Hop til indhold
Henrikholmhansen

Kontakt til GP via SMS?

Recommended Posts

Hej

 

Jeg ville lige benytte denne første post til at sige fedt forum.

Jeg er i den situration at jeg typisk ikke har muligheden for at ringe til GP når jeg ønsker at komme på besøg, dette skyldes at jeg arbejder på kontor i københavn og 99% af tiden gør den slags i mine pauser (som kan svinge fra 1-1.5 time midt på dagen eller sen eftermiddag) så jeg prøver altid at lave en aftale vis SMS imens jeg sidder på kontoret og jeg kan af logiske grunde ikke føre en samtale om dette emne i et kontor landskab

Mit problem er dog at jeg tit enten ikke får svar overhoved (faktisk 8 ud af 10 svare aldrig) og af dem som svare får jeg tit en sviner over jeg spørger hvor de befinder sig i kbh? Dette er vigtigt da jeg ikke har bil i kbh og skal nå det hele i min pause. Og jeg skal derfor med offentlig transport..

Mit spørgsmål er så om det bare er helt yt med sms? Eller om jeg formulere mig forkert? Jeg skriver typisk følgende besked.

”hi. :) Where in Cph are you locates? And would you be available today at short notice? Best regards”

 

tak for alt input

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrikholmhansen skrev, for 10 minutter siden:

SMS

Den har jeg aldrig hørt før. Jeg bruger altid selv SMS. Det er korrekt at mange ikke svarer. Men det er nok fordi de er lukket. Men hvis jeg sender en 3-5 SMS får jeg altid svar og lokation...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min erfaring kommer det meget an på pigen og hvad der er beskrevet i annoncen. Jeg bruger selv sms 90% af tiden og vil sige jeg får svar på 8 ud af 10 og de sidste 2 kan jo være mange forskellige grundlag for. Tror måske sådan lige ud fra din besked du går lige hårdt nok på i din tekst for nogens mening :D  Kan give et eks. på hvordan mine beskeder kan lyde:

Hey "name" I saw your announcement and found it interesting, so was wondering "what´s your prices/what time period are you available/etc." (alt efter hvad man lige har brug for at vide.

Når/hvis du så får svar kan du jo så spørge ind til muligheden for om hun har tid i dette tidsrum osv.

Jo mere du behandler hende som et lige menneske i stedet for en vare jo bedre er situationen : D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har kun oplevet en enkelt gang at jeg ikke fik svar retur,  om det så betyder at jeg ikke skal indgå i statistikken eller ej skal jeg ikke udtale mig om.  men hvis man henvender sig respektfuldt modtager man nok samme respekt retur. måske dit spørgsmål skulle blive lidt mere konkret. undgå evt at spørge om hvor, og om du kan komme til med kort tids varsel. måske det kunne være lidt lettere med et svar retur hvis du skrev lidt om den annonce du havde set, og at du gerne ville besøge hende til 30 eller 60 min kl ......... så kunne du vel passe det ind når aftalen kom i hus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GenerationX skrev, for 1 minut siden:

I min erfaring kommer det meget an på pigen og hvad der er beskrevet i annoncen. Jeg bruger selv sms 90% af tiden og vil sige jeg får svar på 8 ud af 10 og de sidste 2 kan jo være mange forskellige grundlag for. Tror måske sådan lige ud fra din besked du går lige hårdt nok på i din tekst for nogens mening :D  Kan give et eks. på hvordan mine beskeder kan lyde:

Hey "name" I saw your announcement and found it interesting, so was wondering "what´s your prices/what time period are you available/etc." (alt efter hvad man lige har brug for at vide.

Når/hvis du så får svar kan du jo så spørge ind til muligheden for om hun har tid i dette tidsrum osv.

Jo mere du behandler hende som et lige menneske i stedet for en vare jo bedre er situationen : D 

Tak for dit indput :)

 

Jeg har selv tænkt at min sms måske er lidt for direkte og kort men jeg startede faktisk med en noget længere og mere personlig sms men fik tit underlige svar fyldt med misforståelser osv, så jeg antog at jeg fyldte for meget engelsk på til nogle piger som ikke helt forstod det. Så jeg endte med at redigerer beskeden ned til det jeg postede her, måske virkeligheden er et sted midt imellem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrikholmhansen skrev, for 15 minutter siden:

Hej

 

Jeg ville lige benytte denne første post til at sige fedt forum.

