Hop til indhold
estat92

Rund fødselsdag

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har en tanke. 

Jeg fylder rundt og min  vennekreds er ikke den største. 

Min tanke er skal jeg invitere de GPer der har været her til en lille forsigtig sammenkomst. 

Jeg tænker uden sex men bare hyggelig dag. 

Det  bliver gp er og mig? 

Jeg ved ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

God  fødselsdagsfest  når  du  kommer  dertil,  med  gp'er  eller  ikke. 

Er  spændt  på  at  høre  hvad  du  beslutter  dig  for,  og  om  de  gp'er  du  invitere  dukker  op 

Del dette indlæg


Link til indlæg
estat92 skrev, for 58 minutter siden:

Hej alle

Jeg har en tanke. 

Jeg fylder rundt og min  vennekreds er ikke den største. 

Min tanke er skal jeg invitere de GPer der har været her til en lille forsigtig sammenkomst. 

Jeg tænker uden sex men bare hyggelig dag. 

Det  bliver gp er og mig? 

Jeg ved ikke? 

Jeg er ked af at skrive det, men det er i den bedste mening at jeg gør det.

Hvis du ingen anden relation har til nogle af de piger, som du har været sammen med, end at du har betalt dem for sex, så vil jeg stærkt fraråde at du inviterer dem sammen, uden at det er med sex køb for øje.

Jeg tror ikke at det vil blive vel modtaget, og at I vil kunne ses flere sammen med det for øje.

Kender du derimod en enkelt GP, eller et par stykker mere end almindeligt godt,  som kender hinanden, vil jeg ikke afvise at invitation vil være velkommen, uden at der er penge involveret.

Men føl rigtig godt efter, før du gør det.

Men ellers, så er jeg den, om du ønsker det, der gerne møder op på sammenskuds basis, for egen regning, hvis du ønsker selskab herfra.

Det er altid hyggeligt at møde nye mennesker gennem EG, og med DSB er det nemt og ofte billigt at rejse en styk vej efter det :)

Venilig hilsen

- og med ønske om en skøn rund fødselsdag.

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
estat92 skrev, 1 time siden:

Hej alle

Jeg har en tanke. 

Jeg fylder rundt og min  vennekreds er ikke den største. 

Min tanke er skal jeg invitere de GPer der har været her til en lille forsigtig sammenkomst. 

Jeg tænker uden sex men bare hyggelig dag. 

Det  bliver gp er og mig? 

Jeg ved ikke? 

Håber virkelig at det indlæg er en joke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Håber virkelig at det indlæg er en joke.

Det  håber jeg faktisk at det ikke er, men fokus er måske ikke helt realistisk.

Jeg kan kun sige, at jeg har haft vellykkede relationer til mænd jeg har mødt på EG, og som deltog i min 50 års fødselsdag, men som siden gik i opløsning.

Men det var hyggeligt så længe det varede. 

Jeg har venner fra EG og Hedomax, som jeg har kendt i årevis, som jeg stadig ses med, og som har vist sig som ægte venner i både med og modgang.

Og nu har Trine Tease og jeg udviklet et stadig tættere bekendtskab, efter mange år sammen i forum, hvor hun tidligere har sat mindre pris på mig af og til, end hun gør i dag :)

Så jo estat 92, EG er slet ikke så tosset til at opsøge nye bekendtskaber,  du bor vistnok på Fyn, og Odense er da ikke længere væk, end at vi snildt kan ses i Odense.

Men ok, hvis du er født i 92 kan det godt være at nogle af os er for gamle efter din smag, men held og lykke i alt fald herfra.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
estat92 skrev, for 6 timer siden:

Hej alle

Jeg har en tanke. 

Jeg fylder rundt og min  vennekreds er ikke den største. 

Min tanke er skal jeg invitere de GPer der har været her til en lille forsigtig sammenkomst. 

Jeg tænker uden sex men bare hyggelig dag. 

Det  bliver gp er og mig? 

Jeg ved ikke? 

det lyder ensormt, tror desværre ikke nogen møder op uden en mindre formue, har oprigtigt lidt ondt af dig da det med ensomhed er et tabu og mange har det nøjagtigt det ligesom dig ..så du er bestemt ikke alene, håber det blir en dejlig fødselsdag for dig ihvertfald ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min umiddelbare tanke var "Det lyder som en fantastisk fødselsdag", men da jeg fik tænkt lidt mere over det, så faldt underkæben lidt, og øjenbrynet blev hævet.

Jeg tror desværre ikke, at det bliver en fantastisk dag alligevel. Kvinderne kender jo ikke hinanden, og det kan meget hurtigt blive akavet. Især hvis dine GPere er af forskellige nationaliteter og derved sprogproblemer. Desuden tænker jeg, at de alle vil sidde og undre sig over, hvad der forventes af dem? De sidder der rundt om bordet, og du suser rundt og giver boller og lagkage *no  pun intended* :D

Tror du vil få større success, hvis du finder et par stykker, der kender hinanden på forhånd, hvor snakken kan gå lystigt om alt mellem himmel og jord. 

