Hop til indhold
Henrikholmhansen

Kontakt til GP via SMS?

Recommended Posts

Jeg ringer kun, jeg kunne aldrig finde på at skrive sms som første kontakt. Og at ringe behøver ikke at tage lang tid, mine "lange opkald" tager mellem 30-45 sek... 1 minut hvis det går hedt for sig :D  bliver telefonen ikke taget, så kan jeg godt finde på at skrive en sms, men så har jeg da i det mindste gjort forsøget på et opkald.

Kan det evt. være at pigerne ofte oplever at folk ikke møder op, så der er ingen grund til at svare ? jeg kan se at nogen skriver, at de skriver til flere piger på samme tid.

Og hvor mange sms'er bliver der så sendt frem og tilbage ? det kan jo blive en hel roman, hvis den mulige gæst vil have lidt stemning inden besøget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at sms aftaler er spild af tid. Det er naturligvis tilladt for gæster som har bedt mig gemme deres nr efter de har besøgt mig. De ved jeg kun svare på dagen jeg er på og kun kort.

Jeg kan ikke lure gæsten kun ved at sms med ham eller for den sags skyld en konkurrent så det er no go herfra.

Jeg vil høre hans stemme. Det tager som regel kun 3 sek at regne ud om han er seriøs eller en pikspiller. 


 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...