Hop til indhold

Recommended Posts

Corona eller ej, blev nødt til at ringe til Hammerum og blev ikke skuffet. Atter en god times fantastisk veludført og hyggelig massage med dejlig afslutning og stadig kun 800 kroner. Jeg følte at situationen blev taget alvorligt med håndsprit og som altid rent og indbydende. Glæder mig til næste gang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stense skrev, den 7.5.2020 at 17:33:

Corona eller ej, blev nødt til at ringe til Hammerum og blev ikke skuffet. Atter en god times fantastisk veludført og hyggelig massage med dejlig afslutning og stadig kun 800 kroner. Jeg følte at situationen blev taget alvorligt med håndsprit og som altid rent og indbydende. Glæder mig til næste gang :D

De 800, er det for massage og hj eller får man B2B? Nogen der har fået fuldpakke og pris for det? Tror jeg må en tur forbi:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 2 timer siden:

De 800, er det for massage og hj eller får man B2B? Nogen der har fået fuldpakke og pris for det? Tror jeg må en tur forbi:-)

Massage og hj. De 2 næste har jeg betalt 1000 og 1200 for. Uanset valg synes jeg man så rigeligt får fuld valuta for pengene 

Del dette indlæg


Link til indlæg
W.jyden1970 skrev, for 6 timer siden:

Hej må hellere få ringet til Hammerum

Hvor mange piger arbejder der der og hvad har i af godt anbefalinger 

Der er flere men har kun kendskab til hende der omtales her i tråden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 10 timer siden:

Er der flere Piger på samme adresse? Er der i så fald et navn på Pigen der her anbefales.? Satser på et besøg på lørdag....

Tråden siger Line, ved ikke hvad hun hedder men har fundet ud af at de har hver deres annonce og telefonnummer. Så det kan vist ikke gå galt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er flere piger i samme hus, men de køre hver deres ejet og her deres egne annoncer, så man skal tag kontakt til den pige man vil møde, en god ide er at høre hvilken siden/dør man skal til, da der er flere muligheder og det er lidt forskelligt hvilken dør de forskellig piger bruger.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
W.jyden1970 skrev, for 46 minutter siden:

Kan høre på dem de helst vil ha faste kunde ikke meget for og få nye ind.

 

Det ved jeg ikke, men der er travlt kan jeg forstå. Fra jeg ringede første gang til jeg fik en aftale gik der næsten en måned. Det er sgu også et specielt job så kan egentlig godt forstå hvis man er lidt selektiv og vælger det kendte hvis man kan. Har faktisk aldrig spekuleret på det set med deres briller. 

Jeg føler mig godt behandlet og foretrækker faktisk også det kendte men kan da læse herinde at mange helst vil prøve dem alle sammen og noget nyt hver gang - jeg er sgu nok blevet for gammel og magelig ha ha 

Redigeret af Stense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stense skrev, for 50 minutter siden:

Det ved jeg ikke, men der er travlt kan jeg forstå. Fra jeg ringede første gang til jeg fik en aftale gik der næsten en måned. Det er sgu også et specielt job så kan egentlig godt forstå hvis man er lidt selektiv og vælger det kendte hvis man kan. Har faktisk aldrig spekuleret på det set med deres briller. 

Jeg føler mig godt behandlet og foretrækker faktisk også det kendte men kan da læse herinde at mange helst vil prøve dem alle sammen og noget nyt hver gang - jeg er sgu nok blevet for gammel og magelig ha ha 

Ja jeg ville have det på samme måde helt sikkert ,rart og vide hvem osv .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
W.jyden1970 skrev, for 5 minutter siden:

Ja jeg ville have det på samme måde helt sikkert ,rart og vide hvem osv .....

Du må bare prøve igen, jeg slap igennem nåleøjet og jeg ved at de mangler kunder her i sommerferien fordi mange er sammen med familien i sommerhus osv. Det var sådan jeg kom igang for næsten 1 år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, den 24.6.2020 at 09:52:

Er der flere Piger på samme adresse? Er der i så fald et navn på Pigen der her anbefales.? Satser på et besøg på lørdag....

Nå ,kom du forbi idag så og hvem besøgte du 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 23 timer siden:

Nej, jeg har forsøgt at ringe flere gange når jeg havde mulighed, men er indtil nu ikke kommet igennem, øv.

Du har givetvis fanget hende mens hun var optaget, mit råd er send en sms og prøv igen, hun er fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det mig endelig at få en aftale idag. Glæder mig. Er hun flyttet? Jeg mener at have læst at hun holdt til i Hammerum, men adressen er nu i Ikast. Nogen der har været der? Er det ok diskret?

Redigeret af Storstrafferen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, 1 time siden:

Så lykkedes det mig endelig at få en aftale idag. Glæder mig. Er hun flyttet? Jeg mener at have læst at hun holdt til i Hammerum, men adressen er nu i Ikast. Nogen der har været der? Er det ok diskret?

Ja parker ved rema 1000 og gå de sidste 100 meter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...