Hop til indhold
soluret

Advarsel Mara på Østerbro, hold jer væk

Recommended Posts

Jeg har i dag været forbi Mara i Ålborggade Østerbro, uden at vide at jeg besøgte hende på Amager for ca 1 år siden uden at anmelde hende, men det burde jeg have gjordt, købte en halv time med SF og div, hun starter med at jeg slet ikke måtte røre hende for så at komme gummi på banditten og give det dårligste blov, mens jeg ligger der og ser på hun river og flå i den går det op for mig at jeg havde været hos hende før ( på Amager) og husker det var den dårligste oplevelse og det samme var tilfældet idag, efter lidt tid tager hun fat i banditten og køre løs med hånden, jeg kæmper for at komme, for så at komme væk derfra. Hold jer fra hende hun er på ingen måde penge værd, og billederne er ikke af hende, hun ligner en der er 20 år ældre end på billederne. Det er første gang jeg anmelder og kan desværre ikke se hvor eller hvordan jeg påføre et link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er link nr. 2. 

Har netop også været forbi, men havde på forhånd besluttet mig for at gå igen, hvis billederne ikke passede.

Jeg gik igen. 

Hverken tekst (alder mv.) eller billeder er i nærheden af at være retvisende.

Cob

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
soluret skrev, for 20 timer siden:

mens jeg ligger der og ser på hun river og flå i den går det op for mig at jeg havde været hos hende før ..

Ha ha, har selv prøvet det et par gange. Underlig følelse. Makeup'en, stedet, tøjet, tiden kan spille én et puds; og så ser du lige en vorte på den ene balle eller noget og pludselig går det op for dig at du har været der før. Har nogen gange tænkt over, om der kunne være tale om et egentlig deja-vu...?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...