Hop til indhold
estat92

Rund fødselsdag

Recommended Posts

Guest VDI
estat92 skrev, for 23 timer siden:

Hej alle

Jeg har en tanke. 

Jeg fylder rundt og min  vennekreds er ikke den største. 

Min tanke er skal jeg invitere de GPer der har været her til en lille forsigtig sammenkomst. 

Jeg tænker uden sex men bare hyggelig dag. 

Det  bliver gp er og mig? 

Jeg ved ikke? 

Som andre er inde på, så skal du nok ikke sætte alt for store forventninger op efter at pigerne tropper op, endsige gør det gratis.

Husk de har det her som et arbejde, så med mindre de kender dig rigtig godt, så er du nok bedre tjent med at bruge en håndfuld af de lange på én af pigerne og så tage hende med ud at spise og efterfølgende .....hvad I nu aftaler indbyrdes.

Alternativt deler du fadbamser ud på den lokale til dem af mændene der måtte troppe op herinde fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VDI
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Jeg har selv mødt glædespiger uden for sengestolperne, hvor nogle ville have betaling for den tid, vi brugte sammen – da det jo greb ind i deres arbejdstid :( – mens andre mente, at mit selskab så rigeligt var det hele værd uden yderligere erkendtlighed :)

Ja ja, man skal selvfølgelig ikke sætte sit lys under en skæppe.
Og det er da også for galt at de ville have betaling for den tid de brugte sammen med dig...og så endda i deres arbejdstid. De skulle da skamme dem altså!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 46 minutter siden:

Så så jeg hellere en røvfuld af de gæve gallere fra Eroguide troppede op med truthorn og tossede hatte på en kaffebar i Odense. Og hvis den idé også lyder lidt crazy, ville jeg byde mig selv på den dyreste og vildeste gp og knalde hende til iltapparatet ramte det røde felt. 

@Rejsenetværk træder i karakter her. Sikke et overskud. Sikke en fyr. Du fangede den lige med det samme. Og uden at være så bramfri som mig. Jeg må vidst snart ud og spise trøfler og foie gras med dig, tror jeg. 

Meget gerne underdog40, men du har jo undveget alle muligheder for at tage på FKK tur, mens du havde chancen sammen med nogle af os, og du egentlig gerne ville :)

Jeg var tæt på at hoppe på den med  foi gras skam, men kan jo godt se at alt moderne fødevareproduktion foregår under så horible vilkår, at det er hyklerisk at forsage foi gras, mens vi med god samvittighed skovler ugens tilbud i indkøbs vognen, hvor vil helst ikke vil vide hvilket liv dyrene har haft på deres rejse til supermarkedets frys og køl :(

Du skal være vegetar, eller rig nok til at betale 4 x normal prisen for de dyreste økologiske produkter, som er produceret under de mest bæredygtige og humane vilkår, for at kunne sige dig fri for som forbruger, at bidrage til en verden, som dårligt tåler dagens lys :ph34r:

Så ledes bevæbnet med alle gode, og eller dårlig undskyldninger, jeg er på ;)

Men underdog40, mig bekendt har vi aldrig mødtes, men du er nok klar over at jeg har et forhold til alkohol, som gør at det skal planlægges, når jeg nyder alkohol i godt selskab.

Det betyder at jeg lader penge og kort blive hjemme, når jeg efter aftale nyder alkohol til god mad i godt selskab, som den jeg er ude med så lægger ud for - jeg har af samme grund heller ikke mobilepay, for jeg må ikke have nogen form for betalingsevne selv, når det første glas er drukket.

Jeg nyder ikke en spise som den du foreslår uden god vin og cocgnac til kaffen, og en aftale indebærer at du lægger ud for mig også, hvor jeg så overfører det som jeg skylder dig via netbank dagen efter.

Det forstår jeg godt hvis du ikke vil, men hvis du vil så foreslår jeg at spise den unævnelige ret her:

BISTRO BOHEME
Esplanaden 8
1263 Kbh K
http://bistroboheme.dk/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Esplanaden+8,+1263+København/@55.6873451,12.5892481,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4652531f6207f1fb:0xa3536db88025433d!8m2!3d55.6873421!4d12.5914368

PS

Vi skal bestemt ikke møde op med truthorn og sjove hatte på en kaffebar i Odense, men jeg synes at vi skal møde op, hvis estat 92 ønsker vores selskab.

Og jeg garanterer at jeg holder mig alkoholfri under hele besøget, uanset hvor berusede resten af selskabet måtte blive, det kan jeg sagtens, og det gør jeg gerne.

Regner ikke med at den står på hverken caviar eller foi gras, og så er det ok med en Nordic til mig :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
VDI skrev, for 32 minutter siden:

Ja ja, man skal selvfølgelig ikke sætte sit lys under en skæppe.
Og det er da også for galt at de ville have betaling for den tid de brugte sammen med dig...og så endda i deres arbejdstid. De skulle da skamme dem altså!

Det var deres valg – ikke mit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VDI
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Det var deres valg – ikke mit.

Ja selvfølgelig.

Og det var dit valg at betale dem alligevel, så det kan vel ikke have været helt dårligt trods alt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
VDI skrev, for 8 minutter siden:

Ja selvfølgelig.

Og det var dit valg at betale dem alligevel, så det kan vel ikke have været helt dårligt trods alt ;)

Den slags véd man jo først bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop stop. 

Ikke kaste med alt det der mudder. 

Takker mange gange for alle de input og meninger. 

Jeg skriver ikke at jeg er ensom, men min vennekreds ikke er stor. 

Jeg har venner. 

Jeg ville bare have et par input og dem har jeg fået. 

Til jer der ville vide hvornår det er står det på min profil men det er 29/5 og jeg bliver 50.

I må meget gerne komme med input men lad være med at svine hinanden til. 

Jeg tænker stadig. Jeg holder en fest for venner og bekendte. 

Om Jeg gør det for gp ved jeg ikke. 

God aften

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...