Lige meget hvad du finder ud af, så håber jeg du får en dejlig dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanken er jo sød men tænk hvis alle pigerne sagde nej. 
Den tanker har du sikkert også gjort dig. Det vil jo gøre ondt og du vil sikkert blive skuffet.

Det er de færreste piger der blander det private og jobbet sammen. Nok er vi søde og kælende og forsøger at gøre det så godt som muligt når i er på besøg, da det er vores job. Men at komme til fest hos jer, der takker de fleste nok nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Tanken er jo sød men tænk hvis alle pigerne sagde nej. 
Den tanker har du sikkert også gjort dig. Det vil jo gøre ondt og du vil sikkert blive skuffet.

Det er de færreste piger der blander det private og jobbet sammen. Nok er vi søde og kælende og forsøger at gøre det så godt som muligt når i er på besøg, da det er vores job. Men at komme til fest hos jer, der takker de fleste nok nej.

Nu skuffer du mig for vildt :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 4 timer siden:

Min umiddelbare tanke var "Det lyder som en fantastisk fødselsdag", men da jeg fik tænkt lidt mere over det, så faldt underkæben lidt, og øjenbrynet blev hævet.

Jeg tror desværre ikke, at det bliver en fantastisk dag alligevel. Kvinderne kender jo ikke hinanden, og det kan meget hurtigt blive akavet. Især hvis dine GPere er af forskellige nationaliteter og derved sprogproblemer. Desuden tænker jeg, at de alle vil sidde og undre sig over, hvad der forventes af dem? De sidder der rundt om bordet, og du suser rundt og giver boller og lagkage *no  pun intended* :D

Tror du vil få større success, hvis du finder et par stykker, der kender hinanden på forhånd, hvor snakken kan gå lystigt om alt mellem himmel og jord. 

Lige meget hvad du finder ud af, så håber jeg du får en dejlig dag. 

Der er et par gode pointer her. Dertil kommer, at nogle af pigerne måske vil betragte det som en del af deres arbejde og forvente at blive betalt for den tid, de tilbringer hos fødselaren – trods bollefrembringelse. Fra ovnen, forstås.

Jeg har selv mødt glædespiger uden for sengestolperne, hvor nogle ville have betaling for den tid, vi brugte sammen – da det jo greb ind i deres arbejdstid :( – mens andre mente, at mit selskab så rigeligt var det hele værd uden yderligere erkendtlighed :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ estat 92

Hvornår fylder du rundt,og hvor gammel bliver du?

Vil du have tilfældig selskab her fra EG, fredag, lørdag eller søndag aften i Odense, hvis der er nogle af os der kan på dagen, og som vil komme og deltage for egen regning?

Tag det ikke som et nederlag, hvis ingen vil, men kom gerne med en dato, og så ser vi om vi kan blive nogle få der gerne vil.

Jeg kommer, hvis muligt gerne.

Læg nu ikke op til noget med reservationer, og bordbestilling, da en hensigsterklæring om at komme fra tilfældige brugere på EG, ikke er en garanti for at de også kommer på dagen.

Det er surt at stå med sen sur overtjener, og kigge langt efter dem , som du troede ville komme, men som ikke gør det.

Jeg ser ingen anden mulighed, end at du bringer 2 - 3 datoer i spil, som vi så lader som om er din fødselsdag, og så mødes vi som de første på en kaffe bar i Odense, og ser hvor mange vi bliver.

Vi må så krydse fingre for at vi kan finde en hyggelig restaurant, som har ledige borde til nogle få uanmeldte gæster.

Og vi betaler selv. Du skal ikke stå med regningen for nogle helt ukendte mennesker, som du ikke aner hvem er, eller hvor mange vi kommer.

Kommer vi, så gør vi fordi at vi har lyst, og gerne betaler selv :)

Du må så nok regne med, at hvis vi kommer, så kommer der kun mænd til den komsammen.

Men skulle en enkelt gp snige sig imellem, hvilket nok er ret usandsynligt, så vil du opleve at hun kom fordi hun selv fik lyst, og ikke fordi du skulle invitere hende, med eller uden betaling :)

Nu er der også det aspekt, at det for mange mænd er en overvindelse at ville møde andre mænd fra EG, og en pige som ved at vi mænd også kommer, vil kunne være meget tilbageholdende af samme grund.

Men uanset, kommer der nogle, er få flere end 0, og det kunne da være et forsøg værd, hvis du har lyst estat 92.

Jeg vil foreslå en lørdag eller søndag eftermiddag i Odense, hvor alle kan nå ud og hjem samme dag.

