Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en laang periode hvor skønne Episke Mai har optaget min tid og en ikke uvæsentlig plads på mit kort, var det tid til fornyelse. Eller rettere tilbagevenden til tidligere tiders oplevelser. Nå - det skyldtes vel mest uomgængelige forpligtelser.

Uanset årsagen havde jeg et uopsætteligt ærinde på egnen omkring Herning og kunne derfor ikke komme til Randers. Jeg søgte og fandt:

https://annoncelight.dk/showad/277917

hvilket viste sig at være en fuldgod - omend anderledes - erstatning. 

En høj kvinde (værende thailænder) ca. 172 cm., slank med et dejligt smil og le(v)ende øjne. Hun var klædt i en stramtsiddende bluse, som antydede et par fyldige bryster. Dertil en lårkort "nederdel", som man skal have en vis alder for kunne huske... ( Kan I huske Freddy Fræk mine herrer: "Nu skal jeg ud og se på damer, dejlige lårkorte damer...ff) 

Nå, skønheden skilter jo med at være uddannet massør. Jeg har mødt mange thai'er, der skiltede med netop dette uden helt at vide, hvad det handlede om. Det vidste Lina til gengæld. (Hvorvidt hun så hedder Lina eller noget andet mere Thai-agtigt får stå hen i det uvisse. I denne sammenhæng hedder hun naturligvis Lina, når hun nu siger det!) 

Jeg valgte at besøge Line fordi, hun tilbyder massage som uddannet massør. Det er jeg på ingen måde i tvivl om, hun også er. Hun giver en kompetent, dybdegående massage. Man behøver ikke orientere hende om, hvor de ømme punkter er. Dem finder hun selv. Jeg fik det, jeg bad om på det punkt.

Jeg bad også om B2B og en hjælpende hånd. Det fik jeg så. Da jeg nu havde bedt om ovenstående varede B2B og den hjælpende hånd vel et kvarters tid. Jeg blev ikke snydt - slet ikke faktisk. Lina nærmede sig jo det centrale inden, hun for alvor tog fat. I hvert fald placerede hun sig sådan at højre hånd pr automatik fandt hendes numse og revne. Dette tillod Lina omend det ikke var en del af aftalen.

Efter dette underskønne intermezzo fulgte så den seriøse del af massagen på forsiden af kroppen. Den blev givet seriøst og kompetent i nøgen tilstand. Ja, det var nærmest uforsvarligt. Jeg skulle køre hele vejen til Bording umiddelbart efter. Jeg skulle til fødselsdag hos min fru moder, der så godt og vel har rundet de fire snese. Hmm... Jeg har rundet de tre snese. Det lod Lina sig ikke mærke med. Fantastisk kvinde!

Jeg bliver nødt til at anbefale, at man holder sig væk. Hun er tro mod sit fag - også i nøgen tilstand. Hun er pirrende, fræk og indbydende. Jeg tvivler ikke om at de, der måtte ønske en mere løssluppen oplevelse end den, jeg bad om, får den. Hun er lige til at spise - en fantastisk kvinde!

Bliv væk! I kommer aldrig derfra igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. En måde at forbedre den på kunne være at skive navnet på stedet eller pigen samt hvor det er i Jylland i overskriften. Det vil gøre det meget nemmere for folk at sætte pris på din anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er May på samme adresse i Hammerum du tidligere har besøgt, kan jeg godt forstå det er svært at finde en erstatning. Men hun har lovet at vende tilbage inden alt for længe. 

Tror Lina du har besøgt også kalder sig Amy, med mindre der er flere på adressen. 

Tak for anmeldelsen, en anbefaling jeg helt sikkert vil følge op på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan efter endnu et dejligt besøg også anbefale pigen. Tror det er Lena hun kalder sig. 

Jeg fik b2b. Samt en god massage. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gulsne skrev, 1 time siden:

Jeg kan efter endnu et dejligt besøg også anbefale pigen. Tror det er Lena hun kalder sig. 

Jeg fik b2b. Samt en god massage. 

 

Måske benytter hun "dagens navn".. :P

Det er i virkeligheden ligegyldigt. Hun er dygtig, fræk og sød. Dertil taler hun et udmærket engelsk, så der opstår ikke tvivl om ønskerne.