Jeg er i den situration at jeg typisk ikke har muligheden for at ringe til GP når jeg ønsker at komme på besøg, dette skyldes at jeg arbejder på kontor i københavn og 99% af tiden gør den slags i mine pauser (som kan svinge fra 1-1.5 time midt på dagen eller sen eftermiddag) så jeg prøver altid at lave en aftale vis SMS imens jeg sidder på kontoret og jeg kan af logiske grunde ikke føre en samtale om dette emne i et kontor landskab

Mit problem er dog at jeg tit enten ikke får svar overhoved (faktisk 8 ud af 10 svare aldrig) og af dem som svare får jeg tit en sviner over jeg spørger hvor de befinder sig i kbh? Dette er vigtigt da jeg ikke har bil i kbh og skal nå det hele i min pause. Og jeg skal derfor med offentlig transport..

Mit spørgsmål er så om det bare er helt yt med sms? Eller om jeg formulere mig forkert? Jeg skriver typisk følgende besked.

”hi. :) Where in Cph are you locates? And would you be available today at short notice? Best regards”

 

tak for alt input

Jeg bruger selv SMS til bookinger. Svarer så hurtigt som muligt, når jeg er på vagt. I hverdagene, når jeg ikke har vagt, lader jeg telefonen ligge om aftenen - men svarer så dagen efter. 
Tænker, at SMS er meget udbredt generelt - men har man en travl dag, så er der ikke meget tid at svare i. Det er derfor et forslag til dig, at du forespørger i god tid. :rolleyes: så kan pigen nå at booke dig ind:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden:

Jeg bruger selv SMS til bookinger. Svarer så hurtigt som muligt, når jeg er på vagt. I hverdagene, når jeg ikke har vagt, lader jeg telefonen ligge om aftenen - men svarer så dagen efter. 
Tænker, at SMS er meget udbredt generelt - men har man en travl dag, så er der ikke meget tid at svare i. Det er derfor et forslag til dig, at du forespørger i god tid. :rolleyes: så kan pigen nå at booke dig ind:rolleyes:

Tak for input :)

 

Jeg ved godt at “short notice” er et problem og at man helst skal booke i forvejen, men pga min arbejdsdage er meget flydende så ved jeg aldrig helt hvornår min pause falder og jeg kan derfor ikke rigtigt booke dagen før. Jeg vil nemlig heller ikke løbe risikoen at være forhindrer i at møde op til en aftale og må aflyse med kort varsel det er ikke cool.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrikholmhansen skrev, for 1 minut siden:

Tak for input :)

 

Jeg ved godt at “short notice” er et problem og at man helst skal booke i forvejen, men pga min arbejdsdage er meget flydende så ved jeg aldrig helt hvornår min pause falder og jeg kan derfor ikke rigtigt booke dagen før. Jeg vil nemlig heller ikke løbe risikoen at være forhindrer i at møde op til en aftale og må aflyse med kort varsel det er ikke cool.

Så vil jeg anbefale en klinik. Der er tit flere piger på vagt, og du kan kigge forbi uden tidsbestilling. :rolleyes:så kan du altid ringe til teledamen på vejen derhen og sige, at du kommer (Dette er dog ikke et krav) 

Held og lykke med de frække oplevelser:wub:

Knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Du er måske nr 500 i den uge, der skriver en indholdsløs SMS uden tidsangivelse og måske samtidig fra et nr der ikke kan søges på. Det skriger af en "fuser". Privat/diskretpiger kræver som regel længere tid til forberedelse. Det tager 20-30 sekunder at lave en aftale pr tlf og virker 100 gange mere seriøst. 

Skal det være impulsivt, er en klinik nok den bedste løsning. Det er vel også kun en hurtig tur du kan nå alligevel, når du skal transporteres med offentlig transport, eller taxa. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger også sms og spørger dem om de tilbyder det jeg ønsker. Jeg skriver gerne til et par stykker, for så er chancen for svar større. Rigtig mange af dem svare ok hurtigt retur. Så spørger jeg om lokation og om de har tid på et givent tidspunkt. 

