Hop til indhold

Frække Tanjas pakkekalender 2019 :)

Featured Replies

Skrevet

Tilllykke min ven brug tiden fornuftigt..

• Svar 271
  • Visninger 34.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Her sidder jeg og kigger på uindløste gevinster og for lige at give et billede af hvorfor jeg føler mig godt til grin efter alt mit arbejde med de her kalendere, kan jeg informere om at jeg tæller 13

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Nå da jeg stadig mangler at høre fra en del vil jeg gøre uindløste vindere opmærksomme på, at hvis ikke man som vinder indløser vil man ikke have mulighed fremover for at deltage i mine konkurrencer,

• Frække Tanja
    Frække Tanja

FRISTEN ER SLUT OG JEG KAN MEDDELE AT DER ER 98 TILMELDTE  Vinderne bliver trukket hver dag og filmet som sidste år det er desværre ikke muligt for alle at se videoen, men vinderen får besked i i

Postede billeder

Skrevet

Lidt træt af jeg ikke kan se video’erne:wacko:

Skrevet
  • Author
Svømmeren skrev, for 17 minutter siden:

:( ja om sorry. Men ved virkelig ikke hvad løsningen er.. 

Skrevet

Her kører de fint så det må være din PC eller telefon der ikke magter opgaven:

Skrevet
Svømmeren skrev, for 7 timer siden:

hvis du på ipad eller iphone virker det ikke i Safari eller Chrome browser. i puffin virker det fint

Skrevet

Frustrationen kender snart ingen grænser :blink:

Det ender sgu med at jeg er nødt til at give mig selv en gave, hvis jeg vil have nogen i år :rolleyes:

Skrevet

Så nærmer tiden sig, hvor det er MIT navn som udtrækkes!!!

Det er jo december, så man må gerne ønske

Skrevet
HammerAarhus skrev, for 1 minut siden:

Så nærmer tiden sig, hvor det er MIT navn som udtrækkes!!!

Det er jo december, så man må gerne ønske

Så så rolig nu

I jyder er totalt over repræsenteret i denne tråd

Ved overhovedet ikke om det er sandt, men sådan føles det :huh:

Skrevet

Det er bare den extravete natur af vores jyske medsyndere der får det til at opleves sådan ;-)

Skrevet

Københavnerne kan sagtens også vinde.. jeg siger det bare :wub:   DUM DA DUM DA DUMMMMM

Skrevet
BlindBoy skrev, for 23 minutter siden:

Københavnerne kan sagtens også vinde.. jeg siger det bare :wub:   DUM DA DUM DA DUMMMMM

Jeg har en fornemmelse af at jeg går en hård tid i møde :huh:

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 1 time siden:

Vinderen d. 8.dec er 

Ja nu er jeg jo selvfølgelig ikke så smålig, at jeg ikke under andre at vinde, men jeg vil vædde med at han er jyde ;)

Skrevet
Toddy skrev, for 8 minutter siden:

Ja nu er jeg jo selvfølgelig ikke så smålig, at jeg ikke under andre at vinde, men jeg vil vædde med at han er jyde ;)

hmmmmm man kan kalde mig meget, men Jyde vil jeg altså helst ikke kaldes, født og opvokset på vestegnen .. 

Skrevet
MartinDK skrev, for 6 minutter siden:

hmmmmm man kan kalde mig meget, men Jyde vil jeg altså helst ikke kaldes, født og opvokset på vestegnen .. 

Nå ok

Så lad da gå :rolleyes:

Skrevet

Nu må du ikke give fortabt, @Toddy - Jeg estimerer at der pt. er omkring 60 lodder i @Frække Tanja's tombola, og der er stadig 15 trækninger tilbage - så dine chancer er fortsat ret gode!

(Tanja, kan vi gøre noget her, eksempelvis noget med bestikkelse? - Det er jo næsten ikke til at bære, hvis Toddy ikke bliver trukket)

Skrevet
MickeyM skrev, for 18 minutter siden:

Nu må du ikke give fortabt, @Toddy - Jeg estimerer at der pt. er omkring 60 lodder i @Frække Tanja's tombola, og der er stadig 15 trækninger tilbage - så dine chancer er fortsat ret gode!

(Tanja, kan vi gøre noget her, eksempelvis noget med bestikkelse? - Det er jo næsten ikke til at bære, hvis Toddy ikke bliver trukket)

Jeg har det lidt på samme måde :P

Skrevet
  • Author
MickeyM skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan desværre ikke bestikkes. 

Du kan hjælpe med at krydse for ham? :wub:

Og i værste fald, så er det nok ikke den sidste konkurrence jeg spidser jer af med <3

Redigeret af Frække Tanja

Skrevet
  • Author
Toddy skrev, 1 time siden:

Jeg dropper helt at kommentere!!!

Kom det fra den lettere frustrerede mand :huh:

Krydser hvad jeg kan :D

Skrevet
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Krydser hvad jeg kan :D

Nej for helvede, lad være med det!!!

Så bliver det jo skide svært at komme til :blink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.