Hun har en kollega, som jeg tror er hende her: https://annoncelight.dk/showad/285691

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, den 28.10.2019 at 22:09:

Efter en laang periode hvor skønne Episke Mai har optaget min tid og en ikke uvæsentlig plads på mit kort, var det tid til fornyelse. Eller rettere tilbagevenden til tidligere tiders oplevelser. Nå - det skyldtes vel mest uomgængelige forpligtelser.

Uanset årsagen havde jeg et uopsætteligt ærinde på egnen omkring Herning og kunne derfor ikke komme til Randers. Jeg søgte og fandt:

https://annoncelight.dk/showad/277917

hvilket viste sig at være en fuldgod - omend anderledes - erstatning. 

En høj kvinde (værende thailænder) ca. 172 cm., slank med et dejligt smil og le(v)ende øjne. Hun var klædt i en stramtsiddende bluse, som antydede et par fyldige bryster. Dertil en lårkort "nederdel", som man skal have en vis alder for kunne huske... ( Kan I huske Freddy Fræk mine herrer: "Nu skal jeg ud og se på damer, dejlige lårkorte damer...ff) 

Nå, skønheden skilter jo med at være uddannet massør. Jeg har mødt mange thai'er, der skiltede med netop dette uden helt at vide, hvad det handlede om. Det vidste Lina til gengæld. (Hvorvidt hun så hedder Lina eller noget andet mere Thai-agtigt får stå hen i det uvisse. I denne sammenhæng hedder hun naturligvis Lina, når hun nu siger det!) 

Jeg valgte at besøge Line fordi, hun tilbyder massage som uddannet massør. Det er jeg på ingen måde i tvivl om, hun også er. Hun giver en kompetent, dybdegående massage. Man behøver ikke orientere hende om, hvor de ømme punkter er. Dem finder hun selv. Jeg fik det, jeg bad om på det punkt.

Jeg bad også om B2B og en hjælpende hånd. Det fik jeg så. Da jeg nu havde bedt om ovenstående varede B2B og den hjælpende hånd vel et kvarters tid. Jeg blev ikke snydt - slet ikke faktisk. Lina nærmede sig jo det centrale inden, hun for alvor tog fat. I hvert fald placerede hun sig sådan at højre hånd pr automatik fandt hendes numse og revne. Dette tillod Lina omend det ikke var en del af aftalen.

Efter dette underskønne intermezzo fulgte så den seriøse del af massagen på forsiden af kroppen. Den blev givet seriøst og kompetent i nøgen tilstand. Ja, det var nærmest uforsvarligt. Jeg skulle køre hele vejen til Bording umiddelbart efter. Jeg skulle til fødselsdag hos min fru moder, der så godt og vel har rundet de fire snese. Hmm... Jeg har rundet de tre snese. Det lod Lina sig ikke mærke med. Fantastisk kvinde!

Jeg bliver nødt til at anbefale, at man holder sig væk. Hun er tro mod sit fag - også i nøgen tilstand. Hun er pirrende, fræk og indbydende. Jeg tvivler ikke om at de, der måtte ønske en mere løssluppen oplevelse end den, jeg bad om, får den. Hun er lige til at spise - en fantastisk kvinde!

Bliv væk! I kommer aldrig derfra igen.

Bor hun centralt I Herning? Eller ... Parkering? Prisen kr. 1200 holdt den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 16 timer siden:

Bor hun centralt I Herning? Eller ... Parkering? Prisen kr. 1200 holdt den?

Hun bor i en lille flække en anelse øst for Herning. Rimelig diskret parkering i gården.

Prisen er reel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er tilbage! Efter en tur til Thailand. Det bliver et nytårsforsæt for mig at besøge hende mindst en gang om måneden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gulsne skrev, den 6.1.2020 at 19:26:

Hun er tilbage! Efter en tur til Thailand. Det bliver et nytårsforsæt for mig at besøge hende mindst en gang om måneden. 

Nå, det var der, hun gemte sig... 

