Hop til indhold
AarhusKlaus

Ingen kunder til GP’erne for tiden?!

Recommended Posts

Se positivt på det. I piger får (mere) tid til at hækle og strikke nogle uldklæder. Det er også vigtigt i denne kolde tid, så I ikke sidder og fryser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 44 minutter siden:

Se positivt på det. I piger får (mere) tid til at hækle og strikke nogle uldklæder. Det er også vigtigt i denne kolde tid, så I ikke sidder og fryser.

Jeg trænger i den grad til et par hjemmestrikkede uldsokker. Hvem byder ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Jeg trænger i den grad til et par hjemmestrikkede uldsokker. Hvem byder ind?

nu er jeg ikke strikke ekspert:Dmen kan de strikkes på 10 timer? til ca 1800 i timen:(

så kan du også forlange, det god holdbar kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

nu er jeg ikke strikke ekspert:Dmen kan de strikkes på 10 timer? til ca 1800 i timen:(

så kan du også forlange, det god holdbar kvalitet.

Ti timer??????

Jeg havde en flamme i gymnasiet for over 50 år siden, der indsmigrende tilbød mig at strikke et par. Jeg købte endda selv garnet, men til 25-årsjubilæet var de ikke endnu ikke blevet færdige. Og ved 50-årsjubilæet var der ikke sket stort videre. Det næste bliver vel, at gigten i hænderne tager overhånd?

Så ti timer holder ingen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 time siden:

Jeg var på gæstevisit i Ringstedgade i går, og der var TRAVLT. Det er der også på mit nye sted i Valby:wub:

Dejligt at du lige kunne snige lidt reklame ind i indslaget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Jeg oplever også der er lidt dødt for tiden, dog er 7 nye kodet ind som useriøs eller spørge Jørgen, bare i denne uge..:angry: det er sgu da belastende at nogle mænd er så dumme og ikke selv kan regne ud de har trådt forkert og er kodet ind og så skriver ugen efter som om intet er hændt:-o suk suk suk.. ingen pik til mig har der været hele ugen:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 1 minut siden:

Jeg oplever også der er lidt dødt for tiden, dog er 7 nye kodet ind som useriøs eller spørge Jørgen, bare i denne uge..:angry: det er sgu da belastende at nogle mænd er så dumme og ikke selv kan regne ud de har trådt forkert og er kodet ind og så skriver ugen efter som om intet er hændt:-o suk suk suk.. ingen pik til mig har der været hele ugen:rolleyes:

Meget beklageligt med manglende "blod"pølse, og meget beklageligt med luskefiserne, der får udløsning ved bare at læse en annonce, men vær glad for, at B.jarnerøv er gået uden om dig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Snuskepigen skrev, for 6 minutter siden:

Jeg oplever også der er lidt dødt for tiden, dog er 7 nye kodet ind som useriøs eller spørge Jørgen, bare i denne uge..:angry: det er sgu da belastende at nogle mænd er så dumme og ikke selv kan regne ud de har trådt forkert og er kodet ind og så skriver ugen efter som om intet er hændt:-o suk suk suk.. ingen pik til mig har der været hele ugen:rolleyes:

Så konjukturer rammer ikke wankers? Det hænger nok sammen med at det er gratis. Men pænt belastende det må det sku være. Selv om jeg elsker kontakt med de søde piger, så tror jeg egentlig også jeg ville betakke mig hvis de var kun var wankers. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Meget beklageligt med manglende "blod"pølse, og meget beklageligt med luskefiserne, der får udløsning ved bare at læse en annonce, men vær glad for, at B.jarnerøv er gået uden om dig :P

Hvem siger han er det? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 2 minutter siden:

Hvem siger han er det? :D

Det ved jeg selvfølgelig heller ikke :D. Jeg mente bare, at af alle de nævnte katastrofer, måtte "røven" suverænt trumfe over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Var på thaibesøg den anden dag. Fik at vide at det var det værste efteråret nogensinde. Og at mange thaiklinikker er til salg. Så hvis nogen er i tanker om at investere i en dårlig business: Now is the time.

Følger trunderne med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 4 timer siden:

Jeg oplever også der er lidt dødt for tiden, dog er 7 nye kodet ind som useriøs eller spørge Jørgen, bare i denne uge..:angry: det er sgu da belastende at nogle mænd er så dumme og ikke selv kan regne ud de har trådt forkert og er kodet ind og så skriver ugen efter som om intet er hændt:-o suk suk suk.. ingen pik til mig har der været hele ugen:rolleyes:

Er der heller ingen courgetter tilbage i drivhuset?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Dejligt at du lige kunne snige lidt reklame ind i indslaget. 