Jeg er HELDIGVIS IKKE stødt på nogen der har svinet mig til. Nogle svare ikke, og så har jeg det bare sådan "det må du selv om. Så det ikke dig jeg skal besøge.".. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrikholmhansen skrev, 1 time siden:

Hej

 

Jeg ville lige benytte denne første post til at sige fedt forum.

Jeg er i den situration at jeg typisk ikke har muligheden for at ringe til GP når jeg ønsker at komme på besøg, dette skyldes at jeg arbejder på kontor i københavn og 99% af tiden gør den slags i mine pauser (som kan svinge fra 1-1.5 time midt på dagen eller sen eftermiddag) så jeg prøver altid at lave en aftale vis SMS imens jeg sidder på kontoret og jeg kan af logiske grunde ikke føre en samtale om dette emne i et kontor landskab

Mit problem er dog at jeg tit enten ikke får svar overhoved (faktisk 8 ud af 10 svare aldrig) og af dem som svare får jeg tit en sviner over jeg spørger hvor de befinder sig i kbh? Dette er vigtigt da jeg ikke har bil i kbh og skal nå det hele i min pause. Og jeg skal derfor med offentlig transport..

Mit spørgsmål er så om det bare er helt yt med sms? Eller om jeg formulere mig forkert? Jeg skriver typisk følgende besked.

”hi. :) Where in Cph are you locates? And would you be available today at short notice? Best regards”

 

tak for alt input

Nu ved jeg jo ikke med hvem du skriver. Men jeg tænker at 80-90 procenter af østpiger og thai'er ikke en gang forstår hvad du skriver. Og jeg tror at mange af kunderne ikke tænker på det. Ikke kun tusindevis af SMS'er men også på sprog som man måske ikke er så god til.

"available at short notice" Hvor mange tror du forstår det?

Jeg ville gøre det langt simplere. F.eks: "I'd like to see you today. Where are you?"

Det er en god start. Og siden komme til tider. Ikke spørge "When do you have time"? Hvad skal hun svare på det? Alle tider som endnu ikke er bookede? Men skrive når du kunne tænke dig, f.eks. "Do you have time this afternoon, around 15.00?".

Skriv få sms'er og korte, er mit tip.

Hvis det er danskere du skriver  med, så kan du glemme ovenstående.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Henrikholmhansen skrev, for 2 timer siden:

Mit spørgsmål er så om det bare er helt yt med sms? Eller om jeg formulere mig forkert? Jeg skriver typisk følgende besked.”hi. :) Where in Cph are you locates? And would you be available today at short notice? Best regards

Jeg sender kun sms og min svar rate er nok +80%, jeg stiller nok de samme spørgsmål, men det er nok tydeligere at jeg har læst annonceteksten - pigens navn etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrikholmhansen skrev, den 24.10.2019 at 20:59:

Where in Cph are you locates

Hvis dit hensyn er om du kan nå det i en pause kan du i stedet skrive "I have little time, so are you close to X" hvor X er enten en bydel eller fx "a metro stop".

Du kan også spørge "In which part of town can I meet you?" Det kan mindre misforstås som om du spørger om adresse med det samme.

Endelig kan forklaringen være, at du skriver til de forkerte. Ikke alle ønsker at svare på sms.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 12 minutter siden:

Hvis dit hensyn er om du kan nå det i en pause kan du i stedet skrive "I have little time, so are you close to X" hvor X er enten en bydel eller fx "a metro stop".

Du kan også spørge "In which part of town can I meet you?" Det kan mindre misforstås som om du spørger om adresse med det samme.

Endelig kan forklaringen være, at du skriver til de forkerte. Ikke alle ønsker at svare på sms.

 

Min største anerkendelse af, at du svarer på dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well den kan være svær.

Jeg har oplevet at ringe gentagne gange i en hel uge, for derefter at prøve en SMS - så var der bid. Det viste sig at pigen slet ikke har tid til at tale i fon og derfor kun undtagelsesvis svare på opkald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrikholmhansen skrev, den 24.10.2019 at 20:59:

Hej

 

Jeg ville lige benytte denne første post til at sige fedt forum.

