) Og i øvrigt får jeg tit at vide, at størrelsen ikke er så vigtig, men den rette krumning, så man stimulere gpunktet med den.

Men en krumning kan også gøre at der kommer ekstra luft ind hvilket ikke er særlig fedt.. Den mest korrekte og bedste tissemand er der hvor manden har formået at finde lige præcis den form for sex (hastighed, stilling, bevægelse) der passer til hans tissemand.. Og en krumning stimulerer jo heller ikke g punktet i alle stillinger medmindre den er krum både nedad og opad hvilket jeg har svært ved at forestille mig:P:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvis du skal have sjove anekdoter så har jeg engang haft en gæst der var piercet med små metalkugler inde under huden såkaldte dermals.. Der var nok 30 små bitte kugler indopereret i hans forhud:wacko:.. Jeg troede den var syg.. Heldigt for ham havde jeg datet en mand tidligere der havde både dem og var vegetar så det holde ikke længe:lol:.. Men pga tidligere erfaring vidste jeg jo godt hvad det var og han fik en så god som mulig oplevelse selvom de der små metal kugler føltes som tortur når de ramte skambenet.. En anden af pigerne fortalte at hun havde flat out nægtet at knalde ham og fortalt ham han kunne få massage og svensk:lol:.. 

Goes to show at ikke alle gode idéer er så gode endda:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Altså hvis du skal have sjove anekdoter så har jeg engang haft en gæst der var piercet med små metalkugler inde under huden såkaldte dermals.. Der var nok 30 små bitte kugler indopereret i hans forhud:wacko:.. Jeg troede den var syg.. Heldigt for ham havde jeg datet en mand tidligere der havde både dem og var vegetar så det holde ikke længe:lol:.. Men pga tidligere erfaring vidste jeg jo godt hvad det var og han fik en så god som mulig oplevelse selvom de der små metal kugler føltes som tortur når de ramte skambenet.. En anden af pigerne fortalte at hun havde flat out nægtet at knalde ham og fortalt ham han kunne få massage og svensk:lol:.. 

Goes to show at ikke alle gode idéer er så gode endda:P.. 

Hej J.R. , takker for ret sjovt input :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 38 minutter siden:

2. Stil dig til bordkanten - læg kalorius på bordet og mål fra kant til der hvor penis "nåede" til - ikke snyde med at presse de fede lår hårdt mod bordkanten (mellem resultat)

Husk med spredte ben, ellers er det måske ikke lårene der bliver presset hårdt mod bordkanten, hvis du lige vil hjælpe resultatet lidt på vej :-) 
Måske skulle man anvende denne simple reference:

220px-Erect_penis_measurement.png.39ac3178f915726b97d4b69a45574226.png

Jeg har engang fået at vide at min var helt perfekt, ikke for lang eller kort, ikke for tyk eller tynd. Det var så fra en ladyboy i UK, som skæbnen ville at jeg lige havde knaldet. Ved ikke rigtigt hvad jeg skal lægge i det ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 16 minutter siden:

Husk med spredte ben, ellers er det måske ikke lårene der bliver presset hårdt mod bordkanten, hvis du lige vil hjælpe resultatet lidt på vej :-) 
Måske skulle man anvende denne simple reference:

220px-Erect_penis_measurement.png.39ac3178f915726b97d4b69a45574226.png

Jeg har engang fået at vide at min var helt perfekt, ikke for lang eller kort, ikke for tyk eller tynd. Det var så fra en ladyboy i UK, som skæbnen ville at jeg lige havde knaldet. Ved ikke rigtigt hvad jeg skal lægge i det ... 

Du er altså tilhænger af metode 1?

Del dette indlæg

Link til indlæg

the average flaccid, pendulous penis is 9.16 cm (3.61 inches) in length; the average erect penis is 13.12 cm (5.16 inches) long. The corresponding girth measurements are 9.31 cm (3.66 inches) for a flaccid penis and 11.66 cm (4.59 inches) for an erect one.

A graph of the size distribution shows that outliers are rare. A 16-cm (6.3-inch) erect penis falls into the 95th percentile: Out of 100 men, only five would have a penis larger than 16 cm. Conversely, an erect penis measuring 10 cm (3.94 inches) falls into the 5th percentile: Only five out of 100 men would have a penis smaller than 10 cm.

https://www.sciencemag.org/news/2015/03/how-big-average-penis

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, 1 time siden:

Ha ha ha - hvor mange ærlige svar venter du ;)

Og du må nok definere målemetoden - jeg kender 3, som også giver 3 forskellige resultater.