Men hvis du vil prøve det jeg foreslår, så offentlig gør ikke i forum, hvilken kaffebar/cafe vi mødes på, den tager vi på pm.

Skriv gerne at vi mødes til en kop kaffe kl 16, sted oplyses på pm, og efter en kop kaffe finder vi en restaurant med ledige borde.

Og så vil jeg da foreslå at vi opretter en tråd efterfølgende i Hyggesnak, om en hyggelig dag, og hvem som deltog:)

Med forbehold for at jeg hurtigt kan få nogle aftaler, der hindrer mig i at deltage på bestemte datoer, så har jeg ferie fra den 25/11 til den 20/12.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Toddy skrev, for 4 timer siden:

Nu skuffer du mig for vildt :wacko:

Tror også Ida er en kold person,med den udtalelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk

Har selv mødt et par gper privat uden sex,så lad manden have troen,ikke alle er ens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
norisk skrev, for 7 minutter siden:

Har selv mødt et par gper privat uden sex,så lad manden have troen,ikke alle er ens.

Jeg forklare bare at han risikererer at blive skuffet. Det skal jo også med i hans overvejelser ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 26 minutter siden:

Forklar mig lige hvorfor du tænker det.?

Håber dælme der er tale om udsøgt ironi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 33 minutter siden:

Håber dælme der er tale om udsøgt ironi...

Tror du selv at de fleste gp blander arbejde og det private sammen.?
Jeg syntes det vil være synd for fødselaren hvis han blev skuffet over at de piger som han inviterer ikke kommer.

Forstår ikke hvorfor mit opslag udløser en vrede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 5 timer siden:

Nu skuffer du mig for vildt :wacko:

 

norisk skrev, 1 time siden:

Tror også Ida er en kold person,med den udtalelse.

Sandheden er ilde hørt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden:

Tror du selv at de fleste gp blander arbejde og det private sammen.?
Jeg syntes det vil være synd for fødselaren hvis han blev skuffet over at de piger som han inviterer ikke kommer.

Forstår ikke hvorfor mit opslag udløser en vrede. 

Nej til det første. Og jeg er helt enig.

Kan godt se at min kommentar er uforståelig. Sorry.. Det var bemærkningen "Nu skuffer du mig for vildt" jeg antager er ironisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha lad os da bare få lidt sjov

Mit indlæg hvor jeg skriver "nu skuffer du mig for vildt" skal nok tages med bare en lille smule ironi :rolleyes:

Jeg er sgu bare en ganske almindelig fyr, så derfor regner jeg jo nok heller ikke med at der er en hel stribe af smukke Gp som ønsker at bruge deres fritid med mig

Tænker at de har bedre ting at tage dem til :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Frodige Ida

Det beror på en stor misforståelse, som alene beror på en ironisk bemærkning skrevet af Toddy, og ment i sjov.

Intet er møntet på dit skriv, som er både fornuftigt og rigtigt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev faktisk en smule trist da jeg læste med her. For mig er det et råb om ensomhed. Og ingen, ingen, bør være i en situation som @estat92. Tænk at alternativet til en hyggelig rund fødselsdag skulle være gpére som gæster. Du søde milde. Misforstå mig nu ikke. Pigerne er dejlige og søde som honning. Men at de skal være stand-in for at bryde en mands ensomhed på en rund fødselsdag til en "forsigtig sammenkomst", gør mig oprigtig talt virkelig ked af det.

Så så jeg hellere en røvfuld af de gæve gallere fra Eroguide troppede op med truthorn og tossede hatte på en kaffebar i Odense. Og hvis den idé også lyder lidt crazy, ville jeg byde mig selv på den dyreste og vildeste gp og knalde hende til iltapparatet ramte det røde felt. 

@Rejsenetværk træder i karakter her. Sikke et overskud. Sikke en fyr. Du fangede den lige med det samme. Og uden at være så bramfri som mig. Jeg må vidst snart ud og spise trøfler og foie gras med dig, tror jeg. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
estat92 skrev, for 22 timer siden:

Hej alle

Jeg har en tanke. 

Jeg fylder rundt og min  vennekreds er ikke den største. 

Min tanke er skal jeg invitere de GPer der har været her til en lille forsigtig sammenkomst. 

Jeg tænker uden sex men bare hyggelig dag. 

Det  bliver gp er og mig? 

Jeg ved ikke? 

så lige denne tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/112711-meget-mærkeligt/?tab=comments#comment-1054678

Det vil da være oplagt at fejre dagen med hende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Kære Frodige Ida

Det beror på en stor misforståelse, som alene beror på en ironisk bemærkning skrevet af Toddy, og ment i sjov.

Intet er møntet på dit skriv, som er både fornuftigt og rigtigt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er sjældent alvorlig :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...