Jeg må jo gøre mig er ærinde i Herning.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
gulsne skrev, den 6.1.2020 at 19:26:

Hun er tilbage! Efter en tur til Thailand. Det bliver et nytårsforsæt for mig at besøge hende mindst en gang om måneden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi og må give oros ret. Massagen er virkelig afstressende og god, ikke noget ligegyldigt oliesjaskeri. Kommer helt sikkert igen fuld valuta for pengene og annonceret pris holder samt en time den her dag var nærmere de 70 minutter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stense skrev, den 22.1.2020 at 16:49:

Har også været forbi og må give oros ret. Massagen er virkelig afstressende og god, ikke noget ligegyldigt oliesjaskeri. Kommer helt sikkert igen fuld valuta for pengene og annonceret pris holder samt en time den her dag var nærmere de 70 minutter 

En spurgte til parkering, masser af muligheder offentlig parkering skråt overfor, Brugsen 200 meter væk eller parkering i gården lige id for døren 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en akut tur i Herning i går, så min normale grønne Thaimassage kunne ikke nås. 

Det blev lidt sent hos kunden og jeg tænkte der måtte være en mulighed på hjemturen, huskede denne anmeldelse af Lina i Hammerum, hvor hendes massage blev rost, så prøvede at booke 1 times alm. massage,  men som hun skrev kun blev til noget, hvis hun ikke havde andet... Fair nok. Fik skrevet til hende da jeg var 10min fra adressen og hun var klar. 

Da døren blev åbnet kunne jeg så godt se, at det var lige noget for en ældre herre, Lina vil jeg skyde på midt 40erne, lidt højere Thai model og med hendes sparsomme sexede påklædning kunne jeg forestille noget ganske særligt. 

Et hurtigt bad inden og fik afregnet for 1 times massage.... Jamen hvor naiv har en thaikoman lov at være, så efter 20 minutters massage, hvor jeg følte mine hænder og hoved konstant berørte hendes lår og skød måtte jeg smide håndklædet, hun smilte da jeg rejste mig op bad om hele pakken, det var jo lige hvad hun havde arbejdet på fra starten, det blev til en omgang fantastisk sex som indeholdt det bedste fra Thailand og vi kom begge i mål. Afsluttede hele oplevelsen med den manglende massage, noget hun virkelig mestre, men nok aldrig komme til at stå alene, til det er hun simpelthen for dejlig at sexe med.. 

1,5 time senere stod jeg ved bilen med der store smil. 

Gentagelseschance 100 procent 

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 59 minutter siden:

 

Da døren blev åbnet kunne jeg så godt se, at det var lige noget for en ældre herre, Lina vil jeg skyde på midt 40erne, lidt højere Thai model og med hendes sparsomme sexede påklædning kunne jeg forestille noget ganske særligt. 

 

Endnu en lille uskyldig kvinde blev offer for dine dyriske lyster :D

Redigeret af Aarhuselsker
stavfajl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Endnu en lille uskyldig kvinde blev offer for dine dyriske lyster :D

Det er sgu da træls at hun ikke er til de Tyske Salami ;)  ;) og kun til de Skandinaviske asparges   :) :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 3 minutter siden:

Det er sgu da træls at hun ikke er til de Tyske Salami ;)  ;) og kun til de Skandinaviske asparges   :) :) :) 

Du ved at finesse og raffinement giver mere, end brutal vold ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Du ved at finesse og raffinement giver mere, end brutal vold ;) 

"Finesse og raffinement" ?? 

Dette er sgu da ikke noget asparges er kendt for :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 30 minutter siden:

"Finesse og raffinement" ?? 

Dette er sgu da ikke noget asparges er kendt for :) :) 

Kaiser leber Wurst und grüner Spargel, begge dele er vist velkommen i Hammerum :rolleyes: men hvis det er dine tyske aner du tænker ikke er velkommen, så skriv på høflig engelsk hvad du tilbyder og hun kan forvente, så åbner mange lukkede døre sig. 

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 19.2.2020 at 15:37:

Kaiser leber Wurst und grüner Spargel, begge dele er vist velkommen i Hammerum :rolleyes: men hvis det er dine tyske aner du tænker ikke er velkommen, så skriv på høflig engelsk hvad du tilbyder og hun kan forvente, så åbner mange lukkede døre sig. 

lol

Hun siger:

"Scandinavian gentlemen only! Kun skandinaviske mænd."

:) 

Og nej tak. Jeg glæder mig bare at hendes slags rejse tilbage til Thailand. ;);) 

Redigeret af basba

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 15 minutter siden:

lol

Hun siger:

"Scandinavian gentlemen only! Kun skandinaviske mænd."