Så skulle de da være reklame for at få pigerne dertil. Tror de fleste kunder foretrækker at der er tilpas stille, så pigen kan være fokuseret, frisk og nærværende og ikke fokuserer på at der er en ny aftale i kalenderen 20 min senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Snuskepigen skrev, for 5 timer siden:

Jeg oplever også der er lidt dødt for tiden, dog er 7 nye kodet ind som useriøs eller spørge Jørgen, bare i denne uge..:angry: det er sgu da belastende at nogle mænd er så dumme og ikke selv kan regne ud de har trådt forkert og er kodet ind og så skriver ugen efter som om intet er hændt:-o suk suk suk.. ingen pik til mig har der været hele ugen:rolleyes:

Det der med “Spørge Jørgen“ - det skal du passe på med i forhold til at være useriøs. Jeg vil sagtens kunne spørge om noget den ene dag og så først “slå til” en måned eller to senere, når muligheden er der og lysten mærkes på sit højeste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Loser skrev, for 5 timer siden:

Så konjukturer rammer ikke wankers? Det hænger nok sammen med at det er gratis. Men pænt belastende det må det sku være. Selv om jeg elsker kontakt med de søde piger, så tror jeg egentlig også jeg ville betakke mig hvis de var kun var wankers. :D

De  kære  Wankers  har  ikke  travlt i november,  snarere  tværtimod.. 8 ud  af  10 henvendelser  er  wankere.  Heldigvis  er  jeg  blevet  bedre til at  spotte  de  fleste  af  dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Lauersen skrev, 1 time siden:

Er der heller ingen courgetter tilbage i drivhuset?

Hvorfor tror du jeg har drivhus?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor tror du jeg har drivhus?

.....Var det ikke det du skrev i din billedtråd dengang, eller får jeg nu rodet noget sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Rust in Peace skrev, for 27 minutter siden:

Det der med “Spørge Jørgen“ - det skal du passe på med i forhold til at være useriøs. Jeg vil sagtens kunne spørge om noget den ene dag og så først “slå til” en måned eller to senere, når muligheden er der og lysten mærkes på sit højeste. 

Jamen det er helt fint du har det på den måde, men jeg ville hvis jeg var fyr ikke spilde kvindens tid på og skrive og spørge om noget for og vente en mdr med og skrive igen.. jeg kan simpelthen ikke forstå det nogen gange skal tage 25 sms hver vej for en aftale.. jeg begriber det sgu ikke.. mine ydelser, priser, og hvor jeg holder til står sgu tydeligt beskrevet.. nå undskyld den sure svada:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Lauersen skrev, Lige nu:

.....Var det ikke det du skrev i din billedtråd dengang, eller får jeg nu rodet noget sammen.

Arg jeg ved nu ikke ikke om jeg udpenslede at de økologiske dildoer hang i drivhuset:D men jeg er nu mere til den ægte vare:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 2 minutter siden:

Arg jeg ved nu ikke ikke om jeg udpenslede at de økologiske dildoer hang i drivhuset:D men jeg er nu mere til den ægte vare:P

Det fik du, og man så dem også blive forbrugt. Jeg husker dem ellers som ret store og flotte. Var det ikke også dig der havde "haps-haps" billedet med brystvorteklemmerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 6 minutter siden:

Jamen det er helt fint du har det på den måde, men jeg ville hvis jeg var fyr ikke spilde kvindens tid på og skrive og spørge om noget for og vente en mdr med og skrive igen.. jeg kan simpelthen ikke forstå det nogen gange skal tage 25 sms hver vej for en aftale.. jeg begriber det sgu ikke.. mine ydelser, priser, og hvor jeg holder til står sgu tydeligt beskrevet.. nå undskyld den sure svada:wub:

Knep nu ???

Ja eller nej

 

Mere kræves vel ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Det fik du, og man så dem også blive forbrugt. Jeg husker dem ellers som ret store og flotte. Var det ikke også dig der havde "haps-haps" billedet med brystvorteklemmerne?

Det var det ja:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

 Var det ikke også dig der havde "haps-haps" billedet med brystvorteklemmerne?

Det har muligvis været mig i en brandert :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart er det ikke julegaverne der stjæler min tid eller penge ;)

Næææ det er lidt poker tuneringer ,  men vi kan da kombinere det og spille poker et par timer først og så bruge en time på lagnerne bagefter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 53 minutter siden:

De  kære  Wankers  har  ikke  travlt i november,  

Sæt dem på Lindholm så kan de wanke løs til øen synker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...