Jeg er i den situration at jeg typisk ikke har muligheden for at ringe til GP når jeg ønsker at komme på besøg, dette skyldes at jeg arbejder på kontor i københavn og 99% af tiden gør den slags i mine pauser (som kan svinge fra 1-1.5 time midt på dagen eller sen eftermiddag) så jeg prøver altid at lave en aftale vis SMS imens jeg sidder på kontoret og jeg kan af logiske grunde ikke føre en samtale om dette emne i et kontor landskab

Mit problem er dog at jeg tit enten ikke får svar overhoved (faktisk 8 ud af 10 svare aldrig) og af dem som svare får jeg tit en sviner over jeg spørger hvor de befinder sig i kbh? Dette er vigtigt da jeg ikke har bil i kbh og skal nå det hele i min pause. Og jeg skal derfor med offentlig transport..

Mit spørgsmål er så om det bare er helt yt med sms? Eller om jeg formulere mig forkert? Jeg skriver typisk følgende besked.

”hi. :) Where in Cph are you locates? And would you be available today at short notice? Best regards”

 

tak for alt input

Jeg formoder - ligesom de fleste andre - at det er udenlandske piger du besøger ( grundet sproget i din sms ) 

Det er jo forskelligt , hvordan pigen ønsker at blive kontaktet ( de fleste piger  skriver i deres annonce om de forestrækker opkald, sms eller begge dele ) 

Jeg svarer personligt aldrig på sms , for det kan jeg simpelthen ikke nå og min telefon går ud af sms menuen når der kommer et indgående opkald . Samtidigt så vil jeg ikke ses med folk som jeg ikke har talt med først. 

Jeg forstår fint dit dilemma med, at du ikke har mulighed for at ringe til pigen .

 Men hvis du ( som andre også nævner) finder en pige der nævner hendes mere præcise Lokation ( mange af de udenlandske piger er ikke lige så kede af at skrive i deres annoncer hvor de præcist befinder sig , som mange af os danske piger måske er ( af gode grunde...)  

Den er svær den med sms , for ja, hvad skriver man ?

Prøv måske at læse mellem linjerne i pigens annonce

- hvad er det for en pige du har med at gøre,

og hvordan appellerer du bedst til hendes opmærksomhed ?

 Er hendes annonce skrevet i google translate ( nogle af de udenlandske piger kan faktisk ikke engelsk)   og forstår hun derfor avanceret engelsk ? 

Prøv måske en klinik i stedet ( som @Anna - fræk og sexet også foreslår ) ?

 

Ønsker dig  held og lykke og masser af medvind med  din søgen :)

Redigeret af kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 24.10.2019 at 21:21:

Jeg bruger selv SMS til bookinger. Svarer så hurtigt som muligt, når jeg er på vagt. I hverdagene, når jeg ikke har vagt, lader jeg telefonen ligge om aftenen - men svarer så dagen efter. 
Tænker, at SMS er meget udbredt generelt - men har man en travl dag, så er der ikke meget tid at svare i. Det er derfor et forslag til dig, at du forespørger i god tid. :rolleyes: så kan pigen nå at booke dig ind:rolleyes:

Altså når man skal, så skal man, så har man da ikke tid til at være i "god tid' 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 1 time siden:

Altså når man skal, så skal man, så har man da ikke tid til at være i "god tid' 

God tid er nok relativ variabel fra person til person:lol: hvis man er “her og nu”-trængende, så er klinik et godt bud:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 5 minutter siden:

God tid er nok relativ variabel fra person til person:lol: hvis man er “her og nu”-trængende, så er klinik et godt bud:D

Man skal smede mens jernet er stift eller sådan noget lignende :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 6 minutter siden:

:rolleyes:Ellers plejer vi GP’er at kunne et par tricks eller to for at gøre jernet stift igen:lol::ph34r:

Tror jeg ikke på

Du må hellere forklare nærmere :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 minutter siden:

Så afsporer jeg bare tråden :wacko: :shock::ph34r::rolleyes:

You and me both :ph34r:

Sorry lider af kontakt besvær :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 29.10.2019 at 13:42:

:rolleyes:Ellers plejer vi GP’er at kunne et par tricks eller to for at gøre jernet stift igen:lol::ph34r:

Det gode gamle trick med startkabler til lillemanden. Det et noget der vækker os mænd. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...