Så vidt jeg ved er nr. 1 det mest ærlige - for det udgør "nytteværdien" for kvinden. Hvilket dog nogle gang udfordres - fordi nogle kvinder siger de får lidt mere længde ved at ride manden - især hvis drt er i reverse cowboy :rolleyes: 

Nå ja - og så er der tykkelsen. Ved ikke helt hvordan den måles og hvad den betyder for kvinden 

Takker for rigtig fin beskrivelse,,,:)

Hvor meget er der ca. i forskel på de 3 metoder ,, snakker vi flere cm. pr mål og altså helt op til ekstra 5-6 cm. ,, eller mere sådan 1-3 cm, agtigt ved godt hvad jeg helst ville foretrække.

Desuden sagde en klog kvinde engang til mig at hun " KUN" skulle bruge de første 5-7 cm. for at tilfredsstille hende resten var overflødige cm. ,,ingen nævnt ingen glemt men en kæmpe takker og møzzer for den klenodie, var det egentlig ikke ret sødt sagt af hende, man skulle næsten tro at hun kunne gøre enhver mand glad i låget ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
NoBS skrev, 1 time siden:

1. Det er vist den korrekte metode 

2. Det kan jeg ikke.... den svipper op hver gang jeg skal til at måle. 
3. Den bliver liiige lidt længere når posen er tømt, og kuglerne trækker den ned mod knæene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Som i overskriften :  Hvor lang ER jeres diller     kom så      ud med det,, nu vil jeg sgu vide det,,,,:)

Hvad kalder i den 

Det skal ikke hedde sig,,,, så derfor går jeg gerne forrest og siger at min er ca 10 cm. lang, til gengæld er jeg omstillings villig, og altid parat i en fart,,,:rolleyes::D

Fandeneddeme godt at man er ydstyret med en villig tunge og et par gode og nænsomme hænder 

I <3 lyserøde <3 har sikkert også lige et par sjove inputs, dejligt og tak for dem også 

P.S.  I vælger selv lige om i svarer ærligt eller sådan mere for sjovt, det er jo trods alt i forum hyggesnak :):):)

Knus Hunter Senior

Er det tid til en navneændring?

“Hunting for Diller” måske B):D

Uden at gå alt for meget i detaljer, så er min 7,359 cm.......... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

Hvad kalder i den 

Knus Hunter Senior

Min er ikke ret stor , til gengæld har jeg en ordentlig røv at skubbe den ind med :-) :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 15 minutter siden:

the average flaccid, pendulous penis is 9.16 cm (3.61 inches) in length; the average erect penis is 13.12 cm (5.16 inches) long. The corresponding girth measurements are 9.31 cm (3.66 inches) for a flaccid penis and 11.66 cm (4.59 inches) for an erect one.

A graph of the size distribution shows that outliers are rare. A 16-cm (6.3-inch) erect penis falls into the 95th percentile: Out of 100 men, only five would have a penis larger than 16 cm. Conversely, an erect penis measuring 10 cm (3.94 inches) falls into the 5th percentile: Only five out of 100 men would have a penis smaller than 10 cm.

https://www.sciencemag.org/news/2015/03/how-big-average-penis

So not that many 1 foot ( app. 30 cm. :rolleyes: ) penises IRL ,, I guess :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden:

Takker for rigtig fin beskrivelse,,,:)

Hvor meget er der ca. i forskel på de 3 metoder ,, snakker vi flere cm. pr mål og altså helt op til ekstra 5-6 cm. ,, eller mere sådan 1-3 cm, agtigt ved godt hvad jeg helst ville foretrække.

Desuden sagde en klog kvinde engang til mig at hun " KUN" skulle bruge de første 5-7 cm. for at tilfredsstille hende resten var overflødige cm. ,,ingen nævnt ingen glemt men en kæmpe takker og møzzer for den klenodie, var det egentlig ikke ret sødt sagt af hende, man skulle næsten tro at hun kunne gøre enhver mand glad i låget ;)

I mit til tilfælde 1 cm ift. hver metode 

Og @kenderen har ret - man bør svare. Undskyld til jer begge - jeg har en bestemt grund til ikke at svare ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
VDI skrev, for 9 minutter siden:

Er det tid til en navneændring?

“Hunting for Diller” måske B):D

Uden at gå alt for meget i detaljer, så er min 7,359 cm.......... 

1. ja måske

2. Fin størrelse i slap tilstand ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden:

2. Fin størrelse i slap tilstand ;) 

Det er bredden B);)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min er 3 cm lang i afslappet tilstand.

16 cm lang i glad tilstand, helt lige og god tykkelse.

Så jeg er vist det man kalder en "Grover"

Kan aldrig komme sammen med en kvinde, tilgengæld kan jeg køre på i timevis. Endnu ingen kvinder har klaget. :lol:

Redigeret af kaskap79

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...