Hop til indhold
AarhusKlaus

Ingen kunder til GP’erne for tiden?!

Recommended Posts

Guest Nemtøs
fede skrev, for 11 minutter siden:

Det er jo markedsvilkårene. Men er det blevet mere udbredt med 600 kr, så bliver det sværere at tage 1000 til 1500 for det samme.

og det er nok det vi ser nu

Jeg  ændre  ikke  mine  priser,  da  jeg  finder  dem  rimelige  ift det  jeg  giver,  om  det  så  betyder  at  jeg  ikke  får  lavet  nogen  aftaler  så  overlever  jeg  nok  også  det.

Markedsvilkår  eller  ikke. 

Mænd  der  leder  efter  det  billigste  sex  og  hvor  prisen  er  den  vigtigste  faktor,  falder  alligevel udenfor  min  målgruppe.  Og  nej  jeg  er  ikke  et  dyrt  knald  :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Nemtøs skrev, for 28 minutter siden:

Jeg  ændre  ikke  mine  priser,  da  jeg  finder  dem  rimelige  ift det  jeg  giver,  om  det  så  betyder  at  jeg  ikke  får  lavet  nogen  aftaler  så  overlever  jeg  nok  også  det.

Markedsvilkår  eller  ikke. 

Mænd  der  leder  efter  det  billigste  sex  og  hvor  prisen  er  den  vigtigste  faktor,  falder  alligevel udenfor  min  målgruppe.  Og  nej  jeg  er  ikke  et  dyrt  knald  :-)

 

 

 

Prisen er næppe eneste parameter ved særlig mange. Nogle helt sikkert, men ikke majoriteten.

kan du få en god service af en attraktiv kvinde for 600-800 kr fremfor at give 1000-1500 kr for selvsamme. Ja så vælger majoriteten nok den, hvor de får mest kvalitet for pengene.

Men alene kan prisen jo ikke gøre det, hvis det er noget hø.

Hvis du har fået læst mine skriv som, jeg mener du skal sætte dine priser ned, så har jeg formuleret mig forkert. Det er VIGTIG at skrue din forretning sammen på en måde, som du er glad for!! Og har det bedst med! Andet ønsker jeg bestemt ikke.

Iøvrigt har du, som jeg har forstået det, nogle ydelser den gængse Rumæner ikke har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

For mig, kan det godt hænge sammen med pris og valg af Q. Skal det være billigt og bare et knald, uden for meget lir og snak, så billigt. Vil jeg ha en oplevelse, hvor jeg samtidig kan tale dansk med kvinden, så vil jeg gerne betale for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan være en anden årsag mange er i dag singler både mænd og kvinder og  så    kan man  jo "hjælpe" hinanden ,

så begge parter får det sjovt og uden forpligtelser og uden for mange penge . Der findes en hel del der ikke vil binde sig - har i tænkt over det piger ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 10 minutter siden:

Der kan være en anden årsag mange er i dag singler både mænd og kvinder og  så    kan man  jo "hjælpe" hinanden ,

så begge parter får det sjovt og uden forpligtelser og uden for mange penge . Der findes en hel del der ikke vil binde sig - har i tænkt over det piger ???

 

Det er der helt klart et "marked" for. Diverse dating sider lever og blomstrer i bedste velgående. De har været der længe.

Tror ikke umiddelbart det er noget det har direkte indflydelse på, hvem eller hvor mange der besøger os - nærmere hvorfor de besøger os. Nogle der besøger os ser: "Det kan noget helt andet det her" :wub:

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 21 minutter siden:

Der kan være en anden årsag mange er i dag singler både mænd og kvinder og  så    kan man  jo "hjælpe" hinanden ,

så begge parter får det sjovt og uden forpligtelser og uden for mange penge . Der findes en hel del der ikke vil binde sig - har i tænkt over det piger ???

 

Er vi så ikke ovre i sukkersegmentet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
fede skrev, for 6 timer siden:

Alle faggrupper har store lønstigninger pt. Inklusive de offentlig ansatte. Overførselsindkomsterne stiger mere end priserne på GP, så har de ikke råd idag, så havde de bestemt heller ikke for 10 år siden. Færre er på overførselsindkomst idag fremfor for 5 år siden.

Alt dette burde medvirke til, at gp’erne var godt besøgte. 

