Hop til indhold

Frække Tanjas pakkekalender 2019 :)

Featured Replies

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:

Du er da bare rigtig velkommen i 2020 :rolleyes: så må vi se om lille Frække Tanja kan tænde op for bamsen :lol:

Hej Tanja. Jeg er sikker på at du kan fyre op under Bamsen og Lillebamsen.

Nu er det sådan at vi er jo en gl bamse, men elsker store Babser, du skriver G-skål 

Er det økobabs eller hjulpet lidt , ikke at det betyder så meget er bare lidt nysgerrig.

Men kan du styre en Bamse og hans følgesend ?

• Svar 271
  • Visninger 34.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Her sidder jeg og kigger på uindløste gevinster og for lige at give et billede af hvorfor jeg føler mig godt til grin efter alt mit arbejde med de her kalendere, kan jeg informere om at jeg tæller 13

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Nå da jeg stadig mangler at høre fra en del vil jeg gøre uindløste vindere opmærksomme på, at hvis ikke man som vinder indløser vil man ikke have mulighed fremover for at deltage i mine konkurrencer,

• Frække Tanja
    Frække Tanja

FRISTEN ER SLUT OG JEG KAN MEDDELE AT DER ER 98 TILMELDTE  Vinderne bliver trukket hver dag og filmet som sidste år det er desværre ikke muligt for alle at se videoen, men vinderen får besked i i

Postede billeder

Skrevet
  • Author
Bamsen skrev, for 1 minut siden:

Hej Tanja. Jeg er sikker på at du kan fyre op under Bamsen og Lillebamsen.

Nu er det sådan at vi er jo en gl bamse, men elsker store Babser, du skriver G-skål 

Er det økobabs eller hjulpet lidt , ikke at det betyder så meget er bare lidt nysgerrig.

Men kan du styre en Bamse og hans følgesend ?

Self kan jeg da det ;)

Babserne er naturel :D

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Self kan jeg da det ;)

Babserne er naturel :D

Uha Uha , Det lyder sgu dejligt.

Men Bamsen er jo en gl Bamse. Men ….er vild med unge smukke lamseben , har spist 3 om mdr det sidste år .

Jeg tror at Tanja skal på menuen , snart, glæder sig til at slå klørene i sådan en lille lækkerbidsk 

Og økobabser er lige til at sætte de små bamsetænder i .      GUF

Skrevet

Hehe det vil jeg så glæde mig til :D

Måske Bamsen skal tage en krukke honning med :P

Skrevet

Hehe det vil jeg så glæde mig til :D

Det vil bamsen også,

Er desværre ikke med i din pakkeleg, en sjov ide ,

Og jeg stopper nu , vil ikke afspore din tråd.

Men vil glæde mig til at møde dig på østerbro:P

Skrevet
Toddy skrev, for 1 minut siden:

Måske Bamsen skal tage en krukke honning med :P

Hej Toddy . Måske en god ide. Nu kender Tanja jo ikke Bamsen endnu,

Du ved jo at jeg er en sød Peter Plys model 

Som elsker honning direkte fra Krukken

Skrevet

Hvor mange vindere har besøgt jeres gratis præmier? Lodtrækningen den 24 december, er præmien større den dag? Jeg står ved put and take i Lynge og håber nytårstorsken bider på krogen ellers skal i to sild plaske med fiskestangen og kaste længere ud på det dybe vand. 

Skrevet
  • Author
Cjan skrev, for 6 timer siden:

Hvor mange vindere har besøgt jeres gratis præmier? Lodtrækningen den 24 december, er præmien større den dag? Jeg står ved put and take i Lynge og håber nytårstorsken bider på krogen ellers skal i to sild plaske med fiskestangen og kaste længere ud på det dybe vand. 

Lige nu skruk vrt du i min egen kalender og det kunne godt ske der kom en overraskelse juleaften. 

Linas og min kalender er  1 trækning hver søndag i advent 

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Lige nu skruk vrt du i min egen kalender og det kunne godt ske der kom en overraskelse juleaften. 

Linas og min kalender er  1 trækning hver søndag i advent 

Hvis der er overraskelse d. 24 får vi der allerede har vundet så chancen for at være med i den trækning? :-)

Skrevet

Håber stadig ;)

Skrevet

Mit nick holder. :(:lol:

Skrevet
  • Author
Jesperdjensen skrev, for 44 minutter siden:

Hvis der er overraskelse d. 24 får vi der allerede har vundet så chancen for at være med i den trækning? :-)

Nej desværre. 

Der kommer en lille overraskelse d. 24. Men i kan kun vinde 1 gang. 

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 2 timer siden:

Nej desværre. 

Der kommer en lille overraskelse d. 24. Men i kan kun vinde 1 gang. 

Øv... Men omvendt, så er vi jo allerede sikret en skøn oplevelse i dit selskab.... Så kun fair overfor dem der ikke er trukket endnu. :-)

Skrevet
  • Author
Jesperdjensen skrev, for 18 minutter siden:

Øv... Men omvendt, så er vi jo allerede sikret en skøn oplevelse i dit selskab.... Så kun fair overfor dem der ikke er trukket endnu. :-)

Præcist :wub:

Skrevet

Here,s  the seson too bee horny 

Lalalalala lalalala 

Skrevet

Een trækning tilbage, Så er det hvis kun ren held der skal til for at vinde :ph34r:

Skrevet
Allan37 skrev, for 8 timer siden:

Een trækning tilbage, Så er det hvis kun ren held der skal til for at vinde :ph34r:

Tænker det var det samme i de 23 trækninger der allerede har været. Eller det håber jeg da i hvert fald. :rolleyes::lol:

Skrevet
Loser skrev, for 34 minutter siden:

Tænker det var det samme i de 23 trækninger der allerede har været. Eller det håber jeg da i hvert fald. :rolleyes::lol:

Ja chancen er vel ligefrem blevet større, da der nu er 23 navne mindre i bøtten ;-)

Skrevet
  • Author

Det er jo kun juleaften 1 gang om året. Derfor trækker jeg i dagens anledning 2 heldige vindere :wub: tak for jeres interesse og tilmeldinger kære dejlige mennesker :D

Hav enfantastidk lækker jul og et godt nytår alle sammen <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.