:) 

Og nej tak. Jeg glæder mig bare at hendes slags rejse tilbage til Thailand. ;);) 

Der er også rigeligt med muligheder for tiden, så mon ikke den tyske salami får en god weekend :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 21.2.2020 at 06:55:

Der er også rigeligt med muligheder for tiden, så mon ikke den tyske salami får en god weekend :D

Tak ven og i lige måde.

Det ved jeg godt, men nogle gange kan man ikke kontroller hvilken mis aspargesen eller salamien vil have ;);) 

For resten,  Jeg er sgu Dansk og altid elskede min Danmark Fisse-Puder også de "håndbold" piger :) :) 

Det med Tyskere, salami og asparges er bare noget sjov drilleri mellem mig og AarhusElsker, han ved godt at jeg lejer bare. :) 

Men gerne sige noget her.

Disse slags piger burde ved hvordan man bruger krak.dk og holde op med at åbne dørene til de muslimske narkoman Abdul, gangster Recep og Masut, Cobra's Mohammad, Sudanske Hussein, Somaliske Omar eller Abdi og de andre kriminalle (bande) som vores politikere bliver ved med at beskytte.

De muslimske mænd har INGEN respekt for GPer, og hvis de ikke betaler så skal disse piger bare få en der taler dansk og ringe til deres koner og fortælle.

Det er "Haram" / Forbudt for muslimske mænd at have sex med GPer.

Disse piger skal bare vide dette før de tage imod dem. I den Muslimske religion er disse piger betragtet som de laveste væsner på jorden, endnu af mindre værdighed end dræbersnegle som alle slå ihjel.

Forhåbentligt vil ikke nogen af jer her blive fornærmet, men I må godt komme på Youtube og se nogle video om Thai GPer, prøve lige at sæge med "night life in Pattaya" eller Bangokok eller Phuket. I vil blive chokkeret når I ser genren af de fleste af deres kunder.

Jeg har selv mine GPer (ikke kun Thai), jeg har mine favoritter, I kender jo nogle af dem, de er gode, dejlige nok for mig som jeg besøger, og har lærte dem hvordan de skal opfører sig når de møder eller når disse slags folk banker på deres døre.

Det er dog ikke altid de narkomaner eller fulde mænd der snyder disse piger.

Jeg blev fortalt om en TAXA chauffør der sagde til en pige hvilken han havde lige fået en massage af med FP, at han skal lige ud til sin bil og hente penge for han havde glemt sin pung, hvornår han kørte væk og kom aldrig igen. Også om en ejer af en pizzeria som ligger lige i nærheden af butikken, og en historie om en der sagde at han boede i samme bygning.

Så blev det sagt.

Have det godt alle sammen. :) Og rigtig god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 6 minutter siden:

Disse slags piger burde ved hvordan man bruger krak.dk og holde op med at åbne dørene til de muslimske narkoman Abdul, gangster Recep og Masut, Cobra's Mohammad, Sudanske Hussein, Somaliske Omar eller Abdi og de andre kriminalle (bande) som vores politikere bliver ved med at beskytte.

De muslimske mænd har INGEN respekt for GPer, og hvis de ikke betaler så skal disse piger bare få en der taler dansk og ringe til deres koner og fortælle.

Det er "Haram" / Forbudt for muslimske mænd at have sex med GPer.

Disse piger skal bare vide dette før de tage imod dem. I den Muslimske religion er disse piger betragtet som de laveste væsner på jorden, endnu af mindre værdighed end dræbersnegle som alle slå ihjel.

I min religion er muslimske mænd den laveste klasse, generelt set er de udyr der ikke hører til i en kultur hvor vi respekterer hinanden.

gp’ere er i min optik lige så skønne som min mor, kone og datter, de fortjener alle min respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nerazzurri skrev, for 53 minutter siden:

I min religion er muslimske mænd den laveste klasse, generelt set er de udyr der ikke hører til i en kultur hvor vi respekterer hinanden.

gp’ere er i min optik lige så skønne som min mor, kone og datter, de fortjener alle min respekt.

Takker for din indsats og støtte,  og gerne tilslutte mig i anden tråd hvor der bliver diskuteret årsagerne samt muslimer i en anden tråd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nerazzurri skrev, 1 time siden:

gp’ere er i min optik lige så skønne som min mor, kone og datter, de fortjener alle min respekt.

Kunne ikke være mere enig og dette site er et fornuftigt sted at få og fortælle oplevelser på vores vej med de GPer der beriger vores vej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...