Så har jeg valgt en forkert branche, der har ikke været lønstigning af betydning de sidste 10 år, men jeg klager ikke, det er et liberalt erhverv hvor der også er udenlandsk konkurrence ligesom i GP, verdenen.  Virkeligheden er at det er markedet der sætter priserne, hvis priserne burde være 60-65 procent højere hvorfor er det så ikke sket,  pigerne bestemmer jo selv deres priser.  For mit eget vedkommende går jeg mere efter kvalitet end pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er nu ikke så sikker på at de udenlandske alle sammen har så meget at lave, som i umiddelbart tror. 

De enkelte helt uafhængige piger, med super anmeldelser har nok, men alle er ramt lige nu. Også dem som siger de ikke er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AarhusKlaus skrev, den 6.11.2019 at 19:11:

Mit kommede spørgsmål kommer her af ren nysgerrighed. Jeg er bosat i Aarhus og har kommet en del hos pigerne her, specielt ved Engtoften og Tinglevgade. Har altid haft en rigtig hyggelig samtale med pigerne efter selve agten for jeg finder egentligt deres erhverv rimelig spændende. Her har de altid sagt at der var god forretning i Aarhus. Dog har jeg her de sidste to gange hørt fra GP’erne, at der er rimelig stille med kunder i Aarhus for tiden. De vidste ikke hvorfor og så blev jeg jo egentligt også selv lidt nysgerrig. Så spørgsmålet egentligt om der rent faktisk er stille for tiden i branchen? Og hvorfor egentligt? 
 

-AarhusKlaus

Hvad betyder GP? Hvis det regner og blæser bliver folk generelt mere hjemme og så river man den af i stedet. Er det ikke sådan at der er kommet mange flere udenlandske piger?som har lave priser. Et besøg i swingerklub koster op imod 500 for en mand der ikke er medlem og så er det slet ikke sikkert at man får noget. En swingerklub er heller ikke noget bordel - det er mest par hvor konen skal have lidt ekstra.

peter - esbjerg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Flax skrev, for 6 timer siden:

Så har jeg valgt en forkert branche, der har ikke været lønstigning af betydning de sidste 10 år, men jeg klager ikke, det er et liberalt erhverv hvor der også er udenlandsk konkurrence ligesom i GP, verdenen.  Virkeligheden er at det er markedet der sætter priserne, hvis priserne burde være 60-65 procent højere hvorfor er det så ikke sket,  pigerne bestemmer jo selv deres priser.  For mit eget vedkommende går jeg mere efter kvalitet end pris.

Det kan sagtens være du har valgt forkert. Det har gp’erne også, såfremt man kigger på lønstigning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
fede skrev, for 10 timer siden:

Det kan sagtens være du har valgt forkert. Det har gp’erne også, såfremt man kigger på lønstigning.

 

Jeg har ikke valgt forkert, jeg har valgt erhverv efter hvad jeg havde lyst til, og som sagt klager jeg ikke, penge er ikke alt.. Jeg kender også GP,er der har haft en god indtjening, at det så er en lidt død periode i øjeblikket det er vilkårene i et liberalt erhverv. Det ser ud som om du betragter alle ud fra et lønmodtager synspunkt, for selvstændige gælder andre vilkår, kan det ikke løbe rundt må man finde noget andet at lave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyiklassen skrev, for 49 minutter siden:

Jeg tror gp’ernes omsætning ville stige hvis de/I fandt nogle mere diskrete adresser. Det er “udstillingen” der holder mig tilbage. 

Hvad forbinder du med en diskret adresse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyiklassen skrev, for 57 minutter siden:

Jeg tror gp’ernes omsætning ville stige hvis de/I fandt nogle mere diskrete adresser. Det er “udstillingen” der holder mig tilbage. 

Det er lettere sagt end gjort.

Du tænker nok her på privat/diskret. Som jeg har opfattet tingene, er det nok det største problem i branchen at finde et sted at være, men så længe vi har rufferiparagraffen, er det uden de "rigtige forbindelser" meget få muligheder for at etablere sig.

F.eks er fremleje af en langtidsfraværendes lejlighed er en mulighed, men her kan boligforening have regler imod erhvervsvirksomhed, og selv i boliger med erhvervsvirksomheder/butikker kan det være svært for en glædespige at etablere sig, for omgivelserne kan hurtigt blive træt af "al den rend".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
nyiklassen skrev, for 1 time siden:

Jeg tror gp’ernes omsætning ville stige hvis de/I fandt nogle mere diskrete adresser. Det er “udstillingen” der holder mig tilbage. 

@nyiklassen det er der delte meninger omkring. Nogle trives bedst med PD og andre synes det frækt, at gå på bordel for at få en anderledes oplevelse. Go dag

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Nemtøs skrev, den 10.11.2019 at 10:17:

Tror  det  handler  meget  om  efterspørgsel  - hvilken  type  gp  der  efterspørges, område, tilgængelighed, ydelser  og  prisen. 

Der  er  højst  sandsynlig  en  mindre  gruppe  gp'er  som  er  meget  populære  og  har  rygende  travlt.  Læste  i en  anmeldelse  af  en  gp at  hun  nævnte  at  hun  havde 1000 vis  af  kunder/mænd  - det  må  siges  at  være  populært.  

Bare prøv at få en gang thaimassage hos Tina fra Valby - der er næsten fuldt booket hele dagen. Det koster 1.000 for en time, dog uden sex, men med masser af lidenskab, kys og megafransk. Selvom prisen er i den lave ende, så bliver det jo alligevel til lidt penge med 6-8-10 kunder om dagen. 
Lena som også er en berømt gp’er herinde er også næsten umulig at få tid hos, og her er priserne næsten på højde med de danske piger. Så jo, der findes nogle meget travle piger derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 6 timer siden:

@nyiklassen det er der delte meninger omkring. Nogle trives bedst med PD og andre synes det frækt, at gå på bordel for at få en anderledes oplevelse. Go dag

Begge dele er også fint med mig; det der afskrækker mig er at stå et sted hvor alle ved hvad der foregår, og vente på at blive lukket ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyiklassen skrev, for 17 minutter siden:

Begge dele er også fint med mig; det der afskrækker mig er at stå et sted hvor alle ved hvad der foregår, og vente på at blive lukket ind. 

Tror sjældent det sker privat diskret for så er det jo ikke længer privat diskret. Ved at jeg ynder at passe på de steder jeg er privat. Adressen gives ikke i første omgang. Man får en ca adresse og først derefter når jeg kan se bilen gives den rigtige adresse. Så er døren på klem og Wupti man er inde.

Så måske du skal ud i det private .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
nyiklassen skrev, for 10 timer siden:

Begge dele er også fint med mig; det der afskrækker mig er at stå et sted hvor alle ved hvad der foregår, og vente på at blive lukket ind. 

@nyiklassen kombardo. Døren bliver hurtigt åbnet og en del steder står du ikke til åben skue. Dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 20 minutter siden:

De fleste P/D adresser, ved naboerne godt hvad der foregår på :-)

Det kommer da helt an på hvordan det køres. Er der en lind strøm af gæster og forskellige piger så ja.

Jeg har været på klinik og min erfaring siger mig at der er flere mænd til pd end bodel. Bodel bliver hurtig for mekanisk og et samlebåndsræs ifølge bla gæsterne der fulgte med pd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Frodige Ida skrev, for 20 minutter siden:

Det kommer da helt an på hvordan det køres. Er der en lind strøm af gæster og forskellige piger så ja.

Jeg har været på klinik og min erfaring siger mig at der er flere mænd til pd end bodel. Bodel bliver hurtig for mekanisk og et samlebåndsræs ifølge bla gæsterne der fulgte med pd.

Jeg er den samme uanset hvor jeg arbejder. Min erfaring er at mændene ofte tror at man arbejder fra sin hjemmeadresse, og derfor kun modtager få gæster. 

De p/d adresser som der arbejdes fra ( af forskellige piger ) er ikke hemmelige længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 29 minutter siden:

Jeg er den samme uanset hvor jeg arbejder. Min erfaring er at mændene ofte tror at man arbejder fra sin hjemmeadresse, og derfor kun modtager få gæster. 

De p/d adresser som der arbejdes fra ( af forskellige piger ) er ikke hemmelige længere. 

 

Trinetease skrev, for 30 minutter siden:

De p/d adresser som der arbejdes fra ( af forskellige piger ) er ikke hemmelige længere

Så er der heldigvis andre måder at arbejde ud fra pd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...